En ole ehtinyt VAINOAMAAN

Anonyymi-ap

Tuota NAAPURIN LESKEÄ jonka katolla eräs oli yksi päivä säätämässä tikapuilla ANTEENIA!

Äskettäin katsoin keittiön ikkunasta ulos ja sanoin : Jaa onkohan naapurin leski-rouva löytänyt miehen, kun ei ole auto pihalla?
Vanha rouva sanoi: On varmaan ajanut auton talliin.

Kertoi samalla, että naapurilla käy nykyisin kerran viikossa siivooja.
Sanoin, että HYVÄ ja jos lopettavat hänen luona siivouksen niin hän pärjää tienaa syrjinnällä hyvin.

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS alkaa väittämään, että YRITTÄJÄT ALKAA IVALOSSA VÄITTÄMÄÄN OLEVANSA YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!

Vittu minä PÄÄTÄN ITSE, koska ALKOIVAT VAATIMAAN KUNNIAA JA SYRJIMÄÄN!

• Anonyymi

Olin MAA- ja RAKENNUSPUOLELLA 2017 PANOSTAJANA EN SUOSTU TUOHON, että IHMISET JOIDEN KANSSA EN OLE IKINÄ OLLUT TEKEMISSÄ JA KAIKKI VIELÄ TIETÄÄ, että EN EDES TULE HEIDÄN KANSSA TOIMEEN ALKAA VÄITTÄMÄÄN, että HE OVAT MINUN TUTTUJA.

En ole mikään PARPALA JENNI, mutta PARPALAN JENNI KYLLÄ KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
        RASKAUS SYRJINTÄÄ VOI KÄYTTÄÄ TYÖNHAUSSA NIIN SAA TYÖPAIKAN!
        JENNIÄ kyllä näkynyt vielä tällä listalla, mutta on varmaan seuraavalla niin voin rullata toisille RAHAA, koska saan jo ekalla kierroksella varmaan enemmän mitä tarvin.

Mannerheimillä kyllä Suomessa rahaa tehdään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin MAA- ja RAKENNUSPUOLELLA 2017 PANOSTAJANA EN SUOSTU TUOHON, että IHMISET JOIDEN KANSSA EN OLE IKINÄ OLLUT TEKEMISSÄ JA KAIKKI VIELÄ TIETÄÄ, että EN EDES TULE HEIDÄN KANSSA TOIMEEN ALKAA VÄITTÄMÄÄN, että HE OVAT MINUN TUTTUJA.

En ole mikään PARPALA JENNI, mutta PARPALAN JENNI KYLLÄ KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
        RASKAUS SYRJINTÄÄ VOI KÄYTTÄÄ TYÖNHAUSSA NIIN SAA TYÖPAIKAN!
        JENNIÄ kyllä näkynyt vielä tällä listalla, mutta on varmaan seuraavalla niin voin rullata toisille RAHAA, koska saan jo ekalla kierroksella varmaan enemmän mitä tarvin.

Mannerheimillä kyllä Suomessa rahaa tehdään....

Jenni on sentään luvannut työllistää kaikki ULKOMAALAISET!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenni on sentään luvannut työllistää kaikki ULKOMAALAISET!

Jenni tämän PASKA MYRSKYN kyllä aloitti, mutta KÄYTTÄÄHÄN TÄMÄ NÄINKIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenni tämän PASKA MYRSKYN kyllä aloitti, mutta KÄYTTÄÄHÄN TÄMÄ NÄINKIN.

Onneksi Jenni sopi Orpon kanssa, ettei tule konkurssia...
        Yli 500 000 TYÖNTEKIJÄÄ saa VAASAAN PESULAAN VIELÄ TÖIHIN JOTEN EI VARMASTI MENE KONKURSSIIN VAAN PYÖRII YÖTÄ PÄIVÄÄ.

Meillä oli vain noin 100 työntekijää PESULASSA ja osa oli siivoamassa.
        Kyllä me PESTIIN YÖTÄ PÄIVÄÄ myös, koska MEILLÄ OLI INARIN ja UTSJOEN KUNTIEN HOTELLI PYYKIT JA VIELÄ LUOSTONKI PYYKIT.
        HULLU PORO TARJOS MEILLE MYÖS PYYKKIÄ, MUTTA EI VOINU OTTAA KOSKA EI RIITTÄNY PESULASSA RESURSSIT.

• Anonyymi

Pese väliillä,perseki. Nämä sinun jutukki alkaa jo haisemman paikalle.

• Anonyymi

🤮.

• Anonyymi

Ei minun asiat edes vaikuta muihin, kuin minuun.
        He ovat HALUNNEET, että minä saan yksin Mannerheim elokuvasta sekä kaikesta muusta korvaukset.

He SYRJIVÄT kaikkia muita ja vaativat minua KUNNIOITTAMAAN HEIDÄN TAHTOAAN.

Valtio maksaa KORVAUKSIA siitä, että suostunut KUNNIOITTAMAAN HEITÄ vaikka EN OLE ITSEKKÄÄN TÄYDELLINEN NAINEN enkä IHMINEN.

TSAARITAR on kyllä siitä hyvä NAINEN varsinkin ilman puolisoa, että miehet jotka ovat yhdenvertaisia eivät ole parisuhteessa sekä hoitavat työnsä moitettoomasti kyllä pärjää.
        J
        He PALVELEVAT MAATA ja saavat siitä korvauksen, koska minähän ARVOSTAN sekä KUNNIOITAN HEITÄ myös ja vaikka olisivat NAISIAKIN.

Marsalkka Mannerheimin oli MONET SODAT KÄYNYT JA HÄNELLÄ OLI OIKEUS JUODA VIINAA, MUTTA HÄN KIELSI TOISAALTA koska HE EIVÄT OLLEET SODAN KÄYNEITÄ.

He saivat luvan juoda viinaa, kun olivat KAKSI SOTAA KÄYNEET SUOMALAISINA SUOMESSA, kun RAUHA ALKOI JA SAIVAT KORVAUKSET MAKSETTUA!

Minä ainakin olen KÄYNYT SODAN, koska OLIN POMMITTAMASSA HELSINGISSÄ ja siellä ympäristössä ELI OLEN SODAN KÄYNYT.

Ei poliisit,rajavartijat, tullin työntekijät eikä toisetkaan jotka PUOLUSTUSVOIMISSA on ole kyllä MINULLE VALITTANEET SIITÄ, kun EN KULJE ENÄÄ MISSÄÄN JUOPOTTELEMASSA NIIN, KUIN ENNEN TEIN.

En ole ASEEN KÄYTTÄJÄ NAISIA vaan DYNAMIITIN KÄYTTÄJÄ NAISIA, mutta ME SOVITTIIN että EN RÄJÄYTTELE AMMATIKSENI DYNAMIITTIÄ ENKÄ MYÖSKÄÄN HARRASTUKSENA.

500KILOA NYT SENTÄÄN TUNTUUKIN JOSSAIN JOS AMPUU ILMAAN, KOSKA OLEN AMPUNUT MYÖS KIVÄÄRILLÄ SEKÄ KÄSIASEELLA.

OLI ENSIMMÄINEN KERTA, KUN AMMUIN TARKKUUTTA KIVÄÄRILLÄ BULGARIASSA SISKONI KANSSA KILPAA.
        Hän jonka tuo rata oli niin näytti minulle, että minun pitää laittaa KIVÄÄRIN perä erikohtaan mitä siskoni, koska olin häntä paljon pienempi kooltani.
        8 ja 9 oli ne 3 luotia jotka ammuin, mutta vaikka ase pysy paikallaan ja minä niin EN OIKEIN TYKÄNNYT TUOSTA LAJISTA.
        TUNSIN KYLLÄ, että HÄN OLI KIINNOSTUNUT ENEMMÄN SIITÄ MITEN TISSIT TÄRÄHTI.

Olin lasten kanssa joten liikuin vain päivällä ja en yleensäkään mene ulkomaille lomalle siksi, että VEDÄN VIINAA. Olin exän kanssa kun oltiin Kyproksella niin exä veti kunnon sika kännit päälle ja minä olin selvinpäin koska sitä piti vahtia.

Exä on miehiä jotka sammuu ja pitää herättää.
        Hänen työ on niin raskasta, mutta hän ajaa polttoaineita,mutta SAAN SANOA : LAPSENI ISÄ ON KUNNIA MIEHIÄ JA HÄNEN VAIMO KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE SEKÄ SYRJII MINUA.

• Anonyymi

Olen onneksi VIRALLISESTI MANNERHEIMIN SUVUN ÄITEJÄ MYÖS JA OLEN MANNERHEIMIN SUVUN ÄITEJÄ ILMAN ANSIOMERKKEJÄKIN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen onneksi VIRALLISESTI MANNERHEIMIN SUVUN ÄITEJÄ MYÖS JA OLEN MANNERHEIMIN SUVUN ÄITEJÄ ILMAN ANSIOMERKKEJÄKIN!!!

Minä en ole koskaan VÄITTÄNYT OLEVANI TOISIA ÄITEJÄ PAREMPI VAIKKA OLEN PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN LAPSIA ILMAISEKSI HOITANUT NIIN HEIDÄN ÄIDIT ON SAANEET JUOPOTELLA JA JAKAA PILLUA RAUHASSA!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole koskaan VÄITTÄNYT OLEVANI TOISIA ÄITEJÄ PAREMPI VAIKKA OLEN PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN LAPSIA ILMAISEKSI HOITANUT NIIN HEIDÄN ÄIDIT ON SAANEET JUOPOTELLA JA JAKAA PILLUA RAUHASSA!!!!

En valittanut edes vaikka en ole PANOSTAJAKSI tulon jälkeen viettänyt yhtään ÄITIENPÄIVÄÄ lasteni kanssa vaan he ovat juhlineet äitejä jotka eivät ole edes heitä synnyttäneet, koska MINÄ OLEN PASKA JA KUNNIATON ÄITI!

Olen JUHLINUT ÄITIENPÄIVÄNÄ OMAA ÄITINI, koska OLEN HÄNEN LAPSI SEKÄ TYTÄR.
        Tuokin on KUNNIANLOUKKAUS, koska olen FACEBOOKISSA juhlinut myös omien vanhempieni 50vuotta Isänpäivää ja Äitienpäivää, koska meidän perheen tarina alkoi 17.7.1970 kun minä synnyin.

Kyllä minun PUOLESTA VOIDAAN LUOPUA KAIKKIEN MERKKIPÄIVIEN JUHLIMISESTA niin EI LOUKATA KETÄÄN JA KUKAAN EI KOE JÄÄVÄNSÄ ULKOPUOLELLA!

Kakkua voi syödää YKSIN SALAA PIILOSSA niin, kuin minäkin olen tehnyt monesti...
        SUKLAATAKIN OLEN MESTARI SYÖMÄÄN SALAA, mutta OLEN TUNNUSTANUT TEHNEENI TUOTA JA TEEN EDELLEEN.

Minä olen tehnyt tuota jo äitinä, mutta en ole jäänyt edes LAPSILLE kiinni vaikka he ovat REPINEET SUUN AUKI SEKÄ SANONEET: ÄITI TÄÄLLÄ HAISEE SUKLAA/KARKKI JA OOT KYLLÄ SYÖNYT JOTEN HALUAN KANSSA!
        Oon vastannut : EI OLE SUKLAATA/KARKKIA JOTEN SAAT HALUTA, MUTTA MINÄ EN KYLLÄ HALUA NYT...
        Olen sanonut, että: Lauantaina on karkkipäivä joten saat sitten...

Mulla on niin huonot HAMPAAT joten parasta kaikkien kannalta, että SYÖN YKSIN KAIKKI SUKLAAT, KARKIT, KEKSIT, KAKUT ja PULLAT DONITSIT MUNKKEJA MYÖDEN SEKÄ JÄÄTELÖT...
        Vedän mielummin nuo kyllä, kuin JUON ALKOHOLIA!

Mun LEMPI JÄÄTELÖ ON ROCKY ROAD ja KYLLÄ OSAAN TEHDÄ TUOTAKIN ITSE!

Tein TYTÖN KANSSA ja opetin hänelle samalla miten ÄIDIN MIELESTÄ ROCKY ROADIA TEHDÄÄN!
        Mentiin kauppaan ostamaan tarvikkeet niin TYTTÖ SANO, kun KÄVELTIIN KAUPASTA ULOS: Ostit 5kiloa suklaata!
        Sanoin tytölle: SILLOIN, KUN ROCKY ROADIA TEHDÄÄN niin SUKLAATA PITÄÄ OLLA REILUSTI, koska EN TYKKÄÄ TEHDÄ PIKKU MÄÄRIÄ ja TÄMÄKIN LOPPU KESKEN!

Kerroin hänelle myös: Etkö muista SUKLAA KAKKUA jota syötiin monta päivää?
        Muisti ja sanoin : Siinä kakussa oli sentään 8 KILOA SUKLAATA ja se vain parani...

Tein 3 päivää suklaa kakkua ja koko PERHE OLI RAIVONA, koska jokainen kävi vuorollaan kysymässä: Joko me keitetään kahvit niin saadaan KAKKUA!
        Vastasin : Kahvia kyllä voit keittää, mutta KAKKU ON VASTA HUOMENNA VALMIS!

Kaikki sano: KAKKU ON KYLLÄ HYVÄ, mutta EI SUKLAA KAKKUA ENÄÄ IKINÄ!!!

• Anonyymi

Mitäs mieltä syrjääneistä? Ovatko syrjineet ja jättäneet korvaukset maksamatta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe