Minulla ei ole ollut vuosiin

Anonyymi-ap

Ongelmaa pyöräni suhteen johon olisi pitänyt kysyä apua täältä.

21

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen pyörä sulla on?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole ollut pyörää vuosiin. En ole siksi tarvinnut mitään apuakaan.

        Toisaalta, olen ammatiltani kirjastonhoitaja. Kaikki tarvittava löytyy kirjoista, joita järjestelen.


      • Anonyymi

        jaa mulla vai, santun vanha munamankeli


    • Anonyymi

      Mitä apua täältä muka voisi saadakaan? Vain harvoin kirjoitetaan asiaa joista on jotain hyötyäkin. Sen sijaan kaiken maailman trollit, pellet ja omaa kuviteltua viisauttaan esittelevät melskaavat valtoimenaan. Itselläni on ongelma aivan polkupyörään liittyen. Olen miettinyt kahden polkupyörän vaiheilla. Ostanko sen kuusitonnia maksavan vai kymppitonnin kustantavan. En kysy neuvoja siihen täältä.

      • Anonyymi

        MIksi ihmeessä kysyisit?

        Sehän olisi sama kuin olisit ostamassa asuntoa Töölöstä tai Punavuoresta, mutta kummastako? Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten he sinua osaisivat auttaa? Joku tolkku pitää olla kyselyissäkin.

        Itse olen saanut erinomaisia neuvoja pyörän huoltoon liittyvissä asioissa, ja silloinkin kaikki vastuu asiassa jää itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi ihmeessä kysyisit?

        Sehän olisi sama kuin olisit ostamassa asuntoa Töölöstä tai Punavuoresta, mutta kummastako? Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miten he sinua osaisivat auttaa? Joku tolkku pitää olla kyselyissäkin.

        Itse olen saanut erinomaisia neuvoja pyörän huoltoon liittyvissä asioissa, ja silloinkin kaikki vastuu asiassa jää itselle.

        Nimenomaan. Kun aloittelin polkupyöräharrastusta varsin vihriäisenä kysyin täältä neuvoja eräisiin ongelmiin. Luotinkin erään pellen neuvoihin mutta onnekseni älysin lopulta itsekin että ohjetta noudattamalla tekisin suuren vahingon polkupyörälleni. Näin heti alkajaisiksi heräsin ”palstatodellisuuteen.” Tämä herätys onkin kantanut aina näihin päiviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Kun aloittelin polkupyöräharrastusta varsin vihriäisenä kysyin täältä neuvoja eräisiin ongelmiin. Luotinkin erään pellen neuvoihin mutta onnekseni älysin lopulta itsekin että ohjetta noudattamalla tekisin suuren vahingon polkupyörälleni. Näin heti alkajaisiksi heräsin ”palstatodellisuuteen.” Tämä herätys onkin kantanut aina näihin päiviin.

        miten viiriäiset liittyy pyöräilyyn! täh


      • Anonyymi

        Itse pyrin lähes aina kirjoittamaan pelkästään asiaa ja faktoja, joista on jotain hyötyä muille.


      • Anonyymi

        Peukutan!


    • Anonyymi

      Onks sul alottaja joku öngelmä, häh? Henkistä laatua varmaa

      • Anonyymi

        Tällaisissa tapauksissa kannattaa ilmoittaa ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisissa tapauksissa kannattaa ilmoittaa ylläpidolle.

        sielä kantelupukki kaakattaa...


      • Anonyymi

        olet onkella vai.. onko tullu kalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisissa tapauksissa kannattaa ilmoittaa ylläpidolle.

        Ei täällä ole mitään ylläpitoa käytännössä.


    • Anonyymi

      Sun ongelmasi taitaakin olla impotenssi.

      • Anonyymi

        no hae apua jos ei jöpötä senkin roikale


    • Anonyymi

      Intellektuelli viestiketju taas kerran...

      • Anonyymi

        oletko jotenkin outo


      • Anonyymi

        Kertoisit mistä niitä intellin letkuja saa?


      • Anonyymi

        Pelkkää roskaa ilmeisen vitsillä keksitty aloitus mukaan lukien.

        Tällainen moderoimaton roskafoorumi kuin tämä suolikaasu24.fi joutaisi tulla lopetetuksi kokonaan.


    • Anonyymi

      Ei mullakaan ikänä. Ei sillonkaa ko toiset ne vei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe