VAIN TÖRKEÄ VAHINGONTEKO, kun maalasivat EDUSKUNTATALON pylväät PUNAISEKSI.
Murhastakaan ei varmaan saa mitään, kun sanoo : NÄYTTI KALALTA JOTEN EN OLE SYYLLISTYNYT MIHINKÄÄN!
Ruotsin elokapinan teot oli
18
313
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kannatti lukea omia lähettämiä sähköposteja joita olin kuvannut.
Löyty toinen KUNNIALOUKKAUS jota ei ole koskaan käsitelty käräjillä, mutta minulta ON VARASTETTU KUNNIAT koska kyseessä oli syyttämättä jättämis päätös ja minun olis pitänyt nostaa kunnianloukkaus syyte.
Minä laskin niin minulla on 4 KUNNIAA OLLUT JO VUOSIA, mutta EN OLE NIITÄ KOSKAAN HAKENUT vaan toiminut niin kuin minulle sanottiin.
Saan noilla 4 vielä 2 kunniaa lisää eli minulla on 6 kunniaa ja SAAN VIELÄ 4 LISÄÄ, koska HE ON KÄYNEET KOKOAJAN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
Olen kohta 10 KUNNIAN NAINEN ja saan vielä korvaukset, koska EN OLE KÄYTTÄNYT KUNNIOITANI !- Anonyymi
Yhdellä saa kuulemma miljoonaan eli 10 saa 10 miljoonaa, mutta kun tälle tielle on lähdetty niin kyllähän NYT HOIDAN KUNNIA ENNÄTYKSEN NIIN saadan UUSI KUNNIA KYLTTI ja GUINNESS OLUTTA joka EI OLE MITÄÄN LAGRIN paskaa jota juopot juo.
Guinnesia juodaan HEMINGWAY'S ja Rovaniemen WANHASSA MESTARISSA minäkin kävin ja oli kyllä kiva paikka eli nyt on kyllä joku nuuskinut, että missä minä olen salaa kulkenut ryypiskelemässä.
Asuin Inarissa tuolloin, kun Rovaniemellä kävin bilettämässä.
Tytön kanssa kävin Roipparissa ja Kansankadulla oli joku baari.
Olen tietenkin käynyt POHJAHOVISSA ja DORIKSESSA.
Doris reissulla käytiin Valdemarissa ja piti hakea VAIN RUMIA MIEHIÄ TANSSIMAAN. Kaveri voitti, koska minä kattelin mistä löydän ruman miehen niin joku mies tuli ja vetas lattialle tanssimaan kesken kaiken ja en kehdannut sanoa: Hain RUMAA miestä ja hävisin nyt kyllä kilpailun.
Meillä oli vähän omituisia päähän pistoja, kun satuttiin sille päälle.
Saman kaverin kanssa mentiin hipun kellariin.
Berit esiinty ja sano : Kiitos näille kahdelle NAISELLE jotka jaksaa tanssia.
Ei ehditty edes pöytään istumaan, kun joku nyki tanssimaan.
Sisko oli vielä kaivanut auton peräkontista jonku TÖRKY paidan mulle ja sano ; Laita tuo päälle.
Tuon jälkeen ei mennyt kauaa niin erosin kävelemällä pudotin panoa.
Kävelemällä olen aina pudottanut, mutta EI NÄILLÄ KUNNIOILLA kehtaa kävellä kuin pakolliset matkat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdellä saa kuulemma miljoonaan eli 10 saa 10 miljoonaa, mutta kun tälle tielle on lähdetty niin kyllähän NYT HOIDAN KUNNIA ENNÄTYKSEN NIIN saadan UUSI KUNNIA KYLTTI ja GUINNESS OLUTTA joka EI OLE MITÄÄN LAGRIN paskaa jota juopot juo.
Guinnesia juodaan HEMINGWAY'S ja Rovaniemen WANHASSA MESTARISSA minäkin kävin ja oli kyllä kiva paikka eli nyt on kyllä joku nuuskinut, että missä minä olen salaa kulkenut ryypiskelemässä.
Asuin Inarissa tuolloin, kun Rovaniemellä kävin bilettämässä.
Tytön kanssa kävin Roipparissa ja Kansankadulla oli joku baari.
Olen tietenkin käynyt POHJAHOVISSA ja DORIKSESSA.
Doris reissulla käytiin Valdemarissa ja piti hakea VAIN RUMIA MIEHIÄ TANSSIMAAN. Kaveri voitti, koska minä kattelin mistä löydän ruman miehen niin joku mies tuli ja vetas lattialle tanssimaan kesken kaiken ja en kehdannut sanoa: Hain RUMAA miestä ja hävisin nyt kyllä kilpailun.
Meillä oli vähän omituisia päähän pistoja, kun satuttiin sille päälle.
Saman kaverin kanssa mentiin hipun kellariin.
Berit esiinty ja sano : Kiitos näille kahdelle NAISELLE jotka jaksaa tanssia.
Ei ehditty edes pöytään istumaan, kun joku nyki tanssimaan.
Sisko oli vielä kaivanut auton peräkontista jonku TÖRKY paidan mulle ja sano ; Laita tuo päälle.
Tuon jälkeen ei mennyt kauaa niin erosin kävelemällä pudotin panoa.
Kävelemällä olen aina pudottanut, mutta EI NÄILLÄ KUNNIOILLA kehtaa kävellä kuin pakolliset matkat.Pitää muistaa myös LAPSI jolla on diabetes ja hän saa syödä SOKERIA normaalisti, koska INSULIINIA voi antaa enemmän ja EI SE HAITTAA vaikka saa HAIMA ja MAKSA vian, koska LÄÄKKEET ON SITÄ VARTEN ETTÄ niitä syödään.
Erään lievästi ALKKIS-mummon lapsen lapsella on kuulemma DIABETES ja häntä hoidetaan noin.
Äitinsä aikoo alkaa opiskelemaan ambulanssiin hoitajaksi.
Minä RÄJÄHDIN NAURUUN ja sanoin, että tuollaiset äidit ja mummot kuuluu vankilaan.
En maininnut lapsen isästä joka yrittää päästä alkoholi ongelmasta eroon, mutta AINA joku fiksu pilaa tuon ja viimeksi TEKI TUON koska veljeni oli pistänyt SKITSONA KAPTEENI kuriin ja oli pitkään juomatta.
MAINITSEN myös tuon, koska MINÄ SANOIN; NYT LOPETAT TUON JUOPOTTELUN JA ALAT ELÄMÄÄN KAPTEENI ARVON MUKAAN!!!
Kapteenit EI OLE PULI-UKKOJA ja PANOSTAJA EI OLE HULLU JOKA SANOO NOIN.
Kynin rahat Kapteenilla ja lesotan kylällä, että KAPTEENILLA ON HYVIÄ JUOPOTTELU YSTÄVIÄ JOTKA AUTTO MINUA PISTÄMÄÄN ELÄMÄN KUNTOON.
Käyn OSTAMASSA KAPTEENILLE SITTEN KAPTEENI VIINA.
Siinä pullossa on MERIROSVON kuva ja lukee CAPTAIN MORGAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa myös LAPSI jolla on diabetes ja hän saa syödä SOKERIA normaalisti, koska INSULIINIA voi antaa enemmän ja EI SE HAITTAA vaikka saa HAIMA ja MAKSA vian, koska LÄÄKKEET ON SITÄ VARTEN ETTÄ niitä syödään.
Erään lievästi ALKKIS-mummon lapsen lapsella on kuulemma DIABETES ja häntä hoidetaan noin.
Äitinsä aikoo alkaa opiskelemaan ambulanssiin hoitajaksi.
Minä RÄJÄHDIN NAURUUN ja sanoin, että tuollaiset äidit ja mummot kuuluu vankilaan.
En maininnut lapsen isästä joka yrittää päästä alkoholi ongelmasta eroon, mutta AINA joku fiksu pilaa tuon ja viimeksi TEKI TUON koska veljeni oli pistänyt SKITSONA KAPTEENI kuriin ja oli pitkään juomatta.
MAINITSEN myös tuon, koska MINÄ SANOIN; NYT LOPETAT TUON JUOPOTTELUN JA ALAT ELÄMÄÄN KAPTEENI ARVON MUKAAN!!!
Kapteenit EI OLE PULI-UKKOJA ja PANOSTAJA EI OLE HULLU JOKA SANOO NOIN.
Kynin rahat Kapteenilla ja lesotan kylällä, että KAPTEENILLA ON HYVIÄ JUOPOTTELU YSTÄVIÄ JOTKA AUTTO MINUA PISTÄMÄÄN ELÄMÄN KUNTOON.
Käyn OSTAMASSA KAPTEENILLE SITTEN KAPTEENI VIINA.
Siinä pullossa on MERIROSVON kuva ja lukee CAPTAIN MORGAN!Niin ne JUOPOTKIN toimii eli laittavat asiat kuntoon ja alkavat sen jälkeen JUHLIMAAN.
Kyllä mekin saadaan, koska GUINESS ENNÄTYKSELLÄ SAA IHAN VARMASTI REKALLISEN GUINESS OLUTTA.
Voidaan opettaa miten pitää toimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne JUOPOTKIN toimii eli laittavat asiat kuntoon ja alkavat sen jälkeen JUHLIMAAN.
Kyllä mekin saadaan, koska GUINESS ENNÄTYKSELLÄ SAA IHAN VARMASTI REKALLISEN GUINESS OLUTTA.
Voidaan opettaa miten pitää toimia.Vois pitää KUNNON IVALO ROCK tapahtuman KYLÄLLÄ, koska KERTTUOJA EI OLE enään IVALOA. Tuolla saadaan VAIKKA IRON MAIDEN Ivaloon.
KATOILLA ON HYVÄT TILAT BÄNDEILLE ELI EI TARVI, kuin LASKEA KATOT niin osaan SANOA MONTAKO BÄNDIÄ!
Minä haluan, että PINK tulee ja kajauttaa " I AM STILL A ROCKSTAR..."
TUO ON NIIN MINUN BIISI JA LAULAA MINUSTA!
Lapset soitti aikoinaan mulle tuon ja sanovat : ÄITI TÄMÄ ON SINUN BIISI!
Jos EI OLIS OLLUT LAPSIA niin EN OLIS IKINÄ VARMAAN EDES KUULLUT PINK: stä vaan kuuntelisin vieläkin jotain KAKE RANDELINIÄ.
Eikö se ole jo HAUDASSA?
En ole Facebookissa joten en ole seurannut kuka on kuollut ja kuka ei.
- Anonyymi
Mistä sie tiiät kaikki kylän asiat ?
- Anonyymi
Olen syntyjäni Ivalosta joten kyllä minun kuuluu tietää kaikki kylän asiat, mutta jos eivät suostu kertomaan niin se on SYRJINTÄÄ sekä KYLÄN ASIOIDEN SALAILUA.
Pitää muistaa laittaa myös tuo ja ilmoittaa samalla, että jos Ivalo on kerta Inarin kunnan kuntakeskus niin MINULLA ON OIKEUS TIETÄÄ KAIKKI KUNNAN ASIAT, koska minun KUNNIAT ON KALLIILLA RAHALLA sekä KOVALLA ELÄMÄN KOULULLA ANSAITTU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen syntyjäni Ivalosta joten kyllä minun kuuluu tietää kaikki kylän asiat, mutta jos eivät suostu kertomaan niin se on SYRJINTÄÄ sekä KYLÄN ASIOIDEN SALAILUA.
Pitää muistaa laittaa myös tuo ja ilmoittaa samalla, että jos Ivalo on kerta Inarin kunnan kuntakeskus niin MINULLA ON OIKEUS TIETÄÄ KAIKKI KUNNAN ASIAT, koska minun KUNNIAT ON KALLIILLA RAHALLA sekä KOVALLA ELÄMÄN KOULULLA ANSAITTU.Mitähän Rajavartiosto tykkää siitä, että heidän siivooja kertoo Poliisille heidän asioista?
Asia oli kyllä mitätön, mutta ei kuulunut POLIISEILLE.
Rajavartiostolla ja Poliisilla on omat tehtävät vaikka he yhteistyötä tekevätkin.
Oli kuulemma SOL yrityksen työntekijä ollut, koska SOL kuulemma siivoaa RAJAVARTIOSTON tiloja.
Minä jos TOIMISIN noin niin KAHLEET KILAHTAS ja taas ISTUSIN SELLISSÄ LUKKOJEN TAKANA ja vartijat sanos ; Voi vittu HOLO sinun kanssa, kun löydät kaikki saatanan vitun TIETOVUODOT JA OLET TAAS KORVIA MYÖDEN SOTKENUT ITSES PASKAAN!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän Rajavartiosto tykkää siitä, että heidän siivooja kertoo Poliisille heidän asioista?
Asia oli kyllä mitätön, mutta ei kuulunut POLIISEILLE.
Rajavartiostolla ja Poliisilla on omat tehtävät vaikka he yhteistyötä tekevätkin.
Oli kuulemma SOL yrityksen työntekijä ollut, koska SOL kuulemma siivoaa RAJAVARTIOSTON tiloja.
Minä jos TOIMISIN noin niin KAHLEET KILAHTAS ja taas ISTUSIN SELLISSÄ LUKKOJEN TAKANA ja vartijat sanos ; Voi vittu HOLO sinun kanssa, kun löydät kaikki saatanan vitun TIETOVUODOT JA OLET TAAS KORVIA MYÖDEN SOTKENUT ITSES PASKAAN!!!Voisin laittaa myös näistä VANKEUS RANGAISTUKSISTA, koska ASIANOMISTAJATHAN vastuussa ovat ENKÄ MINÄ.
Laitan, että Minä sain KOVEMMAN TUOMION ENSI KERTALAISENA SAKKO VANKINA mitä toiset.
Toiset sai TUOMIOSTAAN vain 1/3 ja tuolla logiikalla minä olisin saanut vain 3,3 päivää vankeutta, mutta SAIN 10 PÄIVÄÄ SAKKO
VANKEUTTA ja OLIN ENSIN 5päivää jonka jälkeen käytiin kysymässä: OLISKO HALUJA MAKSAA SAKKO? PÄÄSISIT POIS JOS MAKSAT EIKÄ TARVI OLLA 10 PÄIVÄÄ VANKINA.
Sanoin : KUNNIALLA LOPPUUN ASTI JA EN OIKEIN TYKKÄÄ NÄISTÄ VAJAISTA VANKEUS RANGAISTUKSISTA.
Vartija sano : TIEDETTIIN, ETTÄ VASTAAT NOIN MUTTA MEIDÄN KUULUU VARMISTAA ASIA KYSYMÄLLÄ.
Tarvin allergia lääkkeen välillä iltaisin ja vartija kysy, että mihin minä sitä tarvin?
Sanoin : Heinix toimii minulla UNILÄÄKKEENÄ ja lääkäri määräsi, koska sanoin " Tämä ATARAXIN paska PIRISTÄÄ vaikka normaalisti olen nukahtanut 5-10 minuutissa sen avulla"
Vartijat kirjas ylös ja sanoin, kun käveltiin osastolle takasin : Olen Panostaja ja täällä käytävällä on kyllä liian kova HUMINA ja tuo käy minun korviin!
Kyllä he sen tiesi, mutta vangit ei tienneet muuta kuin sen että olin Facebook kirjoittelusta saanut kunnianloukkaus sakon ja olin sen takia vankilassa.
Lopetin vastaamasta TUNTEMATTOMIIN numeroihin, kun yksi näistä vankila kavereista soitti ja PYYSI LAITTAMAAN HÄNELLE 20€.
Vastasin: Laitan heti, kun saan KELAN rahat ja saat vaatteita, kenkiä ja kaikkea muutakin kun ehdin laittamaan!
Vankilan osaston oven vieressä on ihan varmasti tälläkin hetkellä SÄKKI jossa on PUHTAITA VAATTEITA ja RAHAA laittelen KERRAN KUUSSA VAIKKA EN EDES HALUAIS, mutta HE VAAN SYRJIVÄT JA KÄYVÄT MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa myös näistä VANKEUS RANGAISTUKSISTA, koska ASIANOMISTAJATHAN vastuussa ovat ENKÄ MINÄ.
Laitan, että Minä sain KOVEMMAN TUOMION ENSI KERTALAISENA SAKKO VANKINA mitä toiset.
Toiset sai TUOMIOSTAAN vain 1/3 ja tuolla logiikalla minä olisin saanut vain 3,3 päivää vankeutta, mutta SAIN 10 PÄIVÄÄ SAKKO
VANKEUTTA ja OLIN ENSIN 5päivää jonka jälkeen käytiin kysymässä: OLISKO HALUJA MAKSAA SAKKO? PÄÄSISIT POIS JOS MAKSAT EIKÄ TARVI OLLA 10 PÄIVÄÄ VANKINA.
Sanoin : KUNNIALLA LOPPUUN ASTI JA EN OIKEIN TYKKÄÄ NÄISTÄ VAJAISTA VANKEUS RANGAISTUKSISTA.
Vartija sano : TIEDETTIIN, ETTÄ VASTAAT NOIN MUTTA MEIDÄN KUULUU VARMISTAA ASIA KYSYMÄLLÄ.
Tarvin allergia lääkkeen välillä iltaisin ja vartija kysy, että mihin minä sitä tarvin?
Sanoin : Heinix toimii minulla UNILÄÄKKEENÄ ja lääkäri määräsi, koska sanoin " Tämä ATARAXIN paska PIRISTÄÄ vaikka normaalisti olen nukahtanut 5-10 minuutissa sen avulla"
Vartijat kirjas ylös ja sanoin, kun käveltiin osastolle takasin : Olen Panostaja ja täällä käytävällä on kyllä liian kova HUMINA ja tuo käy minun korviin!
Kyllä he sen tiesi, mutta vangit ei tienneet muuta kuin sen että olin Facebook kirjoittelusta saanut kunnianloukkaus sakon ja olin sen takia vankilassa.
Lopetin vastaamasta TUNTEMATTOMIIN numeroihin, kun yksi näistä vankila kavereista soitti ja PYYSI LAITTAMAAN HÄNELLE 20€.
Vastasin: Laitan heti, kun saan KELAN rahat ja saat vaatteita, kenkiä ja kaikkea muutakin kun ehdin laittamaan!
Vankilan osaston oven vieressä on ihan varmasti tälläkin hetkellä SÄKKI jossa on PUHTAITA VAATTEITA ja RAHAA laittelen KERRAN KUUSSA VAIKKA EN EDES HALUAIS, mutta HE VAAN SYRJIVÄT JA KÄYVÄT MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!!!Kannattais vaihtaa puhtaat kalsarit.
- Anonyymi
Jos Kiviniemet SAIS PÄÄTTÄÄ NIIN HE SANOS IHAN VARMASTI, että KIVINIEMEN suku kuuluu sinulle ja HE JOTKA KÄYVÄT SINUN KUNNIAN PÄÄLLE KÄY MYÖS MEIDÄN JA SAAVAT LUVAN MAKSAA JA VAIHTAA SUKUNIMEÄ, koska HEIDÄN PASKOMISIA ON TÄSSÄ KUNNASSA KATSELTU JO TARPEEKSI!
Minä nimittäin näin erään joka nauro, kun näki minut. Hän ei ollut tiennyt, että olin Kiviniemi koska hän on sen verran nuorempi.
Hain itse eron, koska mieheni kävi minun kunnian päälle ja hänen setänsä tiesi että olin edelleen eron jälkeen Kiviniemi.
Hän pysähty kaupassa vaimonsa, kun kuuli minun äänen ja jäi hymyillen odottamaan milloin ehdin heidän kohdalle ja hän sano: Sukulaisia näkee ja mistä sitä ollaan pojan kanssa tulossa?
Me oltiin AINA tulossa töistä ja nauro, kun kävelin kauppaan kerran 3 lasta perässä ja sanoin taas : Töistä ollaan tulossa.
Kysy : Missä Xxxxx on, kun ei ole teidän mukana?
Vastasin: Meni mummon kanssa töihin.
Heillä nauratti vielä enemmän ja sanovat: Ootte saaneet oikein MUMMONKI töihin.
Yksi näistä 3 korjas sekä sano: Me ollaan MUMMELILLA töissä.
Minun lapset keksi itse, että mummo on MUMMELI ja hänen pieni PUNAINEN COROLLA oli MUMMELIN MUNA!
Olin menossa vanhemman tytön kanssa Oulussa käymään ja otin äitini auton niin tyttö sano matkalla : Tämä on MUMMELIN MUNA jolla me ollaan liikkeellä nyt!
Sanoin tytölle: Semmonen mainos oli aikoinaan jossa mentiin MUNALLA töihin ja tämähän on MUMMELIN työ-auto.
Seuraava reissu mentiin minun autolla.
Ajoin risteyksen vahingossa ohi ja minä sanoin tytölle: Vedän tuosta Raksilan rampista ja käännytään takasin jos ei ole OYKS:n opasteita missään.
Hyvin meni, mutta käännyin liian aikaisin ja sanoin tytölle: Ihme kaupunki ku tiet kapenee.
Tyttö sano: Äiti tämä on pyörätie.
Minä käännyin ja vedin nurmikon kautta jonku ISON rakennuksen parkkipaikalle.
Siellä oli ihmisiä jotka katso ja minä sanoin tytölle: Toivottavasti ei jää pakoputki pois matkasta, kun kivetys raapii niin pahasti pohjaa.
En jäänyt katselemaan mikä piha oli vaan näin OYKS:n kyltin ja sanoin tytölle : Jos poliisit tulee niin sanon, että olen IVALOSTA ja oli vahinko että ajoin pyörätielle ja tein omat ratkaisut eli oikaisin nurmikon kautta, koska se oli turvallisempaa kuin PERUUTTAA!
Autosta olisin sanonut, että: Tuohan paska romu, ku EI EDES PAKOPUTKI pysy paikallaan kun katukiven yli ajaa.
Tyttö sano mulle: Äiti sinun kanssa on kiva olla reissussa!
Kävin varmaan RAKSILAN POLIISI-ASEMAN pihalla, koska tuon jälkeen poliisit kyseli : Mikä kone tässä on?
Sanoin ; En tiedä.
Katsoin ja sanoin : Näyttää olevan SUORA RUISKU.
Äidillä ja veljellä on TURBOT JOISSA KUSKEINA ON URPÅT.
Urpo oli kouluttajan nimi, kun kävin Panostajan koulutusta.
Toiset kirjoittaa sekä sanoo " Vitun Urpo."
Minä olen aina lausunut sekä kirjoittanut tuon ruotsalaisittain eli URPÅ niin en loukkaa edes URPO nimisiä. - Anonyymi
Halla-ahosta löyty kyllä piirre josta minäkin pidän vaikka PERSUJEN rivissä istuu paljon ihmisiä jotka käy minun sekä Halla-ahon kunnian päälle.
Olisin mennyt tapaamaan häntä ja Kokoomuksen edustajia, mutta valitettavasti meidän kunnassa istuu joka puolueessa ihmisiä joiden kanssa en HALUA TEHDÄ MITÄÄN POLITIIKKA ja tuon tietää myös monet jotka tuntee minut ja ovat oppineet tuntemaan paremmin millaista politiikkaa minä teen.
Kyllä rakastan AGRESIIVISTA ja TEHOKASTA POLITIIKKAA jossa saadaan nopeita tuloksia, mutta Ivalon PERSUISSA ei ole kuin yksi jonka kanssa tulisin ehkä toimeen.
En muista nimeä, mutta laitoin hänelle kerran : Ota koltta vaimoksi niin ei tarvi valittaa.
Hänellä oli kuulemma vaimo jo ja rivien välistä luin " saatanan apina etkö muuta keksinyt."
Hän on hyvä tyyppi, mutta minut poistettiin ryhmästä sanoilla " Täällä ei hulluja aleta keskustelemaan."
Panostajan päätä ei tunnetusti pahemmin pakota ja olin jo KUNNIATOKIN tuolloin, mutta en sitä mainnut vaan ilmotin olevani PANOSTAJA joten voidaan kyllä keskustella ja sopia.
Ei kelvannut tuokaan edes KOLTAN luomassa ryhmässä vaan pihalle pisti ja koltta oli vielä itse luonut RYHMÄN ja hylännyt jostain syystä tuon.
Tuo oli jo syrjintää itsessään, mutta EI TUO KOLTTA olis IKINÄ PÄÄSTÄNYT minua ryhmään.
Oli minun tytön TÄTI-PUOLI jota en hyväksynyt, koska EN TYKKÄÄ PUOLIKKAISTA IHMISTÄ. - Anonyymi
Vaatii jo AKROBATIN taitoja, kun alkaa sekstaan ison miehen kanssa Volvo S80 takapenkillä ja oli vielä porrasperäinen.
Olin sentään jo täyttänyt 40vuotta tuolloin joten olis kyllä vähintään lonkat loksunu paikoiltaan ja päässy Ambulanssin kyytiin.
Sarren Jari olis varmaan ollut ajamassa ja olis sanonut : Mestarit ihan ite ÄMÄTÖÖRI hommissa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii jo AKROBATIN taitoja, kun alkaa sekstaan ison miehen kanssa Volvo S80 takapenkillä ja oli vielä porrasperäinen.
Olin sentään jo täyttänyt 40vuotta tuolloin joten olis kyllä vähintään lonkat loksunu paikoiltaan ja päässy Ambulanssin kyytiin.
Sarren Jari olis varmaan ollut ajamassa ja olis sanonut : Mestarit ihan ite ÄMÄTÖÖRI hommissa...Hoidan omat KUNNIAT kuntoon niin voin vaikka kysyä Aikiolta, että: HALUAISKO SAKÄ ostaa YHDEN KUNNIAN niin pärjäätte oman kunnia taistelun?
5 000 000€/ vuosi olis hyvä summa ja Valtio VARMASTI ANTAA AVUSTUSTA!
Hallitus kielsi MAALITTAMASTA, mutta eräät ei uskoneet joten edes minä en näe miten tämä päättyy, mutta ainakin luottamus on kova jos kerta Jussikin päätti pistää päänsä LIKOON jo!
Tätä peliä tosin ei voi hävitä, koska kunniaa on jo sen verran valmiiksi.
KUNNIOITIN jo 2017 ja Hallitus lupas töitä, mutta ei me kyllä palkasta olla ehditty sopia...
Työttömänä ylityöllistetty, mutta saadaan muutkin lorvijat tämän jälkeen töihin.
Miesten EI TARVI elättää vaimojaan enää 2024 vuonna, koska ei naisetkaan elätä miehiään.
- Anonyymi
Kuka tuntee tämän kirjoittelijan?mikä tausta hällä ja oon käsittänyt ett ois lapsiakin??minkänäköinen tää nti on??
- Anonyymi
Tää on aika sutjakka pimu ja varsin haluttua seuraa.
- Anonyymi
Iskun jälkeen on viher-hörhö-terroristeilla bileet tiedossa.
Viini ja laulu raikaa ja hamppusätkät käryää.🤡😋 - Anonyymi
Kokoomuksen ja persujen agenda,lähetetään paskaa naapuriin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750