Mitä ateisteilla on alpakoita vastaan? Miksi he eivät halua alpakkaa ja estävät teistejä pitämästä niitä kotonaan?
Jokaisessa perheessä pitää olla alpakka
47
374
Vastaukset
- Anonyymi
Söötti eläin kieltämättä.
- Anonyymi
Kissa on mukava.
Jokaisella ateistilla pitää olla kotonaan Raamattu, luotettava ja erehtymätön Jumalan Sana, josta voi yrittää etsiä syntiinlangenneen ateistin synnin vajavoittamalla järjellä ristiriitoja.
Ateisti lukee Raamattua kuin asianajaja, joka etsii testamentista kohtia, jotka voisi riitauttaa.
Uskovainen lukee Raamattua huomioiden erikoisesti sen että mitäs täällä on minulle luvattu.- Anonyymi
Raamattu toimii näkökulmasta riippumatta hyvin
pannunalusena. - Anonyymi
Minä olen ateisti ja minulla on kotona Raamattu, Koraani, Kalevala ja Mormonin kirja.
Ja on minulla Rolandin laulu, Ilias, Odysseia, Aeneis,... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu toimii näkökulmasta riippumatta hyvin
pannunalusena.Moni Raamattu roimii hyvin myös sätkäpaperina, vaikka taskuun mahtuva virsikirja onkin siihen tarkoitukseen kätevämpi.
- Anonyymi
Pirunkin sanotaan lukevan Raamattua. Miten hän sitä lukee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirunkin sanotaan lukevan Raamattua. Miten hän sitä lukee?
>>>Pirunkin sanotaan lukevan Raamattua. Miten hän sitä lukee?<<<
Piru osaa Raamatun ulkoa.
Heti alkuun perkele haastoi Jeesuksen kaksinkamppailuun erämaassa.
Perkele jankutti: "Jos sinä olet Jumalan Poika........Jos sinä olet Jumalan Poika..."
Ja perkele käytti jopa Raamatun lausetta Jeesusta kiusatakseen, sanoen:
"Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'." Matteus 4:6
Mutta Jeesus ei tullut maan päälle mitään benji-hyppyjä tekemään, ja voitti saatanan Jumalan Sanalla, sanoen:
"Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'." Matteus 4:7
Jeesus löi pirun tässä 1. erässä sanomalla:
Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'." Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
Matteus 4:10,11
Ja lopullinen voitto perkeleestä tuli Jumalalle Golgatan ristillä Jeesuksessa Kristuksessa, joka vuodatti pyhän verensä ristillä meidän syntien edestä, syntien anteeksiantamiseksi.
Johannes 3:16-17 FB38
[Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.]
Matteuksen evankeliumi:
4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
4:3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'." >> Jakeen lisätiedot
4:5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
4:6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
4:8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
4:9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
4:11 Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Pirunkin sanotaan lukevan Raamattua. Miten hän sitä lukee?<<<
Piru osaa Raamatun ulkoa.
Heti alkuun perkele haastoi Jeesuksen kaksinkamppailuun erämaassa.
Perkele jankutti: "Jos sinä olet Jumalan Poika........Jos sinä olet Jumalan Poika..."
Ja perkele käytti jopa Raamatun lausetta Jeesusta kiusatakseen, sanoen:
"Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'." Matteus 4:6
Mutta Jeesus ei tullut maan päälle mitään benji-hyppyjä tekemään, ja voitti saatanan Jumalan Sanalla, sanoen:
"Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'." Matteus 4:7
Jeesus löi pirun tässä 1. erässä sanomalla:
Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'." Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
Matteus 4:10,11
Ja lopullinen voitto perkeleestä tuli Jumalalle Golgatan ristillä Jeesuksessa Kristuksessa, joka vuodatti pyhän verensä ristillä meidän syntien edestä, syntien anteeksiantamiseksi.
Johannes 3:16-17 FB38
[Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.]
Matteuksen evankeliumi:
4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
4:3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'." >> Jakeen lisätiedot
4:5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
4:6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
4:8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
4:9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
4:11 Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.Jeesus oli erämaassa hortoillessaan psykoosissa, kun kuuli olemattoman puhuvan hänelle. Ettei vain olisi ollut deliriumin kourissa liiallisen viininlipittämisen vuoksi.
- Anonyymi
Alpakka ei sovi Suomeen koska täällä on tilalla lammas
se kuuluu etelä-Amerikkaan
Etelä-Amerikkaan ei sovi virtahepo
koska siellä on tilalla x
mikä on x? haluatko blljardööriksi kilpailun loppukysymys- Anonyymi
Ateisti sanoo:
" En näe Jumalaa. Jumalaa ei ole olemassakaan."
Se on vähän niinkuin muurahainen nousisi Suomessa 20 cm korkealle ruohon korrelle ja sanoisi:
"En näe Etelä-Amerikkaa."
"Etelä-Amerikkaa ei se ole olemassakaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti sanoo:
Se on vähän niinkuin muurahainen nousisi Suomessa 20 cm korkealle ruohon korrelle ja sanoisi:
"Etelä-Amerikkaa ei se ole olemassakaan."Katsokoon karttapallosta. Etelä-Amerikasta on todisteita, joku on käynyt siellä. Jumalasta ei ole todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti sanoo:
"Etelä-Amerikkaa ei se ole olemassakaan."Etelä-Ameriikka löydettiin jo 1400 luvulla,tuo Jumala on vieläkin jossain piilossa,hu huu!
- Anonyymi
Kyllä monet pitkät, koripalloilijan kokoiset lampurit ovat vaihtaneet lampaansa alpakoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monet pitkät, koripalloilijan kokoiset lampurit ovat vaihtaneet lampaansa alpakoihin.
Ainakin teistihujopit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole lampaita eikä alpakoita, mutta kummankin villasta ommeltuja sukkia minulla kyllä on.
-hujoppi-
- Anonyymi
Estävätkö ateistit ihmisiä pitämästä alpakoita? Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan?
Missä kohtaa ateismissa kielletään alpakoiden pitäminen?- Anonyymi
Ateistit eivät hyväksyneet sitä, että teisteillä oli kotonaan alpakoita ja valittivat, kunnes ne hävitettiin. Ihan ilman syytä. Olivat varmaan kateellisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit eivät hyväksyneet sitä, että teisteillä oli kotonaan alpakoita ja valittivat, kunnes ne hävitettiin. Ihan ilman syytä. Olivat varmaan kateellisia.
Milloin näin on muka tapahtunut? Onko linkkejä uutiseen? Vai on tämä taas vain uskisten valehtelua?
- Anonyymi
Mulla on vaa hiihtokilpailuista alpakkalusikoita. Jumala ei tosin auttannu piirikunnallisia pidemmälle.
- Anonyymi
ja nekin on ihan tummuneita
- Anonyymi
Alpakkaa ei ole pakko olla, mutta korttipakka pitää olla. Jeesuskin pelasi räsypokkaa opetuslastensa kanssa ja kivaa oli. Erityisen haastavaa oli saada Pietari munasilleen, koska hän oli niin taitava pelaaja. Tämä tosi tarina on perimätietona tullut.
- Anonyymi
musta laama vai oliko se musta lammas 🤣
- Anonyymi
Voin vain kuvitella aloittajan hankkineen alpakan omaan pieneen kerrostalo yksiöön ja naapureiden valittaneet asiasta.
Lopulta viranomaiset ottaneet eläimen pois eläinrääkkäyksen takia ja saanut kiellon pitää eläimiä.
Sitten aitona hihhuli hän pitää kaikkia muita automaattisesti ateisteina. - Anonyymi
Joka perheessä pitää olla Raamattu!
- Anonyymi
Jep. Pannunalusta tarvitaan aina.
- Anonyymi
Jokaisella ateistilla pitäisi olla kissa🐈
Kissa 🐱 on mukava eläin.
Kissa on ateistille elävä todiste siitä että kissa ei ole syntynyt jonkun alkupaukun 💥 tuloksena sattumalta, vaan Luoja-Jumala on sen luonut.
Miten tyhjyys voisi alkupaukutella💥💥💥- Anonyymi
"Anonyymi
2024-10-09 10:21:22
Jokaisella ateistilla pitäisi olla kissa🐈
Kissa 🐱 on mukava eläin".
+++++++++++++++++
Kaikilla Aitolaisilla pitää ollla aina sateenvarjo mukana.
-Kuis nii ?
Jos _umala pudottaa raamatun taivaasta nii se saattaa pudota niskaan. - Anonyymi
Oletko ihan höperö? Ei evoluutioteoria väitä, että kissat tai mikään muukaan eläin tai edes kasvi olisi syntynyt alkuräjähdyksessä. Miksi uskovaiset aina valehtelevat?
- Anonyymi
Jokaisella ateistilla pitäisi olla kotonaan akvaario; täynnä erilaisia kaloja, ahvenen poikasia ym.
Evoluutiopössykät väittävät, että evoluutio edistyi kun joku kala vain päätti kokeilla kävelyä kuivalla maalla - ja onnistui !
(On saattanut olla vähän huonossa hapessa ensimmäiset pari viikkoa hiekkarannalla).
Jotta ateisti ei alkaisi uskoa tuollaista darwinistisen perkeleellistä valhetta, niin ateisti voisi ottaa kerran vuodessa kalan pois akvaariosta ja pistää sen lattialle opettelemaan kävelyä.- Anonyymi
Evoluutio on todistettu:
https://www.villimaailma.victoriamedia.info/kala-kasvatti-itselleen-uuden-jalan-sea-lifen-keuhkokala-on-yllatyksia-taynna/
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nisäkkäiden_evoluutio
Ihmiset ovat itse keksineet kaikki uskonnot ja niiden perustana on kuoleman pelko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evoluutio on todistettu:
https://www.villimaailma.victoriamedia.info/kala-kasvatti-itselleen-uuden-jalan-sea-lifen-keuhkokala-on-yllatyksia-taynna/
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nisäkkäiden_evoluutio
Ihmiset ovat itse keksineet kaikki uskonnot ja niiden perustana on kuoleman pelko./Evoluutio on todistettu:/
Vai kasvatti kala jalan. No eikös tämä ole jo
evoluutziooni-ihmisten mielestä kerran tapahtunut - vai polkeeko evoluutio paikallaan. Tai ottaako vain uusia kierroksia.
Evoluutioituuko siitä jalan kasvattaneesta kalasta joku
SUPER-WÄINÄMÖINEN.
Kukas sen on suunnitellut?
Et kai sinä usko sitä valhetta että tämä
maailmankaikkeus:
- planeetat, aurinko, kuu ja tähdet
- ihmiset, eläimet, kasvit, vuoret, laaksot ja vesistöt
ovat syntyneet sattumalta jonkun
alkujytkyn 💥 aikaansaamana.
Älä elä valheessa !!! - Anonyymi
"Evoluutiopössykät väittävät, että evoluutio edistyi kun joku kala vain päätti kokeilla kävelyä kuivalla maalla - ja onnistui !"
Ota sormi perseestä vitun Jeesuksenmorsian ja katso tästä liejuryömijää. Se on kala, joka viettää kuivalla maalla 60% ajasta, saalistaa maalla, kiipeilee kivien päällä ja jopa puissa.
https://www.youtube.com/watch?v=CAQuoH_fOWM
Saatana tuollaisilta idiotismin tuomalla varmuudella ja ylimielisyydellä räkyttäviltä ripulivajakeilta pitäisi ottaa kansalaisoikeudet pois ja heittää mielisairaalaan. Sinäkään saatanan paskaperse et ole muualla nähnyt kalaa kuin Alepan kalahyllyllä vakuumiin pakattua silakkaa. - Anonyymi
Ei yksikään kala ole päättänyt kasvattaa jalkoja ja alkaa kävellä. Ei kukaan ateisti usko tuollaiseen hölynpölyyn. Vielä vähemmän evoluutiobiologit.
Miksi uskovaiset puhuvat typeriä? Haluavatko he antaa mahdollisimman tyhmän kuvan itsestään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Evoluutiopössykät väittävät, että evoluutio edistyi kun joku kala vain päätti kokeilla kävelyä kuivalla maalla - ja onnistui !"
Ota sormi perseestä vitun Jeesuksenmorsian ja katso tästä liejuryömijää. Se on kala, joka viettää kuivalla maalla 60% ajasta, saalistaa maalla, kiipeilee kivien päällä ja jopa puissa.
Saatana tuollaisilta idiotismin tuomalla varmuudella ja ylimielisyydellä räkyttäviltä ripulivajakeilta pitäisi ottaa kansalaisoikeudet pois ja heittää mielisairaalaan. Sinäkään saatanan paskaperse et ole muualla nähnyt kalaa kuin Alepan kalahyllyllä vakuumiin pakattua silakkaa.# Sinäkään saatanan paskaperse et ole muualla nähnyt kalaa kuin Alepan kalahyllyllä vakuumiin pakattua silakkaa.#
Sinäkään kun et tiedä minun viime kesän vietosta mitään,
niin et tiedä sitäkään kun kaverin kanssa saatiin Ilomantsin Kuuksenvaarasta, Issonjärveltä verkoilla:
- säyneitä, siika, ahvenia.....n. 35 - 40 mm verkoilla, siis hyvän kokoisia. - Anonyymi
Minä en ole kuullut koskaan tuollaista väitettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana tuollaisilta idiotismin tuomalla varmuudella ja ylimielisyydellä räkyttäviltä ripulivajakeilta pitäisi ottaa kansalaisoikeudet pois ja heittää mielisairaalaan. Sinäkään saatanan paskaperse et ole muualla nähnyt kalaa kuin Alepan kalahyllyllä vakuumiin pakattua silakkaa.∆∆∆∆∆∆∆∆
∆∆∆∆∆∆∆∆
Kovastihan tuo liejukala yrittää korkeushyppyä.
Mutta et kai sinä ateistipösö usko sellaista valhetta että tuosta liejukalamökijästä evolutsioituisi joku korkean tason korkeushyppääjä, joka tekisi ME:n 250 cm.
Nykyinen maailmanennätys on kuubalaisen Javier Sotomayorin 245 cm.
Älä usko ateistisia valheita !
Darwin pettää ateistit !
Wikipedia:
Ruumiinmuodoltaan liejukala on pitkulainen ja voi kasvaa noin 16–19 cm pitkäksi. Suomut ovat kalalla pyöreähköt. Liejukalan suussa on vain kaksi hammasta ja se pystyy työntämään yläleukaansa eteenpäin. Lajin uimarakkossa on useita rakkuloita, jotka toimivat kuin keuhkot ja kala voi ottaa happea myös ilmasta. Tämä auttaa sitä selviytymään myös vesissä, joiden happipitoisuus on matala. Liejukalakoirailla on silmien ympärillä neljä kookasta nystyrää, joita naarailla ei ole.[1][2][3][4][5]
- Anonyymi
Jokaisella uskovaisella pitää olla lapamato.
Se riippuu heissä kuin Jeesus ristillä ja
vapauttaa heidät heidän synneistään. - Anonyymi
Jokaisen ateistin kotona pitäisi olla Kalevala.
Sieltä voi yrittää kaivella uskoa:
***Wakaa-Wanha-Wäinämöiseen
***Tietäjään Dementoituneeseen- Anonyymi
***Wakaa-Wanha-Wäinämöiseen
***Tietäjään Dementoituneeseen
-------------
Nykyisen vihervasemmistolais-ateistisen
WOKE-kulttuurin aikana
WOKE-WANHA-WÄINÄMÖISEEN
- Anonyymi
Jokaisen ateistin kotona pitäisi olla papukaija.
Se toistelisi ateistisia mantroja ateistille uskon vahvistamiseksi.
Olen evoluution tulos !................ Olen evoluution tulos !
Osaan puhua !..........Osaan puhua !- Anonyymi
Ei ei. Papukaija pitää olla hihhulin kotona huutelemassa:
Olen Jeesus! Olen Jeesus!
Naulitse minut ristiin, että saat syntisi anteeksi! - Anonyymi
Sekavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulitse minut ristiin, että saat syntisi anteeksi!Huumeet sekoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulitse minut ristiin, että saat syntisi anteeksi!Minä voin leikata kartongista sulle Jeesusnuken. Helpompi naulata. Ajaa saman asian kuin alkuperäinen nahkaversio mutta naukuu ja haisee vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin leikata kartongista sulle Jeesusnuken. Helpompi naulata. Ajaa saman asian kuin alkuperäinen nahkaversio mutta naukuu ja haisee vähemmän.
Nyt kuule se korkki jo kiinni saatana vieköön!
- Anonyymi
Väliin tähän esineitä, joita ateistin kotona ei pidä koskaan olla:
1 , MUSTA RAAMATTU
2. OUIJA-LAUTA (Ns. Henkilauta)
Nämä ovat perkeleellisiä, spiritistisiä välineitä, joiden avulla piru kavalasti yrittää viedä ateistit lopullisesti ja peruuttamattomasti eroon Jumalasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800