Alko vähän naurattamaan...
Pitäs varmaan kaivaa TEKOVIIKSET niin vois katsoa uudestaan.
Pitää katsoa, että olenko yhtä KOMIA mitä Mannerheim.
Minulla on vähän enemmän hiuksia kyllä, mutta jos vedän hiukset sivulle kiinni niin ehkä voin olla näyttää täydelliseltä MANNERHEIMILTÄ NAISENA.
Minä katsoin Mannerheimin kuvaa
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä vuoksi nunnunnuu poistetaan viestiketjuista? Onko se jotenkin paha tai irstas asia?
- Anonyymi
Minä tänään näytin isälle ja veljelleni, että mitä minä täällä salaa jumppaan sekä nauran välillä.
Sanoin veljelleni, että: Sinähän voisit tehdä kanssa tätä samaa liikettä.
Isä sanoi : Ei saatana sinun kanssa!
Twerkkailen välillä, mutta en ole vielä niin hyvä että pääsen ihan alas, mutta oon sentään 54vuotias jo ja VASTA ALOITTANUT.
Harjoittelen niin kyllä 70vuotiaana jo osaan kunnon TWERKIT VETASTA ja voin lähteä ihan NITRO-DISCOON ja sanoa jollekin IKI NUORELLE: LÄHETÄÄN VÄHÄN NÄYTTÄMÄÄN NUORISOLLE LATTIALLE MALLIA MITEN SITÄ ROKATAAN!- Anonyymi
Olen pari päivää syönyt lääkkeitä, mutta EN KYLLÄ SYÖ JOKA PÄIVÄ!
Ei ole kiva jos mulla on HAUSKAA JA TOISILLA EI!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiva jos mulla on HAUSKAA JA TOISILLA EI!!Minun pitää OPETELLA MYÖS ZOMBIE KÄVELYÄ varalta, koska jos MINÄ KUOLEN KÄRÄJILLÄ niin EIHÄN KUKAAN EROTA MINUA ELÄVISTÄ.
KUNNIANLOUKKAUS käräjillä kuulemma HÄVIÄJÄ KUOLEE, mutta VOITTAJA JÄÄ HENKIIN!
VOITTAJA SAA SENTÄÄN TUULETTAA JOTEN PITÄÄ OPETELLA MOLEMMAT.
VOIN SANOA HEILLE: ZOMBIET KÄVELEE NÄIN JA EN OIKEIN TYKKÄÄ, ETTÄ LOUKKAATTE MINUA JA EI OLLA EDES EHDITTY KÄRÄJILTÄ ULOS... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiva jos mulla on HAUSKAA JA TOISILLA EI!!Älä missään nimessä syö lääkkeitä,koko kylältä loppuisi huvitukset kun lukee sinun kirjoituksia,hah.en tiiä sitten kuinka hauskaa sinun kämppiksillä on .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643