Mulla on aivan kauheita sukulaisia tai jos suoraan sanoo parempi ettei tarvitse olla missään tekemisissä. Molemmat vanhemmat ovat haudattu minun selän takana elikkä en ole päässyt jättämään hyvästejä ollenkaan kummallekaan ja isän kanssa yhdessä ollut nainen on alistanut mua todella pitkään ja puhutaan todella pitkästä ajasta ja kyseinen henkilö on narsisti pahimmasta päästä ja tahallaan teki tuon että mä en päässyt oman isäni hautajaisiin ja en myöskään ole koskaan päässyt käymään kesämökillä ja ei voi mitään muuta sanoa pahalta tuntuu ja en todellakaan halua olla missään tekemisissä tuollaisten tyyppien kanssa eikä myöskään ole mitään tarvetta olla koska koko porukka on niin sairaita ja ei oo oikein että alistetaan kokoajan ja itselläni on parempi olla kun ei oo tekemisissä!!!
Mulla on aivan kauheita sukulaisia no en edes viitsi kutsua tuolla nimellä
Anonyymi-ap
0
248
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556