Niin mikä auto kannattaa olla, jos auto on bensiini tai diesel auto? Jota paikalliset autokorjaamot osaavat parhaiten sitä (niitä) merkkiä ja vuosilukua huoltaa ja korjata?
Diesel taitaa olla huonompin talvella kun jo uudemmat ei oikein tykkää jos pakkasta -11 astetta kylmempää, paketti-autot vain ruukaa oleen dieseleitä.
Sähkö-autot onnettomia talvella, niillä ei etene mihinkää ja latauspisteitä jos on, monet täytyy lapioida lumihangesta?
Kun joku muuttaa Enontekiöhön
20
864
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on autotalli(lämmin) niin urea dieselillä pärjää, susittelen bensa autoa.
- Anonyymi
Onko varmaa tietoa .
- Anonyymi
Varma bensalla toimiva jos ei aja todella paljon. Mikä on hyvä uudehkoissa autoissa onkin sitten tuurista kiinni.
- Anonyymi
Ladan net ostaa korjata vain sen compin. osaavat säätää karboraattorin ja laittaa renkaisiin ilmaa jalkapumpulla.
- Anonyymi
80-luvun kaasutin bensa- Corolla 1.3 on varmin kulkine Lapin talveen.
- Anonyymi
Entä ne korjaamot, mitä ne paikalliset parhaiten osaa merkkiä korjata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne korjaamot, mitä ne paikalliset parhaiten osaa merkkiä korjata?
Eikö siellä ole ainoataka autokorjaamoa?
- Anonyymi
Jonkin merkkinen neliveto lava-auto.
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä,,bensa parempi ja jos diesel niin sen verran vanha, että ei tarvi ureaa lisäaineeksi,,ei toimi - 35° pakkasella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäyksenä vielä,,bensa parempi ja jos diesel niin sen verran vanha, että ei tarvi ureaa lisäaineeksi,,ei toimi - 35° pakkasella.
Onko siellä autokorjaamoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-11 jäätymispiste:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä autokorjaamoita?
On korjaamo mutta ei siellä nykyautot tule kuntoon, päivastoin.
- Anonyymi
Ei se mitään ureaa ole. Urea on kusta. Eikä vielä ole ollu semmosta pakkasta että kusi olis jäätyny kaarelle
- Anonyymi
Nykyhään saapi semmosta ainetta, joka estää urean kiteytymisen. pakkasella.
- Anonyymi
Jos viidellä asteella pakkaskestävyys paranee, niin ei siitä ole paljon apuja, jäätyy se kuitenkin kovilla pakkasilla.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa
- Anonyymi
Olisiko sähköauto kätevä?
- Anonyymi
Juuri uutisoitiin miten kaikille tulee kalliiksi sähkö-autojen lataus. Se on johtanut siihen ettei tuottavia yrityksiä voi perustaa, koska sähkötoimitus ei voi käytännössä toimia tasaisena. Sähköä ei siis ole riittävästi, joten kun ei ulkomaalaiset eikä kotimaisia uusia teoloisuustuotantoja voi perustaa, niin ei tule myöskään uusia työpaikkoja, eikä valtio saa verotuloja.
Suomen ilmastopolitiikka on ylittänyt mahdottomuuden, kulut on suuremmat kuin hyödyt. Kun ei ole huomioitu energian tarve vaan vouhotettu ilman puhtautta. Liikenteestä on tehty mörkö, silti on kaikkien jotenki kuljettava paikasta toiseen muuten ei raha liiku.
Nyt harvat tieteen henkilöt (henkilö) on huolissa kun saasteet vähenee pääsee maanpinnalle lisää lämpöä ja pilvet vähenee kun teollisuuden, liikenteen savut vähenee ei muodostu pilviä enää niin paljon.
Itse joskus tuota jossain ihmettelin, että miten pienhiukkasten määrän vähetessä ilmassa vaikuttaa maapallon lämpenemiseen? Pilviin en arvannut sen vaikuttavan mutta maan lämpenemiseen, se on kun ei ole tieteen henkilö on vain mielipide. Kiva kuitenki kun olen ainakin jonkin verran ollut oikeassa,... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri uutisoitiin miten kaikille tulee kalliiksi sähkö-autojen lataus. Se on johtanut siihen ettei tuottavia yrityksiä voi perustaa, koska sähkötoimitus ei voi käytännössä toimia tasaisena. Sähköä ei siis ole riittävästi, joten kun ei ulkomaalaiset eikä kotimaisia uusia teoloisuustuotantoja voi perustaa, niin ei tule myöskään uusia työpaikkoja, eikä valtio saa verotuloja.
Suomen ilmastopolitiikka on ylittänyt mahdottomuuden, kulut on suuremmat kuin hyödyt. Kun ei ole huomioitu energian tarve vaan vouhotettu ilman puhtautta. Liikenteestä on tehty mörkö, silti on kaikkien jotenki kuljettava paikasta toiseen muuten ei raha liiku.
Nyt harvat tieteen henkilöt (henkilö) on huolissa kun saasteet vähenee pääsee maanpinnalle lisää lämpöä ja pilvet vähenee kun teollisuuden, liikenteen savut vähenee ei muodostu pilviä enää niin paljon.
Itse joskus tuota jossain ihmettelin, että miten pienhiukkasten määrän vähetessä ilmassa vaikuttaa maapallon lämpenemiseen? Pilviin en arvannut sen vaikuttavan mutta maan lämpenemiseen, se on kun ei ole tieteen henkilö on vain mielipide. Kiva kuitenki kun olen ainakin jonkin verran ollut oikeassa,......, Taas kerran olin oikeassa, politiikka ei hyväksy kuin mielisteliöitä. Politiikassa vain kunkin puolueen hyväksymät tieteen ajattelut on hyväksyttyjä (vaalikausipolitiikkaa)? Tiede on sen politiikan suuntaus joka pitää hyväksyttyä näkemystä "pihdeissä" jopa vuosia median avulla (median voimalla)? Totuus ilmasto politiikassa on kuin veteen piiretty viiva (se hajoaa heti, se on sitä käytännön politiikkaa).
- Anonyymi
Pittää antaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138