Minä kyllä laitan

Anonyymi-ap

Kaikki rikolliset käy minun kunnian päälle ja syrjivät minua joten vaadin korvauksia ja IKUISEN LÄHESTYMISKIELLON JA EIVÄT SAA TULLA 2000kilometriä minua lähemmäs, koska he ovat hengenvaarallisia minulle sekä minun työkavereille ja hallitus on luvannut työpaikan jo vuonna 2017 joten haluan tuon myös!
Ilmoitan kyllä, kun olen siirtymässä niin voivat siirtää rikolliset kauemmas.

4

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TURVALLISUUS EI OLE MIKÄÄN KUNNIANLOUKKAUS VAAN KUNNIA TEKO JA TURVALLISUUS KATTAA MYÖS PERUSTERVEYDEN HUOLLON JOSSA KYLLÄ PUUTTEITA LÖYTYY TÄSSÄ KUNNASSA!

Haluan nähdä, kun AMBULANSSIN JA PALOKUNTA ON 15MINUUTISSA KAAMASMUKASSA!

• Anonyymi

Lupasin käydä vielä huomenna Nellimissä ja jos HENGISSÄ SELVIÄN SILTÄ REISSULTA TAKAISIN NIIN ALAN TEKEMÄÄN LAUSUNTOA.

PITÄÄ TARKISTAA YKSI TURVALLISUUTEEN LIITYVÄ ASIA JOKA ON HÄIRINNYT MINUA PIDEMPÄÄN JOTEN KÄYN TARKISTAMASSA, ETTÄ MUISTINKO OIKEIN.
        JOS MUISTIN NIIN MAINITSEN MYÖS TUON JA LAITAN " NELLIMILÄISETHÄN EI OLE IHMISIÄ NIIN, KUIN EI OLE KAAMASLAISETKAAN!"

MALMIN HELGA SANOI AINA: LAISKAT PIIAT JOUTAA PIHALLE, KUN TEHDÄÄN TÖITÄ!
        HELGASTA EI TYKÄNNYT KUKAAN, KOSKA KUULEMMA VAIN RÄKYTTI, VITTUILI JA HUUSI TYHJÄN PÄIVÄSTÄ ASIOISTA!!!

KAAMASEN KIEVARISSA HELGA HUUSI AINA KUNNIA, MUTTA EI OLE KELVANNUT KELLEEN!
        MINULLE KYLLÄ KELPAA, MUTTA HELGA HÄVIS MINULLE HUUTAMISESSA JA KÄVI MINUN KUNNIALLE SUORAAN!!!

HELGA HUUSI KIEVARISSA: KAAMASLAISET PIHALLE IHMISIÄ TULEE!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupasin käydä vielä huomenna Nellimissä ja jos HENGISSÄ SELVIÄN SILTÄ REISSULTA TAKAISIN NIIN ALAN TEKEMÄÄN LAUSUNTOA.

PITÄÄ TARKISTAA YKSI TURVALLISUUTEEN LIITYVÄ ASIA JOKA ON HÄIRINNYT MINUA PIDEMPÄÄN JOTEN KÄYN TARKISTAMASSA, ETTÄ MUISTINKO OIKEIN.
        JOS MUISTIN NIIN MAINITSEN MYÖS TUON JA LAITAN " NELLIMILÄISETHÄN EI OLE IHMISIÄ NIIN, KUIN EI OLE KAAMASLAISETKAAN!"

MALMIN HELGA SANOI AINA: LAISKAT PIIAT JOUTAA PIHALLE, KUN TEHDÄÄN TÖITÄ!
        HELGASTA EI TYKÄNNYT KUKAAN, KOSKA KUULEMMA VAIN RÄKYTTI, VITTUILI JA HUUSI TYHJÄN PÄIVÄSTÄ ASIOISTA!!!

KAAMASEN KIEVARISSA HELGA HUUSI AINA KUNNIA, MUTTA EI OLE KELVANNUT KELLEEN!
        MINULLE KYLLÄ KELPAA, MUTTA HELGA HÄVIS MINULLE HUUTAMISESSA JA KÄVI MINUN KUNNIALLE SUORAAN!!!

HELGA HUUSI KIEVARISSA: KAAMASLAISET PIHALLE IHMISIÄ TULEE!!!

Helgalle oli sanottu: Xxxx tulee, mutta ET SAATANA ÄRSYTÄ SITÄ YHTÄÄN, KOSKA ON JO MUUTENKIN PAHALLA PÄÄLLÄ JA SEN KANSSA EI PÄRJÄÄ KUKAAN, KOSKA SE EI ANNA SULLE MISSÄÄN ASIASSA PERIKSI!!

SANOIN : KANNA VITTU LIPASTOS ITE MIHIN KERKIÄT!
        ALKO RÄKYTTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN ON TILANNU KANTAJAT KANTAMAAN!
        SANOIN: NO SITTEN, MUTTA KELLO ON NÄKÖJÄÄN KOLME JA MINULLA ALKO ILTATUNNIT...

HELGA SANOI KANTO SOPIMUKSEN IRTI JA HUUSI : SINÄ ET LASKUTA MINULTA MITÄÄN!!?
        SANOIN: ET SOITA MINULLE ENÄÄ IKINÄ!
        EN OLE YHTÄÄN LASKUA TEHNYT HELGALLE VAAN ÄITINI ON TEHNYT KAIKKI LASKUT!
        HELGA KYLLÄ KÄVI NIIN KUNNIALLE, MUTTA SAAN NUOKIN!!!
        HÄNEN KANSSA KYLLÄ SAI VÄÄNTÄÄ JOKA JUMALAN ASIASTA, MUTTA OLIN VARMAAN AINUT JOKA VASTAS JA HELGA SANO : ANTEEKSI VÄÄRÄ NUMERO.
        MINÄ VASTASIN: LASKUTUS ALKAA NYT JA TUNTI HINTA ON 80€, MUTTA JOS HUUDAT NIIN LAITAN 10€ LISÄÄ JOKA HUUDOLTA!

HELGA HYVÄKSY SOPIMUKSEN JA KYLLÄ OLIN JO PANOSTAJA TUOLLOIN.
        ME ASUTTIIN ETELÄSSÄ YHTÄ AIKAA JA HELGA SOITTI JATKUASTI.

MINÄ TREFFEILLÄ JA PUHELIN SOI JA MINÄ KATOIN KUKA SOITTAA. NÄYTÖLLÄ LUKI HELGA JA MINÄ SANOIN " PITÄÄ LAITTAA PUHELIN KIINNI, KOSKA TUO EI LOPETA SOITTAMISTA!"
        MIES Katso pikkusen pitkään, kun sanoin : Vanha mummo soittaa ja en kyllä vastaa nyt.

Me oltiin Facebookin kautta tuttuja ja minun täti oli siellä kaverina ja hänen kanssa juttelin siellä eli olin HYVÄ TAPAINEN, mutta olin sanonut Helgalle: Et soittele koska minä menen miehen kanssa kahville ja ajelen sen jälkeen Ivaloon.
        Ei kai nyt yhden kerran kahvilla käynnin perusteella voi päättää mitään.

Sammutin PUHELIMEN DIPLOMAATTISISTA SYISTÄ, koska olisin joutunut IHAN VIERAAN MIEHEN KANSSA NAIMISIIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helgalle oli sanottu: Xxxx tulee, mutta ET SAATANA ÄRSYTÄ SITÄ YHTÄÄN, KOSKA ON JO MUUTENKIN PAHALLA PÄÄLLÄ JA SEN KANSSA EI PÄRJÄÄ KUKAAN, KOSKA SE EI ANNA SULLE MISSÄÄN ASIASSA PERIKSI!!

SANOIN : KANNA VITTU LIPASTOS ITE MIHIN KERKIÄT!
        ALKO RÄKYTTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN ON TILANNU KANTAJAT KANTAMAAN!
        SANOIN: NO SITTEN, MUTTA KELLO ON NÄKÖJÄÄN KOLME JA MINULLA ALKO ILTATUNNIT...

HELGA SANOI KANTO SOPIMUKSEN IRTI JA HUUSI : SINÄ ET LASKUTA MINULTA MITÄÄN!!?
        SANOIN: ET SOITA MINULLE ENÄÄ IKINÄ!
        EN OLE YHTÄÄN LASKUA TEHNYT HELGALLE VAAN ÄITINI ON TEHNYT KAIKKI LASKUT!
        HELGA KYLLÄ KÄVI NIIN KUNNIALLE, MUTTA SAAN NUOKIN!!!
        HÄNEN KANSSA KYLLÄ SAI VÄÄNTÄÄ JOKA JUMALAN ASIASTA, MUTTA OLIN VARMAAN AINUT JOKA VASTAS JA HELGA SANO : ANTEEKSI VÄÄRÄ NUMERO.
        MINÄ VASTASIN: LASKUTUS ALKAA NYT JA TUNTI HINTA ON 80€, MUTTA JOS HUUDAT NIIN LAITAN 10€ LISÄÄ JOKA HUUDOLTA!

HELGA HYVÄKSY SOPIMUKSEN JA KYLLÄ OLIN JO PANOSTAJA TUOLLOIN.
        ME ASUTTIIN ETELÄSSÄ YHTÄ AIKAA JA HELGA SOITTI JATKUASTI.

MINÄ TREFFEILLÄ JA PUHELIN SOI JA MINÄ KATOIN KUKA SOITTAA. NÄYTÖLLÄ LUKI HELGA JA MINÄ SANOIN " PITÄÄ LAITTAA PUHELIN KIINNI, KOSKA TUO EI LOPETA SOITTAMISTA!"
        MIES Katso pikkusen pitkään, kun sanoin : Vanha mummo soittaa ja en kyllä vastaa nyt.

Me oltiin Facebookin kautta tuttuja ja minun täti oli siellä kaverina ja hänen kanssa juttelin siellä eli olin HYVÄ TAPAINEN, mutta olin sanonut Helgalle: Et soittele koska minä menen miehen kanssa kahville ja ajelen sen jälkeen Ivaloon.
        Ei kai nyt yhden kerran kahvilla käynnin perusteella voi päättää mitään.

Sammutin PUHELIMEN DIPLOMAATTISISTA SYISTÄ, koska olisin joutunut IHAN VIERAAN MIEHEN KANSSA NAIMISIIN.

Laitan ÄITINI vielä ja äitini sanoi keitä poliisit oli autossa jotka oli tutkineet risteyksen ja ei poliisitkaan saa niin tehdä, mutta äiti oli sanonut toiselle poliisille joka teki jotain.

Ei ole sutkaamista jos POLIISIEN mielestä minulla on jotain taitoa mitä hekin haluaa päästä käyttämään.

Ei he ole tehneet minulle vaan äidille ja hän on luvannut minulle KAIKEN.
        Ei hän tarvi, koska hän kuuluu minun perheeseen vaikka asuisin HEVON VITUN JEERASSA.

Äitini valehteli jo sen, että poliisi vei minut vankilaan nais poliisin kanssa ja muistan sukunimet. Ei vieneet vaan he veivät minut parkkipaikalla josta siirryin Sodankylän poliisien kyytiin.
        Sodankylän mies poliisi oli sen näköinen, että heillä tulee tappelu. Minä siirryin äkkiä toiseen koppiin pois tieltä, koska minä olisin saanut itsekkin selkään.
        Sodankylässä istuin kopissa pihalla.
        En tietenkään moiti, mutta vaihdon jälkeen kyyti oli paska enkä saanut lämmitystä.
        En hakannut kertaakaan seinään, että saa lämmitystä.
        Olen niin lyhyt joten minä mahduin siinä pienessä löytämään asentoja jossa minä sain omalla takilla sekä keholla pidettyä itseni lämpimänä.
        Minä olen niin lihava ja minä olen joogaillut niin osaan olla notkea.

Minähän lopetin siihen, kun tein jooga asennon ja vetasin itseni oman ranteen yli ympäri ja makasin lattialla selälläni ja mietin " Mitähän vittua tapahtu."
        Asuin yksin ja lattialla selälläni makaan ja käänsin päätä ja sanoin : EI SAATANA TAAS PATTERI VIERESSÄ JA HYVÄ, ETTÄ EN SIIHEN TAAS ISKENYT PÄÄTÄ.

Eka kerralla lapset oli laittaneet kaikki kengät riviin ja minä kävelin pimeässä eteisessä omaan huoneeseen nukkumaan.
        En voinut nukkua, koska lensin päin patteria ja päästä vuosi verta.
        Minä olin silloin kaljuksi vetänyt pään.
        Mulle sanottiin, että : EI ENÄÄ ET VEDÄ KALJUKSI.

Olin edellisenä päivänä käyny äidin luona leikkauttamassa hiukset. Seuraavana päivänä tulin huivi päässä ja isä kysy : Mitä nyt?
        Vastasin: Äiti saa leikata minun hiukset.
        Vanhemmat nauro ja sanovat: Et muuta taas keksinyt.
        Hiusten värjäys epäonnistui ja mulla meni hermot joten ratkaisin asian ja luovuin hiuksista.
        Turhan päiväsistä viitti edes itsensä kanssa riidellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10825
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8067
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5201
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3528
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      110
      3526
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      30
      3483
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      51
      2460
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1956
    Aihe