Ay-liikkeen omistama ja "yleishyödyllisenä" yrityksenä verovapaasti toimivan lafkan nimi tulisi muuttaa. Perusteluna se, että se on k o i j a r e i d e n hallinnoima ja johtama, oikea nimi olisi KOIJAAMO.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Niinhän tuo on. Pyysivät jotain tarjousta. Emme halua olla missään tekemisissä koijareiden kanssa.
- Anonyymi
Rakennusliitto ja PAM ovat joutuneet myymään Kojamon osakkeitaan. Onko joutuneet rahoittamaan lakkoilua?
- Anonyymi
Hyvä ehdotus, mutta olisko kirjoitusasu vakuuttavampi neljällä j:llä?
- Anonyymi
Ammattiliittojen nostamat osingot verolle. Liitot eivät todellisuudessa täytä verottomuuden kriteerejä. vteorishe da, vpraktishe niet.
Teollisuusliitto omistaa osakkeita 151 miljoonan euron edestä. Hei, mikä on liiton toimiala? Jos osinko-% on viisi, niin Teollisuusliitto on saanut kuitata verottomana 7,5 miljoonan euron osingon. Varsinaista veroparatiisihommaa. Eikö veroviranomainen toimi? Osingoilla rahoitettiin viime keväänä satamien sulkeminen neljäksi viikoksi. Vai tulivatko rahat sittenkin Putinilta?
Hei ajatelkaa, että ammattiliitot hyökkäsivät yrityksiä vastaan ja tekivät näille miljoonien vahingot. Mitä siitä seurasi? Jutuiko Riku Aalto syytteeseen ja vahingonkorvausvelvollisuuteen? Elokapinan 15 000 euron lasku on pienats.
SAK-laisten ammattiliitot pitäisi tuomita lakkautettavaksi yhteiskunnalle vahingollisen toiminnan takia. esim. Ammattiliitto Pro rikkoo jatkuvasti lakia, kun järjestää laittomia lakkoja.
Osingot verolle! Liitot eivät ole yleishyödyllisiä, joille verottomuus on ok. Marttaliitto on. SAK ei ole. - Anonyymi
Ammattiliitot omistavat vajaat 20% Kojamon osakkeista.
- Anonyymi
Koijjjjaamon osakkeista 🤣
- Anonyymi00008
Milloin Kojamo tutkitaan läpikotaisin?
- Anonyymi00009
Kojamo on kalalaji joka tutkitaan perusteellisesti kun se perataan ja laitetaan ruuaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493