Minun saamelaiset ystävät eivät ole koskaan hyväksyneet, että ihmiset jotka eivät hyväksy heitä vaativat minua kunnioittamaan heitä.
He eivät ole koskaan hyväksyneet sitäkään, että KIINASTA haetut adoptio lapset on saamelaisia eivätkä myöskään sitä että jos toinen vanhemmista on ulkomaalainen niin lapsi on saamelainen.
Eivät ole hyväksyneet edes sitä, että Aikion Leo syrjii ja loukkaa minun kunniaa.
Minulla on ONNEKSI SAAMELAISIA YSTÄVIÄ joiden kanssa ei olla koskaan SYRJITTY toisiamme vaan keskustellaan asioita ja minä sanon heille, että ei kannata tuollaisiin lähteä vaan minä osaan kyllä hoitaa asiat niin REHELLISET SAAMELAISET PÄRJÄÄ.
Poliiseissakin on saamelaisia jotka ovat olleet LEMMENJOEN SAVOTOILLA äidin puolen vaarin kanssa ja he olivat sopineet, että TOISTEN HEVOSIA EI ALETA RUOKKIMAAN EIKÄ KUSKAAMAAN KOTIA VAAN JOKAINEN HOITAA HEVOSENSA ITSE.
Minun vaari jäi porukan kanssa hoitamaan SAVOTAN loppuun, kun äitini eno lähti uudelle savotalle.
Kyllä he muistuttavat keitä LEMMENJOEN SAVOTALLE ON OLLUT ja äitini eno antoi kunniaa minulle, koska hän oli syrjinyt minua nimittelemällä aina JOUTILAAKSI vaikka järkeä löytyy enemmän mitä HÄNEN OMILTA LAPSILTAAN!!!
Hän on jättänyt minulle LUOVUTUS VOITON PERINNÖKSI niin VOITAN AINA!
Muistin onneksi vielä
28
220
Vastaukset
- Anonyymi
Edes TUOVILA EI PÄRJÄÄ MINULLE enkä SYYLLISTY EDES SYRJINTÄN!!!
Guttormihan haastoi minut kunnianloukkauksesta käräjille ja väitti sovittelussa, että hän ei ole Guttormi.
Lähin pois, koska en jaksanut kuunnella.
Sano mulle, että koko minun suku on kehitysvammaisia.
Sanoin: EI TULE KÄRÄJIÄ!!!
En ala tuommoisen kanssa käräjöimään joka KIELTÄÄ SUKUNSA ja ei osaa edes ääntää minun sukunimeä oikein.
Minä en voi syyllistyä kunnianloukkaukseen, koska ihmiset lausuu BOGDANOFF sukunimen POKTANOHOVI ja tuo on jo kunnianloukkaus.
Ruotsissa luki ovessa BAGDANOFF ja alhaalla luki BOGDANOFF.
Muistan koska olen oppinut siellä lukemaan ja minähän tykkäsin asua Ruotsissa, koska siellä sain olla oma itseni!
Äiti muistaa vieläkin, kun oli OMMELLUT MINULLE UUDET HIENOT HOUSUT.
Olin mennyt ulos leikkimään ja tullut sisälle niin oli iso reikä polvessa.
Mulla oli pitkät hiukset ja aina irti, mutta eipä tuo menoa haitannut.
Äiti leikkaa lyhyeksi niin eivät huomanneet että olin tyttö joka resus poikien kanssa.
Olin serkku poikien kanssa välillä myös ja heidän kavereiden.
Meidän pihan lasten kanssa käytiin omena, luumu, päärynä ja porkkana varkaissa.
Yksi suomalainen oli sanonut: AMMUN TEIDÄT JOS TULETTE VIELÄ MEIDÄN PIHALLE VARKAISIIN!
Milläkö ampuvat? Hernepyssyllä tai ilmakiväärillä PERSEELLE, mutta vaihdettiin pihaa ja ei me tehty tuota kuin yhtenä syksynä.
Minun mummo ja isän täti oli yksien poikien mummon kaveri joten mehän oltas jääty saman tien kiinni ja saatu SELEKÄÄN kotona. Toiset olis luiskineet niin koirat veräjästä.- Anonyymi
Serkku kävi ukkonsa Ruotsista ja minä aloin puhumaan ruotsia niin serkku sano ukolleen ruotsiksi: On oppinut kaikki törky sanat ruotsiksi.
Sanoin ruotsiksi: Olen osannut sanoa jo ennen, kuin teidän perhe oli muuttunut edes Ruotsiin.
Serkku tekee itse Ruotsissa sitä, että sanoo ruotsalaisille : Saanko minä huonompaa palvelua, koska olen suomalainen?
En viittiny edes sanoa: Vitun rasistit teette tuota vittuillessa molemmissa maissa!
Ei heillä ole mitään menetettävää koska he on lapsettomia ja Ruotsin valtio perii heidät joka tapauksessa.
He tulivat niin sanoin heille: Saatanan aivovammaset!
Ei kai tuommosten kanssa pärjää kukaan muu, kuin minä koska äitinsä oli minun täti ja hän se vasta osaakin paskoa asioita!
Serkku tuli ja kerto mulle: Äiti näytti aina PERSETTÄ RUOTSALAISILLE, kun meni autoon ja alushousut oli vielä paskaset.
Minä sanoin: Sehän oli invaliidi ja Suomen sotaveteraaneja jos eläis vielä!
Sanoin, että: Äitis on minun LEMPI TÄTEJÄ OLLUT AINA JOTEN VÄHÄN KUNNIOITUSTA!!!
Hänen mies EI OLLUT MITÄÄN ILMAN TÄTIÄNI, mutta minun kummatkaan tädit jotka oli Petsamossa syntyneet EI JUONEET VIINAA vaan HE OLIVAT SAMANLAISIA, kuin minä.
Minä sain TÄDEILTÄNI PERINNÖN, koska olen YHDENVERTAINEN HEIDÄN KANSSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Serkku kävi ukkonsa Ruotsista ja minä aloin puhumaan ruotsia niin serkku sano ukolleen ruotsiksi: On oppinut kaikki törky sanat ruotsiksi.
Sanoin ruotsiksi: Olen osannut sanoa jo ennen, kuin teidän perhe oli muuttunut edes Ruotsiin.
Serkku tekee itse Ruotsissa sitä, että sanoo ruotsalaisille : Saanko minä huonompaa palvelua, koska olen suomalainen?
En viittiny edes sanoa: Vitun rasistit teette tuota vittuillessa molemmissa maissa!
Ei heillä ole mitään menetettävää koska he on lapsettomia ja Ruotsin valtio perii heidät joka tapauksessa.
He tulivat niin sanoin heille: Saatanan aivovammaset!
Ei kai tuommosten kanssa pärjää kukaan muu, kuin minä koska äitinsä oli minun täti ja hän se vasta osaakin paskoa asioita!
Serkku tuli ja kerto mulle: Äiti näytti aina PERSETTÄ RUOTSALAISILLE, kun meni autoon ja alushousut oli vielä paskaset.
Minä sanoin: Sehän oli invaliidi ja Suomen sotaveteraaneja jos eläis vielä!
Sanoin, että: Äitis on minun LEMPI TÄTEJÄ OLLUT AINA JOTEN VÄHÄN KUNNIOITUSTA!!!
Hänen mies EI OLLUT MITÄÄN ILMAN TÄTIÄNI, mutta minun kummatkaan tädit jotka oli Petsamossa syntyneet EI JUONEET VIINAA vaan HE OLIVAT SAMANLAISIA, kuin minä.
Minä sain TÄDEILTÄNI PERINNÖN, koska olen YHDENVERTAINEN HEIDÄN KANSSA.Olen ISÄNMAALLINEN enkä mikään KOMMUNISTI!!!
Sukuni NAISET KYLLÄ OSASI TAVAT OPETTAA minulle, mutta SOPIMUS OLI että SELVINPÄIN ja minä pidän äidistäni huolen.
Vaikka tätini olikin Kittilän miehen kanssa naimisissa niin HÄN PELASI MINUN KANSSA YHTEEN, koska minä olin hänelle enemmän sukua mitä miehensä!
Miehensä väänty vävyksi vaikka tädillä oli kyllä muitakin joille olis KELVANNUT VAIMOKSI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ISÄNMAALLINEN enkä mikään KOMMUNISTI!!!
Sukuni NAISET KYLLÄ OSASI TAVAT OPETTAA minulle, mutta SOPIMUS OLI että SELVINPÄIN ja minä pidän äidistäni huolen.
Vaikka tätini olikin Kittilän miehen kanssa naimisissa niin HÄN PELASI MINUN KANSSA YHTEEN, koska minä olin hänelle enemmän sukua mitä miehensä!
Miehensä väänty vävyksi vaikka tädillä oli kyllä muitakin joille olis KELVANNUT VAIMOKSI.Äitini on sanonut mulle : Oot vittu niin, kuin meijän Sinikka jos et muuta tee niin yksin nauraa kiherrät jotain paskaa juttua jonka olet huomannut ja pääset vittuilemaan.
Hänen mies oli ostanut Kristalli-suolaa Ruotsissa ja ei ollut tiennyt että oli pesuainetta.
Iso porukka oli heillä saunomassa ja mies oli kehunut, kun hän oli ostanut tuota suolaa ja laittanut kalan suolaan.
Täti oli tullu kotia jostain ja kuunnellut, kun miehensä kehu.
Miehet meni saunaan niin täti meni nuuskimaan kalaa ja maisto sormella vielä.
Meni saunan oven taakse ja huusi : XXXXXX OLET SUOLANNUT KALAN PESUAINEELLA!!!
EI VOI ODOTTAA, että vieraat lähtivät vaan parempi NOLATA OMA MIES TOISTEN SILMIEN EDESSÄ SAUNAN LAUTEILLE!!!
Iteppä vaimonsa valikoi, mutta kyllä he loppuun asti oli naimisissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitini on sanonut mulle : Oot vittu niin, kuin meijän Sinikka jos et muuta tee niin yksin nauraa kiherrät jotain paskaa juttua jonka olet huomannut ja pääset vittuilemaan.
Hänen mies oli ostanut Kristalli-suolaa Ruotsissa ja ei ollut tiennyt että oli pesuainetta.
Iso porukka oli heillä saunomassa ja mies oli kehunut, kun hän oli ostanut tuota suolaa ja laittanut kalan suolaan.
Täti oli tullu kotia jostain ja kuunnellut, kun miehensä kehu.
Miehet meni saunaan niin täti meni nuuskimaan kalaa ja maisto sormella vielä.
Meni saunan oven taakse ja huusi : XXXXXX OLET SUOLANNUT KALAN PESUAINEELLA!!!
EI VOI ODOTTAA, että vieraat lähtivät vaan parempi NOLATA OMA MIES TOISTEN SILMIEN EDESSÄ SAUNAN LAUTEILLE!!!
Iteppä vaimonsa valikoi, mutta kyllä he loppuun asti oli naimisissa.Ei tätini mies joka on vanhoja KITTILÄN MIEHIÄ ole koskaan sanonut minulle, että: KUNNIOITA MINUA!
Hän maksoi ja sain korvakorut häneltä ja hän sanoi aina : ET OLE YHTÄ KAUNIS MITÄ MINUN VAIMO, mutta melkeen!
Olen nyt koska täti on kuollut ja minä ELÄN!
KITTILÄN MIES TUSKIN VALEHTELI JA HÄN ASUI KUNNASSA JO 1950 luvulla, kun IHMISET OLI VIELÄ REHELLISIÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tätini mies joka on vanhoja KITTILÄN MIEHIÄ ole koskaan sanonut minulle, että: KUNNIOITA MINUA!
Hän maksoi ja sain korvakorut häneltä ja hän sanoi aina : ET OLE YHTÄ KAUNIS MITÄ MINUN VAIMO, mutta melkeen!
Olen nyt koska täti on kuollut ja minä ELÄN!
KITTILÄN MIES TUSKIN VALEHTELI JA HÄN ASUI KUNNASSA JO 1950 luvulla, kun IHMISET OLI VIELÄ REHELLISIÄ!Inarissa asuu myös KITTILÄN MIES joka on myös tullut KAUNIIN VAIMON VUOKSI KITTILÄSTÄ INARIIN JA TUON LUIN INARILAISESTA.
Hän mainitsi myös tätini miehen joka oli tullut ensin ja hän oli ottanut HÄNESTÄ ESIMERKKIÄ.
Ei ole sanonut minulle, että: JUMALAUTA SINÄ KÄYT MINUN JA POIKIENI KUNNIAN PÄÄLLE!
Ei sano, koska KITTILÄN MIESTEN POJAT ON ITSE OPETTANEET MINUA JA YRITTÄNEET LOUKATA KUNNIAA, mutta EN OLE LÄHTENYT TUOLLE KUNNIA PELILLE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inarissa asuu myös KITTILÄN MIES joka on myös tullut KAUNIIN VAIMON VUOKSI KITTILÄSTÄ INARIIN JA TUON LUIN INARILAISESTA.
Hän mainitsi myös tätini miehen joka oli tullut ensin ja hän oli ottanut HÄNESTÄ ESIMERKKIÄ.
Ei ole sanonut minulle, että: JUMALAUTA SINÄ KÄYT MINUN JA POIKIENI KUNNIAN PÄÄLLE!
Ei sano, koska KITTILÄN MIESTEN POJAT ON ITSE OPETTANEET MINUA JA YRITTÄNEET LOUKATA KUNNIAA, mutta EN OLE LÄHTENYT TUOLLE KUNNIA PELILLE.Setäni oli Kittilän miehellä töissä ja hän kävi kyllä niin KUNNIOIDEN päälle.
Isäni oli käynyt sanomassa hänelle nuorempana: Olet kyllä tehnyt homman päin vittua ja siisti edes tuo.
Ei setäni kuuluu samaan porukkaan mihin minä ja tätini sekä hänen KITTILÄN MIEHENSÄ!
Kätevä emäntä, kun olen niin voin vaihtaa PORUKKA ja sanoa : ETTE KYLLÄ ALA MINUA SYRJIMÄÄN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setäni oli Kittilän miehellä töissä ja hän kävi kyllä niin KUNNIOIDEN päälle.
Isäni oli käynyt sanomassa hänelle nuorempana: Olet kyllä tehnyt homman päin vittua ja siisti edes tuo.
Ei setäni kuuluu samaan porukkaan mihin minä ja tätini sekä hänen KITTILÄN MIEHENSÄ!
Kätevä emäntä, kun olen niin voin vaihtaa PORUKKA ja sanoa : ETTE KYLLÄ ALA MINUA SYRJIMÄÄN!Tämä toimii YMPÄRI SUOMEN ja ihan ulkomailla jos vain on SUOMALAINEN!
Sanon vain: EI KITTILÄN MIESKÄÄN.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toimii YMPÄRI SUOMEN ja ihan ulkomailla jos vain on SUOMALAINEN!
Sanon vain: EI KITTILÄN MIESKÄÄN....Minä EN KYLLÄ OLE SYRJINYT ENKÄ TEHNYT KENESTÄKÄÄN PASKAA VAAN KYLLÄ MINUN MIEHET ON IHAN ITSE TEHNEET ITSESTÄÄN JA TOISISTA PASKAN!!!
Kittilän mies onneksi tuli jo 50luvulla KAUNIIN VAIMON PERÄSSÄ!
Minähän olen sentään PANOSTAJA ja KITTILÄN MIEHEN LUONA KÄVIN PANOSTAJANA KYLÄSSÄ.
Menin vuonna 2017 ja kävin KUNNIA KIERROKSEN GÄVLESSÄ BOMHUSIN HAUTAUSMAALLA JOSSA ON SUKUNI SEKÄ VIIKINGIT HAUDASSA ja näin myös monia tuttuja suomalaisia nimiä.
Viikingit liittyvät HISTORIAAN ja myös SUOMEN.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN KYLLÄ OLE SYRJINYT ENKÄ TEHNYT KENESTÄKÄÄN PASKAA VAAN KYLLÄ MINUN MIEHET ON IHAN ITSE TEHNEET ITSESTÄÄN JA TOISISTA PASKAN!!!
Kittilän mies onneksi tuli jo 50luvulla KAUNIIN VAIMON PERÄSSÄ!
Minähän olen sentään PANOSTAJA ja KITTILÄN MIEHEN LUONA KÄVIN PANOSTAJANA KYLÄSSÄ.
Menin vuonna 2017 ja kävin KUNNIA KIERROKSEN GÄVLESSÄ BOMHUSIN HAUTAUSMAALLA JOSSA ON SUKUNI SEKÄ VIIKINGIT HAUDASSA ja näin myös monia tuttuja suomalaisia nimiä.
Viikingit liittyvät HISTORIAAN ja myös SUOMEN....En ole ihan varma, mutta VIIKINGIT liittyvät vissiin koko MAAILMAN HISTORIAAN joten mikäpä se on ASUA SUOMESSA ja vielä IVALOSSA JOSSA OLEN SYNTYNYT!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ihan varma, mutta VIIKINGIT liittyvät vissiin koko MAAILMAN HISTORIAAN joten mikäpä se on ASUA SUOMESSA ja vielä IVALOSSA JOSSA OLEN SYNTYNYT!!!
Jos minun PÄIVITYKSIÄ olivat Facebookissa lukeneet niin olin kyllä maininnut, että OLEN ASUNUT RUOTSISSA JA GÄVLESSÄ.
Olin mainnut myös, että minun lapsuus liittyi VIIKINKI historiaan ja hautoihin.
Siellä oli niin paljon VIIKINKI HAUTOJA, että eivät olleet kaikkia edes saaneet merkattua.
Tuo on GÄVLEBORG ja jos on BORG lopussa niin kyseessä on VIIKINKIEN aikaisia luomia kaupunkeja joita kuninkaalliset ovat käyttäneet myöhemmin SOTILASTUKI KOHTINA.
Onneksi täällä on ihmisiä joiden MIELESTÄ MAAILMAN HISTORIA KÄY HEIDÄN KUNNIAN PÄÄLLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minun PÄIVITYKSIÄ olivat Facebookissa lukeneet niin olin kyllä maininnut, että OLEN ASUNUT RUOTSISSA JA GÄVLESSÄ.
Olin mainnut myös, että minun lapsuus liittyi VIIKINKI historiaan ja hautoihin.
Siellä oli niin paljon VIIKINKI HAUTOJA, että eivät olleet kaikkia edes saaneet merkattua.
Tuo on GÄVLEBORG ja jos on BORG lopussa niin kyseessä on VIIKINKIEN aikaisia luomia kaupunkeja joita kuninkaalliset ovat käyttäneet myöhemmin SOTILASTUKI KOHTINA.
Onneksi täällä on ihmisiä joiden MIELESTÄ MAAILMAN HISTORIA KÄY HEIDÄN KUNNIAN PÄÄLLE!En tiedä miten teille käy, mutta MINULLE AINAKI KÄY!!!
Saan kaikki maailman KUNNIAT ja PÄÄSEN VIELÄ GUINNESIN ENNÄTYSKIRJAAN!
Siinäpä on tulevaan ENNÄTYSTÄ RIKOTTAVAKSI!
PARASTA ON SE, ETTÄ OLEN SENTÄÄN SUOMESTA JA KEKSIN VIELÄ IHAN ITSE NÄIN HYVÄN JUTUN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten teille käy, mutta MINULLE AINAKI KÄY!!!
Saan kaikki maailman KUNNIAT ja PÄÄSEN VIELÄ GUINNESIN ENNÄTYSKIRJAAN!
Siinäpä on tulevaan ENNÄTYSTÄ RIKOTTAVAKSI!
PARASTA ON SE, ETTÄ OLEN SENTÄÄN SUOMESTA JA KEKSIN VIELÄ IHAN ITSE NÄIN HYVÄN JUTUN!Kyllä RUOTSI JA NORJAKIN MAKSAA MIELELLÄÄN, koska OLEN ASUNUT MOLEMMISSA MAISSA!
Onneksi ollaan NATOSSA NIIN SAADAAN KAIKKI RAHAT TAKAISIN, koska MINÄ MAKSAN VELKANI POIS!
Kunniaa on maksaa myös SAADUT AVUSTUKSET TAKAISIN!
Vähänkö tässä on avustuksia jaeltu mm AFRIKKAAN ja heitä on tullut vaikka kuinka paljon SUOMEEN joten SAADAAN AVUSTUKSET TAKAISIN, koska ei he ole niitä edes tarvinneet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä RUOTSI JA NORJAKIN MAKSAA MIELELLÄÄN, koska OLEN ASUNUT MOLEMMISSA MAISSA!
Onneksi ollaan NATOSSA NIIN SAADAAN KAIKKI RAHAT TAKAISIN, koska MINÄ MAKSAN VELKANI POIS!
Kunniaa on maksaa myös SAADUT AVUSTUKSET TAKAISIN!
Vähänkö tässä on avustuksia jaeltu mm AFRIKKAAN ja heitä on tullut vaikka kuinka paljon SUOMEEN joten SAADAAN AVUSTUKSET TAKAISIN, koska ei he ole niitä edes tarvinneet!Ei niitä avustuksia sitä varten ole annettu, että tulevat Suomeen.
Avustukset on annettu sitä varten, että he voivat kehittää omaa YHTEISKUNTAA eikä mennä toisiin maihin tuhoamaan yhteiskuntia!
Rasistit toimii noin, mutta onneksi OLEN ETULYÖNTI ASEMASSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä avustuksia sitä varten ole annettu, että tulevat Suomeen.
Avustukset on annettu sitä varten, että he voivat kehittää omaa YHTEISKUNTAA eikä mennä toisiin maihin tuhoamaan yhteiskuntia!
Rasistit toimii noin, mutta onneksi OLEN ETULYÖNTI ASEMASSA!Ivalon RAJAVARTIOSTON UUDET TILAT EHTII VALMISTUA niin PÄÄSTÄÄN JUHLIMAAN KUNNIAA JA UUSIEN TILOJEN AVAJAISIA JA MYÖS POLIISIEN.
Juopot EHTI PILAAMAAN KAIKEN, koska heillä oli kiire päästä uusiin putkiin päissään.
Saan tietenkin heistäkin korvauksen.
Yksi oli sanonut, että hän oli ollut kolmas putkassa olija ja hän on myös sanonut käyvänsä minun kunnian päälle ja syrjiikin vielä, mutta hän tietää myös sen että minä olen saanut KUNNIANLOUKKAUS syytteen juoppojen haukkumisesta ja hänen mielestä olen toiminut oikein.
Hän oli yksi joka pakotti valehtelemalla käyttämään ALKOSSA, kun olin päässyt vankilasta pois kun olin KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA OLLUT.
Samat ihmiset jotka minua SYYTTELEE SYRJII HEITÄ, mutta he SYRJIVÄT MINUA VAIKKA EIVÄT EDES HALUAISI.
Hyvin on asiat hoidettu tässä kunnassa!!! - Anonyymi
Yksi kysyi, kun oli kuullut että minä pääsin PANOSTAJA KOULUTUKSEEN: PÄÄSENKÖ MINÄKIN PANOSTAJAKSI?
Vastasin: Minun kanssa pääsee kuka vaan PANOSTAJAKSI, kun TUNNUSTAA TEKONSA EIKÄ SYYTTELE TYHJÄSTÄ PASKASTA!!!
Juopot kyllä minun HAUKKUMISEN KESTÄÄ, koska HE EI MINUN KANSSA ALA EDES RIITELEMÄÄN VAAN SANOVAT: SINÄ SAAT HAUKKUA MEITÄ JA KIRJOITTAA PASKOJA JUTTUJA MEISTÄ, KOSKA ME OSATAAN MYÖS PELATA TÄTÄ PELIÄ!
Olen heitä HUONOMMASSA ASEMASSA, koska minua syytellään mutta ei heitä.
Tuo on kunnanhallituksen tiedossa ollut kokoajan.
Sitä yritettiin korjata niin tekivät kunnianloukkaus rikosilmoituksia joten EI HEIDÄN TARVI korjata mitään koska HE OVAT OTTANEET ASIAN HOITAAKSEEN.
Olin ilmoittanut, että olen menossa VANKILAAN ISTUMAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKOA joten EN OTA LASTA VASTUULLENI VAAN HÄN PYSYY HUOSTASSA JA LAITETAAN EDUNVALVONTAAN, koska en voi pitää hänen etuja.
En edes tiedä kuka oli hän joka lähti hyppäämään KUNNAN virasta toiseen, kun KUNNANJOHTAJA otti lopputilin.
Palolahti oli vasta hänen jälkeen.
Oli lomalla ja hänen sijaisena on toiminut joku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kysyi, kun oli kuullut että minä pääsin PANOSTAJA KOULUTUKSEEN: PÄÄSENKÖ MINÄKIN PANOSTAJAKSI?
Vastasin: Minun kanssa pääsee kuka vaan PANOSTAJAKSI, kun TUNNUSTAA TEKONSA EIKÄ SYYTTELE TYHJÄSTÄ PASKASTA!!!
Juopot kyllä minun HAUKKUMISEN KESTÄÄ, koska HE EI MINUN KANSSA ALA EDES RIITELEMÄÄN VAAN SANOVAT: SINÄ SAAT HAUKKUA MEITÄ JA KIRJOITTAA PASKOJA JUTTUJA MEISTÄ, KOSKA ME OSATAAN MYÖS PELATA TÄTÄ PELIÄ!
Olen heitä HUONOMMASSA ASEMASSA, koska minua syytellään mutta ei heitä.
Tuo on kunnanhallituksen tiedossa ollut kokoajan.
Sitä yritettiin korjata niin tekivät kunnianloukkaus rikosilmoituksia joten EI HEIDÄN TARVI korjata mitään koska HE OVAT OTTANEET ASIAN HOITAAKSEEN.
Olin ilmoittanut, että olen menossa VANKILAAN ISTUMAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKOA joten EN OTA LASTA VASTUULLENI VAAN HÄN PYSYY HUOSTASSA JA LAITETAAN EDUNVALVONTAAN, koska en voi pitää hänen etuja.
En edes tiedä kuka oli hän joka lähti hyppäämään KUNNAN virasta toiseen, kun KUNNANJOHTAJA otti lopputilin.
Palolahti oli vasta hänen jälkeen.
Oli lomalla ja hänen sijaisena on toiminut joku.Minä kirjoitin vain " Tämmösiä me Turjanmerenmaan turjakkeet ollaan..."
Korkein Hallinto-oikeus hyväksy minut TURJAKKEENA, mutta Inarin kunta ilmoitti että HE EIVÄT SUOSTU vaan päätös pitää PURKAA.
He SYRJIVÄT TURJAKETTA, mutta en ole tuostakaan vaatinut korvauksia.
Minä aloin KVEENIKSI ja saan olla IHAN MITÄ HALUAN, koska TURJAKE EI KELVANNUT!!!
He halusivat TURJAKKEESTA vissiin EROON, mutta ei tuo minua haittaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoitin vain " Tämmösiä me Turjanmerenmaan turjakkeet ollaan..."
Korkein Hallinto-oikeus hyväksy minut TURJAKKEENA, mutta Inarin kunta ilmoitti että HE EIVÄT SUOSTU vaan päätös pitää PURKAA.
He SYRJIVÄT TURJAKETTA, mutta en ole tuostakaan vaatinut korvauksia.
Minä aloin KVEENIKSI ja saan olla IHAN MITÄ HALUAN, koska TURJAKE EI KELVANNUT!!!
He halusivat TURJAKKEESTA vissiin EROON, mutta ei tuo minua haittaa!Sosiaalijohtaja ALOITTI, mutta minä sentään pyrin pitämään parasta ja KAIKKI KYLLÄ SOPI KORKEIMMALLE HALLINTO-OIKEUDELLE, mutta Inarin kunnalle ei kelvannut tuokaan!
Isäni kyllä sanoi, kun kerroin : Minä saan tehdä KORKEIMPAAN HALLINTO-OIKEUTEEN LAUSUNNON.
Hän sanoi: KUUSINIEMI OTTAA SINUT VIELÄ TÖIHIN!
Isä sanoi myös, että: ET SAATANA KYLLÄ TURJAKKEEKSI ALA!
ALOIN KOSKA MUISTIN, ETTÄ JOULUPUKKI TYKKÄS MINUSTA KUN KÄVIN!
KÄYN KYLLÄ VIELÄ KERTOMASSA JOULUPUKILLE KAIKKI JA KYSYN : OLISKOHAN RISUJEN AIKA JO??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalijohtaja ALOITTI, mutta minä sentään pyrin pitämään parasta ja KAIKKI KYLLÄ SOPI KORKEIMMALLE HALLINTO-OIKEUDELLE, mutta Inarin kunnalle ei kelvannut tuokaan!
Isäni kyllä sanoi, kun kerroin : Minä saan tehdä KORKEIMPAAN HALLINTO-OIKEUTEEN LAUSUNNON.
Hän sanoi: KUUSINIEMI OTTAA SINUT VIELÄ TÖIHIN!
Isä sanoi myös, että: ET SAATANA KYLLÄ TURJAKKEEKSI ALA!
ALOIN KOSKA MUISTIN, ETTÄ JOULUPUKKI TYKKÄS MINUSTA KUN KÄVIN!
KÄYN KYLLÄ VIELÄ KERTOMASSA JOULUPUKILLE KAIKKI JA KYSYN : OLISKOHAN RISUJEN AIKA JO???Eivät EDES JOULUPUKKIA kunnioita vaikka Tonttu Toljanteri aina nauraa ja hieroo käsiä sekä sanoo : VOI TURJAKE SENTÄÄN!!!
Joulupukki on olemassa ja käykää ROVANIEMELLÄ PAJAKYLÄSSÄ vaikka ite kattomassa!
Huutaa kyllä ILKEILLE IHMISILLE, mutta EI HUUDA MINULLE koska minä KERRON HÄNELLE TONTTUJEN TOILAILUJA!
Viimeksi kerroin, että KERTTUOJALLA OLI SAUNA JOSSA PYSTY VAIN UIMAAN!
Vesi oli noussut ja Joulupukki nauro, koska hänestä oli hauskemman kuulosta se, että OLI SAUNA JOSSA PYSTY VAIN UIMAAN, kuin se että IVALOJOKI tulvii koska sehän TULVII JOKA VUOSI!
Ei kukaan jaksa samaa juttua joka vuosi kuunnella!
Joulupukki kerto mulle KILPISJÄRVEN HIIHTOKILPAILUISTA jotka pidetään JUHANNUKSENA JOS LUNTA RIITTÄÄ!
En varmasti VALEHTELE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät EDES JOULUPUKKIA kunnioita vaikka Tonttu Toljanteri aina nauraa ja hieroo käsiä sekä sanoo : VOI TURJAKE SENTÄÄN!!!
Joulupukki on olemassa ja käykää ROVANIEMELLÄ PAJAKYLÄSSÄ vaikka ite kattomassa!
Huutaa kyllä ILKEILLE IHMISILLE, mutta EI HUUDA MINULLE koska minä KERRON HÄNELLE TONTTUJEN TOILAILUJA!
Viimeksi kerroin, että KERTTUOJALLA OLI SAUNA JOSSA PYSTY VAIN UIMAAN!
Vesi oli noussut ja Joulupukki nauro, koska hänestä oli hauskemman kuulosta se, että OLI SAUNA JOSSA PYSTY VAIN UIMAAN, kuin se että IVALOJOKI tulvii koska sehän TULVII JOKA VUOSI!
Ei kukaan jaksa samaa juttua joka vuosi kuunnella!
Joulupukki kerto mulle KILPISJÄRVEN HIIHTOKILPAILUISTA jotka pidetään JUHANNUKSENA JOS LUNTA RIITTÄÄ!
En varmasti VALEHTELE!Joulupukki osaa tulla pyytämättäkin todistamaan jos hänestä tuntuu, että häntä tarvitaan avuksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulupukki osaa tulla pyytämättäkin todistamaan jos hänestä tuntuu, että häntä tarvitaan avuksi...
Tontut sanoi minulle: Joulupukki tykkäs oikeesti, kun kävit joten tuut uudelleen käymään.
Ei ole sitä videoita, mutta kai tuo jostain löytyy.
Näytin äidille ja olin lomakylässä töissä niin äitini sanoi: Näytäppä video kun kävit Joulupukin luona.
Näytin ja sain kuulla, että Joulupukki näytti siltä että olisin päässyt vaikka vaimoksi.
Kukapa ei Joulupukkia mieheksi huolis, mutta vale Joulupukkeja on yhtä paljon kuin vale Poliiseja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tontut sanoi minulle: Joulupukki tykkäs oikeesti, kun kävit joten tuut uudelleen käymään.
Ei ole sitä videoita, mutta kai tuo jostain löytyy.
Näytin äidille ja olin lomakylässä töissä niin äitini sanoi: Näytäppä video kun kävit Joulupukin luona.
Näytin ja sain kuulla, että Joulupukki näytti siltä että olisin päässyt vaikka vaimoksi.
Kukapa ei Joulupukkia mieheksi huolis, mutta vale Joulupukkeja on yhtä paljon kuin vale Poliiseja...Vasta oli ollut lehdessä, kun Poliisilla ei ollut ollu virkamerkkiä mukana.
Uusia poliiseja oli tullut Ivaloon ja kuulin, että toinen pyysi kysymään virkamerkkiä.
Olin jo PANOSTAJA tuolloin joten miksi en olisi ottanut koppia ja reteesti ilmoittanut : MINÄ KYLLÄ KYSYNYT KOSKA TÄÄLLÄ VOI OLLA VALE POLIISEJA.
Toinen nauro, mutta en nähnyt mitä edellä menevä teki, mutta käveli kyllä nopeaa ulos.
Olisihan he saaneet pidättää minut, mutta olisin sanonut : Olen suorittanut Vanhemman Panostajan kuulustelun joten kyllä saan sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta oli ollut lehdessä, kun Poliisilla ei ollut ollu virkamerkkiä mukana.
Uusia poliiseja oli tullut Ivaloon ja kuulin, että toinen pyysi kysymään virkamerkkiä.
Olin jo PANOSTAJA tuolloin joten miksi en olisi ottanut koppia ja reteesti ilmoittanut : MINÄ KYLLÄ KYSYNYT KOSKA TÄÄLLÄ VOI OLLA VALE POLIISEJA.
Toinen nauro, mutta en nähnyt mitä edellä menevä teki, mutta käveli kyllä nopeaa ulos.
Olisihan he saaneet pidättää minut, mutta olisin sanonut : Olen suorittanut Vanhemman Panostajan kuulustelun joten kyllä saan sanoa.Minun paperit ei edes vanhene, koska sain KUNNIANLOUKKAUS tuomion PANOSTAJANA, mutta ammattitutkinto on YRITTÄJÄ.
En ole panostajana ollut töissä sen jälkeen, kun KOULUTUS loppui vaan toimin YRITTÄJÄMÄISESTI MYÖS TYÖNTEKIJÄNÄ, koska olen YRITTÄJÄ TUTKINTOA suorittanut sen verran, että sain TODISTUKSEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun paperit ei edes vanhene, koska sain KUNNIANLOUKKAUS tuomion PANOSTAJANA, mutta ammattitutkinto on YRITTÄJÄ.
En ole panostajana ollut töissä sen jälkeen, kun KOULUTUS loppui vaan toimin YRITTÄJÄMÄISESTI MYÖS TYÖNTEKIJÄNÄ, koska olen YRITTÄJÄ TUTKINTOA suorittanut sen verran, että sain TODISTUKSEN.Minä olin vain menossa VIRALLISEEN MENSAN TESTIIN niin SAAN TIETÄÄ ÄO:ni virallisesti ja pääsen esim TÖIHIN SINNE MISSÄ ÄLYKKYYTTÄ OIKEESTI TARVITAAN!!!
En ole vieläkään päässyt vaan ALKOIVAT TUTKIMAAN ADHD:tai!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin vain menossa VIRALLISEEN MENSAN TESTIIN niin SAAN TIETÄÄ ÄO:ni virallisesti ja pääsen esim TÖIHIN SINNE MISSÄ ÄLYKKYYTTÄ OIKEESTI TARVITAAN!!!
En ole vieläkään päässyt vaan ALKOIVAT TUTKIMAAN ADHD:tai!!!MENSAN TESTI OLISI MAKSANUT 50€ siihen aikaan ja OLISIN MAKSANUT TUON ITSE, koska Inarin kunnasta SANOTTIIN: EI MEILLÄ OLE RAHAA EDES LASTEN SÄNKYIHIN!
Mistähän ovat 2 miljoonaa euroa yht äkkiä käärineet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENSAN TESTI OLISI MAKSANUT 50€ siihen aikaan ja OLISIN MAKSANUT TUON ITSE, koska Inarin kunnasta SANOTTIIN: EI MEILLÄ OLE RAHAA EDES LASTEN SÄNKYIHIN!
Mistähän ovat 2 miljoonaa euroa yht äkkiä käärineet?Olin menossa MENSAN TESTIIN, koska luin että on RIKOLLISTA RIIDELLÄ ITSEÄÄN TYHMEMPIEN KANSSA ja ei hekään SAA HAASTAA ITSEÄÄN ÄLYKKÄÄMPIÄ KÄRÄJILLE, KOSKA TUO ON KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ IHMISOIKEUS RIKOS!
- Anonyymi
Jutut vaan paranee ja kylällä nauretaan
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 - Anonyymi
Joo on se iso puheensihe kylällä että kuinka se m..n tyttö on niin se...u.ei ole varmaan a...kaan äitillä helppoa.kylän pöydissä nauretaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566