Minulla ei ole ollut vuosiin

Anonyymi-ap

Ongelmaa pyöräni suhteen johon olisi pitänyt kysyä apua täältä.

21

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen pyörä sulla on?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole ollut pyörää vuosiin. En ole siksi tarvinnut mitään apuakaan.

        Toisaalta, olen ammatiltani kirjastonhoitaja. Kaikki tarvittava löytyy kirjoista, joita järjestelen.


      • Anonyymi

        jaa mulla vai, santun vanha munamankeli


    • Anonyymi

      Mitä apua täältä muka voisi saadakaan? Vain harvoin kirjoitetaan asiaa joista on jotain hyötyäkin. Sen sijaan kaiken maailman trollit, pellet ja omaa kuviteltua viisauttaan esittelevät melskaavat valtoimenaan. Itselläni on ongelma aivan polkupyörään liittyen. Olen miettinyt kahden polkupyörän vaiheilla. Ostanko sen kuusitonnia maksavan vai kymppitonnin kustantavan. En kysy neuvoja siihen täältä.

      • Anonyymi

        MIksi ihmeessä kysyisit?

        Sehän olisi sama kuin olisit ostamassa asuntoa Töölöstä tai Punavuoresta, mutta kummastako? Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten he sinua osaisivat auttaa? Joku tolkku pitää olla kyselyissäkin.

        Itse olen saanut erinomaisia neuvoja pyörän huoltoon liittyvissä asioissa, ja silloinkin kaikki vastuu asiassa jää itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi ihmeessä kysyisit?

        Sehän olisi sama kuin olisit ostamassa asuntoa Töölöstä tai Punavuoresta, mutta kummastako? Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten he sinua osaisivat auttaa? Joku tolkku pitää olla kyselyissäkin.

        Itse olen saanut erinomaisia neuvoja pyörän huoltoon liittyvissä asioissa, ja silloinkin kaikki vastuu asiassa jää itselle.