Jos minä olisin POLIISI

Anonyymi-ap

Niin MINÄ EN KYLLÄ VAPAALLA HALUAIS enää VIINAA tai muitakaan päihteitä nähdä, koska SAISIN TÖISSÄ KATELLA TARPEEKSI NÄITÄ PÄIHDEONGELMIA JOISTA EI EDES MYYJÄT KANNA VASTUUTA VAAN SYYTTÄVÄT YHTEISKUNTAA!!!

POLIISIT ON ITSE KERTONEET, ETTÄ HEIDÄN ON PAKKO JUODA VIINAA JA KALJAA SAARISELÄLLÄ MAJALLA, KOSKA JOKU VIISAS KANTAA SINNEKKIN VIINAA JA KALJAA KOSKA HÄN EI OSAA KÄYDÄ EDES SAUNASSA ILMAN ETTÄ JUO SAUNAN JÄLKEEN KALJAN TAI JONKU MUUN VASTAAVAN.

HARRI HOLKERI MINISTERINÄ OLI ILMOITTANUT, ETTÄ HE KÄY SAARISELÄLLÄ HIIHTÄMÄSSÄ JA EI HE ALKOHOLIA TÄNNE ASTI TULE JUOMAAN.

JUOVAT KOSKA JOKU ON ANTANUT YMMÄRTÄÄ, ETTÄ KUULUU PERINTEISIIN TAPOIHIN SAARISELÄLLÄ.
SAARISELÄLLÄ ON ASIAT HOIDETTU NIIN HYVIN, ETTÄ PÄISSÄÄN VOI SAMMUA VAIKKA TALVIPAKKASELLA KADULLE JA JOKU OTTAA SÄILÖÖN NIIN EI TARVI EDES POLIISIN AJELLA SINNE PARTIOIMAAN VAAN VOIVAT TULLA JUOMAAN VIINAA JA OLLA RAUHASSA PÄISSÄÄN!

OLI POLIISIEN PÄÄLLIKKÖ JOKA AJELI SAARISELÄLLÄ AAMULLA JO, KUN MENIN SIIVOAMAAN OSAKKEITA. JOKA KERTA, KUN AJOIN SAARISELÄN KESKUSTAN OHI NIIN POLIISI PÄÄLLIKKÖ AJELI HIENO LAKKI PÄÄSSÄ VASTAAN.
LÄHIN AJELEMAAN IVALOON JA PYSÄHDYIN PARKKIPAIKALLE. OLI PUHELIN KÄDESSÄ JA MINÄ VILASIN IKKUNASTA NIIN AJO VIEREEN JA SANO: IVALOSTA TULEE POLIISIT JOTEN JÄÄT ODOTTAMAAN.
VENÄLÄINEN PYHKÄS YLINOPEUTTA OHI JA POLIISIT OLI TULOSSA MINUN LUO TULOSSA, KOSKA OLI MÄÄRÄTTY.
POLIISI KYSY: MIKÄ ONGELMA TÄÄLLÄ ON?
Vastasin: En tiedä, koska pysähdyin itse ja aloin katsomaan tuolle pojalle tunteja, ku ei jaksa Ivaloon asti odottaa niin tuo ajo viereen monen minuutin päästä ja väitti, että olin pikkusen ajanut valkoisen viivan yli.

Tuuli ja ei nähnyt edes niitä viivoja missä menee ja sanoin poliisille: Oon aamusta asti pyöriny ympäri Saariselkää siivoamassa ja väsyttää jo, mutta pitää kotia päästä nukkumaan.

Poliisi oli vielä enemmän ihmeessään ja pyysi ajokortin ja kävin sen kanssa autossa ja toi ajokortin takasin ja sano : Kaikki on hyvin ja voit jatkaa matkaa!

Tuo oli KUNNIANLOUKKAUS väittää, että vaaransin liikenneturvallisuutta ja olin PYSÄHTYNYT sen takia, että minä olen puhelimessa.
Minä pysähdyin jos puhelin soi tai pitää jotain katsoa puhelimesta, koska tuosta saa sakot ja kuskia voi syyttää vaikka TAPON yrityksestä jos puhelinta räplää samaan aikaan.

Minä tiedän, että olen ajellut KAMERAAN niinkin, että OLEN SYÖNYT LEIPÄÄ.
Olin onnellinen, koska olin löytänyt KEMIN PRISMASTA tonnikala leipää.
En meinannut saada pakettia ensin ja tappelun ajaessa ensin sitä auki.
Räpläsin ajaessa toisella kädellä, että eikö muka ole mitään jolla saan tökätä paketin auki. Kynä sattu joten tykkäsin sillä niin sain revittyä paketin auki.
Sain leivän käteen ja aloin ottamaan haukkua niin KAMERA välähti ja minä muistin, että 80 rajoitus ja ylitin taas NIUKASTI.
Eniten vitutti se, että TOINEN LEIPÄ JA KOKO PAKETTI KATOS myös.
Pysähdyin sen takia ja kaivoin koko auton läpi niin ei löytynyt mistään.
Olin sitä mieltä, että olis voinut viedä sen kanaleipä paketin, koska siinä oli sitä VITUN KURRIA josta en kauheesti perusta....

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kurri on kyllä pysynyt hiljaa, mutta eräät toiset on ALKANEET KUNNOLLA VITTUILEMAAN.
      Suomi voitti OLYMPIA KULTAA ja Gävlestä tuli vielä BRYNÄSIN joukoista suomalaisia pelaamaan.
      Olin kyllä YLPEÄ, kun LAPSUUTENI KOTIKAUPUNGISTA LÖYTYI SUOMALAISIA PELAAJIA JOTKA EDUSTAA SUOMEA.

En heitä välttämättä tunne, mutta OLEN OLLUT LAPSENA EDISTÄMÄSSÄ SUOMALAISUUTTA.
      KYLLÄ GÄVLESSÄ TIETÄÄ AINAKIN MINUN SERKUT JOTKA OVAT BRYNÄS FANEJA, ETTÄ OLEN PANOSTAJA.

BRYNÄSIN JA GEFLEN BINGOISSA OLEN LAPSENA ISTUINUT TUPAKAN SAVUSSA, KOSKA MUMMO OLI HUOMANNUT ETTÄ RUOTSALAISET ELÄKELÄISET ISTUU BINGOSSA PELAAMASSA ELÄKKEET.
      MINÄ OLIN MUMMON KANSSA HOITAMASSA, ETTÄ HÄN SAA LESKEN ELÄKKEEN NIIN HE NOSTIVAT SAMALLA KANSANELÄKETTÄ, KOSKA RUOTSALAISET SÖI MUKA ELÄINTEN RUOKAA.

VAARIN ELÄKETTÄ OVAT ALUNPERIN HOITANEET, MUTTA HÄN KUOLI JA MUMMO ALKO KULKEMAAN KAUPUNGILLA VASTA LESKENÄ JA MINÄ OLIN MUMMON LUONA HOIDOSSA JA HÄNEN KAVERINA KULKENUT.

BINGOT OLI BUSSI PYSÄKIN VIERESSÄ JA MUMMO OLIS PELANNUT KAIKKI RAHAT.
      MITEN PELAS, KUN ÄITINI AJO BUSSIA JA TEKI YÖVUOROA.

MINÄ OLIN ITSE NÄYTTÄNY AUTOSSA, ETTÄ " MINÄ OLEN KÄYNYT TUOLLA."

MINÄ OLIN TUO JOTA HE OVAT KALTOINKOHDELLEET BINGOSSA JA MUMMO OLIS PITÄNYT OTTAA EDUNVALVONTAAN, MUTTA RUOTSIIN SAIVAT VOIMAAN LAIN JOLLA OLIS SAANUT VAIKKA MUMMONI JA HÄNEN BINGO KAVERIT VANKILAAN.

SUKU ALKO HUUTAMAAN JA MUMMO ALKO SEN NUOREN MIEHEN KANSSA JOKA KALTOINKOHTELI JA SYRJI MINUA.
      EN SAANUT EDES NIITÄ VITUN LÄTTYJÄ JOITA OLIN MUMMON KANSSA PAISTANUT.

ELI PÄÄSEN OLYMPIA STADIONIN KAUTTA IHAN RUOTSIIN ASTI.

• Anonyymi

Ruotsissa olisivat saaneet ottaa koko SUVUN EDUNVALVONTAAN, koska he niitä HULLUJA oli!

Suomalaiset on varmaan toivoneet, että joku hoitaa päihteidenkäyttäjät kuriin koska he pilaa kaikkien suomalaisten maineet Ruotsissa ja Suomessa.

• Anonyymi

En sanonut koskaan niin, kuin toiset sanoi Ruotsissa pakolaisille eli " Jävla svart SKALLE"
        Sanoin " Ge dig i väg TATTAR UNGE!"
        He kiusasi Andersbergissä SUOMALAISIA lapsia jotka olivat minua pienempiä ja serkkuni joka oli minua vuoden vanhempi ei suostunut kavereidensa kanssa pitämään pienempien puolia. Ei edes serkku joka oli minua vanhempi ja hänen äiti ja sisko oli invaliideja.

Minua suojasi isäni serkut ja tädin pojat kavereineen, koska olin tyttö ja he kävivät pieksämässä ja sanovat: Jos et saa rauhassa kulkea niin ota keppi mukaan niin saat olla rauhassa.

Ei ole ollut setäni heidän kaveri vaan hän aina haukku kaikki.
        Yksi näistä isän serkuista kävi Espoossa minun luona monta kertaa kylässä, kun oli jollain laivalla töissä ja tuli Helsinkiin.
        Sano aina : Tulin katsomaan oletko kunnossa.
        Pakolaisia asui jo tuolloin Espoossa ja minä asuin Matinkylässä.

Ei me rikollisia oltu vaan pidettiin huolta toisistamme.
        Minä asun Ivalossa ja hän oli saanut tietää, että siskoni oli pakolaisen kanssa naimisissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe