Jos nakki kastike menee pilalle ja olet köyhyyden partaalla.Voiko nakit pestä ja tehdä uuden kastikkeen?
Onko tämä hieman noloa?
Onko eettisesti väärin?
Jos tekisit näin,kehtaisitko kertoa anopille?
Olisiko tuollainen ala-arvoista toimintaa?
Pystyisitkö enää katsomaan itseäsi peiliin toimenpiteen jälkeen?
Onko sitruuna pippuri aina yhtä pahaa?
Laittaisitko sitä nakki kastikkeen sekaan?
Kas tässäpä pulmaa kerrakseen!
Voiko näin tehdä?
6
330
Vastaukset
sitruunapippuria käytetään kalassa.... hmm.. varmaan kastike ollut mielenkiintoisen makuista... :)
- nainen koiraharrastuksella
koira söi ensin levyjen kansia , silmälasit , meikkejä ,kyniä ,yhden kengän ja lopuksi kerjäsi nakkeja..Joo huuhdo ne , mutta älä tarjoa haukattua ,helpottiko?
- Entinen uusavuton
Nyt kuulosti meikäläisen ruuanlaittopuuhilta 80-luvulla ja olen kyllä pessyt nakit ja tehnyt uuden kastikkeen, kun eka meni piloille.
Vinkki: tee ensin kastike ja mausta se ja ihan viimeiseksi laita hieman ruskistetut nakit niin säästyt vastaavalta. Ja sitruunapippuri ei ole välttämättä paras mauste nakkikastikkeeseen ellet laita runsaasti muitakin mausteita.
- nyt jo sujuu ruoanlaitto
Nyt kuulosti ihan meikäläisen ruoanlaittopuuhilta vuosia sitten. Olen joskus pilannut kastikkeen ja huuhtonut nakit ja tehnyt uuden soossin. Harmitti niin vietävästi, kun rahat vähissä ja jotain oli tehtävä.
Vinkki: Tee ensin kastike ihan valmiiksi ja mausta se myös. Vasta sitten laita ruskistetut nakit joukkoon niin maustaminen onnistuu paremmin. Sitruunapippuria tungen itse vähän joka ruokaan, mutta laitan paljon myös mustapippuria samalla. Ketsuppi ja sinappi sopivat myös hyvin joukkoon.
Anopille tunnustamista en uskalla käydä neuvomaan. Mikäli tunnet hänet hyvin ja arvelet huumoria piisaavan niin sitten ehkä. - Kielipoliisi
... mikä tahansa, kun on nälkä. Paitsi yhtys sana osaamattomuus. Ei ole "nakki kastiketta", eikä "sitruuna pippuria", vaan nakkikastike ja sitruunapippuri. Hyvää ruokahalua kaikilla mausteilla!
- Kokki3
Voi kumpa tietäisit kuinka monet jauhelihat ym on pesty kun kastike on mennyt perseellee.. siis ravintolassa/suurtalouskeittiössä, eipä haittaa uusiks vaan tai sitte teet kastikkeesta helvetinmoisen nakkikeiton niin kyllä se maku laimenee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191244- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879