Olihan hyvä juttu SEISKASSA

Anonyymi-ap

Eräät julkisuuden kipeät oli tehneet Instagramin käyttäjästä rikosilmoituksen, kun oli arvostellut hänen tekoripsiä.

Minustakin nuo on törkeät, mutta en ole mainnut mitään.
Aki laitto minut estoon, kun kirjoitin heidän ulkomaan matka, koiran kuolema ja vesivahinkoon että AKI ihan varmasti osaa nämä vakuutus asiat ja korvaukset jos on kerran vakuutusmyyjäkin ollut.

Rita on niin hyvä,mutta joku kyllä rullaa hyvät rahat koska noin TYHMÄÄ ihmistä ei voi olla olemassa!

Kyllähän SOMESTA rahaa tienaa, kun vaan osuu oikeaan suoneen.

VITTUILLA Suomessa tienaa kyllä hyvin ja SOMESSA olo on VAPAEHTOISTA JA JOS EI VITTUILUA KESTÄ NIIN KANNATTAA KUULEMMA LAITTAA NETTI kiinni.

Ei lapsia pidä päästää SOMEEN, koska eivät PYSTY PITÄMÄÄN HEIDÄN PUOLIA ja kyllä POLIISIT ON TUOSTAKIN MONESTI TIEDOTTANUT NIIN, kuin MONESTA MUUSTAKIN ASIASTA.

5

206

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seiskan vois kyllä pyytää todistajaksi, koska he löytävät aina kaikki törky jutut ja ovat niiden takia kusessa vaikka JULKKISTEN pitäisi olla hyviä esimerkkejä.

• Anonyymi

Oli vissiin SEISKAN journalistien ohjeet jotka luin Facebookissa ja julkaisin sekä aloin tekemään PAIKALLIS uutisia ja nuohan kuuluu JULKISEN SANANNEUVOSTON ratkottavaksi EI KÄRÄJÄOIKEUDEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli vissiin SEISKAN journalistien ohjeet jotka luin Facebookissa ja julkaisin sekä aloin tekemään PAIKALLIS uutisia ja nuohan kuuluu JULKISEN SANANNEUVOSTON ratkottavaksi EI KÄRÄJÄOIKEUDEN.

Inarin kunnasta löysin sentään vaikka kuinka paljon KÄÄK juttuja, kun keskityin kerrankin tekemään juttuja.

Minä sain mainnan vielä, että VIELÄ TYKKÄSIN ja LUKIJAT eli ASIAKKAAT olivat tykänneet myös.

Olin kuulemma kirjoittanut UUTISIA hyvin ja niin hyvin, että OIKEIN MIELLÄÄN lukivat.

• Anonyymi

Lähetään SEISKAN kanssa POLIITISINA PAKOLAISINA RUOTSIIN ja voidaan VAPAASTI KIRJOITELLA SUOMEEN KÄÄK juttuja!!!

Valtio vielä LUPAS MAKSAA KORVAUKSIA ja EI NE RUOTSISSA VÄLITÄ MITÄ SUOMEEN KIRJOITTELEE!

• Anonyymi

Ukonilma tulossa. Poteroitamkqivetqqn jo sovintovaaraan. Säkä huolissaan kun edustajat eivät pysy tuoleissa, kirkossa ei uskalla käydä. Kalat loppu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe