Tällä hetkellä?
Ketä ikävöit
139
1942
Vastaukset
- Anonyymi
Miestä
Terv mopsinenäinen nainen 🤣- Anonyymi
Ketä maalitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä maalitat?
Saat potkut työpaikkakiusaamisesta.
- Anonyymi
Miltä sinä näytät? Lopeta toisten haukkuminen.
- Anonyymi
Parempi mopsinenä kuin pottunokka. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä maalitat?
Onko sun ns elämä oikeasti kiinni siitä, että mitä ulkonäköhaukkua onnistut haalimaan trollipalstalta ja vedättämään sillä lapsellisia ihmisiä? Siinäkö on syytä kylvää vihaa kerrakseen? Ilmeisesti riittää niissä huuhaapiireissä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä sinä näytät? Lopeta toisten haukkuminen.
Älä ”iiris rukka” viitsi enää sinäkää alustaa näistä turhanpäiväisyyksistä täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tavallaan sait jo potkut sen takia yksäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi mopsinenä kuin pottunokka. Sivusta.
Oho, nyt kyllä näytit rolligubelle mistä kans pissii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei menesty puheenpitäjät jotka käyttää vaikutusvaltaansa yksityishenkilön parjaamiseen ynnä muuhun tihutyöhön
- Anonyymi
ookko joku koira
- Anonyymi
Sivusta, itse en ikävöi tällä hetkellä ketään. Jos ikävöisin, minun pitäisi olla hänelle ikävöinnin arvoinen. Tunteen oltava yhteinen ja siten merkityksellinen, ennen kuin alkaisin ikävöimään toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun ns elämä oikeasti kiinni siitä, että mitä ulkonäköhaukkua onnistut haalimaan trollipalstalta ja vedättämään sillä lapsellisia ihmisiä? Siinäkö on syytä kylvää vihaa kerrakseen? Ilmeisesti riittää niissä huuhaapiireissä. Sivusta
Syyntakeeton!
- Anonyymi
Entistä puolisoani.
- Anonyymi
MacGyveria
- Anonyymi
Muutama nainen on kyllä kutsunut minua ihme mieheksi 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama nainen on kyllä kutsunut minua ihme mieheksi 😌
Ihme
- Anonyymi
Työpaikan naista niin ihanaa.
Nukkumattia. Eikä mikään trollaus. Väsyttää ja odotan että pääsisin nukkumaan.
pujotteIija kirjoitti:
Aivan selkeästi olen sinua ikävöinyt
Ja juuri nyt minun on ikävä sinua.
- Anonyymi
Kumppaniani, jota minulla ei vielä ole.
- Anonyymi
Miten voi ikävöidä jotain mitä ei ole olemassa oletettua asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi ikävöidä jotain mitä ei ole olemassa oletettua asiaa
No kauniita naisia, joita on tullut vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kauniita naisia, joita on tullut vastaan.
Ei ne välitä ätämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne välitä ätämistä
Eli sinusta. Minulla on monia ihailijoita, ehkä liikaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne välitä ätämistä
Ei kukaan ole ätmi!
- Anonyymi
Yhtä ainoaa hieman vattumaista naista.
- Anonyymi
Minä taas vattumaista mutta silti niin rakasta miestä
- Anonyymi
Millä tavalla on vattumainen jos sopii udella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla on vattumainen jos sopii udella?
Tai no ehkä vain itsepäistä, en vain ymmärtänyt ajoissa. T. Tyhmä ja vattumainen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no ehkä vain itsepäistä, en vain ymmärtänyt ajoissa. T. Tyhmä ja vattumainen mies
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin et ajoissa? 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin et ajoissa? 😔
Hän kiinnostui muista, ei sen kummempaa ja minä jäin haaveisiini T. Tyhmä ja vattumainen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kiinnostui muista, ei sen kummempaa ja minä jäin haaveisiini T. Tyhmä ja vattumainen mies
Vai niinkö kävi ja olet aivan 100% varma asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niinkö kävi ja olet aivan 100% varma asiasta?
Olen 0% varma mutta pallo on edelleen hänellä, ehkä hän heitti sillä vesilintua🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 0% varma mutta pallo on edelleen hänellä, ehkä hän heitti sillä vesilintua🤔
Harmi etten tiedä kuka kyseessä. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi etten tiedä kuka kyseessä. 🤔
Ei se haittaa, pitäisi vain ihastua uudelleen johonkin toiseen🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaa, pitäisi vain ihastua uudelleen johonkin toiseen🤔
Tai sitten kysyä siltä nykyiseltä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten kysyä siltä nykyiseltä jotain.
Aikaa on kulunut liikaa ja eiköhän hänellä ole paremmat miehet kuvioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas vattumaista mutta silti niin rakasta miestä
Oldtko itse mies vai nainen vai siltä väliltä?
- Anonyymi
Isää ja äitiä
- Anonyymi
En kaipaa heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa heitä.
Jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa
Tai no ehkä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa edelleenkään, katkera sinkkumies!
- Anonyymi
Hienoisen takauman jälkeen sävel ei paljasta juuri enempää https://youtu.be/QGcopSsOh9o?si=1F6EOOOZES5c7IsL
- Anonyymi
Olen kuullut tuon laulun monta kertaa.
- Anonyymi
En nyt erityisemmin ikävöi, välillä kaipaan edesmenneitä hiiriä ja hamstereita, ihmisistä mummoani. Moni ei ymmärrä miten voi kaivata jyrsijöitä tai skitsoa mummoa. No minä näin heissä hyvyyttä, sielukkuutta jota ihan kaikissa ei huomaa, vaikka etsien etsisi.
Entinen Eivor - Anonyymi
Mietin häntä jonka kanssa kohtasimme monia kertoja useamman vuoden aikana. Haluan tietää mitä hän ajattelee tilanteesta ja mitä hän toivoo tulevaisuutta ajatellen ja haluaako hän tutustua minuun.
- Anonyymi
En ketään. Kaikki oli petosta miehen puolelta.
- Anonyymi
Yrititkö ns väkisellä, se o skitsojen tapa! Kuten tpi kiusaaminen ja valehtelut ihmisistä, joille on suorastaan kateellinen ja jos ei ihminen osaa hallita tekemisiään, niin kantsii pysyä pois!
- Anonyymi
Naapurin pariskunta sulla on pakklmielteenä, heistä valehtelu ja mustamaalaus! Jättäisitkö rauhaan, emme ole sulle tiivelvollisia mistään asiasta
Liskoa.
Ei se lopu.- Anonyymi
Kyllä se niuvassa loppuu!
- Anonyymi
Mä tykkään siitä kiihkeästä miehestä täällä. 🤗
- Anonyymi
Mustasudesta?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasudesta?:)
Tykkään siitä Randomista. Mustasudella on omat ihailijat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään siitä Randomista. Mustasudella on omat ihailijat :)
Onko sinun hahmoilla mies jokaisella eri ihailijat? Kuinkas sattuikaan, hymiömies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun hahmoilla mies jokaisella eri ihailijat? Kuinkas sattuikaan, hymiömies
Tottahan toki, terveisin multinikkimies
En mä voi ikävöidä enää ketään. En ole rakastunut uudelleen. Oon palannut lähtöruutuun takaisin. Saa nähdä, miten tää elämä tästä rullaa jatkossa, mutta aika tasasta on nyt.
- Anonyymi
KIRSIIIII 👩❤️🚀💦🐇🐇🐇🐇❤️🐰🐰🐰❤️
- Anonyymi
Niin sulla meni kolme vuotta siihen että tajusit ettei netta rakasta sua ja halua sua elämäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sulla meni kolme vuotta siihen että tajusit ettei netta rakasta sua ja halua sua elämäänsä.
Ai se piti taas tulla tähän alleviivaamaan. Kuules, kyllä tämä on minulla jo takaraivossa. Ei ole minulle rakkautta tässä maailmassa. En saa rakastua, rakastaa, enkä saa olla rakastettu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai se piti taas tulla tähän alleviivaamaan. Kuules, kyllä tämä on minulla jo takaraivossa. Ei ole minulle rakkautta tässä maailmassa. En saa rakastua, rakastaa, enkä saa olla rakastettu.
totta kai saat rakastua. Mutta ymmärrä myös ne merkit kun toinen ei halua sua elämäänsä. Netta ei aiheutti sulle potkut ja laittoi some estot sulle. mutta niin sä vaan uskoit että netta rakastaa sua. Vasta kun netalla oli mies niin tajusit ettei netta halua sua elämäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
totta kai saat rakastua. Mutta ymmärrä myös ne merkit kun toinen ei halua sua elämäänsä. Netta ei aiheutti sulle potkut ja laittoi some estot sulle. mutta niin sä vaan uskoit että netta rakastaa sua. Vasta kun netalla oli mies niin tajusit ettei netta halua sua elämäänsä.
Ei sitä tosissaan rakastuneena ajattele sellasia asioita. Silloin on täynnä toivoa ja sitä rakkautta. Ei sitä järjellä ajatella silloin yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sitä tosissaan rakastuneena ajattele sellasia asioita. Silloin on täynnä toivoa ja sitä rakkautta. Ei sitä järjellä ajatella silloin yhtään.
eli sä luulit että netta rakastaa sua kun halus sut pois samasta työpaikasta ja laittoi some estot. niin sä ajattelit noista että netta rakastaa sua kun ei halunnut sua elämäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
eli sä luulit että netta rakastaa sua kun halus sut pois samasta työpaikasta ja laittoi some estot. niin sä ajattelit noista että netta rakastaa sua kun ei halunnut sua elämäänsä.
Aiotko vielä montakin vuotta nostaa tätä samaa vanhaa asiaa esiin? Eikö sinulla ole mitään omaa elämää, johon voisit keskittyä sen sijaan, että vainoat yhtä palstailijaa ja jankkaat vuodesta toiseen samaa virttä?
Sinulla on asiasta pakkomielle. Siihen on saatavissa apua, joten suosittelisin ammattilaisen puoleen kääntymistä.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Aiotko vielä montakin vuotta nostaa tätä samaa vanhaa asiaa esiin? Eikö sinulla ole mitään omaa elämää, johon voisit keskittyä sen sijaan, että vainoat yhtä palstailijaa ja jankkaat vuodesta toiseen samaa virttä?
Sinulla on asiasta pakkomielle. Siihen on saatavissa apua, joten suosittelisin ammattilaisen puoleen kääntymistä.Käykö esim hammaslääketieteen ammattilainen?
Anonyymi kirjoitti:
Käykö esim hammaslääketieteen ammattilainen?
Olkoon vaikka kankaankudonnan ammattilainen, jos hän osaa auttaa pakkomielteestä eroon pääsemiseen.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Olkoon vaikka kankaankudonnan ammattilainen, jos hän osaa auttaa pakkomielteestä eroon pääsemiseen.
Palstaturinan ammattilainen!!!
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Sinulla on asiasta pakkomielle. Siihen on saatavissa apua, joten suosittelisin ammattilaisen puoleen kääntymistä.Ei hän ymmärrä. Kuulostaa melkoisen epätasapainoiselta tämä ihminen. Jos haukkuu vuosikaudet täällä yhtä ihmistä niin ei hyvää päivää. Miten voi olla noin sairas.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ymmärrä. Kuulostaa melkoisen epätasapainoiselta tämä ihminen. Jos haukkuu vuosikaudet täällä yhtä ihmistä niin ei hyvää päivää. Miten voi olla noin sairas.
On kieltämättä hyvin häiriintynyttä käytöstä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hoidata ensin pääs kuntoon, koska ei ihmiset jaksa tuota sun pakkomielteisyyttä lähes joka asiassa! Määräilet tpisia asioista, jotka ei riko Suomen lakeja, ymmärrätkö, ettei sulla ole siihen minkäänlaista oikeutta!!
Anonyymi kirjoitti:
Hoidata ensin pääs kuntoon, koska ei ihmiset jaksa tuota sun pakkomielteisyyttä lähes joka asiassa! Määräilet tpisia asioista, jotka ei riko Suomen lakeja, ymmärrätkö, ettei sulla ole siihen minkäänlaista oikeutta!!
Mitä sä nyt minulle keuhkoat? Ketä olen määräillyt ja missä asioissa?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä sä nyt minulle keuhkoat? Ketä olen määräillyt ja missä asioissa?!
Sivusta kommentti ja kysynys. Oletko susi antanut täällä palstalla tai palstan kautta irl jollekin naiselle pakit? Myös vahingossa annetut pakit lasketaan. Jos olet, siinä on kiusaajasi ja asiaan juuttumisen syy.
Todennäköisin syy tuon vuosia jatkuvan kiusaamisen ja jankkaamiseen on henkilökohtainen loukkaantuminen tai se, että on itse tullut jonkun vanhemman miehen ihailemaksi eikä ole osannut käsitellä OMIA tunteitaan ja siksi tarttuu aina sinuun. Tuo käytös (jankkaaminen ja kiusaaminen) EI ole terveen ihmisen käytöstä. Terve ihminen osaa päästää irti ja hyväksyä tosiasiat käsittelyn jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentti ja kysynys. Oletko susi antanut täällä palstalla tai palstan kautta irl jollekin naiselle pakit? Myös vahingossa annetut pakit lasketaan. Jos olet, siinä on kiusaajasi ja asiaan juuttumisen syy.
Todennäköisin syy tuon vuosia jatkuvan kiusaamisen ja jankkaamiseen on henkilökohtainen loukkaantuminen tai se, että on itse tullut jonkun vanhemman miehen ihailemaksi eikä ole osannut käsitellä OMIA tunteitaan ja siksi tarttuu aina sinuun. Tuo käytös (jankkaaminen ja kiusaaminen) EI ole terveen ihmisen käytöstä. Terve ihminen osaa päästää irti ja hyväksyä tosiasiat käsittelyn jälkeen.Jos noin on, sana anteeksi voisi auttaa jonkin verran? Vaikka siis et olekaan syyllistynyt mihinkään. Anteeksi (et loukkaisin torjunnalla) tai anteeksi (et olet joutunut kokemaan asian mitä et pysty itse käsittelemään ja vaikket ole itse mitenkään osallistunut kiusaajan traumaan).
Mieleltään sairaat ihmiset ei ymmärrä yleensä ettei joku muu ole vastuussa heidän omista tunteistaan. Vaikka rakastuisi 120% tunteella, ei se ole vastapuolen syy. Vastapuolen syy on se, että hän on vain niin ihana ja rakastettava oma itsensä. Ei tunteita voi pakottaa. Tilanteita, jossa itse joutuu torjumaan tai jossa tulee torjutuksi käy kaikille. - Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Sinulla on asiasta pakkomielle. Siihen on saatavissa apua, joten suosittelisin ammattilaisen puoleen kääntymistä.Kun jani ei tajua ettei netta ole ikinä halunnut jania elämäänsä.. Mä koita vaan kertoa janille ne merkit jotka kertoo ettei toinen rakasta. Mutta jani ei vaan ymmärrä ettei netta ole ikinä halunnut jania elämäänsä vaikka selvät merkit oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisin syy tuon vuosia jatkuvan kiusaamisen ja jankkaamiseen on henkilökohtainen loukkaantuminen tai se, että on itse tullut jonkun vanhemman miehen ihailemaksi eikä ole osannut käsitellä OMIA tunteitaan ja siksi tarttuu aina sinuun. Tuo käytös (jankkaaminen ja kiusaaminen) EI ole terveen ihmisen käytöstä. Terve ihminen osaa päästää irti ja hyväksyä tosiasiat käsittelyn jälkeen.ja terve ihminen tajuaa jos toinen ei halua jania elämäänsä. jani tajusi vasta kun netalla on mies ettei netta ole kiinnostunut janista. Pitääkö oikeesti naisella olla mies että menee jakeluun ettei halua jotain ihmistä elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja terve ihminen tajuaa jos toinen ei halua jania elämäänsä. jani tajusi vasta kun netalla on mies ettei netta ole kiinnostunut janista. Pitääkö oikeesti naisella olla mies että menee jakeluun ettei halua jotain ihmistä elämäänsä.
Onko se sinun päänsärkysi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinun päänsärkysi sitten?
jani on sanonut että on päästänyt irti netasta ja sitten kun kirsi ei ole palstalla niin kaivataan nettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kun jani ei tajua ettei netta ole ikinä halunnut jania elämäänsä.. Mä koita vaan kertoa janille ne merkit jotka kertoo ettei toinen rakasta. Mutta jani ei vaan ymmärrä ettei netta ole ikinä halunnut jania elämäänsä vaikka selvät merkit oli
Eiköhän se ole jo perille mennyt. Se, mitä sinä teet, on nettikiusaamista ja vainoamista. Näin siitäkin huolimatta, että mustasusi olisi joskus toiminut tavalla, joka ei ole aikuiselle suotavaa, mutta ymmärtääkseni tapahtuneesta on vuosia eikä asiasta ole täten enää syytä keskustella. Jos taas on tapahtunut jotain, mikä täyttää rikoksen tunnusmerkit, niin sen asian hoitaminen kuuluu viranomaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun jani ei tajua ettei netta ole ikinä halunnut jania elämäänsä.. Mä koita vaan kertoa janille ne merkit jotka kertoo ettei toinen rakasta. Mutta jani ei vaan ymmärrä ettei netta ole ikinä halunnut jania elämäänsä vaikka selvät merkit oli
P*skaa sinä jauhat
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Eiköhän se ole jo perille mennyt. Se, mitä sinä teet, on nettikiusaamista ja vainoamista. Näin siitäkin huolimatta, että mustasusi olisi joskus toiminut tavalla, joka ei ole aikuiselle suotavaa, mutta ymmärtääkseni tapahtuneesta on vuosia eikä asiasta ole täten enää syytä keskustella. Jos taas on tapahtunut jotain, mikä täyttää rikoksen tunnusmerkit, niin sen asian hoitaminen kuuluu viranomaisille.
Jostain syystä mustis lähtee joka ikinen kerta mukaan leikkiin ja vänkäämään itsekin näitä samoja asioita. JOS haluaa häirinnän loppuvan, niin eka sääntö on: älä ruoki trollia.
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä mustis lähtee joka ikinen kerta mukaan leikkiin ja vänkäämään itsekin näitä samoja asioita. JOS haluaa häirinnän loppuvan, niin eka sääntö on: älä ruoki trollia.
Olen samaa mieltä ja olen useasti tästä hänelle sanonutkin, ettei kannattaisi reagoida mitenkään, koska se vain ruokkii ongelmaa.
Käsittämätöntä, miten jotkut jaksavat käyttää vanhojen asioiden penkomiseen noin paljon energiaa. Miten joku jaksaa? Täytyy olla henkisesti todella uuvuttavaa tuollainen loppumaton vanhoissa vellominen ja piehtaroiminen. Aivan kuin sekä susi että hänen piinaajansa kärsisivät molemmat posttraumaattisesta stressistä ja junnaavat asian kanssa paikallaan toinen toistaan lietsoen.
- Anonyymi
Paulaa!!!!!
- Anonyymi
Nyt asia selvis, oliko oikeutettua?
- Anonyymi
Ny selvis toiki asia!
- Anonyymi
Emma Nopasta.
- Anonyymi
En ole ätmi, menikö jakeluun!?
- Anonyymi
Tai siis yleensä kauniita naisia, sinkkuja sellaisia.
- Anonyymi
Elliä
- Anonyymi
Elliä minäkin kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elliä minäkin kaipaan.
Minäkin kaipaan yhtä Elliä aina vaan.
Elli…
- Anonyymi
Mettäukkoa, JO
- Anonyymi
Ystävämiestä, kuoli viime vuonna...Se vaan on jokapäivä niin käsittämätöntä, että ensin on elossa ja sitten kuolema vie.
- Sheena- Anonyymi
Vai sellaista sinun kohdallasi siellä. Ei sitä aina arvaa, mitä kunkin kohdalla taustalla. Otan osaa, vaikkakin nyt jälkikäteen.
- Anonyymi
oikeasti minä en ikäväi ketään paitsi eräs juttu tiwtokonepeli.-tyttöjenkinkanssa ojoo on jotain tgtwetksiä mutta nbiin labttribrri.-jhuttu..
- Anonyymi
nyt on fooglrlla jo aika korkear tiwrorueva 2x
- Anonyymi
T naista vuodesta 2018 ❤️ ikävöin kovin, ja tuntuu niin oikealta minulle, sen vain tietää heti ☺️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Jania.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva nimi. Mutta taitaa olla joku muu kuin minä... :)
Jan:ia vai Jania?
- Anonyymi
Kaipaan yhtä miestä, joka (toivottavasti) tulee luokseni tänään, kun näkee mut 😌
- Anonyymi
Aina A-miestä
- Anonyymi
Olivia Castaa.
- Anonyymi
Ei hän välitä kääpiöätmeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän välitä kääpiöätmeistä.
En ole kääpiö enkä ätmi, usko jo!
Mä en kai sitten vaan osaa ikävöidä. Mistähän sekin johtuu?
- Anonyymi
Kuulutko ryhmään autismin kirjo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Anonyymi kirjoitti:
En kai nyt sentään, mihinkään kirjolle tai ees kirjoille. Täälä päin ei vaan naisia oo. Kurssikaverin kanssa, kun kävin baarissa, niin se luuli, että se on homobaari.
En tiedä kuka rähinä jo vastas?JeroP kirjoitti:
En kai nyt sentään, mihinkään kirjolle tai ees kirjoille. Täälä päin ei vaan naisia oo. Kurssikaverin kanssa, kun kävin baarissa, niin se luuli, että se on homobaari.
En tiedä kuka rähinä jo vastas?Siis tähän, ei rähinä, siis korjaava näyttö mulla.
- Anonyymi
En ketään.
- Anonyymi
Suljin verkkahousut.
- Anonyymi
Lana Medkovaa ja turha väittää enää, että olisin ätmi.
- Anonyymi
Tämä keskustelu on ilmiannettu, koska tässäkin minua haukutaan ätmiksi.
- Anonyymi
Totuus ei oo haukkumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut minusta totuutta vaan valehdellut sen minkä olet kerinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks sun valheita musta ei kukaan usko ja vaikka uskoisikin, minä saisin ne oikaistua, jolloin häviäisit minulle.
- Anonyymi
En ikävöi ketään. Minulla ei ole vahvoja tunteita ketään kohtaan, eikä sellaisia että haluaisin mennä sänkyyn! Onpa kyse minkä ikäisestä ihmisestä tahansa.
- Anonyymi
¨sitten niin ensaa mielestä pois naisia siis jotain niin 20 noin josn iille opettss prlottaa jos igaatuu kuin Paul Newman.
- Anonyymi
Ketä milloinkin.
- Anonyymi
Viinamies ikävöi äitiään.
- Anonyymi
now plats Tqiared Sis whole same ols qhole recor:Ubder the blade
- Anonyymi
Ikävöin sellaista ihmistä, joka tarvitsisi minua. Tarvitsevuudessa on se puoli, että vain siten ihminen voi tuntea merkitsevänsä toiselle jotain. En tarkoita nyt ripustautumista vaan sitä, että olisi aidosti heikko ja tarvitseva. Jos tämä puuttuu, ei ole mitään.
- Anonyymi
Haluatko kertaa tuosta lisää?
Jos toinen tarvitsee sinua ja tiedät sen,
sekä vielä kaiken lisäksi itse ikävöit häntä,
niin miksi ihmeessä et ole jo hänen luonaan? Vaikka tiedät!
- Anonyymi
Kenet aktivoit?
- Anonyymi
Erja E:tä. Ja ikuinen harmi, kun en silloin osannut...
- Anonyymi
örjm'm oggtsööomfm ihdfr liom ophofomfm pom 4 hpmmomgm fo gv''yhtj
- Anonyymi
.stasypmoslom lovs kipdgsd gpmomlom åsompodoöös oddogh ljhädlurm---
- Anonyymi
Ukkia ja mummoa. Heidän lämmintä naurua.
- Anonyymi
å.t,s,sp,r,ksddoslåöotgpå,r,öp,kwsddols momoom yät5,'do bsjomgpssA YSJSSÖLOM--
jooh niin mitä prukkss jotywin rc Ku Kluz KlN PORUKKaa joka tappaa sukusaisi jappwaikin josa äesyrär heh pikkuhommina - Anonyymi
,oml'miprem<a pååoo sdm smjsams impjsss
- Anonyymi
Ylläpito hyväksyy nettikiusaamiseni.
- Anonyymi
Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porno tuhosi lopulta parisuhteemme
Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta324508Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee
Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä173849Itseni vuoksi
Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,262115- 721406
Täytyy sanoa
Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu301378Harmi, kun sillä nousi
kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔571222Miten saisin
Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess331174Raamatun tärkein lause
Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,376918Onhan tälläkin hivnaisella ollut varmasti satoja asiakkaita,ehkä myös nykyinen aviomies.
Olen naisen nähnyt Turuntiellä. Kantaa todella hi- virusta? Mikäli myy seksiä, niin eikö pitäisi saada pois markkinoilta154874Poliisit Köpsillä
Pyhäjärvellä tänään iso poliisioperaatio. Valtakunnan uutisiin ihan päästy.22842