Onko muutkin huomanneet, että tekemällä kaksi maksimikestävyysharjoittelua viikossa, sykkeet pysyy peruskuntolenkillä alempana? Mistä tämä johtuu? Aina sanotaan että pk on tärkein ja pohjaa pitää luoda, mutta mulla se on toisin päin. Maksimikestävyys on tärkein, jotta pystyy tekemään peruskuntoa asiallisesti.
Maksimikestävyys parantaa peruskuntoa
10
208
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan ole minkäänlaista vastetta pk treeniin. Ihan höpö hölkkää. Terveellistä toki, mutta ei paranna pk vauhtia.
- Anonyymi
Juu. Kova treeni kehittää parhaiten. Kolme kertaa viikossa maksimilla tutkimusten mukaan. Saa tehdä perässä.
- Anonyymi
Tee tuota 5v ja tule kertomaan miten mäni.
- Anonyymi
Kokeilin treenata peruskuntoa puoli vuotta, ja peruskunto ei parantunut yhtään. Kyllä se on kovaa treenattava, jos kehitystä haluaa nähdä.
- Anonyymi
Ei kantsi kävellä lenkeillä.
Juokset koko matkan 7.12 min,km
Kyl maar kunto kohoaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kantsi kävellä lenkeillä.
Juokset koko matkan 7.12 min,km
Kyl maar kunto kohoaa.Juu. Kähö on pelleilyä. Kävelen tai juoksen. En nytkyttele.
- AnonyymiUUSI
Peruskestävyys tarkoittaa, että mitokondriot on mintissä. Luultavasti sinulla on jo. Kovaa se on juostava, että moottori vahvistuu.
- Anonyymi
Niinhän se on, että ilman riittävää lihasvoimaa ja vahvaa sydäntä ei voi olla peruskuntoa. Pitää treenata kovaa, jotta voi hölkätä kevyesti.
- Anonyymi
Sydän vahvistuu pitkillä never-easy lenkeillä parhaiten. Mutta sitten pitää levätä palautua, ei ahnehtia lisää.
- Anonyymi
Oikealla tiellä olet. Pyydä baltsulta vielä vinkkejä niin menestys on taattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027