Menneisyyden havinaa

Saatan aloittaa tämän riskialttiisti mutta menköön kuitenkin. Onko nykyään niin, että miehen olisi oltava ikäänkuin myötäilevä "best buddie" parisuhteessa, jossa molemmat lyövät kättä päälle kaikkien asioiden osalta?

Itse ainakin kokisin, että luonteeni on sellainen, että sanomista tulisi. 😄 Voin totta kai sanoa, että mennään silloin kun tilanteen osalta on parasta. En voisi kuitenkaan siinä tilanteessa, jos ehdotettava ratkaisu olisi järjen/terveyden vastainen, niin sanoa vain että "joo joo, rakas". Kyllä silloin tulisi sen pienen äänen sisällä sanoa, että nyt mennään metsään ja PAHASTI,

Mikä tässä nykyisessä mallissa viiraa? Ei voi sanoa mitään ilman cancelointia tai bännäämistä. Se on minun mielestäni pahin. 🤷

Jos tämä miun mielipide on standardien vastainen, niin saa laittaa vastakommettia! ✌️

4

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On setoigubbe kyllähaszu noiden nuorten poikien kuvineen, paljon kuluu savea ja peruukkeja.....

• Anonyymi

Okei, jos nyt kertoisit vähän konkreettisemmin, mitä tarkoitat....

• Anonyymi

"Onko nykyään niin, että miehen olisi oltava ikäänkuin myötäilevä "best buddie" parisuhteessa, jossa molemmat lyövät kättä päälle kaikkien asioiden osalta?"

Ei mun mielestäni. Ei kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, mutta oleellisilta osin on syytä olla. En mä ainakaan lähde edes vääntämään. Jos jokin oleellinen asia ei vääntämättä luonnistu niin homma ei jatku.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla mikä tuo Best..
      .... termi nyt olikaan. Mulla ikää 50v ja sanon että jokainen tarvitsee omä tilaa siis ihan omaa tilaa ei vain omaa aikaa. Kun saa ihan omaa tilaa niin siellä tilassa on myös ihan ikiomia päätöksiä jotka juuri itsestä tuntuvat hyvältä. Itseään on myös suojeltava ja hoidettava. Mutta ilman muuta on huomioitava myös puoliso kuin parisuhde niin että ei pyri tekemään sellaisia juttuja jotka satuttaa toista sekä parisuhdetta niin että kaikilla on sitten äärettömän paha olla. Täytyy osata tehdä kompromisseja ja pitää ymmärtää myös joustaa kun näkee ja kuulee että hei tuo juttu on sille toiselle tärkeä ja se on sen oma juttunsa...silloin sen antaa olla ja antaa toiselle tilaa sen oman juttunsa kanssa jossa se toinen tekee yksin haluamansa päätökset vaikkei se siittä toisesta niin herkullie tuntuisi mutta siis joo eli toistan se juttu ei saa olla niinnpaha että se vie liikaa huomiota pois parisuhteesta niin että toinen tuntee jäävänsä kokonaan ulkopuoliseksi ja turhaksi toisen elämässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      300
      2642
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1090
    7. 57
      792
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe