Eli on hänen kanssa.

Anonyymi-ap

Ei kirjoitus olis muuten noin nopeasti kadonnut.
Sukuni tietää minut, mutta minä en tiedä keitä minun sukulaiset on.

Tiedän vain että he ovat suurin osa äitini puolelta samanlaisia jotka tukkii nokkansa joka paikkaan tässä kunnassa.

Ovat vielä enemmän alkaneet tekemään tuota, kun minä kävin Panostajan koulutuksen.

Minusta PETSAMOSTA POISTETTUJEN SUOMALAISTEN SUKUJEN PITÄISI SAADA ÄÄNESTÄÄ INARIN KUNNASSA SIITÄ, että KUKA KÄY KENEN KUNNIALLE.

Koska EDUSTAN KAIKKIA, koska ollaan YHDENVERTAISIA ja EI PETSAMOON OLE SAANUT JÄÄDÄ KUKAAN.
He jotka ovat jääneet on painuneet metsään piiloon ja tekeytyneet venäläisiksi.

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA PESIN VANKILASSA OSASTON KAIKKI LATTIA KAIVOT JA VARTIJAT KÄVI KATSOMASSA, KOSKA HUUSIN TOISILLE VANGEILLE: ONKOHAN TÄNNE JOKU PIILOTTANUT RUUMIIN, KOSKA LATTIAKAIVOSTA LÖYTY PERUUKKI JA JÄIN MIETTIMÄÄN OLISKO KYSEESSÄ KUITENKIN JOKU KADONNUT VANKI JOKA ON PALOITELTU JA TUKITTU TUONNE LATTIAKAIVOON LIKOAMAAN!!!

Vangit sano mulle: EI SAA PELOTELLA!
      Minä pitelin PERUUKIN NÄKÖISTÄ HIUS KASAA KÄDESSÄ JA KYSYIN: EIKÖ TÄMÄ MUKA TEISTÄ NÄYTÄ RUUMIIN HIUKSILTA?

Vangit pysy SELLISSÄ ja yks alko HUUTAMAAN, kun sanoin : PITÄÄ PUTSATA NUO ILMASTOINTI KANAVAT NIIN NÄKEE MONTAKO RUUMISTA SIELTÄ LÖYTYY!

VARTIJA TULI SANOMAAN: KYLLÄ TÄÄLLÄ SAA SIIVOOTA!!!

Olin varmaan parhaimmillani, kun SIIVOOSIN JA KEKSIN, ETTÄ VOIN HAKEA MUKA KADONNEITA VANKEJA!

En kyllä tiedä onnistuuko sama temppu muilta, koska EI SINNE VANKIEN SEKAAN niin vain oikeesti mennä.

• Anonyymi

Minusta tuo oli KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄN, kun MINÄ VÄHÄN PIRISTIN ITSEÄNI VANKILASSA JA KEKSI ETTÄ VOISIN ETSIÄ VAIKKA RUUMIITA!
        HEILLÄ OLI SENTÄÄN OMAT RIKOKSET JOIDEN PÖYTÄKIRJOJA LUKIVAT JA MINULLA EI MITÄÄN.
        MINUSTA TUO KADONNEIDEN RUUMIDEN ETSIMINEN OLI KAIKISTA HAUSKINTA,KUN TEKI SIIVOAMALLA.

MINÄ MENIN VIELÄ LATTIALLE JA KONTTASIN SEKÄ PYYHIN ROISKEITA JA SANOIN : MITÄHÄN TÄHÄN OIKEIN ON LENTÄNYT.
        EI TOISET OLLEET OIKEIN JUTTU PÄÄLLÄ.

EN MEINANNUT PÄÄSTÄ LATTIALTA YLÖS, MUTTA EI KUKAAN TULLUT EDES AUTTAMAAN JOTEN NOUSIN PENKIN AVULLA YLÖS.
        TOISET LUULI, ETTÄ OLEN LOPPU PÄIVÄN SELLISSÄ.
        HE EREHTYVÄT JA HYÖKKÄSIN KEITTIÖÖN KUN JOKU MENI JA SANOIN: KYLLÄ ON KIVA OLLA KUN OLEN SIIVOONNUT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo oli KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄN, kun MINÄ VÄHÄN PIRISTIN ITSEÄNI VANKILASSA JA KEKSI ETTÄ VOISIN ETSIÄ VAIKKA RUUMIITA!
        HEILLÄ OLI SENTÄÄN OMAT RIKOKSET JOIDEN PÖYTÄKIRJOJA LUKIVAT JA MINULLA EI MITÄÄN.
        MINUSTA TUO KADONNEIDEN RUUMIDEN ETSIMINEN OLI KAIKISTA HAUSKINTA,KUN TEKI SIIVOAMALLA.

MINÄ MENIN VIELÄ LATTIALLE JA KONTTASIN SEKÄ PYYHIN ROISKEITA JA SANOIN : MITÄHÄN TÄHÄN OIKEIN ON LENTÄNYT.
        EI TOISET OLLEET OIKEIN JUTTU PÄÄLLÄ.

EN MEINANNUT PÄÄSTÄ LATTIALTA YLÖS, MUTTA EI KUKAAN TULLUT EDES AUTTAMAAN JOTEN NOUSIN PENKIN AVULLA YLÖS.
        TOISET LUULI, ETTÄ OLEN LOPPU PÄIVÄN SELLISSÄ.
        HE EREHTYVÄT JA HYÖKKÄSIN KEITTIÖÖN KUN JOKU MENI JA SANOIN: KYLLÄ ON KIVA OLLA KUN OLEN SIIVOONNUT!

Noiden kadonneiden vankien RUUMIDEN ETSIMISEN vuoksi voisin kyllä mennä vankilaan takaisin, koska se oli hauskaa ja varsinkin kun itse unohti mitä olin aiemmin sanonut ja esitellyt toisille vangeille jotka olivat melkeen tappaneet ja saivat mitättömät tuomiot.

Minulla siellä vankilassa olis pitänyt pelottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noiden kadonneiden vankien RUUMIDEN ETSIMISEN vuoksi voisin kyllä mennä vankilaan takaisin, koska se oli hauskaa ja varsinkin kun itse unohti mitä olin aiemmin sanonut ja esitellyt toisille vangeille jotka olivat melkeen tappaneet ja saivat mitättömät tuomiot.

Minulla siellä vankilassa olis pitänyt pelottaa

Yksi oli iskenyt puukolla 2sentin päähän kaulavaltimosta ja sai vajaan vuoden vankeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi oli iskenyt puukolla 2sentin päähän kaulavaltimosta ja sai vajaan vuoden vankeutta.

Hän oli meidän vankila osaston LEIPÄ VASTAAVA...
        Sanoin muistaakseni: Voishan nämä leivät sivuuttaa osastolla niin olis tekemistä.

Puukko hippasilla EN EHTINYT OLEMAAN, mutta kysyin: Lähtisikö näillä IKEAN muovi veitsellä henki?
        Oltiin syömässä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe