Näky olevan ilmoitus, että KERTTUOJALLA laskevat jotain veneitä mielenosoituksena jokeen joissa on Israelin lippuja!
Totta POLIISIT JA RAJAVARTIOSTO menee sinnekin PIDÄTTÄMÄÄN MIELENOSOITTAJAT KUNNIANLOUKKAUKSESTA!!!
Minähän olen NAINEN ja KYLLÄ MINÄ SAAN OSOITTAA MIELTÄ JOS HALUAN!!!
Hommaan kaikki syrjinnät ja OTAN MIEHEKSI MIEHEN JOKA ETENEE URALLAAN JA TEKEE NIIN KUIN MINÄ SANON!!!
Jos sanon miehelle, että: NOSTA NISKASTA TUO PIHALLE JA POTKASE PERSEELLE SEKÄ ILMOTA " SAIT TONNIN KENGÄSTÄ PERSEELLE!!!"
KUKAHAN OLI TUO JOKA ALOITTI VITTUILEMAAN JA KUN EI PÄRJÄNNYT NIIN ALKO KAVEREIDENSA KANSSA VINKUMAAN POLIISEILLE!?
Eikö nuo mielenosoitukset ole kielletty
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minun ole tarvinnut edes miesten kanssa KÄRÄJÖIDÄ KOTONA!
Viimeinen exä HYVÄKSY SEN, kun ensin VETI ROUVAN LATTIALLE ja olisin ihan varmasti saanut hyvää seksiä, mutta LAPSET PILASI!!!
Makuuhuoneen ovi oli seuraava ovi josta olisin seuraavaksi niin UKKO AMPAS OVESTA ULOS, kun VAIMO ISKI SILMÄÄ JA VINKKAS " TUUHAN TUONNE MAKUUHUONEEN PUOLELLE NIIN VOIDAAN JATKAA TÄTÄ TAPPELUA..." - Anonyymi
Kattelin niin ei NATO:n johtaja ole yhtään hassumman näköinen mies ja hänen vaimo vois käydä minun kunnian päälle, mutta en ole ihan varma vielä että olisko hän kuitenkaan hän vai olisko joku parempi...
- Anonyymi
Onneksi menee niin päin, että SAAMELAINEN aloitti syrjimään minua ja hyväksyi kaikkien muiden maiden kansalaiset.
Alkoivat kieltämään kaikkea mahdollista ja minun SYRJIJÄ oli vielä yksi noista! - Anonyymi
En ole Norjasta tullut Suomeen vaikka olin SAIRASLOMALLA.
Minä noudatin ohjetta vaikka olin irtisanonut itseni ja jouduin sairaslomalle.
Sanoin lääkärille, että minä olen sanonut itseni irti ja viimeinen työpäivä on xx.xx ja sen jälkeen ei ole asuntoa enää.
Lääkäri määräsi sairaslomaa siihen päivään asti vain. Ei saa toiselle paikkakunnalle jos määrätty SAIRASLOMAA, koska olet SAIRASLOMALLA sen sairaalan/terveyskeskuksen vastuulla jonka lääkäri on SAIRASLOMAA MÄÄRÄNNYT jos lähet niin HOITOTAKUU KATKEAA ja olet itse vastuussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Norjasta tullut Suomeen vaikka olin SAIRASLOMALLA.
Minä noudatin ohjetta vaikka olin irtisanonut itseni ja jouduin sairaslomalle.
Sanoin lääkärille, että minä olen sanonut itseni irti ja viimeinen työpäivä on xx.xx ja sen jälkeen ei ole asuntoa enää.
Lääkäri määräsi sairaslomaa siihen päivään asti vain. Ei saa toiselle paikkakunnalle jos määrätty SAIRASLOMAA, koska olet SAIRASLOMALLA sen sairaalan/terveyskeskuksen vastuulla jonka lääkäri on SAIRASLOMAA MÄÄRÄNNYT jos lähet niin HOITOTAKUU KATKEAA ja olet itse vastuussa.En ole SAIRASLOMALLA POISTUNUT KOTOA MUUALLE, kuin lääkäriin ja kävin MIELENTERVEYSTOIMISTOSSA juttelemassa, koska minulla todettiin ÄKILLINEN POSTTRAUMAATTINEN STRESSIHÄIRIÖ ja tuolloin ON TERVE IHMINEN YMMÄRTÄÄ HAKEUTUA MIELENTERVEYSTOIMISTOON KESKUSTELEMAAN, koska TUO VAIKUTTAA PSYYKKEESEEN mutta EI SE IHMISESTÄ HULLUA TEE!
Minä opin, että PSYYKKEENI ON MINUN VAHVUUS JA OSAAN HOITAA ITSE PSYYKKEENI KUNTOON.
Minun EI TARVI OPETTAA AMMATTI IHMISIÄ JA LÄÄKÄRI KYLLÄ LÄÄKKEET ANTAA JOS HÄN ON SITÄ MIELTÄ, ETTÄ LÄÄKE ON HYVÄ ja MINUN SEKÄ HÄNEN EDUN MUKAINEN!
MINÄ EN OLE LÄÄKE RIIPPUVAINEN, mutta LÄÄKKEITÄ SYÖN SILLOIN KUN TARVIN!
Lääkäri saa kirjoittaa lisää tätä lääkettä jota pyysin vaikka TUPAKOINTI EI LOPPUNUT VIELÄ.
Kiinnostuin tuosta lääkkeestä jostain muusta syystä ja EN SYÖ SITÄ muuta, kuin silloin jos tuntuu että pitää ÄRISTÄ KUNNOLLA JA ILMOTTAA : EN OLE NOIDEN PERSE LÄPIEN TAKIA MENOSSA LINNAAN ENKÄ EDES VANKILAAN JA EI OLE KUNNIANLOUKKAUS!!
Minun KANSANI EI OLE FACEBOOKISSA!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole SAIRASLOMALLA POISTUNUT KOTOA MUUALLE, kuin lääkäriin ja kävin MIELENTERVEYSTOIMISTOSSA juttelemassa, koska minulla todettiin ÄKILLINEN POSTTRAUMAATTINEN STRESSIHÄIRIÖ ja tuolloin ON TERVE IHMINEN YMMÄRTÄÄ HAKEUTUA MIELENTERVEYSTOIMISTOON KESKUSTELEMAAN, koska TUO VAIKUTTAA PSYYKKEESEEN mutta EI SE IHMISESTÄ HULLUA TEE!
Minä opin, että PSYYKKEENI ON MINUN VAHVUUS JA OSAAN HOITAA ITSE PSYYKKEENI KUNTOON.
Minun EI TARVI OPETTAA AMMATTI IHMISIÄ JA LÄÄKÄRI KYLLÄ LÄÄKKEET ANTAA JOS HÄN ON SITÄ MIELTÄ, ETTÄ LÄÄKE ON HYVÄ ja MINUN SEKÄ HÄNEN EDUN MUKAINEN!
MINÄ EN OLE LÄÄKE RIIPPUVAINEN, mutta LÄÄKKEITÄ SYÖN SILLOIN KUN TARVIN!
Lääkäri saa kirjoittaa lisää tätä lääkettä jota pyysin vaikka TUPAKOINTI EI LOPPUNUT VIELÄ.
Kiinnostuin tuosta lääkkeestä jostain muusta syystä ja EN SYÖ SITÄ muuta, kuin silloin jos tuntuu että pitää ÄRISTÄ KUNNOLLA JA ILMOTTAA : EN OLE NOIDEN PERSE LÄPIEN TAKIA MENOSSA LINNAAN ENKÄ EDES VANKILAAN JA EI OLE KUNNIANLOUKKAUS!!
Minun KANSANI EI OLE FACEBOOKISSA!!!Minusta on SYRJINTÄÄ myös, kun saavat HAUKKUA HALLITUSTA mm NATSEIKSI FACEBOOKISSA ja muillakin META:n some kanavilla.
Yksi ilta katselin taas META:n some kanavilla SOTAA ja minä koin tuon NAISENA LAITTOMANA UHKAILUNA, koska HE VOI OIKEESTI AMPUA IVALOON VAIKKA OHJUKSEN JA MINULLA EI OLE EDES MIESTÄ JOKA VOIS PUOLUSTAA MINUA JA SANOA : ANNA SE VITUN VIDEO MINULLE NIIN VOIN HELVETTI HOITAA, KOSKA NUO HULLUT OVAT TEHNEET SINUSTA PATOLOGISEN VALEHTELIJAN JA TUOLLA ON SOTA JA TUO ON TOTTA HE VOI AMPUA OHJUKSIA IVALOONKIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on SYRJINTÄÄ myös, kun saavat HAUKKUA HALLITUSTA mm NATSEIKSI FACEBOOKISSA ja muillakin META:n some kanavilla.
Yksi ilta katselin taas META:n some kanavilla SOTAA ja minä koin tuon NAISENA LAITTOMANA UHKAILUNA, koska HE VOI OIKEESTI AMPUA IVALOON VAIKKA OHJUKSEN JA MINULLA EI OLE EDES MIESTÄ JOKA VOIS PUOLUSTAA MINUA JA SANOA : ANNA SE VITUN VIDEO MINULLE NIIN VOIN HELVETTI HOITAA, KOSKA NUO HULLUT OVAT TEHNEET SINUSTA PATOLOGISEN VALEHTELIJAN JA TUOLLA ON SOTA JA TUO ON TOTTA HE VOI AMPUA OHJUKSIA IVALOONKIN!LAAKERI oli OSTANUT SENTÄÄN AUTON, mutta en viittiny kysyä : MITÄ MUNATON JÄTKÄ AUTOLLA TEKEE JOKA EI OSAA EDES VAIMOLLEEN SANOA, ETTÄ OLISIT PYSYNY FACEBOOKISTA POISSA JA IMENY VAIKKA MUNAA KOSKA SIITÄ MAKSAN MIELELLÄÄN!!!
Näky ajelevan LAND ROVERILLA.
Minä haluan RANGE ROVERIN, mutta LAVA mallin ja kyllä pitää olla NELIVETO!
Minusta tuo on MINUA VARTEN TEHTY AUTO!
Kyllä USKALLAN AJAA JA USKALLAN KOKEILLA PALJON MUUTAKIN!!!
Sitä varten NAISILLE ON KORKEA KORKOISET KENGÄT LUOTU, että pääsevät autoon.
Hain kerran tytön ja velipoika kuskina.
Tyttö tuli ja sano : ÄITI MINÄ KATOIN, ETTÄ OLET HIENONA TULLU HAKEMAAN MINUA!
Sano : SULLA ON VIELÄ KORKKARIT JALASSA!
En SAANUT ENÄÄ TUON JÄLKEEN HAKEA TYTTÖÄ KOTOA, koska KÄVIN UUDEN VAIMON JA HÄNEN TYTTÄREN KUNNIAN PÄÄLLE!!
Tyttö ja isänsä oli aina ILOISIA, kun minä kävin ja isänsä oli ulkona vastassa tytön kanssa.
Olin menossa Espooseen ja tytön PINKKI PUPU oli jäänyt Inariin ja soittivat, että pitää pupu saada.
En edes tiennyt, että oli hänen lempi pupu.
Olen ostanut elämäni aikana niin paljon PEHMOLELUJA lapsilleni, siskon pojille ja veljelleni, että EN ENÄÄ EDES MUISTA MITÄ PEHMOLELUJA OLEN OSTANUT.
Tyttö sano Mustiolla minulle: Olet ostanut tämän PUPUN minulle, kun olin vauva.
Isi oli kuulemma sanonut noin ja en alkanut inttämään, että ISI OSTI PUPUN ei ÄITI.
Muistini, että kyllä ostin pupun ja isänsä osti sen liinan jossa oli pupu myös.
Me leikittiin ruotsalaista piilosta sillä isin ostamalla liinalla.
Laitoin liinan vauvalle silmille ja kysyin: Missä XXXXXX on?
Ruotsissa opin leikkimään ruotsalaista piilosta.
Yksi pistetään PIILOON ja toiset arvaillaan, että KUKA ON PIILOSSA!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788