Tuliko selväksi!?
Minä en ole miehistä kiinnostunut
20
259
Vastaukset
- Anonyymi
Itsetuntemuksesi ja epävarmuutesi kaipaa remonttia.
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Koska olet käsittämättömän lapsellinen jankuttaja.
- Anonyymi
Ei huolta, eipä ne miehet jaksa kaikkia naisiakaan kiinnostaa. En oikein tiedä mikä joskus ylipäänsä kiinnosti, ehkä perheen perustaminen?
Entinen Eivor - Anonyymi
Miksi muuten pitkätukka oiskaan itsensä kaljunnut kuin osoittaakseen tuon?
- Anonyymi
En ole kalju!
- Anonyymi
Ei tullut selväksi, oletko:
1) Mies, joka haluaa korostaa sitä, ettei ole homo eikä biseksuaali
vai
2) Lesbonainen
Vai oletko kenties 100% aseksuaali ? No se on sillä selvä. Kunhan mietin tuossa aikaisemmin. Olet äkillisesti menettänyt kiinnostuksesi Emma Nopaseen, joten tuumin että ehkä se Salkkareiden Kalle on enemmän mieleesi.
- Anonyymi
Tänään saatan olla kiinnostunut jostain tietystä naisesta ja huomenna jostain toisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään saatan olla kiinnostunut jostain tietystä naisesta ja huomenna jostain toisesta.
Harmi ettei naiset ole kiinnostuneita hintelästä ätmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo hintelä Enkä ätmi, menikö jakeluun?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin äsken hyvällä mielellä, mutta sinä pilasit taas kaiken haukkumalla ätmiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko hintelällä ätmillä itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin äsken hyvällä mielellä, mutta sinä pilasit taas kaiken haukkumalla ätmiksi!
Suksi nyt jo itkuiita kuuseen.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta sun floodaamiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun floodaamiset.
Sun ne floodaamiset on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo hintelä Enkä ätmi, menikö jakeluun?!
Taiat olla mihistä kiinnostujnut, asut with the man!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla mihistä kiinnostujnut, asut with the man!
Asun yksin!
- Anonyymi
Kiveäkin kiinnostaa 🥱
- Anonyymi
Palstakamu jatkoi keskustelua ja vastasin kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117