Kukkakaupan kukkien rooli soidinmenojen osana

Anonyymi-ap

Ajattelin, että veisin kukkakimpun kahvilan kaunottarelle jota ihailen niin että silmäkulmahikeä pukkaa yhtenään. Mutta, kukkakaupassa, tai yhtään missään, ei ole myynnissä sopusuhtaista vaasia, on vain sellaisia joihin mahtuu 100 kpl tai enemmän ruusuja/kukkia. Esimerkiksi Ranskassa voi ihan ravintolan respasta tilata kukkia pienessä vaasissa, 3 kpl ruusua. Toiseksi, kukkakaupan tädit eivät tiedä mitä kukkia kaunottarelle viedään ja kuinka monta!!!

Oletteko miehet vieneet kukkia kaunottarelle, ja ovatko kaunottaret saaneet kukkia, soidinmenojen osana? Mitä kukkia ja paljonko? Voiko kukkien määrä olla liian pieni tai liian suuri?

13

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi kukka riittää.
      Ei voi sanoa toisesta mikä se paras kukka on.
      Jokaisella on se oma tietty ainoa oikea joka on juuri hänelle se paras.

• Anonyymi

Yksi kukka on kuin mies huutaisi, "olen köyhä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pskat ole miksi aina kaikessa pitää repiä toi raha ja köyhyys esiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi mitä sitten vaikka oisi "köyhä" mies? Itsekin olen "köyhä" kunnes hän on vierellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi mitä sitten vaikka oisi "köyhä" mies? Itsekin olen "köyhä" kunnes hän on vierellä.

Luulen kukkapuskalle on optimikoko, niin että mies ei vaikuta pihiltä tai köyhältä, mutta niin että se ei ole överi, esim. 100 ruusua saattaa aiheuttaa ajatuksen siitä että mies yrittää "ostaa" suopeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta kallis kukka, jos tuota pelkäät.

• Anonyymi

Ehdottomasti samaa mieltä. Yksi kukka on hyvä määrä.

• Anonyymi

Itse en haluaisi leikkokukkaa,
      joka on ns kertakäyttökamaa..
      Hetken iloa..
      Haluan jotain pysyvää, kestävää.

• Anonyymi

Riippuu kuinka paljon uutettavaa haluaa sponssata

• Anonyymi

Jaa-a. Itse en juurikaan arvosta leikkokukkia. En tajua miksi haluaisin kuolevia kukkia maljakossa. No mutta tykkää kuka tykkää.

• Anonyymi

Mulle on parempi olla edes yrittämättä ostaa kukkia noin. Mulla on sen verran ehkä outo maku noiden kanssa, että ei mulle mieleisiä onnistu makuani tuntematta ostamaan. Joku ruusu on melko tylsä, mielikuvitukseton ja stereotyyppinen valinta ... sellainen, että joo okei no kiitos nyt. En mäkään tosin varsinaisesti kukkakimppua halua. Aikamoisia turhakkeita tuollaiset.

• Anonyymi

Ei hitto, että olisi ahdistavaa saada kukkakimppu töihin. Jos haluat antaa sille naiselle kukkia, niin älä hyvä mies mene hänen työpaikalleen nolaamaan häntä!

• Anonyymi

Kaikki naiset tykkäävät kun saavat oikein valittuja kukkia, missä tahansa paikassa ja mistä syystä tahansa, mutta huolellisesti harkitun määrän. Liian suuri määrä on varmasti virhe liehittelyvaiheessa.

Usein yksikin ruusu kelpaa parisuhteessa, ja jopa pitemmässä seurustelusuhteessa, koska silloin se tärkeätä viesti jonka kukka kertoo on, että mies on ajatellut kaunotarta ja on tehnyt sen työn että on käynyt kukan hakemassa. Syntymäpäiväksi ym. tärkeäksi päiväksi pitää olla isompi puska.

Geren puskassa oli 7 ruusua ja vähän jotain valkoista rehua Pretty Womanin lopussa, mutta pari oli tuolloin jo valmistaneet rakkautta useaan otteeseen. Nyt on kyseessä tilanne jossa mies liehittelee kaunotarta piirittelyn alkuvaiheessa.

Kukkien viemien vieminen piirittelyn/liehittelyn aikana on erittäin tärkeä prosessi myös miehen kannalta, kummallista että tämä ei ollenkaan ole tuttu eikä kiinnosta aihe.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe