Tämä lähetelee vuoden vanhoista sairaanhoito piirien asiakkaiden maksetuista laskuista perintä Kirjeitä (varsinkin ikäihmisille). Ja niiden oikaisu tehty melkein mahdottomaksi. Uhkaa myös ulosotolla. Kaikkelaista toimijaa Suomessa saa toimia.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Just ja nämä esim. Sairaala ja vastaanotolla käynnit ovat suoraan ilman oikeuden päätöstä ulosotto kelpoisia. (niin kuin esim. Verot.)
- Anonyymi
Meillähän on ministeri Kaisa Juuso kyllä laitaa tämmöset toimijat Ruotuun!!
- Anonyymi
Eipä ole laittanut vaankannustanut
- Anonyymi
Tämähän on vanha kuntaperintä. Hyvinvointi alueilta saa laskuista tiedot ilmeisesti myös maksetuista. SITTEN Valitaan (sopivat) ja ei ole tarvetta oikaista vääriäkään laskutuksia kun ne voidaan periä ulos oton kautta suoraan eläkkeistä.
- Anonyymi
Huijaus yrityksiä kaikki perintätoimisto. Valehtelevat minkä jaksavat että vähän Ukrainaa vastaan saavat venäjää auettua rahallisesti.rikollisia
- Anonyymi00007
Niin vois tää paska perintä yhtiö ottaa huomioon asiakkaan tulot ja asumisen ei ota lain vastaista toimintaa revire oy.ltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493