Kerronpa teille tarinan, kun rakastuin yhteen mieheen ja kirjoittelin melko pitkään parillakin palstalla.
Jätin vakituisen kirjoittamisen huhtikuussa, mutta sen enempää yksityiskohtiin menemättä minulle alkoi tapahtumaan kaikenlaisia asioita, joilla on myös todistajia.
Kirjoittamiseni estettiin poistelemalla viestejä ja kommentteja myös täällä sinkut-palstalla, vaikka olen sinkku.
Koko elämäni tuhottiin muutamassa kuukaudessa ja yhteydenpitoni läheisiini on käynyt mahdottoman hankalaksi.
Rikosilmoitusten tekeminen ei ole auttanut mitään, koska kiusajilla on suhteita, mutta sen sijaan olen joutunut jatkuvan syynin kohteeksi ja tippunut lähes kokonaan tukiverkoston ulkopuolelle.
Samalla nämä kiusaajat jatkavat kirjoittamista mm. ikävä-palstalla ja haukkuvat sekä mustamaalaavat toisia edelleen.
Huomaan kuitenkin, että kun liikun ihmisten ilmoilla, niin kohtaan jopa aggressiivisuutta ja omituista käytöstä itseäni kohtaan, vaikka pyrin aina kohtaamaan ihmiset ystävällisyydellä.
Tuo aggressiivisuus ja kiusaaminen, jonka lonkerot ulottuvat jo niin pitkälle palstalta poispäin, että minun oli pakko avata suuni, vaikka tiedän, että olen vain varoittava esimerkki ja kärpänen keitossa vai oliko se kenties "iso kivi" kuten joku asian ilmaisi.
Samalla nämä tyypit porskuttavat ja käyvät töissä normaalisti, naureskellen mennessään. Mielestäni siinä jos missä on kyse todella pahasta mielenterveysongelmasta.
Olen tässä vaiheessa jo niin väsynyt, sydän rikki ja pää palasina, että en jaksa enää edes välittää, vaikka tästä(kin) kirjoituksesta rangaistaisiin jotenkin.
Tämä biisi kuvaa hyvin tämän hetkistä mieleni maisemaa, joten linkkaan sen tähän, vaikka video aika raju onkin, enkä ole tuhoamisen kannalla ollenkaan.
https://youtu.be/RM0z5S5xgYw?si=lML72pcCvWgwsv62
T. Entinen kirjoittaja
Avoin kirje palstakiusaajille ja poistumiskehoitus muille
10
311
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kaikkea hyvää ja paljon tsemppiä sinulle. Toivottavasti asiasi järjestyvät parhain päin.
Anteeksi, mutta minulle välittyy vaikutelma, että sinulla ei ole nyt ihan kaikki hyvin. Pelkkä palstalla kirjoitteleminen ei katkaise välejäsi läheisiisi ja saa vieraita ihmisiä käyttäytymään omituisesti sinua kohtaan. Joko olet liian syvällä palstafantasiassa, tai sitten kyse on mielenterveyden ongelmista. Kannattaa jutella asiasta jonkun luotettavan läheisen kanssa tai olla yhteydessä mielenterveyden ammattilaiseen.
- Anonyymi
En tiiä kuka toi aloittaja on mutta onpahan mielenkiintoinen kannanotto sellaselta joka on palstalla ollu jo kauan. Joka varmasti on myös tietoinen kuinka täällä on kiusausta, vedätyksiä, maalituksia, sekä kaikkea muuta mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä kuka toi aloittaja on mutta onpahan mielenkiintoinen kannanotto sellaselta joka on palstalla ollu jo kauan. Joka varmasti on myös tietoinen kuinka täällä on kiusausta, vedätyksiä, maalituksia, sekä kaikkea muuta mahdollista.
Ajattelin ihan samaa. Sivumpaa täältä
- Anonyymi
Yritä pärjäillä, tsempit
- Sheena - Anonyymi
Juu ei, kyllä nyt on palstatauon paikka. Otapa iisisti ja keskity hetkeksi kokonaan siihen reaalielämään ja unohda kaikki täällä nähty ja kuultu
- Anonyymi
Sivusta voi kuule kun ois niin upeeta jos asiat oliskin vaan palstalla olevaa.
- Anonyymi
Jos pyydät tapahtumassa tulta tupakkaasi satunnaiselta osallistujalta jota et tunne ja tämä puhaltaa savut kasvoillesi todeten että ei kuule nyt ole tulta, kokeile jos saisit joltakin muulta, niin olisko tällainen laskettavissa ap:n mainitsemaksi omituiseksi aggressioksi tuntemattomien taholta? Millaista aggressiota ap tarkoittaa?
- Anonyymi
Itse olen kohdannut joskus samaa, enkä tosin tiedä miksi tai kuka sitä harrastaa, mutta näiden ilmiöiden olemassa olen kokenut.
Olen arvellut sen tekijäksi jotain mielenterveyongelmista kärsivää vainoharhaista, tai kateudesta tai myötätuntoon kyvytöntä persoonallisuushäiriöstä trollia
Kykenet valitsemasi musiikin avulla vahvaan emotionaaliseen ilmaisuun. Moni muukin voi tietysti linkittää vaikuttavaa musiikkia, mutta osin persoonattomasti, siinä missä avoin herkyytesi ja erottumisesi yhdistettävään persoonaan tekee sinusta jollekin stalkkauksen ja trollauksen kohteen, jota siivittää epänormaalit tai vainoharhaiset tunteet.
Kyse on kateudesta rakkauden kohdettasi kohtaan tai muiden osoittamasta mielenkiinnosta sinua kohtaan. Trollaus voi olla yksin tarkoitettu ilkeäksi, joku voi tekeytyä ihastuksesi kohteeksi, matkia sinua ja saada siten elämäänsä tyydytystä. Se ettei hän voi olla kuitenkaan oikeasti sinä, voi herättää sairasta raivoa.
Todella vaikuttava musavalinta, jonka palstan alla piilevä sairas ilkeys voisi haluta, niin ettei pelkosi ole mitenkään aiheeton.
🐾 - Anonyymi
Jotain hämärää näitten palstojen taustalla on kyllä. Jotenkn sen aistin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293