Minulla ei ole ollut vuosiin

Anonyymi-ap

Ongelmaa pyöräni suhteen johon olisi pitänyt kysyä apua täältä.

20

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millainen pyörä sulla on?

• Anonyymi

Minulla ei ole ollut pyörää vuosiin. En ole siksi tarvinnut mitään apuakaan.

Toisaalta, olen ammatiltani kirjastonhoitaja. Kaikki tarvittava löytyy kirjoista, joita järjestelen.

• Anonyymi

jaa mulla vai, santun vanha munamankeli

• Anonyymi

Mitä apua täältä muka voisi saadakaan? Vain harvoin kirjoitetaan asiaa joista on jotain hyötyäkin. Sen sijaan kaiken maailman trollit, pellet ja omaa kuviteltua viisauttaan esittelevät melskaavat valtoimenaan. Itselläni on ongelma aivan polkupyörään liittyen. Olen miettinyt kahden polkupyörän vaiheilla. Ostanko sen kuusitonnia maksavan vai kymppitonnin kustantavan. En kysy neuvoja siihen täältä.

• Anonyymi

MIksi ihmeessä kysyisit?

Sehän olisi sama kuin olisit ostamassa asuntoa Töölöstä tai Punavuoresta, mutta kummastako? Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten he sinua osaisivat auttaa? Joku tolkku pitää olla kyselyissäkin.

Itse olen saanut erinomaisia neuvoja pyörän huoltoon liittyvissä asioissa, ja silloinkin kaikki vastuu asiassa jää itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIksi ihmeessä kysyisit?

Sehän olisi sama kuin olisit ostamassa asuntoa Töölöstä tai Punavuoresta, mutta kummastako? Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten he sinua osaisivat auttaa? Joku tolkku pitää olla kyselyissäkin.

Itse olen saanut erinomaisia neuvoja pyörän huoltoon liittyvissä asioissa, ja silloinkin kaikki vastuu asiassa jää itselle.

Nimenomaan. Kun aloittelin polkupyöräharrastusta varsin vihriäisenä kysyin täältä neuvoja eräisiin ongelmiin. Luotinkin erään pellen neuvoihin mutta onnekseni älysin lopulta itsekin että ohjetta noudattamalla tekisin suuren vahingon polkupyörälleni. Näin heti alkajaisiksi heräsin ”palstatodellisuuteen.” Tämä herätys onkin kantanut aina näihin päiviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Kun aloittelin polkupyöräharrastusta varsin vihriäisenä kysyin täältä neuvoja eräisiin ongelmiin. Luotinkin erään pellen neuvoihin mutta onnekseni älysin lopulta itsekin että ohjetta noudattamalla tekisin suuren vahingon polkupyörälleni. Näin heti alkajaisiksi heräsin ”palstatodellisuuteen.” Tämä herätys onkin kantanut aina näihin päiviin.

miten viiriäiset liittyy pyöräilyyn! täh

• Anonyymi

Itse pyrin lähes aina kirjoittamaan pelkästään asiaa ja faktoja, joista on jotain hyötyä muille.

• Anonyymi

Peukutan!

• Anonyymi

Onks sul alottaja joku öngelmä, häh? Henkistä laatua varmaa

• Anonyymi

Tällaisissa tapauksissa kannattaa ilmoittaa ylläpidolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sielä kantelupukki kaakattaa...

• Anonyymi

olet onkella vai.. onko tullu kalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä ole mitään ylläpitoa käytännössä.

• Anonyymi

Intellektuelli viestiketju taas kerran...

• Anonyymi

oletko jotenkin outo

• Anonyymi

Kertoisit mistä niitä intellin letkuja saa?

• Anonyymi

Pelkkää roskaa ilmeisen vitsillä keksitty aloitus mukaan lukien.

Tällainen moderoimaton roskafoorumi kuin tämä suolikaasu24.fi joutaisi tulla lopetetuksi kokonaan.

• Anonyymi

Ei mullakaan ikänä. Ei sillonkaa ko toiset ne vei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe