Jos menisit naimisiin ja kumppanin kanssa ihastutte italian kulttuuriin eli sisustatte kodin kuten italialaiset ja mikä italialaisen auton ostatte ja samoin japanilaistyylinen koti ja onko auto toyota nissan vai subaru vai mikä
Miten sisustaisit kotisi
16
304
Vastaukset
Mä taas suosittelisin Ruotsalaista sisustusta, kaikki vaan Ikeaa. Ja autoksi SAAB mieluiten mallia 96 tai kaks tahtinen 92 kaappa ovin.
Mulla on jo Italialainen auto. Nainen sais kyllä sisustaa mä koristelen huoneeni pääkalloilla sun muilla. 😆
Suosin enemmän skandinaavista tyyliä. Pidän sen selkeydestä, rentoudesta ja vaaleudesta.
Italialainen auto toki voisi kelvata. Ferrari siis.Ei kun pitäähän se olla silloin skandinaavinen autokin. Eli joko Saab 99 tai jos on tarvetta roudata roinaa, niin Volvo 740 farkkuna, molemmat klassikkoja Suomen teillä 😂
randombypasser kirjoitti:
Ei kun pitäähän se olla silloin skandinaavinen autokin. Eli joko Saab 99 tai jos on tarvetta roudata roinaa, niin Volvo 740 farkkuna, molemmat klassikkoja Suomen teillä 😂
Saab 99 🤣 Siinä olisi kyllä menemisen meininkiä 😁 En ole silti ihan vakuuttunut, että se olis tyyliin sopiva 😆
Aletheias kirjoitti:
Saab 99 🤣 Siinä olisi kyllä menemisen meininkiä 😁 En ole silti ihan vakuuttunut, että se olis tyyliin sopiva 😆
Kyllä se sulle sopis, mutta en ole varma mahtuisitko puikkoihin ilman kattoikkunaa 😂
randombypasser kirjoitti:
Kyllä se sulle sopis, mutta en ole varma mahtuisitko puikkoihin ilman kattoikkunaa 😂
Niin totta, ei tämä varren kanssa kaikkiin autoihin niin vain mahdukaan 😄 Paras ostaa suoraan kunnon maasturi kattoikkunalla 😁
Aletheias kirjoitti:
Niin totta, ei tämä varren kanssa kaikkiin autoihin niin vain mahdukaan 😄 Paras ostaa suoraan kunnon maasturi kattoikkunalla 😁
Suosittelen perinteistä avo-jeeppiä, siinä on ilmainen fööni samassa 😂
- Anonyymi
Ootko kuullut japandi-trendistä? Siinä yhdistyy skandinaavisuus ja japanilainen tyyli. Se on ihan kivan näköistä, mutta mun sisustusmaku on heittänyt viimeisen vuoden aikana kuperkeikkaa ja oon alkanut tykätä sellaisesta sekamelska/boheemityylistä, missä ei varsinaisesti oo havaittavissa mitään tyyliä 😂 Silti oon kyllä minimalisti henkeen ja vereen. Toisin sanoen mulla on kotona kaaos vaikka kaikki tarpeelliset asiat loistavat poissaolollaan :D N32
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kuullut japandi-trendistä? Siinä yhdistyy skandinaavisuus ja japanilainen tyyli. Se on ihan kivan näköistä, mutta mun sisustusmaku on heittänyt viimeisen vuoden aikana kuperkeikkaa ja oon alkanut tykätä sellaisesta sekamelska/boheemityylistä, missä ei varsinaisesti oo havaittavissa mitään tyyliä 😂 Silti oon kyllä minimalisti henkeen ja vereen. Toisin sanoen mulla on kotona kaaos vaikka kaikki tarpeelliset asiat loistavat poissaolollaan :D N32
Olen itseasiassa törmännyt tuohon japandi-trendiin 😊 Se on kieltämättä aika kiva tyyli, jollain tavalla seesteinen ja pehmeä. Oma tyylini kallistuu hieman enemmän modernimpaan suuntaan, mutta maanläheisillä mausteilla. Melkoinen sekastyyli on siis itsellänikin 😁
- Anonyymi
Miten Fiat500 valmistuksen kävi? No. Sellanen ja sähköllä.
Ja kyllä tällainen pohjoismaalaisuuteen viittaava kerroksellisuus muutaman italialaisen jutun kanssa saa välttää.
Vilma
Toivottavasti se kumppanini ei olisi kauhean iso.- Anonyymi
Se voi olla T03.
Vilma
Hihhih
- Anonyymi
Melko hauskoja nämä sinun kysymykset. Taidat tehdä paljon näitä humoristisia aloituksia 😄
- Anonyymi
20:17
Samaa mieltä.
Tykkään huumormielellä tehdyistää aloituksista ja vähän sellaisista hilpeistä yhdistelmistä.
Mua alkaa hymyilyttämään. Hyvä merkki.
Vilma
Neorealistinen italialaistyyli on helpoin toteuttaa.
;)- Anonyymi
En tule menemään koskaan naimisiin, eikä pariutuminen mun sisustusmakuani tmv. mihinkään muuta. En siis sisustaisi "italialaisittain" tai "japanilaisittain", enkä asuisi kumpaankaan tyyliin sisustetussa asunnossa. En myöskään halua italialaista autoa tmv. Mä en ylipäänsä osaa hurahtaa mihinkään tuollaiseen. En myöskään jaksaisi katsella (ja kuunnella) tuollaista toiselta osapuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057