Elämä on ollut tylsää.
Viime aikoina
6
147
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeastaan ymmärrä kovin hyvin tylsyyttä, koska koko ajan olisi niin paljon kaikkea, mihin uppoutua.
On tosiaan paljon. Mulla nää kasvatustieteen perusopinnot. Viimestä esseetä väsään. Pitäs viikonloppuna oikeen syventyä. Neljä viiden opintopisteen kokonaisuutta jo suoritettuna ja tää yks vaan jäljellä. Numerot on tähän mennessä 3, 4 ja kaks 5. Eli jos samaa linjaa jatkaa, niin vähintään kolmonen pitäs saada. Tää on kyllä semmonen aihe, mikä antaa paljon ja oppii itsestäkin paljon. Ja ryhmätöissä ollaan saman tehtävän ääressä, niin päiväkodin kuin ammatillisen puolenkin henkilöstö.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
On tosiaan paljon. Mulla nää kasvatustieteen perusopinnot. Viimestä esseetä väsään. Pitäs viikonloppuna oikeen syventyä. Neljä viiden opintopisteen kokonaisuutta jo suoritettuna ja tää yks vaan jäljellä. Numerot on tähän mennessä 3, 4 ja kaks 5. Eli jos samaa linjaa jatkaa, niin vähintään kolmonen pitäs saada. Tää on kyllä semmonen aihe, mikä antaa paljon ja oppii itsestäkin paljon. Ja ryhmätöissä ollaan saman tehtävän ääressä, niin päiväkodin kuin ammatillisen puolenkin henkilöstö.
Sehän hyvä. Paljon tsemppiä opintoihin ja loppurutistukseen.
Niin tuo enimmäkseen on.
Johtuu täysin itsestäsi. Keksi tekemistä uuvelo.
- Anonyymi
Tylsempää kuin silloin kun en tiennyt, onko elimistöni kunnossa. Silloin sentään oli jotain jännitettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523281Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?542546Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544- 1102275
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361265