Kukkakaupan kukkien rooli soidinmenojen osana

Anonyymi-ap

Ajattelin, että veisin kukkakimpun kahvilan kaunottarelle jota ihailen niin että silmäkulmahikeä pukkaa yhtenään. Mutta, kukkakaupassa, tai yhtään missään, ei ole myynnissä sopusuhtaista vaasia, on vain sellaisia joihin mahtuu 100 kpl tai enemmän ruusuja/kukkia. Esimerkiksi Ranskassa voi ihan ravintolan respasta tilata kukkia pienessä vaasissa, 3 kpl ruusua. Toiseksi, kukkakaupan tädit eivät tiedä mitä kukkia kaunottarelle viedään ja kuinka monta!!!

Oletteko miehet vieneet kukkia kaunottarelle, ja ovatko kaunottaret saaneet kukkia, soidinmenojen osana? Mitä kukkia ja paljonko? Voiko kukkien määrä olla liian pieni tai liian suuri?

13

452

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi kukka riittää.
      Ei voi sanoa toisesta mikä se paras kukka on.
      Jokaisella on se oma tietty ainoa oikea joka on juuri hänelle se paras.

• Anonyymi

Yksi kukka on kuin mies huutaisi, "olen köyhä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pskat ole miksi aina kaikessa pitää repiä toi raha ja köyhyys esiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi mitä sitten vaikka oisi "köyhä" mies? Itsekin olen "köyhä" kunnes hän on vierellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi mitä sitten vaikka oisi "köyhä" mies? Itsekin olen "köyhä" kunnes hän on vierellä.

Luulen kukkapuskalle on optimikoko, niin että mies ei vaikuta pihiltä tai köyhältä, mutta niin että se ei ole överi, esim. 100 ruusua saattaa aiheuttaa ajatuksen siitä että mies yrittää "ostaa" suopeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta kallis kukka, jos tuota pelkäät.

• Anonyymi

Ehdottomasti samaa mieltä. Yksi kukka on hyvä määrä.

• Anonyymi

Itse en haluaisi leikkokukkaa,
      joka on ns kertakäyttökamaa..
      Hetken iloa..
      Haluan jotain pysyvää, kestävää.

• Anonyymi

Riippuu kuinka paljon uutettavaa haluaa sponssata

• Anonyymi

Jaa-a. Itse en juurikaan arvosta leikkokukkia. En tajua miksi haluaisin kuolevia kukkia maljakossa. No mutta tykkää kuka tykkää.

• Anonyymi

Mulle on parempi olla edes yrittämättä ostaa kukkia noin. Mulla on sen verran ehkä outo maku noiden kanssa, että ei mulle mieleisiä onnistu makuani tuntematta ostamaan. Joku ruusu on melko tylsä, mielikuvitukseton ja stereotyyppinen valinta ... sellainen, että joo okei no kiitos nyt. En mäkään tosin varsinaisesti kukkakimppua halua. Aikamoisia turhakkeita tuollaiset.

• Anonyymi

Ei hitto, että olisi ahdistavaa saada kukkakimppu töihin. Jos haluat antaa sille naiselle kukkia, niin älä hyvä mies mene hänen työpaikalleen nolaamaan häntä!

• Anonyymi

Kaikki naiset tykkäävät kun saavat oikein valittuja kukkia, missä tahansa paikassa ja mistä syystä tahansa, mutta huolellisesti harkitun määrän. Liian suuri määrä on varmasti virhe liehittelyvaiheessa.

Usein yksikin ruusu kelpaa parisuhteessa, ja jopa pitemmässä seurustelusuhteessa, koska silloin se tärkeätä viesti jonka kukka kertoo on, että mies on ajatellut kaunotarta ja on tehnyt sen työn että on käynyt kukan hakemassa. Syntymäpäiväksi ym. tärkeäksi päiväksi pitää olla isompi puska.

Geren puskassa oli 7 ruusua ja vähän jotain valkoista rehua Pretty Womanin lopussa, mutta pari oli tuolloin jo valmistaneet rakkautta useaan otteeseen. Nyt on kyseessä tilanne jossa mies liehittelee kaunotarta piirittelyn alkuvaiheessa.

Kukkien viemien vieminen piirittelyn/liehittelyn aikana on erittäin tärkeä prosessi myös miehen kannalta, kummallista että tämä ei ollenkaan ole tuttu eikä kiinnosta aihe.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1640
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      16
      1107
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      30
      1060
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      132
      855
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      796
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      597
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      588
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    11. 69
      500
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      488
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    16. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      412
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe