Sairastuin ilmeisesti koronallisuuteen muistaaksein 9.9, se oli perjantai aamusella, kun serkku käväisi torstai-iltana kylällisellä. Oliko perjantai 9.9?
Olen ejeellen siinä samallisessa tauvissa. Välillä ajattelelin olleeni terveellinen. Tekemisijä on ollut paljon. On pitänyt jaksaa mennä vaika tähän tautiin kuuluu väsähtäneisyys kesken päivällisen valvomisen, jolloin sitä vaan toivoo että saisi päikkärillisen, mikä ei joa päiväistä auvoa ole breik of the deillisyyvessä.
Sain kakkosasunnon huonekalullisuujet ja jääkaapinkin lopulta paketoitua alkavaista putiremonttija varten ettei pölyllisyys pääse niitä pölyttämään. Muovi sellaista huonealuihin, jotka keskelle olohuonetta isoks kasax.
Makuuhuoneellisiin jotakin teippijä ovenreunoihin kun niistä päääsee kuulemma rakennuspurkupölyä putkiremontilisuujessa lävitte. Ovessa on sellainen avaimenreijän tapaiset aukotkin, joihin päällystin sitä teippiä, mikä lie sen oikea nimi. Oli kyllä helppokäyttöistä teippiä. Helposti katkaistavaa ja vaivattomasti paikoilleen jäävää.
On muutakin juostavaa. Mami soitti ja kysyi olenko sitä toista juttua käynyt hoitelemassa eli äijin vainajoituneen pikkusiskollisen ullakkoa tutkimassa onko siellä jotakin arvokasta josta olisi käyttöä hälle tai mulle. Täjillä oli kalliita vaatteita tosi paljon , jätämme ne asuntoon enimmäkseen. Mun pitää hoitaa täjin jäämistöllisyyksijä kun asun Hki ja mutsi ja muut sisaruksnsa asuvat periveerijassa.
Olisi tietenin paljon muutakin kerrottavaa. Israjelin tilannetta olen seuraillut että olisiko Psalmin83 sojalle aika tulla tullannunnansa. Koitan vaan kestää väsyneisyyttä. Nukuin äsken ehkä tunnin päivällisen ja se helpotti jaksamisellisuuteeni. Alkaa kuukausi olla ruttotautija kohta koettu. Haluaisin niin saaja itselleni uusruumiin, jossa olisin terveellinen ja autuvaallinen ilman ruttolaisuuksija.
Yskimistä, nuhaamista, väsymistä, treenaamistakin kun välillä on rnerkijaakin aamuisin.Nyt meni silmiin öljyy kun siunasin ottaa Jeesuksen nimessä. Menen nyt peseen öljyy pois silmällisistä ja ootan samalla ylösottookin. Siunaile mua Jeesuksen nimessä, jooko jonkun aikaa vaan, kiitos.
Selef Urge
Syksyisijä kuulumisija lokakuullisessa alukuisuujessa
59
402
Vastaukset
- Anonyymi
sairaudet ovat syntiinlankeamuksen jälkeistä synnin seurausta, joten tee parannus synneistäsi. Sairauden vaivat ovat esimakua Helvetistä, jonne tyhjänvalittaja napisijat joutuvat, jollei parannusta tule tehtyä?
Myönnätkö tämän? Mene peiliin eteen ja tuki suusi!- Anonyymi
näitä terveydestä loisijoita tässä maassa sitten riittää.
heikot on eväät.
- Anonyymi
johan pomppasi taitaa olla nimesi..
- Anonyymi
Ei oo semmoinen mun nimi.Sekoitat mut johonkinsa toiselliseen varmaankinsa. En oo tosijaankaan ton nimellinen.
Selef Urge
- Anonyymi
jaksamista, älä välitä kiusaajista, niitä riittää joka nurkan takana odottamassa milloin päätä kampittamaan ja alaspainamaan lähimmäistään.
Siunatkoon Herra sinua ja parantakoon sinut pian ja kaikki muutkin Jeesukseen uskovat kristityt, suokoon Jumala parantavan armonsa kaikille sairastuneille veljille ja siskoille, nyt on monilla koronaa ja flunssaa eikä osata sanoa kumpaa se on.
https://www.youtube.com/watch?v=9KOsQp3iLww
4.25-10-38- Anonyymi
Kiitos, nyt ei enää itketä kun sain suloiset sanas lukaista, Herra hymyilköön meille kristityille ja katsokoon meitä lapsijaansaJeesuksen kautta.
Selef Urge - Anonyymi
Näin pitää toimia! Mitä perkeles paskaläjiä te haukkujat olette! Piruja te olette.
- Anonyymi
Ei voi vielä sanoa, että onko kysymyksessä pitkittynyt koronavirus-infektio. Vasta jos oireet jatkuvat 3 kk taudin alkamisen jälkeen, voi alkaa sitä epäillä. Joten pää pystyyn, ja hoidat vaan oireita kuten tavallisessa flunssassakin. Eli eikun paljon lepoa, kuumaa juotavaa ja höyryjen hengittelyä jne... Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Höyryhenkitystä olisin tänään tarvinnut halunnut, mutta olen pörssisähkösopimuksellisteistuneistunut ja tänäänkin on todella kallistaksellista sähköä kulutukselisuujessa käyttää. Ehkä huomenna sitten, pitääkin vilkaista mitä huomenna pörssisähkö maksaa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höyryhenkitystä olisin tänään tarvinnut halunnut, mutta olen pörssisähkösopimuksellisteistuneistunut ja tänäänkin on todella kallistaksellista sähköä kulutukselisuujessa käyttää. Ehkä huomenna sitten, pitääkin vilkaista mitä huomenna pörssisähkö maksaa.
Selef UrgeHeti kun alan nukkumaan niin sähkönhinta laskee ja kun herään niin se on noussut "saatanallisesti saatanalliseen ylihintaan."
Miksiköhän yöllä on niin halpaa , mutta valvontaikanani se on kallista. Mun mielestä tämä on saatanallista kiusantekoa ja ehkä rikollistakin touhua.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun alan nukkumaan niin sähkönhinta laskee ja kun herään niin se on noussut "saatanallisesti saatanalliseen ylihintaan."
Miksiköhän yöllä on niin halpaa , mutta valvontaikanani se on kallista. Mun mielestä tämä on saatanallista kiusantekoa ja ehkä rikollistakin touhua.
Selef UrgeSun pitää muuttua vampyyriks ja alkaa elää öisin.
Valkosipuli ei sitten käy ruuanlaitossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää muuttua vampyyriks ja alkaa elää öisin.
Valkosipuli ei sitten käy ruuanlaitossa.Auttaiskohan valkosipuli tähän unettomuuteen...?
Kun se ilm. tappaa vampyyritaipumukset, väitetään.
Mulla on kyllä hopeinen ristikin seinällä...
Olen taas valvonut koko yön.
"Uutiset" netissä on sitä yhtä ja samaa.
Hörpsin kahvia. ☕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaiskohan valkosipuli tähän unettomuuteen...?
Kun se ilm. tappaa vampyyritaipumukset, väitetään.
Mulla on kyllä hopeinen ristikin seinällä...
Olen taas valvonut koko yön.
"Uutiset" netissä on sitä yhtä ja samaa.
Hörpsin kahvia. ☕Valkosipuli on auttanut mua sairauven aikana, se on ollut nyt kun sitä mietin mun ainoja maajohtannainen lääkkeellistynesyytein. Herraan on turvannut päälääkkeellisyytenä.
Mutta valkosipuli auttaa tässä olotilaan ja oireisiin lyhytaikaisesti.
Vanpyyreja tuskin on olemassa ja lienee vertauskuva saatanasta ja tai sen jostakin henkipersoonista, jotka palvelevat kapinoitsijaa, voittoisan Jeesuksen , jo luuserijoitunutta apinoitsijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkosipuli on auttanut mua sairauven aikana, se on ollut nyt kun sitä mietin mun ainoja maajohtannainen lääkkeellistynesyytein. Herraan on turvannut päälääkkeellisyytenä.
Mutta valkosipuli auttaa tässä olotilaan ja oireisiin lyhytaikaisesti.
Vanpyyreja tuskin on olemassa ja lienee vertauskuva saatanasta ja tai sen jostakin henkipersoonista, jotka palvelevat kapinoitsijaa, voittoisan Jeesuksen , jo luuserijoitunutta apinoitsijaa.Vampyyrit kuuluvat Balkanin alueen kansantaruihin ja ovat nk. "eläviä kuolleita".
- Anonyymi
Ai koronaksiko se Selefin tauti paljastui? Minä tuolloin veikkasin RS-virusta.
Itse kävin tänään päivystyksessä kun vasen isovarvas, laajasti ympäristöineen, muuttui eilen illalla tummanpunaiseksi. Lievästi järkytyin. Mahdollisuuksia kun on muutamia ja veritulppa ehkä kaikkein uhkaavin.
Sitä ihmetteli peräti kaksi lääkäriä, eikä selvää saatu. Sain kalliin reseptilääkkeen, kortisonivoiteen apteekista haettavaksi.
Katsotaan kui käy.
Sophiie- Anonyymi
Ei saa niin kynnyksiin potkia varpaitaan, eikä laahustaa. Niin riski pienempi tapaturmille. Pikkuisillekin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa niin kynnyksiin potkia varpaitaan, eikä laahustaa. Niin riski pienempi tapaturmille. Pikkuisillekin. :)
En tiedä potkineeni sitä kynnyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä potkineeni sitä kynnyksiin.
Kuljetko kenties unessa???
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Puristava kenkä saattaa aiheuttaa ns. paine-ekseemaa. Mikä hyvänsä ihon kohta saattaa mennä kuolioon, jos puristetaan tarpeeksi voimakkaasti, tarpeeksi pitkän aikaa. Room 8 selostaa, että Jumala (jatkuvasti) eläväksi tekee kuolevaisia ruumiitamme. Mielestäni uhkaava kuolio ei ole mikään ylitsepääsemätön ongelma, vaan liikunnalla voi tilannetta helpottaa. Ja on monia aineita, jotka notkistavat verenkiertoa, esim. kamomillatee sisältää kumariinia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puristava kenkä saattaa aiheuttaa ns. paine-ekseemaa. Mikä hyvänsä ihon kohta saattaa mennä kuolioon, jos puristetaan tarpeeksi voimakkaasti, tarpeeksi pitkän aikaa. Room 8 selostaa, että Jumala (jatkuvasti) eläväksi tekee kuolevaisia ruumiitamme. Mielestäni uhkaava kuolio ei ole mikään ylitsepääsemätön ongelma, vaan liikunnalla voi tilannetta helpottaa. Ja on monia aineita, jotka notkistavat verenkiertoa, esim. kamomillatee sisältää kumariinia.Juu, tuo kuolio tuli minunkin mieleeni yhtenä vaihtoehtona. Kun sattuu olemaan diabetestakin... Minulla taudeissa löytyy.
Olen kuvitelmissani jo valmistautunut, että multa ehkä ambutoidaan varpaat...
Jos talvikengät kiristävät, niin mulla on semmoset kengänvenyttimet. Menenkin laittamaan ne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuo kuolio tuli minunkin mieleeni yhtenä vaihtoehtona. Kun sattuu olemaan diabetestakin... Minulla taudeissa löytyy.
Olen kuvitelmissani jo valmistautunut, että multa ehkä ambutoidaan varpaat...
Jos talvikengät kiristävät, niin mulla on semmoset kengänvenyttimet. Menenkin laittamaan ne.Ei-helluntailainen kommentti:
Diabetekseen saattavat vaikuttaa karppaaminen, berberiini, vahvat B-vitamiinivalmisteet, kromi ja koliini. Normaalisti haima tuottaa bikarbonaattia, neutraloidakseen mahahapot. Jos sokeritauti on tätä lajia, että haiman ympärillä on rasvaa estämässä haiman eritteiden vaikutukset (insuliinia, glukagonia, ja bikarbonaattia), niin sitten elimistön sokeroituminen ja happamoituminen on se ongelma, joka uhkaa. Berberiini toimii tällaista vastaan. Koliini tehostaa rasvan polttoa. Kromi tasoittaa verensokerin vaihtelua. B-vitamiinit toimivat väsymystä ja tulehdusta vastaan.
Hiilihydraattipainotteinen ruokavalio lisää insuliinin tuotantoa, ja se rasvoittumista. Karppaaminen aiheuttaa, että erittyy glukagonia, joka on insuliinin vastavaikuttaja, edistää rasvan polttoa.
Neitsytoliiviöljy myös toimii tulehdusta vastaan. Monesti diabeetikoilla on myös nivelvaivoja. Mielestäni tämä saattaa olla elimistön sokeroitumisesta/happamoitumisesta johtuvaa.
Kuntoilun ja energiankulutuksen kannalta:
Yleensä suurin osa ihmisen tarvitsemasta energiasta (kestävyyslajit) voi olla rasvan muodossa. Esim. sydän toimii rasvalla. Suurissa äkillisissä voimanponnistuksissa (painonnosto) voi olla tarpeen hiilihydraatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diabetekseen saattavat vaikuttaa karppaaminen, berberiini, vahvat B-vitamiinivalmisteet, kromi ja koliini. Normaalisti haima tuottaa bikarbonaattia, neutraloidakseen mahahapot. Jos sokeritauti on tätä lajia, että haiman ympärillä on rasvaa estämässä haiman eritteiden vaikutukset (insuliinia, glukagonia, ja bikarbonaattia), niin sitten elimistön sokeroituminen ja happamoituminen on se ongelma, joka uhkaa. Berberiini toimii tällaista vastaan. Koliini tehostaa rasvan polttoa. Kromi tasoittaa verensokerin vaihtelua. B-vitamiinit toimivat väsymystä ja tulehdusta vastaan.
Hiilihydraattipainotteinen ruokavalio lisää insuliinin tuotantoa, ja se rasvoittumista. Karppaaminen aiheuttaa, että erittyy glukagonia, joka on insuliinin vastavaikuttaja, edistää rasvan polttoa.
Neitsytoliiviöljy myös toimii tulehdusta vastaan. Monesti diabeetikoilla on myös nivelvaivoja. Mielestäni tämä saattaa olla elimistön sokeroitumisesta/happamoitumisesta johtuvaa.
Kuntoilun ja energiankulutuksen kannalta:
Yleensä suurin osa ihmisen tarvitsemasta energiasta (kestävyyslajit) voi olla rasvan muodossa. Esim. sydän toimii rasvalla. Suurissa äkillisissä voimanponnistuksissa (painonnosto) voi olla tarpeen hiilihydraatti.Syön diabetekseen lääkettä: 2 tbl Metforem 500 mg x 2 (=aamuin, illoin, = yht 2000 mg vrk:ssa). Insuliinia en vielä käytä.
Olen ollut aika huoleton tuon diabeteksen kanssa, eli en ole muutellut elämäntapojani...
Nivelvaivoja todellakin on = tekonivelet mol. polvissa. Käytän kyynärsauvoja kulkiessani.
Tuohon ulkoiluun pitää sitten hiukan enempi satsata. Olen hiukan ylipainoinen, joskin parin viime vuoden aikana melkolailla jo laihtunutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön diabetekseen lääkettä: 2 tbl Metforem 500 mg x 2 (=aamuin, illoin, = yht 2000 mg vrk:ssa). Insuliinia en vielä käytä.
Olen ollut aika huoleton tuon diabeteksen kanssa, eli en ole muutellut elämäntapojani...
Nivelvaivoja todellakin on = tekonivelet mol. polvissa. Käytän kyynärsauvoja kulkiessani.
Tuohon ulkoiluun pitää sitten hiukan enempi satsata. Olen hiukan ylipainoinen, joskin parin viime vuoden aikana melkolailla jo laihtunutkin.Ihan lähi-pihapiiriin mennessäni en välttämättä ota sauvoja mukaan, mutta silloin kyllä hoipunkin kuin humalainen, kun tasapaino on epävakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön diabetekseen lääkettä: 2 tbl Metforem 500 mg x 2 (=aamuin, illoin, = yht 2000 mg vrk:ssa). Insuliinia en vielä käytä.
Tuohon ulkoiluun pitää sitten hiukan enempi satsata. Olen hiukan ylipainoinen, joskin parin viime vuoden aikana melkolailla jo laihtunutkin.Kävinkin heti lisäämässä kaupan ensiviikon ruokatilaukseeni sekä B-vitamiinin että kamomilla- ja kurkuma-inkivääri-teet. ("Sen, minkäs teet, tee heti", sano Jeesuskin.) 🙂
- Anonyymi
Mitä kuuluu aurorab:lle ja Lihtningille?
Onko vanhuus / nuorekkuus vaivannut?
Ei taas tullu uni, joten tulin selaamaan päivän ja yön uutiset eri medioista. ☕- Anonyymi
Tulin sen verran kirjoittamaan, että minulla on tosi isoja huolia perhe-elämässä...tilanne on se myös itseni kohdalla, että asian pitkittyessä, saatan myös joutua sairaslomalle,
Voi olla etten tänne juurikaan nyt kirjoita lähiaikoina, ei jaksa.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin sen verran kirjoittamaan, että minulla on tosi isoja huolia perhe-elämässä...tilanne on se myös itseni kohdalla, että asian pitkittyessä, saatan myös joutua sairaslomalle,
LightningVoi surku. No, tärkeintä on, että saisit oman perhe-elämäsi asiat kuntoon ja pysyisit itse jokseenkin terveenä.
Siunausta sinulle. ✨
t. Sophiie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lightningniin makaa kuin petaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin makaa kuin petaa.
Ai, tähän surevaa kirjoittajaa pilkkaavaan viestiin ei saanut vastata? Yp poisti "sääntöjen vastaisena". Tuo pilkkavastaus Lightningille sen sijaan ei ole "sääntöjen vastainen"? Huomaa kyllä keitä yp:ssä istuu.
En muista mitä kirjoitin, mutta taisin ehkä verrata tuota pilkkajaa lähinnä perkeleeseen, joka tietty on loukkaus synnittömiä helluntai-Syyttäjiä kohtaan.
Me, hellareiden erilaiset uskonnonuhrithan olemme niitä, jo pelkästään tästä johtuen, kaikkeen syntiin syyllisiä. Meidän tulisi tehdä parannus tuskastamme. Synnittömien, monikastettujen hellareiden ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, tähän surevaa kirjoittajaa pilkkaavaan viestiin ei saanut vastata? Yp poisti "sääntöjen vastaisena". Tuo pilkkavastaus Lightningille sen sijaan ei ole "sääntöjen vastainen"? Huomaa kyllä keitä yp:ssä istuu.
En muista mitä kirjoitin, mutta taisin ehkä verrata tuota pilkkajaa lähinnä perkeleeseen, joka tietty on loukkaus synnittömiä helluntai-Syyttäjiä kohtaan.
Me, hellareiden erilaiset uskonnonuhrithan olemme niitä, jo pelkästään tästä johtuen, kaikkeen syntiin syyllisiä. Meidän tulisi tehdä parannus tuskastamme. Synnittömien, monikastettujen hellareiden ei.siinäpä vertailet ja sanoistasi vastaat joita minusta Pyhän Hnegen temppelistä käytät. Huono kasvatus saa aikaan monenlaisia ongelmia jälkikasvulle ja hänen lähipiirilleen kuten hänen kasvattanut kertoi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinäpä vertailet ja sanoistasi vastaat joita minusta Pyhän Hnegen temppelistä käytät. Huono kasvatus saa aikaan monenlaisia ongelmia jälkikasvulle ja hänen lähipiirilleen kuten hänen kasvattanut kertoi..
Jos L.S. mahd. olisikin tehnyt joitain virheitä esim. kasvatuksissaan, ei tuollaiset iskut päin kasvoja ole mitään Pyhän Hengen toimintaa. Pyhä Henki on Lohduttaja, ei lyöjä, kuten sinun henkesi. Lyöt lyötyjä.
Maailma on sellainen, että se eri tavoin houkuttelee nuoria, eivätkä vanhemmatkaan ole aivan suoraan kaikkeen syyllisiä, vaikkakin koti kylläkin on se paikka jossa joko saadaan oikeat elämän eväät tai sitten ei. Esim. lapsi kuitenkin itse tekee valintansa, niillä eväillä ja käsityksillä jotka hänellä on.
Mahd. avio-ongelmat ovat sitten taas toinen asia.
En tiedä, mistä L.S:n kohdalla on nyt kyse, joten tässä vain yleisluontoisia mahdollisuuksia.
Minäkin muuten olen Pyhän Hengen Temppeli, siinä kuin moni muukin Elävän Jumalan lapsi. Ja minun ruumistani ja henkeäni te olette vihanneet, kurittaneet ja häpäisseet vihassanne, hyökänneet sitä / minua vastaan, niin kauan kuin muistan ja se onkin pitkä aika.
Joten, pidä sinä jo turpas kiinni, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos L.S. mahd. olisikin tehnyt joitain virheitä esim. kasvatuksissaan, ei tuollaiset iskut päin kasvoja ole mitään Pyhän Hengen toimintaa. Pyhä Henki on Lohduttaja, ei lyöjä, kuten sinun henkesi. Lyöt lyötyjä.
Maailma on sellainen, että se eri tavoin houkuttelee nuoria, eivätkä vanhemmatkaan ole aivan suoraan kaikkeen syyllisiä, vaikkakin koti kylläkin on se paikka jossa joko saadaan oikeat elämän eväät tai sitten ei. Esim. lapsi kuitenkin itse tekee valintansa, niillä eväillä ja käsityksillä jotka hänellä on.
Mahd. avio-ongelmat ovat sitten taas toinen asia.
En tiedä, mistä L.S:n kohdalla on nyt kyse, joten tässä vain yleisluontoisia mahdollisuuksia.
Minäkin muuten olen Pyhän Hengen Temppeli, siinä kuin moni muukin Elävän Jumalan lapsi. Ja minun ruumistani ja henkeäni te olette vihanneet, kurittaneet ja häpäisseet vihassanne, hyökänneet sitä / minua vastaan, niin kauan kuin muistan ja se onkin pitkä aika.
Joten, pidä sinä jo turpas kiinni,Lopun ajalla ihmiset ovat kuin olivat Nooan aikoina. Totuuden saa sanoa niin kuin se on. Eipä tälle sukupolvelle tulla kehuja jakamaan kun sile ei kehut kuulu.
Jumalattomien kasvatus kasvatti jumalattomien lapset kieroon Nooan aikana ja näiden pahoinvointiin voi olla monenlaisia syitä, joista yksi on hunningolle jätetty kasvatus.
Totuus ei pala tulessakaan. Minulla on oikeus sanoa totuus. Ja niin makaa kuin petaa on aivan oikein sanottu ja viisaas suomalainen sanonta, joka saattaa olla Raamatullusita alkuperää, mitä tulee lastenasvatukseen.
Huono , Jumalan ihmisille Raamatussa opastamille ja suuntaamille kasvatusohjeille nauraminen on usein ellei jopa aina tai lähes aina pääsyynä monenlaisiin ongelmiin näiden jumalattomien elämässä. Se, mikä se on LS:n ja lapsensa elämässä niin siihen en ottanut alunperinkään kantaa vaan otin kantaa siihen että niin makaa kuin petaa on yleisviisaus, joka kertoo kuinka asiat yleensä on tehty elämään valmiiksi.
Jos lapsensa kasvattaa Jumalan neuvoissa niin yleensä tulee tasalaatuista tasapainoisuutta, mutta aina on joukossa poikkeusyksilöitäkin. Jumalattomissa myös, mutta selvän käytöseron ja laatueron huomaa, jumalattomat teeskenetelee rauhaa, mutta todellisuudessa sitä rauhaa heillä ei ole. Jumalattoman kasvatuksen saaneissa voi olla hyväkäytöksisiä ihmisiä, jotka kuitenkin pääsääntöisesti kiroilemalla paljastavat mitä he ovat ja kenelle kuuluvat ja usein he näyttelevät hyvin tasapainoisia ja rauhallisia, se näytelmä loppuu jos esim. heistä tulisi rahattomia, melko varmasti ja elelisivät köyhinä loppuelämänsä. Raha on monelle se rauhoitusaine, joka pitää heidät käynnissä.
Raamatussa lukee:
"Jumalattomilla ei ole rauhaa."
Uskotko sinä sen vai etkö sinä usko sitä?
Minä uskon, joten jumalattomat teeskentelevät kuin heillä on rauha sisällään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopun ajalla ihmiset ovat kuin olivat Nooan aikoina. Totuuden saa sanoa niin kuin se on. Eipä tälle sukupolvelle tulla kehuja jakamaan kun sile ei kehut kuulu.
Jumalattomien kasvatus kasvatti jumalattomien lapset kieroon Nooan aikana ja näiden pahoinvointiin voi olla monenlaisia syitä, joista yksi on hunningolle jätetty kasvatus.
Totuus ei pala tulessakaan. Minulla on oikeus sanoa totuus. Ja niin makaa kuin petaa on aivan oikein sanottu ja viisaas suomalainen sanonta, joka saattaa olla Raamatullusita alkuperää, mitä tulee lastenasvatukseen.
Huono , Jumalan ihmisille Raamatussa opastamille ja suuntaamille kasvatusohjeille nauraminen on usein ellei jopa aina tai lähes aina pääsyynä monenlaisiin ongelmiin näiden jumalattomien elämässä. Se, mikä se on LS:n ja lapsensa elämässä niin siihen en ottanut alunperinkään kantaa vaan otin kantaa siihen että niin makaa kuin petaa on yleisviisaus, joka kertoo kuinka asiat yleensä on tehty elämään valmiiksi.
Jos lapsensa kasvattaa Jumalan neuvoissa niin yleensä tulee tasalaatuista tasapainoisuutta, mutta aina on joukossa poikkeusyksilöitäkin. Jumalattomissa myös, mutta selvän käytöseron ja laatueron huomaa, jumalattomat teeskenetelee rauhaa, mutta todellisuudessa sitä rauhaa heillä ei ole. Jumalattoman kasvatuksen saaneissa voi olla hyväkäytöksisiä ihmisiä, jotka kuitenkin pääsääntöisesti kiroilemalla paljastavat mitä he ovat ja kenelle kuuluvat ja usein he näyttelevät hyvin tasapainoisia ja rauhallisia, se näytelmä loppuu jos esim. heistä tulisi rahattomia, melko varmasti ja elelisivät köyhinä loppuelämänsä. Raha on monelle se rauhoitusaine, joka pitää heidät käynnissä.
Raamatussa lukee:
"Jumalattomilla ei ole rauhaa."
Uskotko sinä sen vai etkö sinä usko sitä?
Minä uskon, joten jumalattomat teeskentelevät kuin heillä on rauha sisällään.Se-le-vä. L.S. makaa niinku on pedannut.
Niin myös minä ja sinä.
Aamen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se-le-vä. L.S. makaa niinku on pedannut.
Niin myös minä ja sinä.
Aamen.Juuri näin aamen , ja tämä keskustelumme on osoitus siitä miksi naisen tulee vaieta seurakunnassa ja olla himoamatta seurakunnan paimenen tehtäviin. Oletko siitäkin se-le-vä-nä eli selville jo päässyt?
Mies puhuu ja nainen kuuntelee ja oppii mieheltä. Mitä tapahtui kun naispapit saivat vallan ev.lut kirkossa? Sehän eksyi hetimiten kun sinne nämä naiset päästettiin eksyttämään ja puhumaan tunteistaan kuinka tulee syntiä hyväksyä.
Ja mistä tiesin sinut naiseksi? Logiikkasi paljasti sen, emotionaalisuutesi jyrää tosiasioiden toteamisen ja tunnustamisen yli. Miehet eivät tähän sorru, paitsi ämmämäiset liberaaliteologit ym. ämmämäiset miehet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin makaa kuin petaa.
Uskovat ovat ihan selkeästi vahingoniloisia ihmisiä ja nauttivat muiden ahdingosta. Ei muuta kommentoitavaa. Vastasin soffiinalle eilen aamulla, että on ollut vaikeaa, siitähän näytti silti jotkut saaneen hyvän mielen itselleen. Kysynpä vaan, että mitä se kertoo tuosta ihmisestä itsestään. En kertonut ongelmaa, koska on oikeasti asia joka on vaikea ja en halua juuri tuollaisten narsistien "viisauksia" käydä lukemassa.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin aamen , ja tämä keskustelumme on osoitus siitä miksi naisen tulee vaieta seurakunnassa ja olla himoamatta seurakunnan paimenen tehtäviin. Oletko siitäkin se-le-vä-nä eli selville jo päässyt?
Mies puhuu ja nainen kuuntelee ja oppii mieheltä. Mitä tapahtui kun naispapit saivat vallan ev.lut kirkossa? Sehän eksyi hetimiten kun sinne nämä naiset päästettiin eksyttämään ja puhumaan tunteistaan kuinka tulee syntiä hyväksyä.
Ja mistä tiesin sinut naiseksi? Logiikkasi paljasti sen, emotionaalisuutesi jyrää tosiasioiden toteamisen ja tunnustamisen yli. Miehet eivät tähän sorru, paitsi ämmämäiset liberaaliteologit ym. ämmämäiset miehet.Jumala loi myös naisen.
Kyvyn tuntea myötätuntoa, sääliä, empatiaa.
Äitiyden vaistot. Vaiston taistella.
Olen kyllä vuosikymmenten aikana kuullut ja lukenut lähinnä miesten raamatunopetuksia, joten tuo kaikki hyvä, mitä minussa halveksit, on myös monilta viisailta miehiltä (saarnaajat, papit, teologit) opittua. Jeesuskin oli mies. Ja koko kolmiyhteinen jumaluus edustaa miehistä ajattelua. Joten kaikki miehisyys ei ole tuota, mitä sinä edustat.
Olemmeko me naiset sitten jotenkin puolikkaita ihmisiä? Ihmisiä vain kylkiluun verran? Loput meistäkö on jotain noituutta?
Minä olen Isän luomistyön, Jeesuksen Kristuksen lahjavanhurskauden sekä Pyhän Hengen voiman täysi hengenhedelmä. Tosin vielä myös ihminen. Ja nainen. En kuitenkaan naispappi, ellen sitä sitten hengessäni, Pyhän Hengen omasta valinnasta.
Mikä sinä naisvihaaja sitten olet?
Pelkkä tärkeilevä ihminen.
Ecce homo.
Siunauksia Lightningille, ✨️
- Anonyymi
On Venäjällä kunnon ihmisiäkin ainakin naisissa.
https://www.youtube.com/watch?v=9qz02nvbnLA- Anonyymi
Ja mistähän syystä pornokuva-varoitus poistettiin, jo kahdesti?
Ja itse pornokuva jätettiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistähän syystä pornokuva-varoitus poistettiin, jo kahdesti?
Ja itse pornokuva jätettiin?Mikä pornokuva?
Jos tarkoitat linkin aloituskuvaa niin se ei ole pornokuva vaan seksikäs kuva, joka aiheuttaa sutturassa kateutta kun ei ole itse seksikäs.
- Anonyymi
Entäs aurora b? Miten menee?
Itsekin olen jollain tavoin väsynyt, mutta arkiset kotityöt pitävät pienessä liikkeessä. Olen nyt lepuuttanut jalkojani, ja laittanut antibioottivoidetta ja ehkä tuo punoitus tuosta jo hiukan laskee. Mystistä.
Luonto on kaunis. Sitä katsellessa rauhottuu. Jouluaikakin taas nopeasti lähestyy. Vahinko, että hyvä kukkafirma, Plantagen, on mennyt konkurssiin. Pari kertaa tilasin heiltä joulukuusen.
Yhteiskuntamme taso laskee taas vauhdilla.
"Ennen oli paremmin."🌾
Stadin silakkamarkkinat alkavat taas sunnuntaina. Ehkä menen joku päivä, ehkä en.
Ja sitten joulukuussa on Senaatintorin joulutori, eli Tuomaan markkinat.- Anonyymi
Niihin ei autoilija voi mennä ilman pysäköintimaksuja. Tulee ostoksille hintaa kun laskee bensat kahteen suuntaan ja pysäköintimaksut ovat autoilijoiden ryöstämistä. Ennen autoilija sai jättää auton kadun reunaan ja mennä ostoksille ilman ryöstömaksuja, josta on tehty moniin paikkoihin laillista. Kyseessä on oma laillistettu rikollisuudenalansa, jossa pysäköintimaksuilla ihmisiä rahastetaan ja ryöstetään eri tavoin mm. tekaisemalla sakkomaksuja autoilijoille, jotta saa tavoitekiintiöt täyteen nämä autoilijoiden laillistetut riistäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihin ei autoilija voi mennä ilman pysäköintimaksuja. Tulee ostoksille hintaa kun laskee bensat kahteen suuntaan ja pysäköintimaksut ovat autoilijoiden ryöstämistä. Ennen autoilija sai jättää auton kadun reunaan ja mennä ostoksille ilman ryöstömaksuja, josta on tehty moniin paikkoihin laillista. Kyseessä on oma laillistettu rikollisuudenalansa, jossa pysäköintimaksuilla ihmisiä rahastetaan ja ryöstetään eri tavoin mm. tekaisemalla sakkomaksuja autoilijoille, jotta saa tavoitekiintiöt täyteen nämä autoilijoiden laillistetut riistäjät.
Yhteiskuntaamme on vihervasemmiston toimesta tarkoituksella vedetty alas: "Alas lyökää koko vanha maailma ja valta meidän (varkaiden) silloin on!"
Mm. (auton-) omistajaluokan elämää on näköjään alettu tuollakin tavoin vaikeuttamaan.
Esimakua (tulevasta) "sosialismista". Kiitos kysymästä hyvää kuuluu 😊 mekin ollaan äidin kanssa kierretty kaikenmaailman tapahtumat. Oltiin inkoossa ruokamessuilla ja vihdissä kirkkokonsertissa. Ensi kuussa lähdetään käsityömessuille Tampereelle bussilla.
Muuten ollaan ajettu autolla.pikkuteitä maisemien takia. Äiti ei tykkää ruuhkista.
Mehua tuli omenoista 24litraa.niitä omenoita piti työstää. Maanantaina meni yli4tuntia niiden kanssa.
Tänään on vapaata, ihana kun saan vain olla.
Toivottavasti varpaasi paranee pian.tuollainen kun helposti vaikuttaa myös henkiseen jaksamiseen.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Kiitos kysymästä hyvää kuuluu 😊 mekin ollaan äidin kanssa kierretty kaikenmaailman tapahtumat. Oltiin inkoossa ruokamessuilla ja vihdissä kirkkokonsertissa. Ensi kuussa lähdetään käsityömessuille Tampereelle bussilla.
Muuten ollaan ajettu autolla.pikkuteitä maisemien takia. Äiti ei tykkää ruuhkista.
Mehua tuli omenoista 24litraa.niitä omenoita piti työstää. Maanantaina meni yli4tuntia niiden kanssa.
Tänään on vapaata, ihana kun saan vain olla.
Toivottavasti varpaasi paranee pian.tuollainen kun helposti vaikuttaa myös henkiseen jaksamiseen.Heipä hei! 🙂
Mukavaa, että sinulla on puuhaa, aktiivisuutta. Kaikki tuollaiset "pikkutapahtumat" ovat piristäviä, etenkin, jos eivät taloudellisesti rasita.
Itse kun joudun yleensä turvautumaan taksiin, niin matkat maksavat. Senaatintorille olisi kyllä jo helpompi kulkea bussilla ja metrolla. Pitkät kävelyt vievät voimia tällaiselta osin "liikuntarajoitteiselta". Mutta sinnittelinhän kesälläkin länsi-Viron kiertomatkallakin. Pitää vaan tajuta mitä jaksaa ja mikä menee yli voimien. Ja yli varojen.
- Anonyymi
Vein linnuille ruokaa 🌾🍏🐦ja tulin sitten tänne pihalle istuskelemaan.
Sandaaleilla tänään pärjää, kun on tyyntä ja aurinkoista (+14°) ja annankin nyt (mahd.) kuolioon meneville, paljaille varpailleni hiukan lisähappea, eli "ilmakylpyä", jos alkaisivat vielä visertää.Jos ei lääkärit sitä sydänperäiseksi sanoneet niin kannattaa zekata diabeteksen tilanne.voi surku että tollasta käy!En usko että on vakavaa kuitenkaan kun muita oireitaan ei ole tullut. Empä tiedä,eiköhän se siitä lähde paranemaan.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Jos ei lääkärit sitä sydänperäiseksi sanoneet niin kannattaa zekata diabeteksen tilanne.voi surku että tollasta käy!En usko että on vakavaa kuitenkaan kun muita oireitaan ei ole tullut. Empä tiedä,eiköhän se siitä lähde paranemaan.
Itsekin uskon, että paranee. Voide (antibiootti ja kortisoni) alkoi vaikuttaa heti ja väri varpaassa ja ympärillä jo vaalenee. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin uskon, että paranee. Voide (antibiootti ja kortisoni) alkoi vaikuttaa heti ja väri varpaassa ja ympärillä jo vaalenee. 🙂
Varpaani ympäristöineen näyttäisi Fucidin-hoidolla nyt nopeasti parantuneen. Voitelen sitä vielä, sillä aavistukset punoituksesta vielä on.
Olen myös jumpannut mainittuja varpaita ja jalkaterää varmuuden vuoksi, ihan kuoliota ajatellen, eli heilutellut, jotta veri kiertäisi. Tiedä sitten, onko hyötyä. Mutta ei siitä haittaakaan ole ja kaikkea voi yrittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varpaani ympäristöineen näyttäisi Fucidin-hoidolla nyt nopeasti parantuneen. Voitelen sitä vielä, sillä aavistukset punoituksesta vielä on.
Olen myös jumpannut mainittuja varpaita ja jalkaterää varmuuden vuoksi, ihan kuoliota ajatellen, eli heilutellut, jotta veri kiertäisi. Tiedä sitten, onko hyötyä. Mutta ei siitä haittaakaan ole ja kaikkea voi yrittää.Oletko venäläinen?
Tämä on joillekin jäänyt epäselväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko venäläinen?
Tämä on joillekin jäänyt epäselväksi.En tietääkseni ole venäläinen, eli slaavi tai tunnettuja juuria sillä alueella omaava.
Olen täysin suomalainen. Kaikki tunnetut esivanhempani (1400-luvulle asti) olivat nyky-Suomemme alueella syntyneitä, itäisimmät etelä-Savossa.
Teoreettisesti on mahdollista, että suvuistamme löytyy, jossain kaukaisessa historiassaan mahd. ruotsalaisia tai saksalaisia juuria (lounais-Suomi, Satakunta) sekä erässä suvussamme (etelä-Savo), yhden kantaisän kautta mahd. Baltian juutalaista juurta. Mutta näille ei ole (vielä) aivan varmaa todistetta. Pidän itseäni etnisenä suomalaisena.
Mielipiteeni Venäjästä ja venäläisistä, samoin mm. Israelista ja juutalaisista, ovat omia mielipiteitäni, jo melko pitkän elämäni aikana itse koettuja, myös eri, mm. poliittisilla tahoilla opittua. Seurannut paljon maailman tapahtumia, ollut itse paikalla, kuunnellut eri ihmisten kertomuksia, tarkistanut faktoja, ajatellut itse, Enkä ole kenenkään "kätyri".
Olen tämän kyllä täällä jo moneen kertaan itsestäni kertonut.
Tästä syystä minut on etenkin tällä helluntaifoorumilla suorastaan säännöllisesti, viimeksi tänään, tässä ketjussa, uhattu tappaa.
Tein jo viime helmikuussa rikosilmoituksen näistä uhkailuistanne, mutta poliisin ilmoituksen mukaan "syyttäjä ei löytänyt mitään sellaista, johon voisi puuttua".
Joten jatkakaa toki rauhassa. PolPo siunatkoon teitä, olkoon kanssanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietääkseni ole venäläinen, eli slaavi tai tunnettuja juuria sillä alueella omaava.
Olen täysin suomalainen. Kaikki tunnetut esivanhempani (1400-luvulle asti) olivat nyky-Suomemme alueella syntyneitä, itäisimmät etelä-Savossa.
Teoreettisesti on mahdollista, että suvuistamme löytyy, jossain kaukaisessa historiassaan mahd. ruotsalaisia tai saksalaisia juuria (lounais-Suomi, Satakunta) sekä erässä suvussamme (etelä-Savo), yhden kantaisän kautta mahd. Baltian juutalaista juurta. Mutta näille ei ole (vielä) aivan varmaa todistetta. Pidän itseäni etnisenä suomalaisena.
Mielipiteeni Venäjästä ja venäläisistä, samoin mm. Israelista ja juutalaisista, ovat omia mielipiteitäni, jo melko pitkän elämäni aikana itse koettuja, myös eri, mm. poliittisilla tahoilla opittua. Seurannut paljon maailman tapahtumia, ollut itse paikalla, kuunnellut eri ihmisten kertomuksia, tarkistanut faktoja, ajatellut itse, Enkä ole kenenkään "kätyri".
Tästä syystä minut on etenkin tällä helluntaifoorumilla suorastaan säännöllisesti, viimeksi tänään, tässä ketjussa, uhattu tappaa.
Tein jo viime helmikuussa rikosilmoituksen näistä uhkailuistanne, mutta poliisin ilmoituksen mukaan "syyttäjä ei löytänyt mitään sellaista, johon voisi puuttua".
Joten jatkakaa toki rauhassa. PolPo siunatkoon teitä, olkoon kanssanne.>>... viimeksi tänään, tässä ketjussa, uhattu tappaa.<<
Kyseessä olikin toinen ketju, ei tämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietääkseni ole venäläinen, eli slaavi tai tunnettuja juuria sillä alueella omaava.
Joten jatkakaa toki rauhassa. PolPo siunatkoon teitä, olkoon kanssanne.Vie asiasi Venäjän oikeustuomioistuimeen niin asiasi menestyy siellä kun saat syyttömälle tuomion aikaiseksi.
Siellä saatana syyttäjineen löytää paljon sellaista, johon voi puuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie asiasi Venäjän oikeustuomioistuimeen niin asiasi menestyy siellä kun saat syyttömälle tuomion aikaiseksi.
Siellä saatana syyttäjineen löytää paljon sellaista, johon voi puuttua.Tuon voi tulkita myös tunnustukseksi.
Tappouhkauksesi tuossa ketjussa oli täysin selvä.
Jeesus: "Teidän sanoistanne teidät tuomitaan syyllisiksi tai julistetaan vanhurskaiksi".
Mutta älä pelkää! Satanisti Zelenskyin tukijana ei sinulla ole mitään hätää. Kaikki Suomen viranomaisethan yhdessä tukevat häntä.
Sinulla on aina ystävä maanpäällisessä oikeussalissa. Se herra, jonka sarvia Zelenskyi lukuisissa valokuvissaan esittelee.
Venäjällä saattaisinkin uhrina saada oikeutta, mutta valitettavasti en ole kansalainen.
Ja luotan Jumalan oikeusistuimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon voi tulkita myös tunnustukseksi.
Tappouhkauksesi tuossa ketjussa oli täysin selvä.
Jeesus: "Teidän sanoistanne teidät tuomitaan syyllisiksi tai julistetaan vanhurskaiksi".
Mutta älä pelkää! Satanisti Zelenskyin tukijana ei sinulla ole mitään hätää. Kaikki Suomen viranomaisethan yhdessä tukevat häntä.
Sinulla on aina ystävä maanpäällisessä oikeussalissa. Se herra, jonka sarvia Zelenskyi lukuisissa valokuvissaan esittelee.
Venäjällä saattaisinkin uhrina saada oikeutta, mutta valitettavasti en ole kansalainen.
Ja luotan Jumalan oikeusistuimeen.Hae Venäjän kansalaisuutta niin voit lähteä testaamaan itse saattaisitko saada asiasi läpi , vai etkö luota Venäjällä saavasi oikeutta ?
Pidät Venäjän oikeustuomioistuimia laillisina ja Jumalan siunaamana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie asiasi Venäjän oikeustuomioistuimeen niin asiasi menestyy siellä kun saat syyttömälle tuomion aikaiseksi.
Siellä saatana syyttäjineen löytää paljon sellaista, johon voi puuttua.Herrasi, natsi-Ukrainan johtaja
Zelenskyi ja Saatanan / Baphometin sarvet:
https://pbs.twimg.com/media/FMoLQVWXwAkTNUG?format=jpg&name=small
Zelenskyi ja antikristuksen merkki 666:
https://pbs.twimg.com/media/FMoLQpqXMAU0uFo?format=jpg&name=small
Venäjän kristitty presidentti Vladimir Putin:
https://media.npr.org/assets/img/2022/05/10/gettyimages-1192322809_custom-dece05704ef433bf8ac052276ff9a9a6a67bb79d.jpg?s=1100&c=85&f=jpeg
🕯✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herrasi, natsi-Ukrainan johtaja
Zelenskyi ja Saatanan / Baphometin sarvet:
https://pbs.twimg.com/media/FMoLQVWXwAkTNUG?format=jpg&name=small
Zelenskyi ja antikristuksen merkki 666:
https://pbs.twimg.com/media/FMoLQpqXMAU0uFo?format=jpg&name=small
Venäjän kristitty presidentti Vladimir Putin:
https://media.npr.org/assets/img/2022/05/10/gettyimages-1192322809_custom-dece05704ef433bf8ac052276ff9a9a6a67bb79d.jpg?s=1100&c=85&f=jpeg
🕯✨Tässä faktaa tuosta ketjusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18659246/kuinka-putin-katyreineen-valehtelee-ja-aivopesee-valheilla-venalaisia-uskomaan-valheisiinsa :
>>Anonyymi
2024-10-07 14:33:56
Anonyymi kirjoitti:
Saksan natseista monet olivat itse juutalaisia.
Mm. tuo surullisen kuuluisa Magda Göbbels, joka tuhon lähestyessä murhasi syanidilla 6 lastaan ja itsensä, "koska ei halunnut heidän joutuvan elämään Kolmannen valtakunnan paratiisin ulkopuolisessa maailmassa".
Tässä teille, ei ihan niin pyhä "a jiddishe mame".
Piilota
Vaatikoon venäläisten murhaamat ukrainaisvainajat myös sinut osalliseksi murhaajien tekoihin osallisiksi, kun näin valheellisesti puolustat murhaajia aikaisemmissa ketjuissa?
Käyköön sinun kuten Putinia tottelevat murhaajat tehneet ja tekevät edelleen joka päivä ukrainalaisille ja totuutta puolustaville venäläisille?
Olet murhaajien asialla.<<
>>Anonyymi
2024-10-07 14:53:12
Anonyymi kirjoitti:
Vaatikoon venäläisten murhaamat ukrainaisvainajat myös sinut osalliseksi murhaajien tekoihin osallisiksi, kun näin valheellisesti puolustat murhaajia aikaisemmissa ketjuissa?
Käyköön sinun kuten Putinia tottelevat murhaajat tehneet ja tekevät edelleen joka päivä ukrainalaisille ja totuutta puolustaville venäläisille?
Olet murhaajien asialla.
Lue lisää
Painan tämän uhkauksesi mieleeni. Luonnollisesti et tuonut esiin yhtäkään todistetta jolla olisit kumonnut jonkin kirjoittamani asian.
PolPolle on turha ilmoittaa. Se ei reagoi, sillä Suomessa kaikki eivät ole yhtä tasa-arvoisia kuin toiset.
Tyypillisesti raivostuit totuuksien esiintuomisesta.
Kaikki kirjoittamani on helposti etsittävissä ja tarkistettavissa myös virallisista tiedoista, esim. netissä. Kuvineen kaikkineen. Hakusanaa vaan Googleen.<<
Tässä suoraa lainausta tekstistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae Venäjän kansalaisuutta niin voit lähteä testaamaan itse saattaisitko saada asiasi läpi , vai etkö luota Venäjällä saavasi oikeutta ?
Pidät Venäjän oikeustuomioistuimia laillisina ja Jumalan siunaamana?Vastoin YK ihmisoikeusjulistusta olet häätämässä minua pois kotimaastani Suomesta Venäjälle, jossa ilmoitat minun tappouhkauksesi uhrina saavan oikeutta.
Siis itsekin myönnät, että Suomessa en voi tätä saada. Miksi?
Koska en kumarra antikristustanne.
Toit nyt nuo vihaviestisi tähän ketjuun, utelemalla juuriani ja johon vastasin rehellisesti ja suoraan. Silti, tästä tietoisena olet häätämässä minua pois Suomesta.
https://ihmisoikeusliitto.fi/ihmisoikeudet/ihmisoikeuksien-julistus/ :
>Kun ihmiskunnan kaikkien jäsenten luonnollisen arvon ja heidän yhtäläisten ja luovuttamattomien oikeuksiensa tunnustaminen on vapauden, oikeudenmukaisuuden ja rauhan perustana maailmassa,
kun ihmisoikeuksia on väheksytty tai ne on jätetty huomiota vaille, on tapahtunut raakalaistekoja, jotka ovat järkyttäneet ihmiskunnan omaatuntoa, ja kun kansojen korkeimmaksi päämääräksi on julistettu sellaisen maailman luominen, missä ihmiset voivat vapaasti nauttia sanan ja uskon vapautta sekä elää vapaina pelosta ja puutteesta,<< ...
Ensimmäiset 12 artiklaa:
>>Artiklat
1. artikla. Kaikki ihmiset syntyvät vapaina ja tasavertaisina arvoltaan ja oikeuksiltaan. Heille on annettu järki ja omatunto, ja heidän on toimittava toisiaan kohtaan veljeyden hengessä.
2. artikla. Jokainen on oikeutettu kaikkiin tässä julistuksessa esitettyihin oikeuksiin ja vapauksiin ilman minkäänlaista rotuun, väriin, sukupuoleen, kieleen, uskontoon, poliittiseen tai muuhun mielipiteeseen, kansalliseen tai yhteiskunnalliseen alkuperään, omaisuuteen, syntyperään tai muuhun tekijään perustuvaa erotusta.
Mitään erotusta ei myöskään pidä tehdä sen maan tai alueen valtiollisen, hallinnollisen tai kansainvälisen aseman perusteella, johon henkilö kuuluu, olipa tämä alue itsenäinen, huoltohallinnossa, itsehallintoa vailla tai täysivaltaisuudeltaan minkä tahansa muun rajoituksen alainen.
3. artikla. Kullakin yksilöllä on oikeus elämään, vapauteen ja henkilökohtaiseen turvallisuuteen.
4. artikla. Ketään ei saa pitää orjana tai orjuutettuna, kaikki orjuuden ja orjakaupan muodot on kiellettävä.
5. artikla. Ketään ei saa kiduttaa eikä kohdella tai rangaista julmasti, epäinhimillisesti tai alentavasti.
6. artikla. Jokaisella ihmisellä on kaikkialla oikeus siihen, että hänet henkilönä tunnustetaan lain edessä.
7. artikla. Kaikki ovat tasavertaisia lain edessä ja oikeutetut erotuksetta yhtäläiseen lain suojaan. Kaikilla on oikeus tasavertaiseen suojaan tätä julistusta loukkaavaa syrjintää vastaan sekä kaikkea sellaiseen syrjintään tähtäävää yllytystä vastaan.
8. artikla. Jokaisella on oikeus tehokkaaseen hyvitykseen asianomaisessa kansallisessa tuomioistuimessa häneen kohdistuneista teoista, jotka loukkaavat hänelle valtiosäännöllä tai lailla turvattuja perusoikeuksia.
9. artikla. Ketään ei saa mielivaltaisesti pidättää, vangita tai ajaa maanpakoon.
10. artikla. Jokaisella on täysin tasa-arvoisesti oikeus siihen, että häntä oikeudenmukaisesti ja julkisesti kuullaan riippumattomassa ja puolueettomassa tuomioistuimessa hänen oikeuksiaan ja velvollisuuksiaan määrättäessä tai häntä vastaan nostettua rikossyytettä selvitettäessä.
11. artikla. 1. Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet. 2. Ketään ei pidä tuomita rangaistavaksi teoista tai laiminlyönneistä, jotka eivät kansallisen tai kansainvälisen oikeuden mukaan olleet rikollisia tekohetkellä. Myöskään ei pidä tuomita ankarampaan rangaistukseen, kuin mikä oli sovellettavissa rangaistavan teon suoritushetkellä.
12. artikla. Älköön mielivaltaisesti puututtako kenenkään yksityiselämään, perheeseen, kotiin tai kirjeenvaihtoon älköönkä loukattako kenenkään kunniaa ja mainetta. Jokaisella on oikeus lain suojaan sellaista puuttumista tai loukkausta vastaan.<< ...
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastoin YK ihmisoikeusjulistusta olet häätämässä minua pois kotimaastani Suomesta Venäjälle, jossa ilmoitat minun tappouhkauksesi uhrina saavan oikeutta.
Siis itsekin myönnät, että Suomessa en voi tätä saada. Miksi?
Koska en kumarra antikristustanne.
Toit nyt nuo vihaviestisi tähän ketjuun, utelemalla juuriani ja johon vastasin rehellisesti ja suoraan. Silti, tästä tietoisena olet häätämässä minua pois Suomesta.
https://ihmisoikeusliitto.fi/ihmisoikeudet/ihmisoikeuksien-julistus/ :
>Kun ihmiskunnan kaikkien jäsenten luonnollisen arvon ja heidän yhtäläisten ja luovuttamattomien oikeuksiensa tunnustaminen on vapauden, oikeudenmukaisuuden ja rauhan perustana maailmassa,
kun ihmisoikeuksia on väheksytty tai ne on jätetty huomiota vaille, on tapahtunut raakalaistekoja, jotka ovat järkyttäneet ihmiskunnan omaatuntoa, ja kun kansojen korkeimmaksi päämääräksi on julistettu sellaisen maailman luominen, missä ihmiset voivat vapaasti nauttia sanan ja uskon vapautta sekä elää vapaina pelosta ja puutteesta,<< ...
Ensimmäiset 12 artiklaa:
>>Artiklat
1. artikla. Kaikki ihmiset syntyvät vapaina ja tasavertaisina arvoltaan ja oikeuksiltaan. Heille on annettu järki ja omatunto, ja heidän on toimittava toisiaan kohtaan veljeyden hengessä.
2. artikla. Jokainen on oikeutettu kaikkiin tässä julistuksessa esitettyihin oikeuksiin ja vapauksiin ilman minkäänlaista rotuun, väriin, sukupuoleen, kieleen, uskontoon, poliittiseen tai muuhun mielipiteeseen, kansalliseen tai yhteiskunnalliseen alkuperään, omaisuuteen, syntyperään tai muuhun tekijään perustuvaa erotusta.
Mitään erotusta ei myöskään pidä tehdä sen maan tai alueen valtiollisen, hallinnollisen tai kansainvälisen aseman perusteella, johon henkilö kuuluu, olipa tämä alue itsenäinen, huoltohallinnossa, itsehallintoa vailla tai täysivaltaisuudeltaan minkä tahansa muun rajoituksen alainen.
3. artikla. Kullakin yksilöllä on oikeus elämään, vapauteen ja henkilökohtaiseen turvallisuuteen.
4. artikla. Ketään ei saa pitää orjana tai orjuutettuna, kaikki orjuuden ja orjakaupan muodot on kiellettävä.
5. artikla. Ketään ei saa kiduttaa eikä kohdella tai rangaista julmasti, epäinhimillisesti tai alentavasti.
6. artikla. Jokaisella ihmisellä on kaikkialla oikeus siihen, että hänet henkilönä tunnustetaan lain edessä.
7. artikla. Kaikki ovat tasavertaisia lain edessä ja oikeutetut erotuksetta yhtäläiseen lain suojaan. Kaikilla on oikeus tasavertaiseen suojaan tätä julistusta loukkaavaa syrjintää vastaan sekä kaikkea sellaiseen syrjintään tähtäävää yllytystä vastaan.
8. artikla. Jokaisella on oikeus tehokkaaseen hyvitykseen asianomaisessa kansallisessa tuomioistuimessa häneen kohdistuneista teoista, jotka loukkaavat hänelle valtiosäännöllä tai lailla turvattuja perusoikeuksia.
9. artikla. Ketään ei saa mielivaltaisesti pidättää, vangita tai ajaa maanpakoon.
10. artikla. Jokaisella on täysin tasa-arvoisesti oikeus siihen, että häntä oikeudenmukaisesti ja julkisesti kuullaan riippumattomassa ja puolueettomassa tuomioistuimessa hänen oikeuksiaan ja velvollisuuksiaan määrättäessä tai häntä vastaan nostettua rikossyytettä selvitettäessä.
11. artikla. 1. Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet. 2. Ketään ei pidä tuomita rangaistavaksi teoista tai laiminlyönneistä, jotka eivät kansallisen tai kansainvälisen oikeuden mukaan olleet rikollisia tekohetkellä. Myöskään ei pidä tuomita ankarampaan rangaistukseen, kuin mikä oli sovellettavissa rangaistavan teon suoritushetkellä.
12. artikla. Älköön mielivaltaisesti puututtako kenenkään yksityiselämään, perheeseen, kotiin tai kirjeenvaihtoon älköönkä loukattako kenenkään kunniaa ja mainetta. Jokaisella on oikeus lain suojaan sellaista puuttumista tai loukkausta vastaan.<< ...
*En ole tässä ketjussa väittelemässä Suomesta, Venäjästä, Ukrainasta...
Riitakysymyksen toi julki ilm. helluntailainen (?), jolle itse uskonasiat ovat sivuseikka ja ryssäviha yksi päällimmäisimpiä uskonkappaleita.
En halua jatkaa keskustelua tästä aiheesta, ainakaan tässä Selefin leppoisaksi tarkoittamassa, lokakuisessa ketjussa.
Sophiie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä faktaa tuosta ketjusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18659246/kuinka-putin-katyreineen-valehtelee-ja-aivopesee-valheilla-venalaisia-uskomaan-valheisiinsa :
>>Anonyymi
2024-10-07 14:33:56
Anonyymi kirjoitti:
Saksan natseista monet olivat itse juutalaisia.
Mm. tuo surullisen kuuluisa Magda Göbbels, joka tuhon lähestyessä murhasi syanidilla 6 lastaan ja itsensä, "koska ei halunnut heidän joutuvan elämään Kolmannen valtakunnan paratiisin ulkopuolisessa maailmassa".
Tässä teille, ei ihan niin pyhä "a jiddishe mame".
Piilota
Olet murhaajien asialla.<<
>>Anonyymi
2024-10-07 14:53:12
Anonyymi kirjoitti:
Olet murhaajien asialla.
Lue lisää
Painan tämän uhkauksesi mieleeni. Luonnollisesti et tuonut esiin yhtäkään todistetta jolla olisit kumonnut jonkin kirjoittamani asian.
PolPolle on turha ilmoittaa. Se ei reagoi, sillä Suomessa kaikki eivät ole yhtä tasa-arvoisia kuin toiset.
Tyypillisesti raivostuit totuuksien esiintuomisesta.
Kaikki kirjoittamani on helposti etsittävissä ja tarkistettavissa myös virallisista tiedoista, esim. netissä. Kuvineen kaikkineen. Hakusanaa vaan Googleen.<<
Tässä suoraa lainausta tekstistä.Kysymyksiä pidät syytöksinä sinua kohtaan. Mahtaa omatunto kiusata sua.
Venäläistä propagandaa tänne suollat usein. Valheita niin Ukrainasta kuin Venäjästäkin.
Ukrainaa valehtelet pahaksi ja Venäjää valehtelet hyväksi. Olet murhaajavaltion asialla omasta mielestäsikin? Etkö huomaa puolueellisuuttasi? Pelkkää pahaa Ukrainasta kirjoittelet ja juuri samaa mitä Venäjän mediat suoltavat Putinin käskystä keksien mitä valheellisimpia valheita ukrainalaisista. Ja nämä Ukrainassa murhanneet vankisotilaat näet hyväntekijöinä, joilla on oikeutuksensa murhata Buchassa ja muualla Ukrainassa ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870