Melkeen lähdin VIINAKAUPASTA ostamaan VIINAA VIINAMÄKELÄISENÄ.
Onneksi katoin päivän ja huomasin, että tänään onkin TIISTAI ja juopoilla kuulemma ELÄKEPÄIVÄ niin en viitti lähteä pilaamaan heidän päivää.
Olisin hakenut pullon KYYHKY VIINAA JA OTTANUT TOISEN PULLON MARSKIN RYYPPYÄ.
Hienosto väki voi mennä rauhassa ja kylläpä ME HUONOMMAT EHDITÄÄN MYÖHEMMINKIN JUHLIA.
Onneksi varatuomari Tervahauta on todistanutkin, että EI KUNNIOILLA OLE VÄLIÄ... En ole vielä YHTÄÄN KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÄÄ VOITTANUT.
Ensimmäisille käräjille olin itse tehnyt lausunnon ja TERVAHAUTA tuli avustamaan.
Minä voitin nuo käräjät ja sieltä jäi KUNNIANLOUKKAUKSET.
Kyllä niitä jäi 2, koska HAASTAJIA OLI 2 ja TERVAHAUTA antaa AINA YHDEN LISÄÄ!
Tervahauta on kaikkien YSTÄVÄ, TOVERI, KAVERI SEKÄ PERHEEN ISÄ!
Minä kyllä kunnioitan, mutta HALUAN KYLLÄ OMAT KUNNIAT OMAAN HENKILÖKOHAISEEN KÄYTTÖÖN, koska TÄSSÄ KOMMUNISTIEN KUNNIA HOMMASSA TULI KONKURSSI ja PETSAMOSSA OLTIIN OSUUSKUNTA TOIMINNASTA TUNNETTUJA EI KOMMUNISTI!!!
Luulin että nyt on lauantai.
Anonyymi-ap
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786