Alkavan syksyn galluppi..

Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin.

1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?

A) kevät
B) kesä
C) syksy
D) talvi

2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?

3. Hengarisi kaapissasi ovat..

A) muovisia
B) puisia
C) metallisia
D) sekalaisia

4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..

A) masennusta
B) rauhoittumista
C) väsyneisyyttä
D) jokin muu.. mikä?

5. Makuuhuonettasi koristaa..

A) viherkasvi
B) seksikeinu
C) taulu
D) jokin muu.. mikä?

6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..

A) hitto mitä paskaa
B) ihan sama, ei liikuta minua
C) jee! Joulu on tulossa!
D) jokin muu.. mikä?

7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..

A) ei haittaa, saa olla tyhmä jos on nuori ja komea
B) sietäisi pitää suunsa kiinni
C) ihan sama, pressa on vain keulakuva ilman todellista valtaa
D) jokin muu.. mikä?

8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?

A) Pätkis
B) Geisha
C) Sininen
D) jokin muu.. mikä?

Näillä eväin uuteen viikkoon. Hyvää illan jatkoja sinulle!

133

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      . Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?

      C) syksy. Viileää ja rauhallista.


      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?

      Nyt en muista... Siitä on aikaa.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..

      D) sekalaisia, tarpeen mukaan.

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..

      B) rauhoittumista, mutta saan myös paremmin aikaiseksi kaikenlaista.

      5. Makuuhuonettasi koristaa..

      D) jokin muu.. mikä? Nukun kirjojen keskellä. Mua on aina vähän karhistanut jaot huoneiden käyttötarkoitusten mukaan... Jos mulla olis isompi keittiö, jättisänkyni voisi olla vaikka siellä.

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..

      D) jokin muu.. mikä? -Jestas... Sellainen välttämätön elintarvike.

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..

      D) jokin muu.. mikä? Vaihtoehtorimpsun luettuani kävi ekana mielessä, että onko sillä minkä näköinen peba. Mutta ei se mua oikeesti kiinnosta. Siinähän edustaa.

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?

      D) jokin muu.. mikä? Joku crisby se oli, ai nam!

      xLiner

      • Anonyymi

        8. D) Karl Fazer Crunchy se oli, aika lähelle 😄

        xLiner


    • Anonyymi

      Ja kiva kun viitsit piristää kovin rauhallista palstaa 👍

      xLiner

    • 1. Kevät
      tykkään kevään lämpimistä tuulista

      2.Oisko ollut veljeni kanssa Die Hard 2

      3. Sekalaisia

      4. Rauhoittumista

      5. Kuntopyörä

      6. B

      7. Kenties parantaa pikkuhiljaa

      8. Geisha

    • Anonyymi

      1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?
      B) kesä ... pidän lämmöstä ja siitä että voi olla kevyemmin vaatetettu

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?
      En muista. Siitä on ihan jumalattoman kauan aikaa.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..
      D) sekalaisia

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..
      B) rauhoittumista
      ja
      C) väsyneisyyttä

      5. Makuuhuonettasi koristaa..
      D)Jokin muu ... mikä? Ei mikään, jos ei verhoja sitten lasketa

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..
      C) jee! Joulu on tulossa!

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..
      D) jokin muu.. mikä? Ihan hyvinhän tuo on pärjännyt. On sillä avustajat ja vähän myös kohta C.

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?
      D) jokin muu.. mikä? Fazerina

      Hyvää illan jatkoa sullekin! 🙂

    • 1 B. Lämmintä ja mukavaa. Paljon tapahtumia.

      2. Pojan kanssa kävin katsomassa Godzilla 1.0 . Oli hyvä

      3. A ja B. Oon vaan saanut niitä jostain.

      4. C en oikein osaa sanoa

      5. C

      6. B ei liikuta minua

      7. C pressa on vain keulakuva ja ihan ok

      8. Näistä tuo Geisha

      Kiitos illanjatkoja

      • Anonyymi

        Tuliko janille vierotusoireita. Tule toki omaan ketjuun taas angstaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko janille vierotusoireita. Tule toki omaan ketjuun taas angstaa

        Mä en sinne ikävään enää tule. Pitäkää paskanne.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mä en sinne ikävään enää tule. Pitäkää paskanne.

        Nyt puhut asiaa! Miksi mennä jonnekkin varta vasten kivitettäväksi..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt puhut asiaa! Miksi mennä jonnekkin varta vasten kivitettäväksi..?

        Siellä ei ole mulle mitään. Ei ole koskaan ollut.


      • mustasusi kirjoitti:

        Siellä ei ole mulle mitään. Ei ole koskaan ollut.

        Ikävässä ei ole mitään muuta kuin isot kävijämäärät. Ihmiset ovat pahoinvoivia eivätkä pyri aitoon keskustelemiseen. Täynnä trolleja ja mätää.. ihan turha.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ikävässä ei ole mitään muuta kuin isot kävijämäärät. Ihmiset ovat pahoinvoivia eivätkä pyri aitoon keskustelemiseen. Täynnä trolleja ja mätää.. ihan turha.

        Juu, sen olen saanut huomata ja aika karulla tavalla. Luulin että siellä oli kivojakin tyyppejä, vaan eipä ole enää. Joten saa jäädä kyllä nyt.


      • mustasusi kirjoitti:

        Juu, sen olen saanut huomata ja aika karulla tavalla. Luulin että siellä oli kivojakin tyyppejä, vaan eipä ole enää. Joten saa jäädä kyllä nyt.

        Kovaa kyytiä olet saanut .. ja ihmeekseni olet näinkin kauan kestänyt sitä paskaa mitä on kaadettu sun niskaasi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Juu, sen olen saanut huomata ja aika karulla tavalla. Luulin että siellä oli kivojakin tyyppejä, vaan eipä ole enää. Joten saa jäädä kyllä nyt.

        Mä muuten pari vuotta sitten uhosin, että jos en saa täällä enempää vastauksia, niin meen ikävään. En mä tietenkään tosissani ollu. Mutta käyn mä sinne jotain kirjottaan välillä. Joskus välillä hirvittää, jos joku lukee noi kaikki mun kirjotukset, mitä vuosien varrella oon kirjoittanut. Mutta avoimuuden nimissä mä annan niiden olla tuolla profiilissa, vaikka saahan ne pois, jos haluaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kovaa kyytiä olet saanut .. ja ihmeekseni olet näinkin kauan kestänyt sitä paskaa mitä on kaadettu sun niskaasi.

        Nehän väittää että minun syytä on kaikki ja että heillä on oikeus haukkua ja lytätä minut.


      • JeroP kirjoitti:

        Mä muuten pari vuotta sitten uhosin, että jos en saa täällä enempää vastauksia, niin meen ikävään. En mä tietenkään tosissani ollu. Mutta käyn mä sinne jotain kirjottaan välillä. Joskus välillä hirvittää, jos joku lukee noi kaikki mun kirjotukset, mitä vuosien varrella oon kirjoittanut. Mutta avoimuuden nimissä mä annan niiden olla tuolla profiilissa, vaikka saahan ne pois, jos haluaa.

        Mitäpä ikävässä tekee, jos ei ole ketään edes ikävä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Nehän väittää että minun syytä on kaikki ja että heillä on oikeus haukkua ja lytätä minut.

        Väärässä ovat. Mikään ei oikeuta lyttäämään toista. Se on vain ilkeää.

        Sinun ei pitäisi kuunnella niitä ollenkaan. Ovat vain inhottavia sinulle koska voivat. Sä olet otollinen uhri juurikin siksi, kun menet mukaan heidän juttuihinsa. Päästät niitä ihon alle ja ne tietää sen. Siksi ovat sinun kimpussasi.

        Ilkeys ja pahansuopuus.. se heitä motivoi. Anna niiden olla paskassaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Väärässä ovat. Mikään ei oikeuta lyttäämään toista. Se on vain ilkeää.

        Sinun ei pitäisi kuunnella niitä ollenkaan. Ovat vain inhottavia sinulle koska voivat. Sä olet otollinen uhri juurikin siksi, kun menet mukaan heidän juttuihinsa. Päästät niitä ihon alle ja ne tietää sen. Siksi ovat sinun kimpussasi.

        Ilkeys ja pahansuopuus.. se heitä motivoi. Anna niiden olla paskassaan.

        "Mikään ei oikeuta lyttäämään toista. Se on vain ilkeää."

        Heh. Sano se Sudelle. Se haukkuu, esineellistää naisia, solvaa, uhkailee ja raivoaa minkä ehtii. Jos Sudelle ei toivota "mukavaa päivää" kymmenen minuutin sisään niin saat niskaasi kaikenlaista haukkumista Sudelta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Väärässä ovat. Mikään ei oikeuta lyttäämään toista. Se on vain ilkeää.

        Sinun ei pitäisi kuunnella niitä ollenkaan. Ovat vain inhottavia sinulle koska voivat. Sä olet otollinen uhri juurikin siksi, kun menet mukaan heidän juttuihinsa. Päästät niitä ihon alle ja ne tietää sen. Siksi ovat sinun kimpussasi.

        Ilkeys ja pahansuopuus.. se heitä motivoi. Anna niiden olla paskassaan.

        Niin annan tästä lähtien olla ja hyväksyn sen, ettei minua siellä kukaan koskaan kaivannut. Sinkkuna vaan koko loppu elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikään ei oikeuta lyttäämään toista. Se on vain ilkeää."

        Heh. Sano se Sudelle. Se haukkuu, esineellistää naisia, solvaa, uhkailee ja raivoaa minkä ehtii. Jos Sudelle ei toivota "mukavaa päivää" kymmenen minuutin sisään niin saat niskaasi kaikenlaista haukkumista Sudelta.

        Niinkö? Ehkä on sun omassa tulkinnassakin jotain vikaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinkö? Ehkä on sun omassa tulkinnassakin jotain vikaa.

        Ei se ole tulkintaa. Se on faktaa. Miten monella eri tavalla voi tulkita: "Noita olympiaurheilijoita kun pääsis sormettaa. Huhhuh". Sä olet kirjoittanut ihan itse konkreettisesti kaikki sun omat toisia alentavat ja muita haukkuvat tekstisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole tulkintaa. Se on faktaa. Miten monella eri tavalla voi tulkita: "Noita olympiaurheilijoita kun pääsis sormettaa. Huhhuh". Sä olet kirjoittanut ihan itse konkreettisesti kaikki sun omat toisia alentavat ja muita haukkuvat tekstisi.

        Eipä tuollainen tosikko oikein mun kaveriksi sovi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä tuollainen tosikko oikein mun kaveriksi sovi.

        Aivan. Kun sinä alennat ja haukut ihmisä on se mielestäsi vain "huumoria".

        Sitten kun joku sanoo sinulle jotain. Niin ollaan itkemässä kuinka kaikki vihaavat sinua. Uhriudut ja itket.

        Olet oikeasti kaksinaamainen tekopyhä kasa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Kun sinä alennat ja haukut ihmisä on se mielestäsi vain "huumoria".

        Sitten kun joku sanoo sinulle jotain. Niin ollaan itkemässä kuinka kaikki vihaavat sinua. Uhriudut ja itket.

        Olet oikeasti kaksinaamainen tekopyhä kasa....

        Joo kiitos mielipiteestä. Voit poistua sotkemasta tätä ketjua enempää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo kiitos mielipiteestä. Voit poistua sotkemasta tätä ketjua enempää.

        Lainaan kommenttiasi: "Et sinä käske minua tekemään yhtään mitään"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lainaan kommenttiasi: "Et sinä käske minua tekemään yhtään mitään"

        On se helppoa urputtaa anonyyminä. Tule päin naamaa sanomaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se helppoa urputtaa anonyyminä. Tule päin naamaa sanomaan.

        "Joo kiitos mielipiteestä. Voit poistua sotkemasta tätä ketjua enempää."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Joo kiitos mielipiteestä. Voit poistua sotkemasta tätä ketjua enempää."

        Etkö osaa antaa olla? Mä ole sulta halunnut yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Etkö osaa antaa olla? Mä ole sulta halunnut yhtään mitään.

        "Niinkö? Ehkä on sun omassa tulkinnassakin jotain vikaa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niinkö? Ehkä on sun omassa tulkinnassakin jotain vikaa."

        Sä et kuitenkaan ole kukaan mun ikävöinnin kohde, taikka kirsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et kuitenkaan ole kukaan mun ikävöinnin kohde, taikka kirsi.

        "Nehän väittää että minun syytä on kaikki ja että heillä on oikeus haukkua ja lytätä minut."


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo kiitos mielipiteestä. Voit poistua sotkemasta tätä ketjua enempää.

        ai janista on huumoria nimitellä 40 v täyttäneitä naisia. sä voit haukkua sun äitiäsi matamiksi ja maatuskaksi jos susta se on huumoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai janista on huumoria nimitellä 40 v täyttäneitä naisia. sä voit haukkua sun äitiäsi matamiksi ja maatuskaksi jos susta se on huumoria

        Mikäs se olikaan, kun se niistä aina sanoi? "Haisevat mummot" oli ainakin yksi. "Kulahtaneet tantat" taisi olla toinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai janista on huumoria nimitellä 40 v täyttäneitä naisia. sä voit haukkua sun äitiäsi matamiksi ja maatuskaksi jos susta se on huumoria

        Mä en ole teistä kiinnostunut yhdestäkään ja aina vaan vähemmän, mitä enemmän mua härkitte. Mummokeho voi nyt palata sinne ikävään ikävöimään niitä esko mattejaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et kuitenkaan ole kukaan mun ikävöinnin kohde, taikka kirsi.

        Niin sä ikävöit nettaa ja stalkkaat netan ja hänen miehensä somekuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se olikaan, kun se niistä aina sanoi? "Haisevat mummot" oli ainakin yksi. "Kulahtaneet tantat" taisi olla toinen.

        Mä en ole tuollaisia termejä käyttänyt. Joku toinen anonyyminä haukkunu teitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole tuollaisia termejä käyttänyt. Joku toinen anonyyminä haukkunu teitä.

        Kyllä siinä luki nikkinä ihan sinisellä "mustasusi". Miksi haukut vanhempia naisia jatkuvasti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole teistä kiinnostunut yhdestäkään ja aina vaan vähemmän, mitä enemmän mua härkitte. Mummokeho voi nyt palata sinne ikävään ikävöimään niitä esko mattejaan.

        niin ja kukaan 18 v teini ei halua sun kaa sänkyy ja panna sun kaa. Sulla on ollut 13 v aikaa saada teini sänkyyn mutta kukaan teini ei ole kiinnostunut susta. Meinaatko täälläkin ihastua uuteen kun kirsi hylkäsi sut. Saat täältä joltain naiselta huomiota niin oot taas ihastunut kun saat naiselta huomiota


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole tuollaisia termejä käyttänyt. Joku toinen anonyyminä haukkunu teitä.

        ai susta mummeli,maatuska,matami ja läskiperse on ihan kauniita nimityksiä 40 v täyttäneestä naisesta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole teistä kiinnostunut yhdestäkään ja aina vaan vähemmän, mitä enemmän mua härkitte. Mummokeho voi nyt palata sinne ikävään ikävöimään niitä esko mattejaan.

        Älä nyt ruoki niitä enempää... Jotenki koomista koko juttu, jos ei menis niin yli ja ympäri ja vielä kölinki ali...
        Hukka...Mihin luulet ton johtavan?
        Yrität järkeillä loputtomien vänkääjien kanssa.
        Anna niiden pitää mielipiteensä. Mitä väliä. Et pysty niitä muuttamaan. Eikä ne omiasi. Tai muiden. Eiköhän täällä ole suurin osa nähnyt ja tajunnut mikä kuvio on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole tuollaisia termejä käyttänyt. Joku toinen anonyyminä haukkunu teitä.

        "Mummokeho voi nyt palata sinne ikävään ikävöimään niitä esko mattejaan."

        Tässäkin haukut naisia mummoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ruoki niitä enempää... Jotenki koomista koko juttu, jos ei menis niin yli ja ympäri ja vielä kölinki ali...
        Hukka...Mihin luulet ton johtavan?
        Yrität järkeillä loputtomien vänkääjien kanssa.
        Anna niiden pitää mielipiteensä. Mitä väliä. Et pysty niitä muuttamaan. Eikä ne omiasi. Tai muiden. Eiköhän täällä ole suurin osa nähnyt ja tajunnut mikä kuvio on.

        jani rakastaa ja halaja ahuomiota. hän oikein syttyy kun saa huomiota


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ruoki niitä enempää... Jotenki koomista koko juttu, jos ei menis niin yli ja ympäri ja vielä kölinki ali...
        Hukka...Mihin luulet ton johtavan?
        Yrität järkeillä loputtomien vänkääjien kanssa.
        Anna niiden pitää mielipiteensä. Mitä väliä. Et pysty niitä muuttamaan. Eikä ne omiasi. Tai muiden. Eiköhän täällä ole suurin osa nähnyt ja tajunnut mikä kuvio on.

        Eihän tuo lopukaan. Joku ihme trauma näillä on. Eivät osaa antaa olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän tuo lopukaan. Joku ihme trauma näillä on. Eivät osaa antaa olla.

        Miksi et itse lopeta sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse lopeta sitten?

        Olet kai huomannut sen, että vaikka juttelen jollekin asiallisesti, niin joku näistä änkee väliin? Ketjut täyttyy näiden marmatukaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän tuo lopukaan. Joku ihme trauma näillä on. Eivät osaa antaa olla.

        teit sitten taas oman ketjun . etkö saa huomiota tarpeeksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikään ei oikeuta lyttäämään toista. Se on vain ilkeää."

        Heh. Sano se Sudelle. Se haukkuu, esineellistää naisia, solvaa, uhkailee ja raivoaa minkä ehtii. Jos Sudelle ei toivota "mukavaa päivää" kymmenen minuutin sisään niin saat niskaasi kaikenlaista haukkumista Sudelta.

        En ole kertaakaan törmännyt keskusteluissanin Suden kanssa muuhun kuin asialliseen keskustelijaan. Eli puhut paskaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän tuo lopukaan. Joku ihme trauma näillä on. Eivät osaa antaa olla.

        Ei ne osaa. Ei. Niin sitten jos ne ei osaa, niin se olis vissiin hyväksyttävä sitten etteivät osaa. Ja koittaa suhtautua siihen realistisesti niin.
        On kyllä tosi sähköstä kihinää sulla ympärillä aina...Ei voi muuta tähän todeta. Ehkä ne on jotain hattivatteja. Anteeksi. Koitin vaan vähän keventää... tätä ihme kihinää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet kai huomannut sen, että vaikka juttelen jollekin asiallisesti, niin joku näistä änkee väliin? Ketjut täyttyy näiden marmatukaista.

        miksi jani et osaa elää elämääsi pois netistä. Missä sun ystävät on jos kerta olet niin mukava ja ihana ihminen. Kirsikään ei jaksanut sun juttuja.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En ole kertaakaan törmännyt keskusteluissanin Suden kanssa muuhun kuin asialliseen keskustelijaan. Eli puhut paskaa.

        Kannatta katsoa asioita muidenkin kuin omasta näkökulmasta. Tässäkin postauksessa se haukkuu ihmisä häröpalloiksi, mummoiksi ja muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        teit sitten taas oman ketjun . etkö saa huomiota tarpeeksi

        Huomiota? Mä en sais keskustella esim kirsin kanssa? Kun teille se on mun huomio hakua, ja olette kateellisia?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomiota? Mä en sais keskustella esim kirsin kanssa? Kun teille se on mun huomio hakua, ja olette kateellisia?

        Ah. Sitten alkaa se syyttely.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne osaa. Ei. Niin sitten jos ne ei osaa, niin se olis vissiin hyväksyttävä sitten etteivät osaa. Ja koittaa suhtautua siihen realistisesti niin.
        On kyllä tosi sähköstä kihinää sulla ympärillä aina...Ei voi muuta tähän todeta. Ehkä ne on jotain hattivatteja. Anteeksi. Koitin vaan vähän keventää... tätä ihme kihinää.

        No niinpä 😅 niitä ne sitten on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomiota? Mä en sais keskustella esim kirsin kanssa? Kun teille se on mun huomio hakua, ja olette kateellisia?

        niin kun mistä. kahvin juomisesta. voi vittu. Mä olen kateellinen kun kirsi juo kahvia tai teetä. anna mun nauraa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomiota? Mä en sais keskustella esim kirsin kanssa? Kun teille se on mun huomio hakua, ja olette kateellisia?

        No juttele kirsin kanssa, Ole hyvä. antaa mennä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ah. Sitten alkaa se syyttely.

        Sitähän sä oikein odotat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi jani et osaa elää elämääsi pois netistä. Missä sun ystävät on jos kerta olet niin mukava ja ihana ihminen. Kirsikään ei jaksanut sun juttuja.

        Miksi itse et elä elämääsi? Mulla on oikeus olla täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitähän sä oikein odotat.

        Mitäh? En odota sitä koskaan. Se on vain sun tapa. Aluksi haukut ihmisiä, sitten uhriudut, minkä jälkeen syytät muita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niinpä 😅 niitä ne sitten on.

        LOL, ihan kuolen taa s nauruun. hehheheheheh hauskaa . lisää tätä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi itse et elä elämääsi? Mulla on oikeus olla täällä.

        No kävisit sun ystävien kaa ulkona


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäh? En odota sitä koskaan. Se on vain sun tapa. Aluksi haukut ihmisiä, sitten uhriudut, minkä jälkeen syytät muita.

        Niinhän tekin teette ja vielä enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kävisit sun ystävien kaa ulkona

        Keiden ystävien? Ei ole. On sulla huono muisti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi itse et elä elämääsi? Mulla on oikeus olla täällä.

        Mä olin täältä useita tunteja pois ja sä vaihdoit uuteen ketjuun. Luulit että pääset ihastumaan taas uuteen naiseen kun kirsi ei jaksa jauhaa sun kaa kahvin juomisesta


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinhän tekin teette ja vielä enemmän.

        Hei .. anna olla. Noi on ihan urpoja.. älä alennu niiden tasolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin täältä useita tunteja pois ja sä vaihdoit uuteen ketjuun. Luulit että pääset ihastumaan taas uuteen naiseen kun kirsi ei jaksa jauhaa sun kaa kahvin juomisesta

        Kirsi voi tulla sinkut palstalle juttelemaan mulle jos tykkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän tekin teette ja vielä enemmän.

        Mikä ihmeen tekosyy tuo on? Oikeutatko itsellesi toimivasi oikein: "Kun muutkin tekee" syyllä?

        Sitten kun joku ei tykkää kun haukut. On toteamuksesi vain: "Huumoriahan se vain. Ei saa olla tosikko"

        Sä haukut muita jatkuvasti. Et koskaan ole pahoillasi. Ohitat sen vain nauramalla ja laittamalla huumorin piikkiin. Sulla on kuule aika huono huumorintaju. Ilmankos kukaan ei sua koskaan tule rakastamaan. Haukut vain muita etkä ota vastuuta omista teoistasi koskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Keiden ystävien? Ei ole. On sulla huono muisti.

        sulla ei ole varaa nimitellä ketään naista koska kukaan ei halua itelleen tollasta ihmistä ystäväkseen. Varsinkaa teinipillut


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hei .. anna olla. Noi on ihan urpoja.. älä alennu niiden tasolle.

        Juu...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hei .. anna olla. Noi on ihan urpoja.. älä alennu niiden tasolle.

        no mene janin kaa treffeille jos jani on susta niin ihana ja viehättävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen tekosyy tuo on? Oikeutatko itsellesi toimivasi oikein: "Kun muutkin tekee" syyllä?

        Sitten kun joku ei tykkää kun haukut. On toteamuksesi vain: "Huumoriahan se vain. Ei saa olla tosikko"

        Sä haukut muita jatkuvasti. Et koskaan ole pahoillasi. Ohitat sen vain nauramalla ja laittamalla huumorin piikkiin. Sulla on kuule aika huono huumorintaju. Ilmankos kukaan ei sua koskaan tule rakastamaan. Haukut vain muita etkä ota vastuuta omista teoistasi koskaan.

        Miten olen sinua haukkunut? En edes tunne enkä tiedä kuka oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen tekosyy tuo on? Oikeutatko itsellesi toimivasi oikein: "Kun muutkin tekee" syyllä?

        Sitten kun joku ei tykkää kun haukut. On toteamuksesi vain: "Huumoriahan se vain. Ei saa olla tosikko"

        Sä haukut muita jatkuvasti. Et koskaan ole pahoillasi. Ohitat sen vain nauramalla ja laittamalla huumorin piikkiin. Sulla on kuule aika huono huumorintaju. Ilmankos kukaan ei sua koskaan tule rakastamaan. Haukut vain muita etkä ota vastuuta omista teoistasi koskaan.

        Ja sä olet sikamaisen törkeä. Lopeta jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirsi voi tulla sinkut palstalle juttelemaan mulle jos tykkää.

        ei ole näkynyt kuule koko päivänä . kirsi mukavista mukavin ja aina janille mukava. ei vaivaudu edes paikalle


      • mustasusi kirjoitti:

        Juu...

        Me täällä jo tiedetään et noi kiusaa sua. Hengähdä .. laske kymmeneen .. äläkä suo noille kusiaisille ajatustakaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja sä olet sikamaisen törkeä. Lopeta jo.

        Totuudella on tapana sattua. Varsinkin jos se totuus on rumaa. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että se on kuitenkin totuus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten olen sinua haukkunut? En edes tunne enkä tiedä kuka oot.

        Kaikkiahan sä aina haukut, alennat ja esineellistät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mene janin kaa treffeille jos jani on susta niin ihana ja viehättävä

        Ei tässä ole kyse muusta kuin inhimillisyydestä. Sinä ja sun sadistisuutesi pilaa hyvän ketjun. Taas. Sinä pilaat. Ei Susi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse muusta kuin inhimillisyydestä. Sinä ja sun sadistisuutesi pilaa hyvän ketjun. Taas. Sinä pilaat. Ei Susi.

        niin ja jani luuli ettei häntä löydetä uudesta ketjusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuudella on tapana sattua. Varsinkin jos se totuus on rumaa. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että se on kuitenkin totuus.

        Vain sinun totuutesi. Että sä vielä luulet että sinun totuutesi muka merkkaisi mulle hevon vittujakaan. Sä olet täysin turha. Etkä merkkaa mulle mitään. Sun toitottamasi totuus on vain sinun näkemyksesi asiasta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vain sinun totuutesi. Että sä vielä luulet että sinun totuutesi muka merkkaisi mulle hevon vittujakaan. Sä olet täysin turha. Etkä merkkaa mulle mitään. Sun toitottamasi totuus on vain sinun näkemyksesi asiasta.

        Voit lukea sen kirjoitukset hänen profiilista. Siellä ne kaikki on. Tule sen jälkeen sanomaan onko se totuus vai pelkkä minun oma näkemys. Kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen tekosyy tuo on? Oikeutatko itsellesi toimivasi oikein: "Kun muutkin tekee" syyllä?

        Sitten kun joku ei tykkää kun haukut. On toteamuksesi vain: "Huumoriahan se vain. Ei saa olla tosikko"

        Sä haukut muita jatkuvasti. Et koskaan ole pahoillasi. Ohitat sen vain nauramalla ja laittamalla huumorin piikkiin. Sulla on kuule aika huono huumorintaju. Ilmankos kukaan ei sua koskaan tule rakastamaan. Haukut vain muita etkä ota vastuuta omista teoistasi koskaan.

        Kyllä.ä olen useasti ollut pahoillani ja pyytänyt anteeksi, mutta sehän ei teille riitä. On ollut pakko tulla minua haukkumaan , jos olen vaikka jutellut kahvin juonnista kirsin kanssa. Ei sen pitäisi kuulua muille. Mutta tähän sanotte, kyllä se näkyy ja tämä on julkinen palsta ja blaa blaa blaa... Ja sitten on muka joku oikus teillä lytätä ja mollata kaikesta mitä sanon.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vain sinun totuutesi. Että sä vielä luulet että sinun totuutesi muka merkkaisi mulle hevon vittujakaan. Sä olet täysin turha. Etkä merkkaa mulle mitään. Sun toitottamasi totuus on vain sinun näkemyksesi asiasta.

        "Sä olet täysin turha. Etkä merkkaa mulle mitään" Miksi haukut ihmisiä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä.ä olen useasti ollut pahoillani ja pyytänyt anteeksi, mutta sehän ei teille riitä. On ollut pakko tulla minua haukkumaan , jos olen vaikka jutellut kahvin juonnista kirsin kanssa. Ei sen pitäisi kuulua muille. Mutta tähän sanotte, kyllä se näkyy ja tämä on julkinen palsta ja blaa blaa blaa... Ja sitten on muka joku oikus teillä lytätä ja mollata kaikesta mitä sanon.

        Olet pyytänyt anteeksija pahoillasi? Älä valehtele.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä.ä olen useasti ollut pahoillani ja pyytänyt anteeksi, mutta sehän ei teille riitä. On ollut pakko tulla minua haukkumaan , jos olen vaikka jutellut kahvin juonnista kirsin kanssa. Ei sen pitäisi kuulua muille. Mutta tähän sanotte, kyllä se näkyy ja tämä on julkinen palsta ja blaa blaa blaa... Ja sitten on muka joku oikus teillä lytätä ja mollata kaikesta mitä sanon.

        eli sä jatkat haukkumista jotta sä olet muka pahoillas . et opi mitää ydestä nimittelystä vaan jatkat sitä aika ajoin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä tuollainen tosikko oikein mun kaveriksi sovi.

        Tässäkin Susi selvittää kuinka on tosikko jos ottaa itseensä hänen solvaukset.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä.ä olen useasti ollut pahoillani ja pyytänyt anteeksi, mutta sehän ei teille riitä. On ollut pakko tulla minua haukkumaan , jos olen vaikka jutellut kahvin juonnista kirsin kanssa. Ei sen pitäisi kuulua muille. Mutta tähän sanotte, kyllä se näkyy ja tämä on julkinen palsta ja blaa blaa blaa... Ja sitten on muka joku oikus teillä lytätä ja mollata kaikesta mitä sanon.

        no juttele pikku pirpanan kaa kahvista. siitä on sun hyvä aloitaa keskustelu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä.ä olen useasti ollut pahoillani ja pyytänyt anteeksi, mutta sehän ei teille riitä. On ollut pakko tulla minua haukkumaan , jos olen vaikka jutellut kahvin juonnista kirsin kanssa. Ei sen pitäisi kuulua muille. Mutta tähän sanotte, kyllä se näkyy ja tämä on julkinen palsta ja blaa blaa blaa... Ja sitten on muka joku oikus teillä lytätä ja mollata kaikesta mitä sanon.

        pikkupirpana on varmasti parikymppinen timmi siro tyttö joka kiinnostaa jania


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä.ä olen useasti ollut pahoillani ja pyytänyt anteeksi, mutta sehän ei teille riitä. On ollut pakko tulla minua haukkumaan , jos olen vaikka jutellut kahvin juonnista kirsin kanssa. Ei sen pitäisi kuulua muille. Mutta tähän sanotte, kyllä se näkyy ja tämä on julkinen palsta ja blaa blaa blaa... Ja sitten on muka joku oikus teillä lytätä ja mollata kaikesta mitä sanon.

        jani olet sanonut ettet tartte ystäviä että pitää olla kaunis ja päämääränä paneminen. pikkupirpana suostuu kyllä sun kaa sänkyyn


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse muusta kuin inhimillisyydestä. Sinä ja sun sadistisuutesi pilaa hyvän ketjun. Taas. Sinä pilaat. Ei Susi.

        Oletko ajatellut mitä joku ihminen on mahdollisesti tehnyt toisille, jos melkein kaikki ihmiset sylkee päälle? Aatuakin vihaa vieläkin melkein koko ihmiskunta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niinpä 😅 niitä ne sitten on.

        Sähkösestä menosta ja kihinästä huolimatta. Hyviä iltoja unia ja öitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähkösestä menosta ja kihinästä huolimatta. Hyviä iltoja unia ja öitä.

        Kiitos. Mukavaa illanjatkoa ja hyviä unia. 🐺🫶😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Mukavaa illanjatkoa ja hyviä unia. 🐺🫶😊

        laita toki vielä punaisia sydämiä


    • Anonyymi

      Kivaa, galluppi pitkästä aikaa!

      1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?

      Kesä, silloin on lämmintä. Muutkin vuodenajat menee, muttei talvi.

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?

      Olisiko ollut Neljä pientä aikuista. Yksin, käyn useinmiten yksin leffassa paitsi silloin, kun menen isommalla porukalla.....

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..

      A) muovisia


      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..

      D) Joulun odotusta...

      5. Makuuhuonettasi koristaa..

      C) taulu

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..

      C) jee! Joulu on tulossa!

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..
      D) jokin muu.. mikä? Ihan kohtuullisesti loistaa järjellään, jopa paremmin kuin muut.

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?

      C) Sininen

      - Sheena

    • Anonyymi

      Sudenmetsästysaika kaikkein parasta aikaa🪓

    • 1. B Ehdottomasti kesä. Arvatkaapa oonko palellu koko viikonlopun.

      2. Se oli se kolmas Vares. Yksin kävin ja melkein yksin olin siellä hallissakin. Ei ollu kuin pari naista. Filmiaikaa vielä, muistan ne naarmut siinä kopiossa.

      3. D sekalaisia löytyy, sodan jälkeisiä puuhenkareita, jotain rautalangasta väännettyjä pesulamallia ja sitten niitä huonoja muovisia.

      4. C Väsyneisyyttä kyllä, kun pimenee

      5 D Jotain muuta. Eli kaikenlaista kuvaa on seinillä. Tulostetta ja saksilla leikattua kaikki seinät täynnä.

      6 A on lähinnä vastaus

      7 C, en oo vieläkään tottunu tohon

      8 C eli sininen

    • Anonyymi

      Ykkönen on varmaan oikeastaan kaikki.
      Kakkonen on en muuten muista, mikä leffa oli...
      Henkarit on lähinnä mustia sekä valkosia, niitä liukamattomia ja eteisessä takeille puisia.
      Pimenevät syksyn illat ei oikeastaan aiheuta mitään. Viihdyn pimeässä hyvin. Olo johtuu muista seikoista kuin itse syksystä.
      Makuuhuonetta ei korista tällä hetkellä muu, kuin sekamelska, kaappeja järjestelyssä...Ja kasvitkin kuoli, unohdin kastella. Ei kiva.
      Joulukalenterit ei oikein merkkaa mitään syksyllä kauppoihin tullessa, joulu itsessään taas merkkaa mutta eri syistä.
      En ole jaksanut vaivata päätäni mielipiteillä Stubista. Tieto riittää, että siellä se jokatapauksessa on...oli mielipiteeni mikä tahansa.
      Ne jääkarhut. Niitä harvemmin syö, niin niistä ehkä tykkää siksi. Geishakin on hyvä. On ne kaikki muutkin syötäviä, tuskin kieltäytyisin jos eteen tuotaisi.

    • Anonyymi

      1) B kesä
      2) Madeleinen Pariisi
      3) D sekalaisia vaatehuoneessa
      4) D hidastumista
      5) C taulut
      6) D ahaa-a
      7) D ,että voisi harjoittaa tämän hallituksen, jos vielä edes siihen on valtaoikeuksia
      8) B Geisha (osaan yhden japanilaisen laulun 1. säkeistön)
      Vilma

      • Anonyymi

        Lisäys.
        Kiitos aloituksesta.
        Ylihuomenna alkaa jo lokakuu. Hui.
        Vilma


    • 1. kaikki ne ajat, jolloin ei ole mutaista tai liikaa lunta.

      2. Piin elämä Liskon kanssa

      3. seklaisia ja osa jopa haponkestävää terästä.

      4. B

      5. tauluja, sillä yksi ei riitä mihinkään

      6. D, eli aloittavat aivan liian aikaisin

      7. minulla on tuohon asiaan kolme pointtia... mutta en jakele niitä

      8. tietysti kullakin hetkellä juuri se, jonka käärepaperi on avautumassa.

    • Löytää ne häröpallot tiensä tännekin...

      • Anonyymi

        Miksi olet joka paikassa haukkumassa ihmisiä? Eikö sinulla ole yhtään tapoja?


      • Anonyymi

        Tuliko tarve saada taas huomiota. Meinaatko täältä saada niitä ystäviä jotka puuttuu sun elämästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet joka paikassa haukkumassa ihmisiä? Eikö sinulla ole yhtään tapoja?

        Sulle on kaikki haukkumista. Et edes itse näe omaa käytöstäs.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulle on kaikki haukkumista. Et edes itse näe omaa käytöstäs.

        "Löytää ne häröpallot tiensä tännekin..." Onhan tuo haukkumista. Tulet tänne palstalle, ja heti alkaa haukkuminen. Miksi olet ilkeä täällä sinkut palstalla ihmisille?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulle on kaikki haukkumista. Et edes itse näe omaa käytöstäs.

        ai susta on ok nimitellä naisia jotka ei ole 18 v teinipilluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai susta on ok nimitellä naisia jotka ei ole 18 v teinipilluja

        Nyt paistaa katkeruus kilometrin päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt paistaa katkeruus kilometrin päähän.

        janin ihanne nainen on 18 v . jani sanonut että 18 v on parhaita. sanoo 52 v jani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt paistaa katkeruus kilometrin päähän.

        sä saat olla matami läskiperse jos se susta on kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä saat olla matami läskiperse jos se susta on kivaa

        Ei teillä hyvin mene. Joku lauma nuoria tän on pakko olla. Tietävät kuka susi on ja nauravat sille porukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teillä hyvin mene. Joku lauma nuoria tän on pakko olla. Tietävät kuka susi on ja nauravat sille porukalla.

        joo meitä on täällä paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo meitä on täällä paljon

        Kokonainen seurakunta. Taitaa olla kirsi ja nettakin siinä sakissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonainen seurakunta. Taitaa olla kirsi ja nettakin siinä sakissa.

        ja netan poikaystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teillä hyvin mene. Joku lauma nuoria tän on pakko olla. Tietävät kuka susi on ja nauravat sille porukalla.

        janihan tykkää teineistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        janihan tykkää teineistä

        Sitä teinipokeakin aina hehkuttaa paljon. Ja kuinka timmejä ne on hänen mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja netan poikaystävä

        On tietysti ja kaikki kaverit myös. Puoli kaupunkia mukana nauramassa surkeelle äijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä teinipokeakin aina hehkuttaa paljon. Ja kuinka timmejä ne on hänen mielestään.

        sehän on hyvä jos teinipillut kirjoittaa janille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tietysti ja kaikki kaverit myös. Puoli kaupunkia mukana nauramassa surkeelle äijälle.

        koko netan iso suku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sehän on hyvä jos teinipillut kirjoittaa janille

        Nauravat lähinnä ku o surkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauravat lähinnä ku o surkee.

        jani tykkää teinipillujen hymyistä niin olis iloinen että hymyilevät janille


    • Anonyymi

      vau jani ei enää ikinä valita naisen puutetta ja naisen kosketuksen puutetta. Katotaan kauan kestää että alkaa taas sama valitus siitä kun ei kelpaa kellekkään ja varsinkaan 18- 20 v tytölle

    • Anonyymi

      jani teki uuden aloituksen kun pikku pirpanan huomio ei riitä janille.

    • Anonyymi

      "Gallupit on galluppeja.", sanoo Timo Soini. Galluppi on niin pitkä että tällä hetkellä suorittamisentäyteisen päivän päätteeksi en jaksa vastata siihen. Elämä hymyilee oikeastaan siihen asti kunnes kelloja siirretään about kuukauden kuluttua. Objektiiviselta kannalta olisi hyvä jos lumipeite sataisi maahan jo silloin ja sulaisi maaliskuun alussa. Lumipeite auttaa pimeyttä vastaan ja silloin kun sitä sataa riittävästi niin se toimii myös liukkautta vastaan. Lumiaurojen jättämät lanaukset ovat tosin kuin peilin päällä kävelisi, superliukasta pakkaantunutta lunta siis.

      • Juu. Ei muuta kuin hyvää yötä vain sinullekin.


    • Anonyymi

      1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?
      A) kevät
      Rakastan heräävää luontoa. Kaikki kauneus ja lämpö on edessä päin.

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa?
      En muista. Siitä on aikaa. Harrastan enemmän muita taiteenlajeja

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..
      B) puisia
      Ne ovat hyvännäköisiä.

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle .
      D) jokin muu.. mikä?
      Romanttista oloa ja kodin sisustusta pienillä valoilla.

      5. Makuuhuonettasi koristaa..
      C) taulu
      Useita tauluja. Pidän maalauksista.

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..
      C) jee! Joulu on tulossa!
      Se merkitsee minulle hyvää tahtoa ja toisten ilahduttamista. On Jeesuksen synttärinä juhlittu ajankohta.

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..
      D) jokin muu.. mikä?
      Hän loistaa järjellään. Ihmettelen kysymyksenasettelua. Edustava presidentti. Tykkään.

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?
      D) jokin muu.. mikä?
      Fazerina. Tykkään vaan makuyhdistelmästä

      Hyvää yötä.

    • 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?

      B) kesä
      Silloin on lämmintä ja valoisaa. Talvi on kylmyyden ja pimeyden takia kaikkein epämukavin.

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?
      Viimeisin Indiana Jones vuonna 2023. Kävin yksin katsomassa.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..

      A) muovisia

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..

      C) väsyneisyyttä

      5. Makuuhuonettasi koristaa..

      C) taulu

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..

      D) jokin muu.. mikä?

      Ompa ajoissa. En osta, sillä syön yleensä kaikki suklaat viimeistään viikon käytyä joulukuuta.

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..

      D) jokin muu.. mikä?

      Minä olen toista mieltä. Minusta Stubb on mukiinmenevä ja älykäs presidentti.

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?

      C) Sininen

    • Jee, pitkästä aikaa gallup 👏

      1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?

      Kesä ehdottomasti. Hyvänä kakkosena tulee kevät. Nämä vuodenajat ovat täynnä valoa, vehreyttä, lämpöä, kukkaan puhkeamista. Kaikki herää ihanalla tavalla eloon 🌞

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?
      Noloa tunnustaa, mutta en muista. Olen käynyt todella vähän viime vuosina elokuvissa. Muistaakseni kuitenkin olin viimeksi poikani kanssa katsomassa jonkun animaation, mutta mikähän se olisi ollut.. 🤔 Joku Itse Ilkimys-tyyppinen kuitenkin.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..

      Pääsääntöisesti mustia puisia ja kaikki samanlaisia. Joukkoon mahtuu muutama muovinen, mikä vähäm häiritsee, mutta niissä on lenksut tietynlaisille vaatteille, niin en ole hennonut luopua niistä.

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..

      Väsymystä ja ehkä hieman masennustakin. Pimeä vuodenaika ei ole minua varten.

      5. Makuuhuonettasi koristaa..

      Viherkasvi ja taulu löytyy. Mitä tähän nyt lasketaan.. Sisustustyynyjä, tuoli jolla on kasa vaatteita ja muuta ihan tavallista.. Seksikeinua en omista 😁

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..

      Heilun "ihan sama" ja "hitto mitä paskaa" välimaastossa. Ei asia minua sen kummemmin hetkauta, mutta samaan aikaan tuntuu ihan hullulta, että joulua mietitään jo syyskuussa. Itseltäni se ikään kuin pilaisi fiilistä, jos fiilistelisin joulua puolet vuodesta. Joulun erityisyys kärsisi. Jokainen silti taplatkoot tyylillään.

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..

      Näiden yhdistelmä:
      B) sietäisi pitää suunsa kiinni
      C) ihan sama, pressa on vain keulakuva ilman todellista valtaa

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?

      Ehdottomasti Fazerina 😍

    • 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?

      C) syksy, viileää ja raikasta, kauniit värit puissa.🍁🍂

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?

      - Harmikseni en kyllä taida muistaa edes. Todella harvoin käyn, en lähes koskaan.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..

      A) muovisia

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..

      B) rauhoittumista pääasiassa. Masennusta myös, mutta ei varsinaisesti ainakaan vielä ole ilmaantunut. 🧠

      5. Makuuhuonettasi koristaa..

      D) jokin muu.. mikä?

      - Ei tässä hulppeassa yksiössä ole makuuhuonetta erikseen. Sanotaan nyt vaikka että minä itse koristan tätä sänkynurkkaa olemassaolollani🤭

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..

      C) jee! Joulu on tulossa!

      - Tykkään kyllä joulusta paljon, mutta liian aikaisin sitä nyt vouhotetaan. Marraskuulla vasta!

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..

      D) jokin muu.. mikä?

      - Ei paljon kiinnosta…

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?

      B) Geisha näistä vaihtoehdoista. Parasta on se missä toinen puoli on valkosuklaata, toinen maitosuklaata. Ylä- ja alapuoli siis eri. 😚

      Hyvää yötä ja uutta viikkoa kaikille😇

      • Anonyymi

        1. Kesä
        2. En myöskään muista, siitä on aikaa. Kaverien kanssa
        joku se oli.
        3. Muovisia
        4. Rauhoittumista, ehkä vähän masennusta kun valon
        aika on niin lyhyt. Se myös inspiroi erilaisiin asioihin.
        5. Prinsessa somistaa makuhuonettani 🥰
        6. Sama
        7. C. Presidentillä ei juuri ole valtaa enää.
        8. Geisha kans. Mut muista patukoista Kinder Bueno 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kesä
        2. En myöskään muista, siitä on aikaa. Kaverien kanssa
        joku se oli.
        3. Muovisia
        4. Rauhoittumista, ehkä vähän masennusta kun valon
        aika on niin lyhyt. Se myös inspiroi erilaisiin asioihin.
        5. Prinsessa somistaa makuhuonettani 🥰
        6. Sama
        7. C. Presidentillä ei juuri ole valtaa enää.
        8. Geisha kans. Mut muista patukoista Kinder Bueno 😋

        Niin ja tämä Pupulta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tämä Pupulta

        Sulta ei tietääkseni kysytty...


    • UUSI

      1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?
      C) syksy
      En pidä liian lämpimistä kesäpäivistä, myös auringonvalo vanhentaa ihoa, syksy on paras, kelit viilenee, ja ruskan värit.

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?
      En ole aikoihin käynyt, niin huonoja elokuvia nykyään, ja niitä voi katsella myös netistä jopa ilmaiseksi.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..
      B) puisia

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle .
      B) rauhoittumista

      5. Makuuhuonettasi koristaa..
      Ei mikään.

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..
      B) ihan sama, ei liikuta minua, en niitä koskaan osta

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..
      B) sietäisi pitää suunsa kiinni, mutta on äänestäjilläkin vastuunsa, miksi äänestivät häntä

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?
      C) Sininen
      Mieluummin syön levynä, joskus kauan aikaisemmin Geisha taisi olla vielä parempi, mutta maku ei enää ole yhtä hyvä.

    • UUSI

      1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi?
      -Kaikki, jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa. Tai ehkä oikeastaan vain hyvät puolensa. Miksikö? Koska vaihtelu. Ikuinen vappu olisi pitkän päälle aika tylsää.

      2. Viimeisin leffa jonka olet käynyt katsomassa elokuvateatterissa? Ja kenen kanssa?
      -En kyllä muista mikä se leffa oli, mutta kävin kaverin kanssa kattomassa jonkun ns. laatuleffan. Viimeisin minkä muistan varmuudella on Koirat eivät käytä housuja exäni kanssa.

      3. Hengarisi kaapissasi ovat..
      B) puisia
      Tosin jokunen muovinenkin on olemassa, niille on käyttönsä.

      4. Pimenevät syksyn illat aiheuttavat sinulle ..
      D) Ei mitään

      5. Makuuhuonettasi koristaa..
      A ja C, B:täkin sinne tuli suunniteltua, mutta sänky oli tiellä. Joten pidin sängyn, siinä on mukavampi nukkua.

      6. Joulukalenterit ovat saapuneet kauppoihin syyskuun puolivälissä ja mielipiteesi siitä on..
      D) Lievää turhautumista joulun ylikaupallistumisesta

      7. Kun tämä nykyinen pressamme ei juurikaan järjellään loista, niin mielipiteesi siitä on..
      D) Stubbin taustalla välttäisin painokkaasti arvostelemasta järkeään, mutta kokemattomuudesta voisi ehkä vähän naristakin. Tosin yksikään modernin ajan pressoistamme ei ole selvinnyt presidenttiydensä alkumetreistä ilman oppirahojen maksamista.

      8. Maailmankaikkeuden paras Fazerin suklaapatukka?
      B), pitkälti kun en edes muista mitä kaikkia niitä on enkä juurikaan syö karkkeja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      1990
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1800
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1552
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1026
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      937
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      4
      834
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      820
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      169
      772
    9. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      755
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      49
      754
    Aihe