Palkattiinkin tosi pätevä tyyppi ilman hakua. Parit konkurssit kun on tehnyt, niin siinähän sitä on pätevyyttä toimia niin yritysten neuvonnassa, kuin hankkeiden hallinnoinnissa.. mikähän mahtaa olla osaaminen uusien työllisyysasioiden hoidossa. Voi vittu tätä kuntaa.
Elinkeinokoordinaattori
34
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi paikkoja ei laiteta auki niin että muutkin voisivat hakea??? Herää kysymys millä perusteella työntekijät valitaan pelkosenniemen kuntaan???
- Anonyymi
Höpönlöpönlööö sittenhän siihen voisi hakea vaikka joku muuki ja kaveri näyttäis huonommalta! Tulis vaikka valitus kun on rekry tehty. Paha hallintokulttuuri pesiytyny. Eikä ne siellä kunnantalolla huomaa taikka tajua ku kellään ei ole riittävää koulutusta.
- Anonyymi
Voisiko palkata hevosen kuivalihavellin etsimis koodinaattorin? ? En ole sitä vielä löytynyt mistään!!!!
- Anonyymi
Kenet valittiin....
- Anonyymi
Ei kiinnosta sellainen asia ,vaan kuka keittäisi hevosen kuivalihavelliä?? Etkö sitäkään edes tiedä????
- Anonyymi
Taivalantti Miia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivalantti Miia
Miia on kyllä hyvä! Annetaanko mahdollisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miia on kyllä hyvä! Annetaanko mahdollisuus.
Annetaan mahdollisuus kaikkien töitä etsivien hakea paikkaa ja vilkaistaan koulutustaustaa ja osaamistakin...eikös juu
- Anonyymi
Annetaan Miialla 10 kauneudesta ja 9½ töiden hyvästä tekemisestä.
- Anonyymi
Eikös Sari Niemi ole elinkeinokoordinaattori ja Taivalantti joku projektisuunnittelija? Mutta tosiaan toivottavasti Taivalantti osaa suunnitella muutakin kuin konkursseja.
- Anonyymi
Niemi takaisin koulunpenkille
- Anonyymi
Jaa, kauneudellako sitä saa nykyään pätevyyden. Kuului myös aikoinaan vanhempien kiusaajaporukkaan. Joko on oma lapsi päässyt asuntovaunusta kunnon kotiin?
- Anonyymi
Juu, riittää kun on kaunis ja mukava työkaveri. Pätevyys katsotaan rasitteeksi. Osaamaton, ja kun on saanut työpaikan lahjaksi on helposti ohjailtavissa.
Eikä tänne kukaan itseään kunnioittava ihminen edes viitsi hakea töihin. - Anonyymi
Olisin kerran ostanut asuntovaunun.Muttta ne maksoivat lähes 30th käytettynä.Ostin siis talon niemestä.
- Anonyymi
Ei varmaan oo kun eihän täällä ole vapaita asuntoja... kun ei saa rivitaloa rakentaa.
- Anonyymi
Ei mennyt valitus läpi!
- Anonyymi
KHO ratkaisee.
- Anonyymi
Eiköhän asiasta haeta valituslupaa korkeimpaan oikeuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KHO ratkaisee.
Ei mennyt valitus läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt valitus läpi!
Ei muuta kuin valituslupaa hakemaan, niinhän se Vauhkonenkin ruukasi tehdä joka asiaan mikä ei mennyt kuten hän halusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin valituslupaa hakemaan, niinhän se Vauhkonenkin ruukasi tehdä joka asiaan mikä ei mennyt kuten hän halusi.
En saaa valituslupaa.Enkä valitusta läpi.Olen itseoppinut lakimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saaa valituslupaa.Enkä valitusta läpi.Olen itseoppinut lakimies.
Eipähän tällä valtuustokaudella kuitenkaan vasara pauku, kun odotetaan lupahakemuksen käsittelyä.
- Anonyymi
Minä tykkään miiasta.
- Anonyymi
Minä tykkään ammattitaidosta. Etenkin pienessä kunnassa moni asia on yhdestä työntekijästä kiinni, joten osaaminen on tärkeää. Jos vaikka lääkäri on ammattitaitoinen, on se minulle isompi asia kuin se, tykkäänkö hänestä erityisesti. Avoimmuutta ja oikeudenmukaisuutta toivoskelen tähänkin pikkukuntaan. Ottakaa mallia Juvalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään ammattitaidosta. Etenkin pienessä kunnassa moni asia on yhdestä työntekijästä kiinni, joten osaaminen on tärkeää. Jos vaikka lääkäri on ammattitaitoinen, on se minulle isompi asia kuin se, tykkäänkö hänestä erityisesti. Avoimmuutta ja oikeudenmukaisuutta toivoskelen tähänkin pikkukuntaan. Ottakaa mallia Juvalta!
Minä pidän ikihymymatista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän ikihymymatista
Luomis: noinko ottaa päähän joutua Torvisen silmätikuksi monenkin asian takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luomis: noinko ottaa päähän joutua Torvisen silmätikuksi monenkin asian takia?
Pelaan pitkäätikkua aina kun en veikkaa v5 lähdössä. Silmissäni ei ole tikkuja.
- Anonyymi
Onko Pekun työpaikka ollut auki? Vai olisiko pitänyt palkata Peku neuvomaan yrityksiä raha-asioissa? Taas meni väärin!
- Anonyymi
Onkohan viranhaltijalla ollut oikeus palkata henkilö suoraan? Yrityksissä voidaan palkata työntekijöitä ilman avointa hakua. Kunnissa työtehtävät täytetään avoimen haun kautta ja lautakunta valitsee. Te-palveluiden avoimia työpaikkoja seuraa moni työtä tarvitseva.
- Anonyymi
Ei mennyt valitus läpi!
- Anonyymi
Jenkeissä pari konkurssia näyttää hyvältä cvssä...täällä pidetään yleisiä "hirttäjäisiä". Monesti riskiä ottanu on tarjonnut työtä muille. ..... perjantai ohjelma alkaa...
- Anonyymi
Jaa niinkun mikä ohjelma? Joku typerä reality-sarja vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niinkun mikä ohjelma? Joku typerä reality-sarja vai?
Varmaan typerä. Ole mieltä mitä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan typerä. Ole mieltä mitä tahansa.
Ikihymymatti on rautaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain22711526Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13610908Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356248Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2075099Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1433550- 1733499
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402373Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3171917Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101758Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161654