Olisko hienoo nainen, metsänreunalla,,,,,

Anonyymi-ap

Olisko hienoo nainen, jos miehen kanssa olla metsänreunassa 10km asutuksesta, risukkoa, kivikkoa, polttopuukasa, aurinko juuri laskee ja kuuraa maassa.
Mies sanoisi, että nainen, nyt alkaa uusi elämä tässä, käydään kaatamassa pöllejä ja tehdään tähän yhteinen koti,
Ota nainen ämpäri ja lähde keräämään puolukoita ja kerää paljon, koska on talven yli niillä pärjättävä.
Alkaisi hämärtämään, karhujen mörinää kuuluisi jostain kaukaa, huuhkajan puputusta ja susilauman ulvomista, täysikuu loimottaisi ja kalsea tuuli ujeltaisi naisen pohkeita....
Olisko sellainen uusi elämä mukavaa vai käpertyisitkö mielummin tunnelmallisen lampun alle sohvalle höyryävän t-kupin kanssa ja alkaisit katsomaan romanttista ranskalaista elokuvaa ja mies laittaisi takkaan leiskuvan tulen todeten, nyt ei olla metsässä, susi tuolla metsässä huojuu........

9

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei niitä tönöjä sinnekään noin vain pykäillä, vaan luvat pitää olla kunnossa. Noin yleisellä tasolla totean, että juu ei kiitos.

      • Anonyymi
        UUSI

        Totean molempiin vaihtoehtoihin siis ei kiitos, vaikkakin eritoten tuohon ensimmäiseen. Takkatulet on kyllä kivat. Virittelin just takkaan tulet.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei mitään lupia kysellä, kun omalle metsäpalstalle rakentaa hirsimökin naista varten!
        Se on luonnonsuojelullinen nollahiili elämä siellä ja siitä pitäisi ennemminkin maksaa 2000€/kk, kun ilmastoa suojellee ja luontoa...
        Ei mene kallista juomavettä wc:ssäkään, kun käy metsässä sammaleen alle plöräyttämässä puunjuurelle, niin kasvaa puutkin ennätys vauhtia, kun saavat ravinteita!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään lupia kysellä, kun omalle metsäpalstalle rakentaa hirsimökin naista varten!
        Se on luonnonsuojelullinen nollahiili elämä siellä ja siitä pitäisi ennemminkin maksaa 2000€/kk, kun ilmastoa suojellee ja luontoa...
        Ei mene kallista juomavettä wc:ssäkään, kun käy metsässä sammaleen alle plöräyttämässä puunjuurelle, niin kasvaa puutkin ennätys vauhtia, kun saavat ravinteita!

        Omapahan on sitten ongelmasi. Mä en ole tuollaisen touhun kanssa missään tekemisissä. Mies saa ihan itse hoitaa omat sotkunsa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapahan on sitten ongelmasi. Mä en ole tuollaisen touhun kanssa missään tekemisissä. Mies saa ihan itse hoitaa omat sotkunsa.

        Sinne rakentuu sellainen eristys koppi juuri sinulle.
        Siellä on kaiuttimet ja soi Elvis Presleyn kappaleet päättymättämältä c-kasetilta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne rakentuu sellainen eristys koppi juuri sinulle.
        Siellä on kaiuttimet ja soi Elvis Presleyn kappaleet päättymättämältä c-kasetilta.

        Aa semmonen koppi... i get it.
        Olen lukenut semmoisen kirjan missä oli sellainen koppi mut en nyt muista lukiko siinä Elviksestä mitään🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne rakentuu sellainen eristys koppi juuri sinulle.
        Siellä on kaiuttimet ja soi Elvis Presleyn kappaleet päättymättämältä c-kasetilta.

        Rakentakoon mitä rakentaa. Ei ole mun ongelmani. Mä asun omassa kodissani.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä tykkäisin käydä rakentelemassa miehen kanssa salamajaa meille molemmille. Puolukan poimintaan osoittaminen loukkaisi, jos mies tietäisi mihin kaikkeen pystyn. Mutta siitä tietoisena hän ei varmaankaan kokisi tilannetta ehkä niin romanttiseksi ja menettäisi hyvän olon tunteen, kuin Todella Vaikeeta olemassaolostaan... Ja tuskin ymmärtää edes tähän vastata.

    • Anonyymi
      UUSI

      aika niin rUHlliata K auinymäristiö kkun jokINWN tmmäetää ää että jokaisella on nw omat ongwlmanasa aina welämässään.. kammorua oliai joa joku paykiari wli aoaiopaarri aauiai npuwiaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe