Uhan alaista kalaa.
Ainakin ehdin maistamaan HAIMONNIA ennen, kuin tuo katoaa kokonaan.
Katsoin pussi ja kysyin äidiltä, että : Mitähän kalaa olet Norjasta ostanut, kun ei tässä lue muuta kuin PJOING.
Teki ruokaa ja äskettäin sano : Minä katsoin googlesta niin oli HAIMONNIA ja itämaissa asuvat ihmiset syö sitä ja se on uhanalainen kala.
Otin lusikan ja sanoin: Pitää maistaa uudestaan, koska näin harvinaista kalaa ei saa varmaan kukaan muu kohta pyytää, kuin minä ja he jotka kuuluvat minun porukkaan!
Tyynellämerelle lähtisin MIELELLÄÄN KALALLE ja HAIMONNI oli ihan SYÖTÄVÄÄ KALAA!
Minun äitini jo OLISI KALASTUSLAIVASSA ja VITTUILIS vielä, että: Ei tätä reissua tehtäs ilman minua, koska minä ostin HAIMONNIA ja lupasin tytölle kaikki...
Norjasta oltiin vahingossa ostettu
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
Äitini kanssa ollaan kerran oltu ulkomailla ja oli isän kanssa käynyt kävelemässä ensin.
Sano mulle, että huomenna lähdetään tuonne Basaarille shoppailemaan.
Oltiin Bulgariassa Sunny Beachillä niin äitini oli nähnyt ja me käytiin seuraavana vilkuilemassa, että mitä siellä on.
Sanottiin aamulla toisille, että me lähdetään sinne Shoppailemaan.
Lähtivät mukaan ja kääntyvät takasin hotellille ja väittivät, että me valehdellaan.
Meillä oli pikku pojat rattaissa joten ei tarvinnut kantaa.
Sieltä käveltiin loma alueella takaisin niin löydettiin oikea DESIGN VAATEKAUPPA.
Olin löytänyt Albenasta jossa oltiin aiemmin käyty niin DESIGN FARKKU kaupan.
Tunnistin siitä, kun sovitin vaatteita niin myyjä oli vieressä ja mittas, että sai lyhentää housut ja takin oikean mittaiseksi.
Ei ollut, kuin 300€ käteistä ja tytölle olin luvannut, että saa pikku letit helmillä niin minä en päässyt shoppailemaan.
Mulla päivä budjetti 300€ saan käyttää ja ruoka rahat oli erikseen.
Kävelin lopulta automaatilla ja nostin tonnin sekä sanoin : Nyt shoppailemaan.
Halvemmaksi tuli, kun lopetin budjetin ja ostin mitä halusin.
Lapset meni BAMSE kerhoon niin he hakivat reput ja minun tyttö sano : Minä en mene kerhoon.
Toiset makas altaalla ja kuljettiin sekä katseltiin mitä näkyy.
Löydettiin vanha tornitalo jossa oli PANORAAMA kahvila ja siinä oli hotelli jonka olivat pistäneet kiinni.
Oli semmonen olo kun kahvia odottelin, että mitähän saa.
Tyhjä vanha hotelli, mutta oli RISKIN arvoinen koska ei menty lattiasta sentään läpi.
Siskoni ei voinut sanoa: En lähe koska mulla on korkean paikan kammo.
Siskon poika vaihto Lintsillä paikkaa äitinisä vierestä, kun alko huutamaan kesken kaiken.
Noustiin siinä näköala tornissa ylös niin sisko alko huutamaan.
Istuin vähän sivummalla niin sen poika tuli minun viereen ja sano: Äiti on tyhmä.
Ei ollut kunnianloukkaus vaan nöyryytti kunnolla koko porukkaa. Siskoni on Ruotsin suomalainen RASISTI jonka kanssa olen saanut ikäni hävetä.- Anonyymi
Siskoni on HYVÄ RASISTI ja häntä olen yrittänyt saada kiinni, mutta HÄNEN KAVERIT SUOJAA HÄNTÄ. Ei ole ainut vaan heitä on vaikka kuinka paljon ja kaikki suojaa samalla tavalla niin, kuin Ruotsissa tekevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566