Miksi ne eränkävijät ei käytä kypärää kelkkaillessa?

Anonyymi-ap

Niin miksi?

13

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heillä on niin KOVAT PÄÄT joten kypärä hajoais kuitenkin ja kova umpiluusta tehty pää pysyy ehjänä!
      Et kerro heille, että se on ONTTO KESKELTÄ!
      Tuota tappelua ja vinkumista ei jaksa kukaan vaan kaikki saa BURN OUTIN!!!

• Anonyymi

Mul niin iso pää, ei mahdu kypärä. Laavulla käytän kyllä kondomia kun työstän saamen neitoja 🥰

• Anonyymi

Kondomi siis sentään mahtuu, eli aisasi ei ole liian iso kumiin?

• Anonyymi

Rah'järvelläkö puuhailet,...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän sitä,,,porojen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tiedä kun vedetään mönkkäreil rallii, varmaan oltiin jossaan jöpökairassa mut ei niin muista ko olthin kännissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän sitä,,,porojen kanssa.

Koska ATTENDON hottis hoitajia on poroiksi alettu kutsumaan?

Ei ole minulta pois ja tuskin edes kadehdin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ATTENDON hottis hoitajia on poroiksi alettu kutsumaan?

Ei ole minulta pois ja tuskin edes kadehdin.

Muistin ne VITUN HALOT joita EN IKINÄ POLTTANUT, mutta maksanut kyllä VEROILLA JA VIELÄ SIIVONNUT METSÄHALLITUKSEN TOIMISTOJAKIN...

Varmaan BILJOONAA MOTTIA POLTTAANEET MINUN ELÄMÄN AIKANA ja kiitoksena VEIVÄT OIKEUDET JOTKA SAIN SYNTYMÄ OIKEUTENA, koska olen suomalaisena yhdenvertainen kolttien kanssa.
        Meille kuului myös DIPLOMAATTI OIKEUDET, koska meillä oli nuo jo PETSAMOSSA.

Kunta EI OLE MEIDÄN ETUJA valvonut vaan polkenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistin ne VITUN HALOT joita EN IKINÄ POLTTANUT, mutta maksanut kyllä VEROILLA JA VIELÄ SIIVONNUT METSÄHALLITUKSEN TOIMISTOJAKIN...

Varmaan BILJOONAA MOTTIA POLTTAANEET MINUN ELÄMÄN AIKANA ja kiitoksena VEIVÄT OIKEUDET JOTKA SAIN SYNTYMÄ OIKEUTENA, koska olen suomalaisena yhdenvertainen kolttien kanssa.
        Meille kuului myös DIPLOMAATTI OIKEUDET, koska meillä oli nuo jo PETSAMOSSA.

Kunta EI OLE MEIDÄN ETUJA valvonut vaan polkenut.

Ilmankos naapuri niin hymyili minulle, mutta EN OLE HÄNEN KANSSA JUTELLUT.
        Isäni kyllä on, mutta hän tietää että minulle on turha sanoa mitään.
        Hän pyysi kirjan joka kertoo meistä TURJANMERENMAAN TURJAKKEISTA.

• Anonyymi

Millä rahalla se ulosottoa pakoileva äijä kypärän ostaisi ei taida uskaltaa tulla edes kylän pintaan

• Anonyymi

Ei kai kypärää tarvi jos ei ole edes vara ajella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kypärää tarvi jos ei ole edes vara ajella.

"Munahaukalla" kypärä olisi vain tiellä

• Anonyymi

se juippi on kyllä huijarin olonen , sen koiran on varmaan varastanu saamelaisilta .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4716
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1204
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe