Löysin vielä suvun tehtaita joita olivat perustaneet.

Anonyymi-ap

Äitini isän suvusta löytyi sukunimi Dufva joka mainitaan myös Vänrikki Stoolin tarinoissa eli Sven Dufva ja Runeberg on kirjoittanut tuon kirjan.

Dufvan suku oli perustanut Ruotsiin ensimmäisen uusi hopea tehtaan eli ALPAKKA.

Kirkot käyttää alpakasta tehtyjä hopea astioita, koska ne ei tummu niin kuin oikea hopea.
Kyllä niitä käytetään myös muuallakin ja ihan varmasti Presidentin linnassakin.

11

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fiktiivinen henkilö

• Anonyymi

Taiat olla vielä sukua Ruotsin kuninkaalle.

• Anonyymi

Äitini on syntynyt Runebergin päivänä, mutta Tervahauta onneksi on sanonut: EI KUNNIOILLA OLE VÄLIÄ.

Eihän tässä kyllä mene muuta, kuin SUOMEN PUOLUSTUSVOIMAT koska Marsalkka Mannerheim on samoja sukuja ja Vänrikki Stoolin tarinoiden kautta lähtee loput.

Ehkä VITUN NAHKAISET RITSAT TOIMII MAANPUOLUSTUKSESSA, mutta ONNEKSI MINUN EI TARVI OSALLISTUA TUOHON.

Minä olen sentään käynyt RÄJÄYTTÄJÄN KOULUTUKSEN ja ei siellä sentään KLIMAXILLA RÄJÄYTELTY.

En olisi päässyt mihinkään mukaan jos olisin PERSETTÄ KEIKUTELLUT tai tehnyt jotain muuta vastaavaa jota naiset tekevät.

Menin Olympia Stadionille ekana aamuna niin kyllä kuulin vittuilua ja tuo johtui siitä, koska en näyttänyt siltä että voisin tehdä töitä vaan olen lähtenyt katseleen komeita miehiä.

Tein töitä ja tein pidempään päivää mitä olis edes tarvinnut. Naisena ei ole helppoa mennä miesten työmaalle töihin, mutta menin vain ja sanoin : Tulin töihin ja olen työssä OPPIJAKSOLLA.
      Mulle näytettiin lasku ja olin laskulla KIVIMIES niin, kuin kaikki toisetkin STERKMAN MININGIN PANOSTAJAT.
      Nauroin, kun näin minä olin KIVIMIES ja jäin miettimään mikä tuo juttu on.

STERKMAN MININGIN INSTAGRAM TILILLÄ HE ESITTELIVÄT KIVIMIES TYÖNTEKIJÖITÄ.
      Kyllä katsoin nuo ja kyllä käyn vieläkin välillä katsomassa mitä he laittavat.
      Heillä mm voiman nosto kisoja ja he kulkee ulkomailla asti kisaamassa.

Ei voi mitään jos toisten KUNNIOILLA on enemmän arvoa mitä kaikella mikä liittyy minuun.

• Anonyymi

Hyvät rahat kyllä saan jos sukuni on tehnyt myös Ruotsin kuninkaan linnaan astiastoja ALPAKASTA.

Presidentti Stubb on VÄNRIKKI sotilas arvoltaan, mutta hän kertoi liittyvänsä myös Ruotsin kuninkaallisiin jollain tavalla.

Minun suku liittyy varmaan haarukoiden, veitsien, lusikoiden sekä muiden ottimien kautta.

Niin tietenkin Vänrikki Stoolin tarinan kautta päästään kaikki RUOTSIN KUNINKAAN LINNAAN.
        Sven Dufva joka on Runebergin keksimä tarinan henkilö, mutta SUKUNI ON OIKEESTI myös DUFVA ja tuo ALPAKKA tehdas mainitaan myös Ruotsin historiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät rahat kyllä saan jos sukuni on tehnyt myös Ruotsin kuninkaan linnaan astiastoja ALPAKASTA.

Presidentti Stubb on VÄNRIKKI sotilas arvoltaan, mutta hän kertoi liittyvänsä myös Ruotsin kuninkaallisiin jollain tavalla.

Minun suku liittyy varmaan haarukoiden, veitsien, lusikoiden sekä muiden ottimien kautta.

Niin tietenkin Vänrikki Stoolin tarinan kautta päästään kaikki RUOTSIN KUNINKAAN LINNAAN.
        Sven Dufva joka on Runebergin keksimä tarinan henkilö, mutta SUKUNI ON OIKEESTI myös DUFVA ja tuo ALPAKKA tehdas mainitaan myös Ruotsin historiassa.

Isäni suku Karjalasta lähtenyt Petsamoon alueelta josta Elias Lönnrot on kirjoittanut Kalevalan.

En muista ulkoa, mutta lueskelin tuosta yhteen väliin.

Koko Suomen HISTORIA on minun kautta KUNNIANLOUKKAUS eli yhdenvertaisuuslain mukaan olla KAIKKI HÄPEÄKSI.

He eivät pysty edes kääntämään asiaa, koska olen liian VAHVA ja tämä on Suomen valtion moka, koska jos minulla olisi DIPLOMAATTI OIKEUDET NIIN OLISIN TOIMINUT TOISELLA TAVALLA.

EI MINUA OLIS KÄYTETTY HYVÄKSI, KOSKA OLEN TODISTANUT OLEVANI LUONTEELTANI SELLAINEN, ETTÄ JOS MINULLA ON KUNNIAA NIIN KÄYTTÄYDYN SEN ARVON MUKAAN.
        MINÄ MYÖS NOSTAN TOISTEN IHMISTEN ARVOA JOTKA OIKEESTI ARVOSTAA JA HE TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ ARVOSTAN HEITÄ.
        HE TIETÄVÄT MYÖS SEN, ETTÄ JOS MINÄ HUOMAAN ETTÄ JOKU JOTA EN ARVOSTA EIKÄ HÄN ARVOSTA MINUA VAAN ARVOA JOSTA HÄN VOIS HYÖTYÄ NIIN KELLÄÄN EI OLE HYVÄ OLLA, koska VEDÄN MATON POIS ALTA JA TAAS ON SAATANAN MOINEN SOTA PYSTYSSÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isäni suku Karjalasta lähtenyt Petsamoon alueelta josta Elias Lönnrot on kirjoittanut Kalevalan.

En muista ulkoa, mutta lueskelin tuosta yhteen väliin.

Koko Suomen HISTORIA on minun kautta KUNNIANLOUKKAUS eli yhdenvertaisuuslain mukaan olla KAIKKI HÄPEÄKSI.

He eivät pysty edes kääntämään asiaa, koska olen liian VAHVA ja tämä on Suomen valtion moka, koska jos minulla olisi DIPLOMAATTI OIKEUDET NIIN OLISIN TOIMINUT TOISELLA TAVALLA.

EI MINUA OLIS KÄYTETTY HYVÄKSI, KOSKA OLEN TODISTANUT OLEVANI LUONTEELTANI SELLAINEN, ETTÄ JOS MINULLA ON KUNNIAA NIIN KÄYTTÄYDYN SEN ARVON MUKAAN.
        MINÄ MYÖS NOSTAN TOISTEN IHMISTEN ARVOA JOTKA OIKEESTI ARVOSTAA JA HE TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ ARVOSTAN HEITÄ.
        HE TIETÄVÄT MYÖS SEN, ETTÄ JOS MINÄ HUOMAAN ETTÄ JOKU JOTA EN ARVOSTA EIKÄ HÄN ARVOSTA MINUA VAAN ARVOA JOSTA HÄN VOIS HYÖTYÄ NIIN KELLÄÄN EI OLE HYVÄ OLLA, koska VEDÄN MATON POIS ALTA JA TAAS ON SAATANAN MOINEN SOTA PYSTYSSÄ.

EI SENTÄÄN TARVINNUT RUOSKAA KAIVAA JA LÄHTEÄ KYLÄLLE SEN KANSSA VETELEMÄÄN PITKIN PERSETTÄ!

EN OLE MUUTA VAILLA, KUIN DIPLOMAATTI OIKEUKSIA JOISTA LUIN, ETTÄ NUO NYT VAAN KUULUU JA INARIN KUNNALLA EI OLE OLLUT OIKEUTTA POISTAA OIKEUKSIA JOTKA VALTIO ANTANUT.

KUNNAN TEHTÄVÄ ON OLLUT VALVOA, ETTÄ DIPLOMAATTI OIKEUDET ON MEILLÄ JOILLE NUO KUULUU.

KUNTA EI ENÄÄ SAA OIKEUKSIA VALVOA, ETTÄ DIPLOMAATTI OIKEUDET ON MEILLÄ JOILLE NUO KUULUU, KOSKA KUNTA ON POISTANUT NUO.

EI OLE OLLUT EDES KOLTANSAAMELAINEN HÄN JOKA ON DIPLOMAATTI OIKEUDET PETSAMOSSA ENSIMMÄISENÄ SAANUT.
        OLI OLLUT KARJALASTA TULLUT KARJALAINEN, MUTTA EI OLE YHDENVERTAINEN ETELÄSTÄ MUUTTANEEN KARJALAISEN KANSSA.
        PETSAMON KARJALAISET OLI PETSAMOLAISIA JO SILLOIN, KUN PETSAMO ON LIITETTY SUOMEEN.

HE OLIVAT KAIKKI UUDISRAIVAAJIA JOTKA PETSAMOON MENI 1800 LUVULLA!

VITTU EI MENE KYLLÄ LÄPI, ETTÄ SAARISELÄLLÄ ASUU MUKA UUDISRAIVAAJIA KESKELLÄ MATKAILUKESKUSTA. MENIS KYLLÄ JOS HE OMISTAISIVAT KAIKKI HOTELLIT SEKÄ KAUPAT, MUTTA EI NOILLA YRITYS TOIMINNOILLA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI SENTÄÄN TARVINNUT RUOSKAA KAIVAA JA LÄHTEÄ KYLÄLLE SEN KANSSA VETELEMÄÄN PITKIN PERSETTÄ!

EN OLE MUUTA VAILLA, KUIN DIPLOMAATTI OIKEUKSIA JOISTA LUIN, ETTÄ NUO NYT VAAN KUULUU JA INARIN KUNNALLA EI OLE OLLUT OIKEUTTA POISTAA OIKEUKSIA JOTKA VALTIO ANTANUT.

KUNNAN TEHTÄVÄ ON OLLUT VALVOA, ETTÄ DIPLOMAATTI OIKEUDET ON MEILLÄ JOILLE NUO KUULUU.

KUNTA EI ENÄÄ SAA OIKEUKSIA VALVOA, ETTÄ DIPLOMAATTI OIKEUDET ON MEILLÄ JOILLE NUO KUULUU, KOSKA KUNTA ON POISTANUT NUO.

EI OLE OLLUT EDES KOLTANSAAMELAINEN HÄN JOKA ON DIPLOMAATTI OIKEUDET PETSAMOSSA ENSIMMÄISENÄ SAANUT.
        OLI OLLUT KARJALASTA TULLUT KARJALAINEN, MUTTA EI OLE YHDENVERTAINEN ETELÄSTÄ MUUTTANEEN KARJALAISEN KANSSA.
        PETSAMON KARJALAISET OLI PETSAMOLAISIA JO SILLOIN, KUN PETSAMO ON LIITETTY SUOMEEN.

HE OLIVAT KAIKKI UUDISRAIVAAJIA JOTKA PETSAMOON MENI 1800 LUVULLA!

VITTU EI MENE KYLLÄ LÄPI, ETTÄ SAARISELÄLLÄ ASUU MUKA UUDISRAIVAAJIA KESKELLÄ MATKAILUKESKUSTA. MENIS KYLLÄ JOS HE OMISTAISIVAT KAIKKI HOTELLIT SEKÄ KAUPAT, MUTTA EI NOILLA YRITYS TOIMINNOILLA!!!

Korvaukset kyllä kuuluu, mutta joudun varmaan vielä töihin niin nämä Diplomaatti oikeudet saadaan koko Suomen alueelle niin EI TARVI ALKAA KADEHTIMAAN kun meillä on ja toisilla on VAIN KIELI OIKEUS.

MULLE ERÄS RUOTSIN KIELINEN NAINEN ILMOITTI RAASEPORISSA, ETTÄ HEILLÄ ON MYÖS OIKEUKSIA.
        HALUAN TIETÄÄ MITÄ MUITA OIKEUKSIA HEILLÄ ON, KUIN PUHUA RUOTSIA, JUODA KALJAA JA VIINAA SEKÄ VETÄÄ HUUMEITA.
        EN VARMASTI VALEHTELE, ETTÄ HE TEKEVÄT NOITA ASIOITA RAASEPORISSA VAIKKA HUUMEET ON KIELLETTY MYÖS SIELLÄ.
        KYSYKÄÄPÄ TAMMISAAREN JA LOHJAN POLIISILTA, ETTÄ TEKEEKÖ HE OIKEESTI TYÖTÄ JOKA KUULUU POLIISILLE!?
        HE IHAN VARMASTI VASTAA: ME OLLAAN PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN HOITAJIA JA EI TÄÄLLÄKÄÄN POLIISIT TEE TYÖTÄ JOKA KUULUU POLIISILLE...

• Anonyymi

Tutki vielä pitemmälle niin selviää, että simpanssikin kuuluu sukuun.

• Anonyymi

Ehkä pari varistakin.

• Anonyymi

Tarzan-apinoiden kuningas!

• Anonyymi

Harhaa vain....harhaa vain...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4796
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      57
      2641
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1054
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1025
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1014
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      121
      970
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      944
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      855
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49
      854
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      52
      810
    Aihe