Norjasta oltiin vahingossa ostettu

Anonyymi-ap

Uhan alaista kalaa.
Ainakin ehdin maistamaan HAIMONNIA ennen, kuin tuo katoaa kokonaan.

Katsoin pussi ja kysyin äidiltä, että : Mitähän kalaa olet Norjasta ostanut, kun ei tässä lue muuta kuin PJOING.

Teki ruokaa ja äskettäin sano : Minä katsoin googlesta niin oli HAIMONNIA ja itämaissa asuvat ihmiset syö sitä ja se on uhanalainen kala.

Otin lusikan ja sanoin: Pitää maistaa uudestaan, koska näin harvinaista kalaa ei saa varmaan kukaan muu kohta pyytää, kuin minä ja he jotka kuuluvat minun porukkaan!

Tyynellämerelle lähtisin MIELELLÄÄN KALALLE ja HAIMONNI oli ihan SYÖTÄVÄÄ KALAA!

Minun äitini jo OLISI KALASTUSLAIVASSA ja VITTUILIS vielä, että: Ei tätä reissua tehtäs ilman minua, koska minä ostin HAIMONNIA ja lupasin tytölle kaikki...

2

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitini kanssa ollaan kerran oltu ulkomailla ja oli isän kanssa käynyt kävelemässä ensin.
      Sano mulle, että huomenna lähdetään tuonne Basaarille shoppailemaan.
      Oltiin Bulgariassa Sunny Beachillä niin äitini oli nähnyt ja me käytiin seuraavana vilkuilemassa, että mitä siellä on.
      Sanottiin aamulla toisille, että me lähdetään sinne Shoppailemaan.
      Lähtivät mukaan ja kääntyvät takasin hotellille ja väittivät, että me valehdellaan.
      Meillä oli pikku pojat rattaissa joten ei tarvinnut kantaa.
      Sieltä käveltiin loma alueella takaisin niin löydettiin oikea DESIGN VAATEKAUPPA.

Olin löytänyt Albenasta jossa oltiin aiemmin käyty niin DESIGN FARKKU kaupan.
      Tunnistin siitä, kun sovitin vaatteita niin myyjä oli vieressä ja mittas, että sai lyhentää housut ja takin oikean mittaiseksi.

Ei ollut, kuin 300€ käteistä ja tytölle olin luvannut, että saa pikku letit helmillä niin minä en päässyt shoppailemaan.

Mulla päivä budjetti 300€ saan käyttää ja ruoka rahat oli erikseen.
      Kävelin lopulta automaatilla ja nostin tonnin sekä sanoin : Nyt shoppailemaan.
      Halvemmaksi tuli, kun lopetin budjetin ja ostin mitä halusin.

Lapset meni BAMSE kerhoon niin he hakivat reput ja minun tyttö sano : Minä en mene kerhoon.
      Toiset makas altaalla ja kuljettiin sekä katseltiin mitä näkyy.

Löydettiin vanha tornitalo jossa oli PANORAAMA kahvila ja siinä oli hotelli jonka olivat pistäneet kiinni.
      Oli semmonen olo kun kahvia odottelin, että mitähän saa.
      Tyhjä vanha hotelli, mutta oli RISKIN arvoinen koska ei menty lattiasta sentään läpi.

Siskoni ei voinut sanoa: En lähe koska mulla on korkean paikan kammo.
      Siskon poika vaihto Lintsillä paikkaa äitinisä vierestä, kun alko huutamaan kesken kaiken.
      Noustiin siinä näköala tornissa ylös niin sisko alko huutamaan.
      Istuin vähän sivummalla niin sen poika tuli minun viereen ja sano: Äiti on tyhmä.
      Ei ollut kunnianloukkaus vaan nöyryytti kunnolla koko porukkaa. Siskoni on Ruotsin suomalainen RASISTI jonka kanssa olen saanut ikäni hävetä.

• Anonyymi

Siskoni on HYVÄ RASISTI ja häntä olen yrittänyt saada kiinni, mutta HÄNEN KAVERIT SUOJAA HÄNTÄ. Ei ole ainut vaan heitä on vaikka kuinka paljon ja kaikki suojaa samalla tavalla niin, kuin Ruotsissa tekevät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      24
      10965
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8237
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5257
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3568
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3524
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe