Vampyyri kimpussa

Anonyymi-ap

Mun työpaikalla on sellainen tyyppi, jota en pääse pakoon. Aina kun menen jonnekin ulos työhuoneestani niin eikö se ole hetken päästä "piristämässä" päivää niskan takana jutuillaan. Miten ihmeessä sillain hienovaraisesti ja kohteliaasti voisi ilmoitta että pysy nyt omissa oloissas, ei aina tarvi tulla jutulle, jos mut jossain näät. Olen miettinyt jopa irtisanoutuvani tuon vampyyrin takia kun allan olla jo vainoharhainen enkä tiedä koska se taas pöllähtää eteen jostain nurkan takaa! Mikä näitä seurankipeitä stalkkereita oiken vaivaa?

12

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhdy kertoman sille verkostomarkkinointimahdollisuuksista ja miten haluaisit hänet omaan myyntiverkostoosi kauppaamaan kissankuvallisia kortteja kaikille tutuilleen. Kerran kuussa tulisi tuhannen kortin paketti, joka pitäisi maksaa ja sitten myydä muille, ja samalla kerätä verkostoa myymään lisää paketteja.
      :)

• Anonyymi

No kun se on just tommonen itse. Se kiertää millon missäkin huutokaupoissa, kirpputoreilla ja harrastaa keräilyä ja antiikkiä ym. ym. pskaa, enkä mä jaksa kuunnella sen tyhmiä juttuja hetkeäkään. Todella vaivalloista olla enää kohtelias sen seurassa, kun yrittää vaan jotenkin selviytyä ja luikahtaan käytävien sokkeloista sillain että se ei ole vastassa tai huutelemassa käsi pystyssä "heii". Edes ikkunaa ei voi pitää ulos auki tai verhoja raollaan, koska jos se näkee, että tuuletusikkuna on vähänkin raollaan tai verhoista näkee sisälle niin se tulee sönköttään jotain. Niin vaivaantunut ei voi olla, että se ymmärtäisi vetäytyä!

• Anonyymi

Se on vähän niin kuin se sähköputkimies Jim Carrey siinä elokuvassa

• Anonyymi

Niskan takana vai? Varo ettei pure kaulasta. Ehkä hän on vain sosiaalisesti kömpelö. Vampyyri on olento mikä riistää elämänenergiaa uhriltaan itseensä. Narsistit tulevat minulle ensimmäisenä mieleen. Osalla ihmisistä on limitti sille kuinka kauan jaksaa sosiaalista elämää/päivä. Rajan ylityttyä itseäni alkaa aina väsyttämään. Silloin paras lääke on sulkeutua kuoren sisälle ja viettää loppupäivä maan alle kaivautuneena.

• Anonyymi

Ei ole, kuin itse olen kömpelö introvertti ja se on sellainen seurankipee ekstrovertti ahdistelija, mutta ei ymmärrä sitä itse. Mun voimavarat ei riitä siihen vaan päin vaston hupenee kuin huonossa akussa, mutta luultavasti sillä on juuri päin vastoin, saa energiaa kun pääsee jutulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, kuin itse olen kömpelö introvertti ja se on sellainen seurankipee ekstrovertti ahdistelija, mutta ei ymmärrä sitä itse. Mun voimavarat ei riitä siihen vaan päin vaston hupenee kuin huonossa akussa, mutta luultavasti sillä on juuri päin vastoin, saa energiaa kun pääsee jutulle

Sama tilanne. En millään välittäisi kuunnella niitänäitälöpinöitä, joita enemmän työ ja ihmissuhteissa. Onhan sitä välillä muitakin juttua, mutta helposti kuluu lähes tunti, ellei itse ala tekemään tekemällä lähtöä, että toinen ymmärtää lopettaa. Etätyö on helpottanut asiaa, mutta oikeasti olen jättänyt vain vastaamatta ja keksinyt jonkun tekosyyn, kun samainen persoona tahtoo lounkkaantua jos suoraan sanoo. Saatan kyllä jutella työasioihin liittyvistä mielenkiintoisista, mutta ei jaksa puhua niiden kanssa, joiden sosiaalisuutta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta pitää nostattaa. Vähän siitäkin syylistetään työpaikoilla, mutta eivät taida ymmärtää sen epäoleellisuutta ja epämielekkyyttä kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne. En millään välittäisi kuunnella niitänäitälöpinöitä, joita enemmän työ ja ihmissuhteissa. Onhan sitä välillä muitakin juttua, mutta helposti kuluu lähes tunti, ellei itse ala tekemään tekemällä lähtöä, että toinen ymmärtää lopettaa. Etätyö on helpottanut asiaa, mutta oikeasti olen jättänyt vain vastaamatta ja keksinyt jonkun tekosyyn, kun samainen persoona tahtoo lounkkaantua jos suoraan sanoo. Saatan kyllä jutella työasioihin liittyvistä mielenkiintoisista, mutta ei jaksa puhua niiden kanssa, joiden sosiaalisuutta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta pitää nostattaa. Vähän siitäkin syylistetään työpaikoilla, mutta eivät taida ymmärtää sen epäoleellisuutta ja epämielekkyyttä kaikille.

Ala sanomaan, että "Ai, sä oot taas siinä!" tai "onko paljonkin luppoaikaa?"
        Sano siitä asiasta.
        Vilma
        En tiedä oliko hyvä neuvo.
        Mua aikoinaan neurostutti ihminen, joka kävi kysymässä, että onko jotain spesiaalia.
        Kerran loppui kärsivällisyys ja sanoin, että sovittaisko niin, että k u n on spesiaalia, tulen juttelemaan.
        Ei hän pahantahtoinen ollut. Mutta kun se tepsutusääni lähestyi, olin mielessäni niin iiiiik.

• Anonyymi

joku esko-joonas -leasb oksi itseään luulev a kasi

• Mummielestä vampyyrit on söpöö väkee, eikä ne sille ite voi mitään, et noon saanu verenimemisgeenii.

• "Valitettavasti minä en nyt jaksa kuunnella. Ajattelin pitää tauon ihan omassa rauhassani."

• Anonyymi

:)

Se on helppoa kun osaa:)

AV

• Tiedän miten rasittavaa ruo on. Itellä helpotti vasta kun se toinen vaihtoi työpaikkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      7604
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5708
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2763
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1533
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      260
      1155
    8. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      332
      1146
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1031
    Aihe