Millaista on kemiläinen saatanan palvonta? Millaisia nettiosoitteita tai some-yhteisöjä he käyttävät? Mitä toimintaa satanisteilla on Kemissä tai ympäröivillä alueilla? Voitte laittaa mulle myös yksityistä viestiä aiheesta.
Satanismi Kemissä
15
743
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on mörkökerho palvomme lusiferiä. Usein grillaamme makkaraa ja harrastamme ånaaliseksiä. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!
- Anonyymi
ja tumputettiin käteen...
- Anonyymi
No nyt alkoi todella kiinnostaa. Missä voin myydä sieluni tälle toiminnalle? Lupaatteko grillata makkarani oikein tosi kuumaksi?
- Anonyymi
Käyn töissä tapojärvellä...
- Anonyymi
Oletko saatanan palvoja? Mikä sinut sai vastaamaan tähän viestiketjuun? Millaista saatanan palvontaa olet kokenut?
- Anonyymi
Käykö perkeletto.
- Anonyymi
Liityin persuihin.
Kemin Peruskemiläiset palvoo saatanaa, eli Putinia 👿 ja kokoontuvat Teboililla.
Joten eiku sine ryhmään vaan.- Anonyymi
Tarkoittaako tämä Teboil Neste K Lapintuulia? Peruskemiläiset kuulostaa enemmän politiikalta, mutta tahtoisin tietää, mistä Kemistä löytää oikeita saatanan palvojia. Osaisiko joku antaa tähän kysymykseen vastauksen?
- Anonyymi
Putiini nöyryyttää maailmaa,nato-asioita hävettää.
- Anonyymi
mie vaikutan Tervolasta käsin
- Anonyymi
Laita yksityistä viestiä aloittajalle.
- Anonyymi
Ånaalia ja Gambiinaa, joskus kaljaa.
- Anonyymi
Mitä muuta te teette? Millaista on saatanan palvonnan harjoittaminen? Kuuluuko siihen esimerkiksi joitain rituaaleja? Onko teillä joitain internet-yhteisöjä tai millä nettisivuilla kokoonnutte
- Anonyymi
Voisitte joskus vastatakin näihin kysymyksiin. Kuten siihenkin, mitä on Kemin Peruskemiläiset? Muistan ehkä kuulleeni nimen joskus, mutta mistä sellaisia tavoittaa? Internet-kanavat? Some? Vinkkejä? Kissanminttuviinat pitäisi tasata kaakaoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772