Onneksi muistin vielä

Anonyymi-ap

Mannerheim ELOKUVAN vielä ja sekin on kunnianloukkaus!!!

Olen sentään AINUT MANNERHEIMIN SUVUSTA jota syytellään toistuvasti KUNNIANLOUKKAUKSISTA VAIKKA EN OLE EDES KOKO ELOKUVAA OLLUT ENKÄ KATSONUT!!!

Sukuni SYRJII MYÖS MINUA, koska HE OVAT NIIN HIENOJA SEKÄ TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ!!!!

Onneksi ÄITINI ENO SANOI, kun oli ELOSSA : SAAT KYLLÄ KUTSUA MINUA VAARIKSI!
Olin hänen kanssaan HÄNEN VIIMEISEN ELINPÄIVÄN, koska HÄNEN LAPSILLAAN JA HEIDÄN LAPSILLAAN EI OLLUT AIKAA!

ÄITINI OLI HÄN JOKA SANOI: SAAT LUVAN OLLA REINON KANSSA JA KATSOA HÄNEN PERÄÄN!

EN OLLUT HAUTAJAISSA, koska REINON LAPSET HEIDÄN LAPSET SEKÄ HEIDÄN LAPSET KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE JA SAAVAT SYRJIÄ MINUA!!!

Heidän ystävänsä vielä TUKEVAT HEITÄ!!!

UTSJOEN KUNNANJOHTAJA ONNEKSI SUOSTU ITSE JA MINÄ HAIN PAIKKAA, MUTTA EI HE OLISI MINUA HUOLINEET MUUTENKAAN, koska EN OLE KORKEASTI KOULUTETTU!

REINO-VAARI VEI MANNERHEIMILLE SYNTYMÄPÄIVÄ ONNITTELUNKIN, koska HÄNTÄ PYYDETTIIN KUULEMMA TEHTÄVÄÄN!

19

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SAAN VAARIN VALTAKUNNAN JA VIELÄ REIPPAITA IHMISIÄ JOTKA SIIVOAA SOTKUT POIS NIIN SAAN RAKENTAA KARTANON JOSTA VAARIKIN AINA HAAVEILI!!!

      ON MUUTEN SEN PALJON RANTAA, että SAAN IHAN VARMASTI LOHESTUS-OIKEUDETKIN!

      Ei tarvi niistäkään käräjöidä, koska RIITTÄÄ JOS MINULLA ON!

    • Anonyymi

      Naapuri on myös samoja sukuja joten MAATA RIITTÄÄ NIEMEN ASTI!!

      MINUN MAIDEN LÄPI KULJETA EDELLISTEN OMISTAJIEN LUVILLA JOS MINÄ PÄÄTÄN ASIOISTA!

      Minä saan sanoa: Vedä vittu ties mistä kerkiät, mutta tästä et kyllä ajele!

      Reino-vaari oli niin hyvä ihminen, mutta SUUTTUESSA samanlainen kuin minä.

      Sano aina : On niin hyvä ja lempeä ihminen, mutta SUUTTUESSA luonne on kuin Seilosen Ainoalla jonka kanssa PIRUKAAN EI TULLUT TOIMEEN!

      • Anonyymi

        Olis kyllä mukava SEISOA samalla tavalla niin, kuin Reino aikoinaan mäen päällä ja sanoa : Kyllä on komia TILA ja KOVALLA TYÖLLÄ ANSAITTU SEKÄ SUURELLA KUNNIALLA.

        Se on niin iso tila, että voi rakentaa vaikka oman pienen kylän josta löytyy kaikki tarvittavat palvelut.

        Kveeni-koltta kyllä osaa jos haluaa ja kaiken mitä haluaa, koska alkoivat kunnioita vaatimaan.
        En
        Minulla on oikeus saada OMAT KUNNIAT ENSIN ja SYRJIMISET LOPPUU!

        Voi olla Inarin kunnassa KIRJOILLA vaikka asuisin HEVON VITUN HELVETISSÄ!

        Kyllä olen nähnyt tuon kokoajan, mutta mukavahan tuo on, kun saa OIKEIN LUVAN KANSSA VITTUILLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä mukava SEISOA samalla tavalla niin, kuin Reino aikoinaan mäen päällä ja sanoa : Kyllä on komia TILA ja KOVALLA TYÖLLÄ ANSAITTU SEKÄ SUURELLA KUNNIALLA.

        Se on niin iso tila, että voi rakentaa vaikka oman pienen kylän josta löytyy kaikki tarvittavat palvelut.

        Kveeni-koltta kyllä osaa jos haluaa ja kaiken mitä haluaa, koska alkoivat kunnioita vaatimaan.
        En
        Minulla on oikeus saada OMAT KUNNIAT ENSIN ja SYRJIMISET LOPPUU!

        Voi olla Inarin kunnassa KIRJOILLA vaikka asuisin HEVON VITUN HELVETISSÄ!

        Kyllä olen nähnyt tuon kokoajan, mutta mukavahan tuo on, kun saa OIKEIN LUVAN KANSSA VITTUILLA!

        NAISET SAA VEIVATA, mutta AKAT EI KYLLÄ TULE MINUN MAAHAN VAATIMAAN MITÄÄN!!!

        SOVITTIIN, että EI EDES TIKKUJA ANNETA LAINAAN!

        Minä olin miettinyt mikä Reino oli minulle, koska hän oli toisille vaari ja minä olin tuo joka sanoi: Nyt tiedän mikä olet minulle. OLET MINUN ISO ENO.

        Oltiin menossa Karigasniemelle ja olin pienenä hyvin kiinnostunut siitä, että mitä kukainenkin on minulle.
        MINULLA OLI OIKEESTI ISO ENO ja hän tuskin osasi ELÄESSÄÄN AAVISTAA, että MINÄ OLEN LAPSENA ENNUSTANUT JA SANONUT: REINO ON MINUN ISO ENO!

        Hän loukkasi minun kunniaa sanomalla: Voisit kutsu minua VAARIKSI!

        Tein noin myös, mutta ISO ENO HÄN OLI!

        Minulla oli ENO ja ISO ENONI oli enoni ja äitini ENO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NAISET SAA VEIVATA, mutta AKAT EI KYLLÄ TULE MINUN MAAHAN VAATIMAAN MITÄÄN!!!

        SOVITTIIN, että EI EDES TIKKUJA ANNETA LAINAAN!

        Minä olin miettinyt mikä Reino oli minulle, koska hän oli toisille vaari ja minä olin tuo joka sanoi: Nyt tiedän mikä olet minulle. OLET MINUN ISO ENO.

        Oltiin menossa Karigasniemelle ja olin pienenä hyvin kiinnostunut siitä, että mitä kukainenkin on minulle.
        MINULLA OLI OIKEESTI ISO ENO ja hän tuskin osasi ELÄESSÄÄN AAVISTAA, että MINÄ OLEN LAPSENA ENNUSTANUT JA SANONUT: REINO ON MINUN ISO ENO!

        Hän loukkasi minun kunniaa sanomalla: Voisit kutsu minua VAARIKSI!

        Tein noin myös, mutta ISO ENO HÄN OLI!

        Minulla oli ENO ja ISO ENONI oli enoni ja äitini ENO.

        Minä olen AINUT joka syntyi RUSKEA SILMÄISENÄ TYTTÖNÄ.
        Kaikilla toisilla on SINISET SILMÄT ja RUSKEA SILMÄISET ON PALJON ÄLYKKÄÄMPIÄ MITÄ SUVUN SINISILMÄISET NAISET.

        Ei meidän suvun naiset tyhmiä voi olla jos JÄTTÄVÄT TAKA-OVETKIN VIELÄ AUKI niin JOKU NÄPPÄRÄ PIIKA JOUTESSAAN KÄVELEE SISÄLLE JA SANOO: SAATANAN AKAT! OVIA EI JÄTELLÄ AUKI JA KUNNIOITA EI TIPU!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen AINUT joka syntyi RUSKEA SILMÄISENÄ TYTTÖNÄ.
        Kaikilla toisilla on SINISET SILMÄT ja RUSKEA SILMÄISET ON PALJON ÄLYKKÄÄMPIÄ MITÄ SUVUN SINISILMÄISET NAISET.

        Ei meidän suvun naiset tyhmiä voi olla jos JÄTTÄVÄT TAKA-OVETKIN VIELÄ AUKI niin JOKU NÄPPÄRÄ PIIKA JOUTESSAAN KÄVELEE SISÄLLE JA SANOO: SAATANAN AKAT! OVIA EI JÄTELLÄ AUKI JA KUNNIOITA EI TIPU!!!

        Ei Mannerheim ARMEIJAA ollut käynyt eli minusta tulee SUOMEN ja MAAILMAN ENSIMMÄINEN NAIS MARSALKKA.

        Arvostan ja autan kyllä jos apua tarvitaan jonkun ONGELMAN RATKAISUUN, koska olen MYÖS RAUTAROUVA FANI.

        Katsoin elokuvan jossa Rautarouva sanoi Englannin laivastolle sekä näytti sormella: AMPUKAA TUOHON NIIN SOTA LOPPUU!
        He toimivat noin ja SOTA LOPPU SIIHEN.

        Muistin hänet, koska mummolle tuli APU lehti jossa oli muitakin, kuin PRINSESSA MEKKOJA.

        IDI AMIN oli myös tuttu tuosta lehdestä.
        Olen voinut osata lukea, koska muistin että sanoin mummolle usein: Nämä on tyhmiä juttuja.
        Mummolassa olin myös silloin, kun telkkarista tuli uutisissa jostain sodasta ja aloin itkemään.
        Vaari meinas saada sydänkohtauksen jo silloin, koska leikin iloisesti ja yht äkkiä itkin telkkarin edessä.

        Äitini kertoi, että vaari meni minun kanssa nukkumaan illalla puoli seitsemältä.
        Minä olin kuullut sota juttuja ja aloin itkemään, koska luulin että isä ja vaari lähtee sotaan ja kuolee.
        Vaari otti syliin ja sano: Sotaa ei tule enkä kyllä kuole vaan nyt lähetään nukkumaan.

        Minä olin hänen lellikki ja hän hyppäsi jos aloin itkemään, koska hänen sydämeen sattuu.
        Vaari ei ole saanut edes tulla edes hakemaan minua ja äitiä Ivalosta Ruotsiin.
        Hänellä oli niin herkkä sydän ja hän oli äitini määrännyt tuomaan minut heille, koska hänellä sattuu sydämeen jos hän ei tiedä miten tyttö voi.

        Harmi, kun vaari kuoli just kun olin varmaan oppimassa miten saan TAHTOJANI LÄPI!

        Pojat opettaa viisaina 1vuotiaalle : Fan ni är HJÄRNDÖDA ALLA!
        Yhdellä on HJÄRTSLAG!

        Isäni katso kerran telkkari sano: Tuo on sinun sukulainen.
        Oli niin saman näköinen sen toisen kanssa en tiedä kumpi opetti, koska kaikki ollaan oltu RUOTSISSA kun minä olen ollut pieni ja ainut tyttö.

        Sukuni tapojen mukaan pojille on sanottu: Kattokaapa sen tytön perään.
        Fiksut keksineet : Sehän oppii varmaan puhumaan.
        Opetetaan puhumaan niin voi haukkua meidän puolesta ruotsalaisia ja me ei saada edes turpaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Mannerheim ARMEIJAA ollut käynyt eli minusta tulee SUOMEN ja MAAILMAN ENSIMMÄINEN NAIS MARSALKKA.

        Arvostan ja autan kyllä jos apua tarvitaan jonkun ONGELMAN RATKAISUUN, koska olen MYÖS RAUTAROUVA FANI.

        Katsoin elokuvan jossa Rautarouva sanoi Englannin laivastolle sekä näytti sormella: AMPUKAA TUOHON NIIN SOTA LOPPUU!
        He toimivat noin ja SOTA LOPPU SIIHEN.

        Muistin hänet, koska mummolle tuli APU lehti jossa oli muitakin, kuin PRINSESSA MEKKOJA.

        IDI AMIN oli myös tuttu tuosta lehdestä.
        Olen voinut osata lukea, koska muistin että sanoin mummolle usein: Nämä on tyhmiä juttuja.
        Mummolassa olin myös silloin, kun telkkarista tuli uutisissa jostain sodasta ja aloin itkemään.
        Vaari meinas saada sydänkohtauksen jo silloin, koska leikin iloisesti ja yht äkkiä itkin telkkarin edessä.

        Äitini kertoi, että vaari meni minun kanssa nukkumaan illalla puoli seitsemältä.
        Minä olin kuullut sota juttuja ja aloin itkemään, koska luulin että isä ja vaari lähtee sotaan ja kuolee.
        Vaari otti syliin ja sano: Sotaa ei tule enkä kyllä kuole vaan nyt lähetään nukkumaan.

        Minä olin hänen lellikki ja hän hyppäsi jos aloin itkemään, koska hänen sydämeen sattuu.
        Vaari ei ole saanut edes tulla edes hakemaan minua ja äitiä Ivalosta Ruotsiin.
        Hänellä oli niin herkkä sydän ja hän oli äitini määrännyt tuomaan minut heille, koska hänellä sattuu sydämeen jos hän ei tiedä miten tyttö voi.

        Harmi, kun vaari kuoli just kun olin varmaan oppimassa miten saan TAHTOJANI LÄPI!

        Pojat opettaa viisaina 1vuotiaalle : Fan ni är HJÄRNDÖDA ALLA!
        Yhdellä on HJÄRTSLAG!

        Isäni katso kerran telkkari sano: Tuo on sinun sukulainen.
        Oli niin saman näköinen sen toisen kanssa en tiedä kumpi opetti, koska kaikki ollaan oltu RUOTSISSA kun minä olen ollut pieni ja ainut tyttö.

        Sukuni tapojen mukaan pojille on sanottu: Kattokaapa sen tytön perään.
        Fiksut keksineet : Sehän oppii varmaan puhumaan.
        Opetetaan puhumaan niin voi haukkua meidän puolesta ruotsalaisia ja me ei saada edes turpaan!

        Laitoin Tullin hakemuksen moneen kohtaan " Heikosti osaan"

        En muista laitoinko ruksin Ranskaan.

        Joutessani aloin opiskelemaan ranskaa.
        Opin LA FEMME ja LA POMME, mutta osasin jo ennestään sanoa MERCII SOPLDÄÄ.

        Saksaa osaan HABENSI TURZHVAI? Ja sanoin nuorena saksalaisille turisteille, kun kylällä tulivat vastaan ja kysyvät jotain.
        Saksalaiset räjähti nauruun.
        Saksalaiset nauraa myös kun sanoo BISSENHOFFEN.
        Kerran en muuta muistanut saksaksi ja pihalla istu saksalaisia niin menin pihalle ja sanoin : BISSENHOFFEN.
        Räjähtivät nauruun ja olisin voittanut käräjät sanomalla: Mitäs toitte meidät Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin Tullin hakemuksen moneen kohtaan " Heikosti osaan"

        En muista laitoinko ruksin Ranskaan.

        Joutessani aloin opiskelemaan ranskaa.
        Opin LA FEMME ja LA POMME, mutta osasin jo ennestään sanoa MERCII SOPLDÄÄ.

        Saksaa osaan HABENSI TURZHVAI? Ja sanoin nuorena saksalaisille turisteille, kun kylällä tulivat vastaan ja kysyvät jotain.
        Saksalaiset räjähti nauruun.
        Saksalaiset nauraa myös kun sanoo BISSENHOFFEN.
        Kerran en muuta muistanut saksaksi ja pihalla istu saksalaisia niin menin pihalle ja sanoin : BISSENHOFFEN.
        Räjähtivät nauruun ja olisin voittanut käräjät sanomalla: Mitäs toitte meidät Suomeen.

        Saksalaiset maksaa kiljuen minulle korvaukset jos juuri olen onnistunut löytämään SUOMESTA ihmisiä jotka HALUAA KUNNIA heidän teoista vaikka he olivat aloittaneet ARKTISEN SODAN tutkimukset ja Suomen Petsamo liittyi myös tuohon sotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset maksaa kiljuen minulle korvaukset jos juuri olen onnistunut löytämään SUOMESTA ihmisiä jotka HALUAA KUNNIA heidän teoista vaikka he olivat aloittaneet ARKTISEN SODAN tutkimukset ja Suomen Petsamo liittyi myös tuohon sotaan.

        Olin jo PANOSTAJA tuolloin, kun olin lomakylässä ja tyttö tuli muutaman päivän myöhemmin, mutta olin jo ehtinyt tutustua mieheen ja hänen vaimoon.
        Pyysin passit ja passit jäi respaan säilöön ja he olisivat saaneet nuo pyytämällä, mutta he haki nuo lähtiessä.

        Mies kerto olevansa Saksan armeijalla töissä ja asuvansa Sveitsissä.
        Hän tuli vaimonsa kanssa juttelemaan ja hän kertoi tarinan omasta mummostaan ja minä omastani.
        Sama sota, mutta eri puolella Eurooppaa.
        Vaimo alko itkemään ja sanoi : En ole edes kuullut, kuin Karjalasta vain.

        Minulta kysyttiin: Haluatko maksun FRANGEISSA vai EUROISSA?
        Vastasin : Mielummin EUROISSA, koska en tee FRANGEILLA SUOMESSA MITÄÄN.

        He itse tulivat keskustelemaan minun kanssa ja he valikoivat itse aiheen sekä kysyivät.
        Minä vastasin, mutta sanoin : Ollaan saksalaisten YSTÄVIÄ kaikesta huolimatta.

        Vaikka nimiä EI MUISTETA niin kasvot muistetaan ja miten minä puhuin heille sekä kerroin tarinan. Tuon jälkeen olen lukenut enemmän, mutta en vihaa saksalaisia vaan olen edelleen sitä mieltä, että YSTÄVIÄ ollaan.
        He olivat kaikesta huolimatta ISÄNMAANSA puolustajia, mutta HEITÄ KIINNOSTAA enemmän tutustua suomalaisiin sukuihin jotka olivat myös SS-joukoissa.
        He kuulemma loukkaavat heidänkin kunniaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin jo PANOSTAJA tuolloin, kun olin lomakylässä ja tyttö tuli muutaman päivän myöhemmin, mutta olin jo ehtinyt tutustua mieheen ja hänen vaimoon.
        Pyysin passit ja passit jäi respaan säilöön ja he olisivat saaneet nuo pyytämällä, mutta he haki nuo lähtiessä.

        Mies kerto olevansa Saksan armeijalla töissä ja asuvansa Sveitsissä.
        Hän tuli vaimonsa kanssa juttelemaan ja hän kertoi tarinan omasta mummostaan ja minä omastani.
        Sama sota, mutta eri puolella Eurooppaa.
        Vaimo alko itkemään ja sanoi : En ole edes kuullut, kuin Karjalasta vain.

        Minulta kysyttiin: Haluatko maksun FRANGEISSA vai EUROISSA?
        Vastasin : Mielummin EUROISSA, koska en tee FRANGEILLA SUOMESSA MITÄÄN.

        He itse tulivat keskustelemaan minun kanssa ja he valikoivat itse aiheen sekä kysyivät.
        Minä vastasin, mutta sanoin : Ollaan saksalaisten YSTÄVIÄ kaikesta huolimatta.

        Vaikka nimiä EI MUISTETA niin kasvot muistetaan ja miten minä puhuin heille sekä kerroin tarinan. Tuon jälkeen olen lukenut enemmän, mutta en vihaa saksalaisia vaan olen edelleen sitä mieltä, että YSTÄVIÄ ollaan.
        He olivat kaikesta huolimatta ISÄNMAANSA puolustajia, mutta HEITÄ KIINNOSTAA enemmän tutustua suomalaisiin sukuihin jotka olivat myös SS-joukoissa.
        He kuulemma loukkaavat heidänkin kunniaa.

        Syrjivätkin vielä ASEVELJIÄÄN niin Suomessa, kuin Saksassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syrjivätkin vielä ASEVELJIÄÄN niin Suomessa, kuin Saksassa...

        Vähän vaikeaa muutenkin nämä asumis asiat, koska kesällä kyllä pärjään, mutta talvella pitäs lumityöt tehdä ensin niin pääsee töihin ja töistä kun tullee niin pitää KAINALOITA myöden kahlata kämpille hakemaan Traktori niin saa auton ajaa pihalle ja kantaa kauppa tavarat kotia niin saa EDES KAHVIT KEITTÄÄ...

        Jäin miettimään, että onko KUNNIA tuon arvoista!?
        Ehkä PÄRJÄÄN, koska RAHALLA SAA KUNNON TRAKTORIN ja LINGON joilla voin opetella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikeaa muutenkin nämä asumis asiat, koska kesällä kyllä pärjään, mutta talvella pitäs lumityöt tehdä ensin niin pääsee töihin ja töistä kun tullee niin pitää KAINALOITA myöden kahlata kämpille hakemaan Traktori niin saa auton ajaa pihalle ja kantaa kauppa tavarat kotia niin saa EDES KAHVIT KEITTÄÄ...

        Jäin miettimään, että onko KUNNIA tuon arvoista!?
        Ehkä PÄRJÄÄN, koska RAHALLA SAA KUNNON TRAKTORIN ja LINGON joilla voin opetella!

        Tämähän alkaa olemaan jo mallillaan...

        Olen sentään Mannerheim elokuvassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän alkaa olemaan jo mallillaan...

        Olen sentään Mannerheim elokuvassa...

        En edes PRESIDENTIKSI kelvannut vaikka OLIN AINUT JOKA OLISI VOINUT TÄMÄN ASIAN niin kaikki olisi saaneet KUNNIAA JOIHIN MANNERHEIMIN KUNNIA LIITTYI!

        MINÄ EN OLE EDES POSTINJAKANA, koska EN SOVELLU ALALLE.

        En saa mitenkään jakautumaan, koska minut on HAASTETTU HENKILÖKOHTAISESTI KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE.

        En voi ottaa AVUSTAJAA joten en TIEDÄ MITEN TOIMIN SYYTTÄJÄN kanssa, koska minun pitää NOUSTA HÄNEN NISKAN PÄÄLLE.
        Syyttäjä on ilmeisesti arvoltaan korkeampi mitä TUOMARI ja EI TULE RAJAA VASTAAN VAAN NOUSEN SUORAAN HUIPULLE!

        ROHKEA KUULEMMA ROKAN SYÖ JA EN JÄTÄ TÄTÄ OVEA AUKI.
        Mannerheim oli Tsaarin hovissa MARSALKKA ja Tsaarin OIKEA KÄSI!

        Siihen malliin ollaan KUNNOITA haettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes PRESIDENTIKSI kelvannut vaikka OLIN AINUT JOKA OLISI VOINUT TÄMÄN ASIAN niin kaikki olisi saaneet KUNNIAA JOIHIN MANNERHEIMIN KUNNIA LIITTYI!

        MINÄ EN OLE EDES POSTINJAKANA, koska EN SOVELLU ALALLE.

        En saa mitenkään jakautumaan, koska minut on HAASTETTU HENKILÖKOHTAISESTI KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE.

        En voi ottaa AVUSTAJAA joten en TIEDÄ MITEN TOIMIN SYYTTÄJÄN kanssa, koska minun pitää NOUSTA HÄNEN NISKAN PÄÄLLE.
        Syyttäjä on ilmeisesti arvoltaan korkeampi mitä TUOMARI ja EI TULE RAJAA VASTAAN VAAN NOUSEN SUORAAN HUIPULLE!

        ROHKEA KUULEMMA ROKAN SYÖ JA EN JÄTÄ TÄTÄ OVEA AUKI.
        Mannerheim oli Tsaarin hovissa MARSALKKA ja Tsaarin OIKEA KÄSI!

        Siihen malliin ollaan KUNNOITA haettu!

        Eli KÄRNÄ OIKEESTI UHKAILI MINUA KAUPASSA JA JOKU ON NÄHNYT TUON.
        En VÄISTÄNYT VAAN OTIN PÄÄN, ETTÄ MUNATON MIES NAISEN PÄÄLLE KÄY JOTEN SIITÄ VAAN.

        Minä olin oikeesti luullut, että KÄRNÄ ON MINUA PIDEMPI JA HARTEEKAAMPI MIES.

        Olin tuolloin vielä töissä ja vasta saanut panostajana kuulustelun läpi.
        Kysyin KÄRNÄLTÄ : Olisko EDUSKUNNASSA VESSAN PESIJÄN PAIKKAA?

        Oltas SAATU TÄMÄ PASKA HOITAA JO SILLOIN, mutta KADETIN PASKA EI OSANNUT TOIMIA.

        Minulla oli myös aikoinaan Opel Kadett ja se oli hyvä niin kauan, kun oli minulla mutta SISKONI SAI KADETIN NIIN PASKAKSI, että ROMUTTAMO oli vaatinut maksua kun hakivat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli KÄRNÄ OIKEESTI UHKAILI MINUA KAUPASSA JA JOKU ON NÄHNYT TUON.
        En VÄISTÄNYT VAAN OTIN PÄÄN, ETTÄ MUNATON MIES NAISEN PÄÄLLE KÄY JOTEN SIITÄ VAAN.

        Minä olin oikeesti luullut, että KÄRNÄ ON MINUA PIDEMPI JA HARTEEKAAMPI MIES.

        Olin tuolloin vielä töissä ja vasta saanut panostajana kuulustelun läpi.
        Kysyin KÄRNÄLTÄ : Olisko EDUSKUNNASSA VESSAN PESIJÄN PAIKKAA?

        Oltas SAATU TÄMÄ PASKA HOITAA JO SILLOIN, mutta KADETIN PASKA EI OSANNUT TOIMIA.

        Minulla oli myös aikoinaan Opel Kadett ja se oli hyvä niin kauan, kun oli minulla mutta SISKONI SAI KADETIN NIIN PASKAKSI, että ROMUTTAMO oli vaatinut maksua kun hakivat pois.

        Sisko tuli minun Kadetilla Ivaloon Espoosta lomalle.
        Isä soitti ja kysy: Mitä helvettiä tuolle autolle on tapahtunut?
        Vastasin: En tiedä, koska en ole sillä ajanut vaan sehän se sillä on ajellut joten kysy siltä.
        Isäni sano : Perkele en kysy mitään.
        Korjaamolla oli sanonut että laita semmoiseen kuntoon että pääsee Espooseen ja ei haittaa vaikka pihalle hajoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisko tuli minun Kadetilla Ivaloon Espoosta lomalle.
        Isä soitti ja kysy: Mitä helvettiä tuolle autolle on tapahtunut?
        Vastasin: En tiedä, koska en ole sillä ajanut vaan sehän se sillä on ajellut joten kysy siltä.
        Isäni sano : Perkele en kysy mitään.
        Korjaamolla oli sanonut että laita semmoiseen kuntoon että pääsee Espooseen ja ei haittaa vaikka pihalle hajoaa.

        Suku ensin opettaa, että ME OLLAAN NIIN HYVÄÄ JA KOMIAA SUKUA.
        Minä kuljen PASKA VANANA PERÄSSÄ, koska MINÄ OLEN SAMAA SUKUA MITÄ OVAT TUTKINEET.

        Minä olen lukenut vain HEIDÄN TUTKIMUKSIA.


    • Anonyymi

      Jos marski ei ollut sentään niekerj niin homo ainakin
      Ruskean reijän ritari.

    • Anonyymi

      Ei muuten vieny!

    • Anonyymi

      Naiseksi yllättävän kiinnostunut sotajutuista ym poikien jutuista.kielikin ronskia naiselle.ja kuka femme fetale oikein käärii sätkiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe