Eli kiusaksilla hoitaa KUNNIAT.

Anonyymi-ap

Olin unohtanut koko Janssonin, mutta jostain hän tuli mieleen...

Hän on kyllä aika HYVÄ YSTÄVÄNÄ vaikka moni vois sanoa : MISTÄ HELVETISTÄ TUO ON ONNISTUNUT VIELÄ TUOLLAISEN KAVERIN LÖYTÄMÄÄN!!!

Hän on naimisissa, mutta hänen vaimonsa ei liity asiaan mitenkään...

10

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän meidän kunnasta löytyy myös KOTKAN POIKIA joilla ei ole edes siipiä...

      Joskus vaan voi käydä näinkin, että NAIMISISSA OLEVA MIES PUOLUSTAA KUNNIAA koska EI PYSYNYT KOTONA KILTISTI VAIMON KANSSA vaan LÄHTI KATSOMAAN KUKA NAINEN ON ILMESTYNYT KYLÄÄN.

      Ei me olla muuta tehty, kuin vain juopoteltu ja hän sanoi minulle: Käyn kysymässä VAIMOLTA luvan ja jos hän ei anna lupaa niin JÄÄN KOTIA.

      Hän on toiminut HERRASMIEHEN tavoilla vaikka toki osas myös TÖRKY temppuja.
      En olis kyllä itse välttämättä luottanut itseeni hänen asemassa, mutta asiat muuttui jostain syystä joten nyt jo luottaisin kun panostaja Suomi100v pääsin.

    • Anonyymi

      Ei kai vain ole VÄÄPELI KÖRMY?!

      MASI sarjakuvat oli LAPSENA MYÖS MINUN LEMPI SARJAKUVIA...
      Minä löysin isän armeijan aikasen kirjan jo nuorena kirjahyllyn laatikosta.
      Oli kirjoittanut mm KIVÄÄRI ON MORSIAMMENI tarinan ja piirrelyt kuvia.

      Isä on käynyt Kajaanissa SOTAVÄEN ja hän kertoi olleensa KOIRA PARTIO MIEHIÄ SOTAVÄESSÄ.
      Isä oli käynyt RIPPIKOULUN toiseen kertaan armeijassa niin sai tehdä muutakin.
      Hän kertoi itse tuon, mutta minä en ole käynyt vaikka SEURAKUNNAN tiedoissa on noin lukenut aina.

      En edes tiedä isäni sotilas arvoa, mutta hän ei ole korkea arvoltaan koska hän on ikänsä vittuillut veljelleen joka on LUUTNANTTI arvoltaan ja hän olis saanut TYÖPAIKAN mutta TULI KOTIA.
      Sedällä TULI ÄITIN TISSIÄ IKÄVÄ, koska hän on semmonen TISSI-VAUVA OLLUT IKÄNSÄ!!!

      Eli TISSI-VAUVA juttu on ISÄNI OPETTAMA JUTTU, koska VELJENSÄ VITTUILI HÄNELLE kun SAI TYTÖN EIKÄ POIKAA!
      Isäni PÄÄTTI, että PERKELEEN LUUTNANTTI TULIT ITSE ÄITIN TISSILLE JOTEN KATOTAAN KUMPI PÄRJÄÄ ELI minun tyttö vai SINUN PENIKAT!

      Isäni veljellä on 4poikaa ja 1tyttö, mutta MINULLE KERROTTIIN KYLÄLLÄ, että ihmiset on luulleet että tuo TISSI-VAUVA LUUTNATIN-RETKU on minun ISÄ !!!

      Tuo on KUNNIANLOUKKAUS ja setäni EI OLE KUULEMMA OLE EDES KORJANNUT ASIAA ja sanonut, että olen hänen veljensä tyttö.
      .Minä olen isäni näköinen ja PAPPA eli isän äidin isä on antanut minulle lisä nimen eli Xxxx tyttö ja mummo oli Heikin tyttö ja hänen.
      En ole koskaan ottanut tuota nimeä virallisesti käyttöön, koska en ole POKTANOHOVI OLLUT vuoden 1988 jälkeen, KOSKA TUO SAATANAN TISSI-VAUVA LUUTNATIN-RETKU POKTANOHOVI KÄY PORUKKANSA KANSSA MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!!!

      Jokohan tämä alkaa olla valmis?
      Siskon jutut vielä....

      • Anonyymi

        Koulutus kaverit sano : Ei kannattaa välittä, ku nämä on niitä Urpon juttuja...
        Kyllä tämä on niin Janssonin juttuja, kun miettii ja hän on ainut tuttu jonka tiedän että liittyy Presidenttiin.
        Yksi mies kertoi tuon, kun oltiin niin ettei toiset kuulleet ja olin Panostaja jo tuolloin.

        Moni mies ryssii vaikka vaimonsa jos käy hänen kunnian päälle ja pilaa maineen.

        Sinkkuna on vapaa tekemään mitä huvittaa.
        Ei ole KUNNIANLOUKKAUS jos vähän Janssonin lainaan.
        Eihän tässä nyt sentään naimaan olla alkamassa vaan TEHDÄÄN KUNNIAA koska harvoin näin hyvää asetelmaa sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulutus kaverit sano : Ei kannattaa välittä, ku nämä on niitä Urpon juttuja...
        Kyllä tämä on niin Janssonin juttuja, kun miettii ja hän on ainut tuttu jonka tiedän että liittyy Presidenttiin.
        Yksi mies kertoi tuon, kun oltiin niin ettei toiset kuulleet ja olin Panostaja jo tuolloin.

        Moni mies ryssii vaikka vaimonsa jos käy hänen kunnian päälle ja pilaa maineen.

        Sinkkuna on vapaa tekemään mitä huvittaa.
        Ei ole KUNNIANLOUKKAUS jos vähän Janssonin lainaan.
        Eihän tässä nyt sentään naimaan olla alkamassa vaan TEHDÄÄN KUNNIAA koska harvoin näin hyvää asetelmaa sattuu

        Tunsin hänet jo silloin kun sain ensimmäisen kunnianloukkaus tuomion, mutta se olis mennyt joka tapauksessa väärin koska liittyi myös Janssoniin.

        Varatuomari joka Ivalossa asuu ei voi muuta, kuin loukata minun kunniaa koska Jansson on virassa ja hän on minun ÄSSÄ jolla voitan ja hän TUKEE MINUA, koska hän tarvii jossain vaiheessa itsekkin tukea ja minä voin vuorostani auttaa häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin hänet jo silloin kun sain ensimmäisen kunnianloukkaus tuomion, mutta se olis mennyt joka tapauksessa väärin koska liittyi myös Janssoniin.

        Varatuomari joka Ivalossa asuu ei voi muuta, kuin loukata minun kunniaa koska Jansson on virassa ja hän on minun ÄSSÄ jolla voitan ja hän TUKEE MINUA, koska hän tarvii jossain vaiheessa itsekkin tukea ja minä voin vuorostani auttaa häntä.

        Vaimo käy myös minun kunnian päälle eli Jansson on paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo käy myös minun kunnian päälle eli Jansson on paras!

        Voi VITTUSEN TERÄSTEHDAS sentään ja minun olisi pitänyt tajuta jo tuosta.

        Hallituksen puhemies Matti Vanhanen KIELSI MAALITTAMASTA.
        Minä olin ja he maalittivat siitä huolimatta vaikka ilmotin, ettei saa maalittaa minua koska olen jo maalitettu.

        Vankilan kautta sain tilanteen haltuun, mutta olin tuon asian laittanut vireille ENNEN MAALITUS KIELTOA!
        Olisin haastanut heidät käräjille jotka haastoi alunperin minut.

        Etelästä ANNETAAN TUKEA MINULLE ja hän on HYVÄ YSTÄVÄNI JOKA TUKEE!
        Hän tekee jotain mitä hän ei sais, mutta HÄN TOIMII SUOMEN VALTION EDUN MUKAAN, koska hän tietää että OLEN ISÄNMAALLINEN.

        Exän serkku oli muistaakseni Lennoston HUUTOMAJURI ja kuulin kun exä kyseli tuosta.

        Hyvä ystäväni voi määrätä vaikka pidättämään minut jos hän päättää jotain.

        Siellä ei kysellä vaan määrätään jos tilanne vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi VITTUSEN TERÄSTEHDAS sentään ja minun olisi pitänyt tajuta jo tuosta.

        Hallituksen puhemies Matti Vanhanen KIELSI MAALITTAMASTA.
        Minä olin ja he maalittivat siitä huolimatta vaikka ilmotin, ettei saa maalittaa minua koska olen jo maalitettu.

        Vankilan kautta sain tilanteen haltuun, mutta olin tuon asian laittanut vireille ENNEN MAALITUS KIELTOA!
        Olisin haastanut heidät käräjille jotka haastoi alunperin minut.

        Etelästä ANNETAAN TUKEA MINULLE ja hän on HYVÄ YSTÄVÄNI JOKA TUKEE!
        Hän tekee jotain mitä hän ei sais, mutta HÄN TOIMII SUOMEN VALTION EDUN MUKAAN, koska hän tietää että OLEN ISÄNMAALLINEN.

        Exän serkku oli muistaakseni Lennoston HUUTOMAJURI ja kuulin kun exä kyseli tuosta.

        Hyvä ystäväni voi määrätä vaikka pidättämään minut jos hän päättää jotain.

        Siellä ei kysellä vaan määrätään jos tilanne vaatii.

        Koska näin pitkälle näköjään pääsen niin VEDÄN LOPPUUN ASTI, koska Janssoni TURVAA ETELÄSTÄ sekä TUKEE minua.

        Minä ilmeisesti PYSTYN OTTAMAAN SUOMEN HALTUUNI ja luomaan TSAARIN VALTAKUNNAN.

        Keisarikunta toimii TSAARIN VALTAKUNNAN alla.

        Valtio korvaa, koska tuota aukkoa pysty TUKKIMAAN ennen, kuin JOKU NÄYTTÄÄ MITEN TUO ON MAHDOLLISTA.

        Rasismista päästään myös eroon, koska Tsaarin valtakunnassa ihmisillä on ARVOT eli voi olla vaikka PASKAJÄRVEN PRINSESSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska näin pitkälle näköjään pääsen niin VEDÄN LOPPUUN ASTI, koska Janssoni TURVAA ETELÄSTÄ sekä TUKEE minua.

        Minä ilmeisesti PYSTYN OTTAMAAN SUOMEN HALTUUNI ja luomaan TSAARIN VALTAKUNNAN.

        Keisarikunta toimii TSAARIN VALTAKUNNAN alla.

        Valtio korvaa, koska tuota aukkoa pysty TUKKIMAAN ennen, kuin JOKU NÄYTTÄÄ MITEN TUO ON MAHDOLLISTA.

        Rasismista päästään myös eroon, koska Tsaarin valtakunnassa ihmisillä on ARVOT eli voi olla vaikka PASKAJÄRVEN PRINSESSA.

        Vaimo voi viedä vaikka miehensä KUNNIAN, mutta minulla on niin paljon KUNNIOITA että on ihan sama vaikka JUOKSIN ALASTI kylällä niin he jotka KATSOO LOUKKAA MINUN KUNNIAA!

        Olen toiminut KUNNIALLISESTI ja ilmoittanut REHELLISESTI mihin pystyn, koska LUIN NETISTÄ ja EN VOI EDES SYYLLISTYÄ rikokseen.

        Minua ei välttämättä saa tuon jälkeen pois vallasta muuta, kuin sillä että KUOLEN TAI ILMOITAN LUOPUVANI ja sanon niin, kuin Presidentti Niinistö : Seuraava jatkaa.

        Ilmotin myös, että otan Raaseporista Hankoon alueen josta poistetaan ihmiset jotka käy minun kunnian päälle ja alueelle muuttaa mm Niinistö ja Halonen, koska minä haluaisin OPPIA HEIDÄN KANSSA.
        Ahtisaari kuului myös, mutta hän ehti valitettavasti KUOLEMAAN.

        Janssonin on palvellut myös Ahtisaarta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo voi viedä vaikka miehensä KUNNIAN, mutta minulla on niin paljon KUNNIOITA että on ihan sama vaikka JUOKSIN ALASTI kylällä niin he jotka KATSOO LOUKKAA MINUN KUNNIAA!

        Olen toiminut KUNNIALLISESTI ja ilmoittanut REHELLISESTI mihin pystyn, koska LUIN NETISTÄ ja EN VOI EDES SYYLLISTYÄ rikokseen.

        Minua ei välttämättä saa tuon jälkeen pois vallasta muuta, kuin sillä että KUOLEN TAI ILMOITAN LUOPUVANI ja sanon niin, kuin Presidentti Niinistö : Seuraava jatkaa.

        Ilmotin myös, että otan Raaseporista Hankoon alueen josta poistetaan ihmiset jotka käy minun kunnian päälle ja alueelle muuttaa mm Niinistö ja Halonen, koska minä haluaisin OPPIA HEIDÄN KANSSA.
        Ahtisaari kuului myös, mutta hän ehti valitettavasti KUOLEMAAN.

        Janssonin on palvellut myös Ahtisaarta.

        Stubb ei ole edes ollut Suomessa tuolloin vaan oli Italiassa.


    • Anonyymi

      Mitähän se on ottanu?kertoispa .aikahyvät vauhdit tulee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe