Mikä on tämä biisi, joka soi nelosella? Mainoksessa esitellään Ruudun ja Elisa Viihteen syksyn sarjoja ja leffoja.
Sanat menee kutakuinkin näin:
Miten sä, miten sä, saatoitkin
vaikka luvattiin
et ei ikinä, ikinä toisiamme
rikottaisi niin
Rakasta, rakasta, rakasta
Jne.
Kiitos avusta! 🤭
Mikä on tämä biisi, joka soi nelosen mainoksessa?
10
4517
Vastaukset
- Anonyymi
Sammaa mietin, koittanu kaikela mahollisella mieleen tulevalla tavalla ettiä joka paikasta muttei oo löytyny. Let us know🙏🏼
- Anonyymi
Minäkin ettiny joka paikasta, mut ei löydy. Pakko saada tietää!
- Anonyymi
Samaa ettiny, toivottavasti joku tietää/kertoo??
- Anonyymi
Ei se kai tää sentään https://youtu.be/I-yR5JUwIT8?si=gZUhi_F1HikaSJpI
- Anonyymi
Tiiä häntä mutta Tiiä häntä mutta ElisaOperaattori on huijari-emme koskaan kajoa siihen enää.ElisaOperaattori on huijari-emme koskaan kajoa siihen enää.
- Anonyymi
Johan se selvisi. Kyseessä siis Matti Kankkonen & Vivi Ada Maria Svensson - Lie to me (finnish) 🙌
- Anonyymi
KIITOS oon etsinyt päiviä!!!!!
- Anonyymi
Kiiitos vihdoin saan mielenrauhan 🙏🙏
- Anonyymi
Kiitos täältäkin :)
- Anonyymi
Pitkän etsimisen jälkeen, ainakin yhdessä mainoksessa soi Nelli Matulan Sä voitit jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232