Velkojille, kun ovat laittaneet velka asioita haastemiehen kautta.
Lopettivat tuon, kun minä aloin vastailemaan niihin.
Minä kysyin vain : Mikä tämä on ja mitä olen tilannut, koska maksan kaikki tilaukset mitä tilaan?
Olin jotain kosmetiikka tilannut ja en laittanut, että " TAISIT TILATA PANDA-KARHUN MEIKIN ITSE."
Minä olen hyvä hoitamaan velka asioita ja velat kääntyy kätevästi saataviksi, kun keskityn asioihin.
Jos luen jotain mikä liittyy rahaan ja lukee vaikka: Jokainen Xxxxx on miljoonan euron arvoinen.
Kyllä jään miettimään, että miten tuo on mahdollista.
Onneksi Käräjäoikeus ja Poliisit sekä vankilan vartijat sentään AUTTAVAT minua niin nuo KUNNIANSA LOUKANNEET saa korvauksia ja MINÄ PÄÄSEN KAUHEAN TAPPELUN JÄLKEEN TÖIHIN!
Voin laittaa 1400 syrjintääkin lisäksi, koska en päässyt EDES TULLILLE TÖIHIN oppisopimuksella.
Olen sähköpostissa räkyttänyt
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Syrjinnällä tienaan 21 miljoonaa ja voin todistaa, että OLEN PYRKINYT KUNNOSTAUMAAN.
21 miljoonalla kyllä elän ja saan 10vuoden päästä eläkettäkin.
Asuntolan yksiössä on vain noin 400€ vuokra niin voin muuttaa sinne.- Anonyymi
Voin laittaa että pakottivat poliisit ja vankilan vartijat kaltoinkohtelemaan minua, koska eivät ymmärrä miten kuuluu toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa että pakottivat poliisit ja vankilan vartijat kaltoinkohtelemaan minua, koska eivät ymmärrä miten kuuluu toimia.
Voin laittaa, että EDES Inarin kunta ei TARJONNUT MAKSAMAAN SAKKOA vaan heidän mielestä ÄITIYS ON RIKOLLISTA JA SIITÄ JOUTAA VANKILAAN JOS LAPSIA TEKEE!!!
Onneksi eivät sentään PAMPUTTANEET vaan pukkasivat perseestä ja SANOVAT VALTIO TARVII RAHAA JA LAPSET SYÖ KOKO MAAN PERIKATOON!!!
Varmaan lapsettomia ja syrjittyjä AIKUISIA kaikki....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566