Taas jälleen kerran näytelmän alkuesitys, että mikään ei anna toivoa parempaan. Tämän esityksen takuuna on entiset vaikutusvaltaisille valtapaikoille valitut henkilöt. Koalitio joka nyt on valittu valtaan ei suvaitse "kari kyröjä". Vanha sanonta, että valta ei pysy pystyssä ilman valehtelua, rikoksia ja hukkain joukossa on ulvottava hukkain lailla ja rasismi ja vääryydet on tae saamenmaan luomiseksi keinoja kaihtamatta, teemana yritys saamenmaa vain saamelaisille voi osua joskus kohdalleen.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sätkä se vain oh hyvä!
- Anonyymi
oliha Lapin Kansan potretissa hyvin syötetyn näköistä porukkaa
- Anonyymi
Hyvät geenit.
- Anonyymi
Sikarporrasta. Ei mitään köyhiä.
- Anonyymi
valtion veronmaksajien ja muiden rahakkaiden siivellä on halpaa riidellä ja evästellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtion veronmaksajien ja muiden rahakkaiden siivellä on halpaa riidellä ja evästellä
ei ole sananvapautta tällä palstalla kun arvostelee ja kirjoittaa saamelaiskäräjistä ja tai näihin henkilöihin liittyvistä asioista tai jopa laivastaisista menettelytavoista. Nytkin on poistettu 6 erillistä kirjoitusta. Näinhän sensroidaan ja tehdään myös putinin venäjällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole sananvapautta tällä palstalla kun arvostelee ja kirjoittaa saamelaiskäräjistä ja tai näihin henkilöihin liittyvistä asioista tai jopa laivastaisista menettelytavoista. Nytkin on poistettu 6 erillistä kirjoitusta. Näinhän sensroidaan ja tehdään myös putinin venäjällä
Rasistiset kirjoitukset poistetaan.
- Anonyymi
Häh, häh!!
- Anonyymi
aina sitä rahaaa tulee lissää ja lissää ja että sitten on taas maholisuus reissata ja riidellä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502