https://www.inarilainen.fi/artikkeli/venajan-media-pahastui-ivalon-murmansk-kyltti-vaihtui-tienviitaksi-mordoriin-2
Minä en ole VAATINUT KUNNIAA, mutta OLEN ANTANUT KUNNIAA HOITAA OPASTE KYLTTI ASIAN KUNTOON!!?
TÄMÄ EI OLE ENÄÄ MIKÄÄN PIKKU JUTTU VAAN MINÄ ARVASIN, ETTÄ VENÄLÄISET ILMOITTAA KOSKA HE TIENAA RAHAA JA SAAVAT RAHANSA JOS SUOMESSA ASUVAT.
Ensin vaaditaan kunniaa ja sitten käy näin.
21
351
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi on uusi sanota " KUNNIOILLA EI OLE VÄLIÄ SANOI TERVAHAUTA!"
Ennen sano KINISJÄRVEN VILLE, mutta AJAT ON UUDET!!!- Anonyymi
Jos oikein muistan niin KINISJÄRVI asuu myös tuolla suunnalla mihin kyltti osoittaa.
Eräs KUNNIANSA LOUKANNUT ON VIELÄ NAIMISISSA KINISJÄRVEN SUKUUN KUULUVAN KANSSA ja hänen ANOPPI ON/OLI OMAA SUKUAAN KINISJÄRVI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikein muistan niin KINISJÄRVI asuu myös tuolla suunnalla mihin kyltti osoittaa.
Eräs KUNNIANSA LOUKANNUT ON VIELÄ NAIMISISSA KINISJÄRVEN SUKUUN KUULUVAN KANSSA ja hänen ANOPPI ON/OLI OMAA SUKUAAN KINISJÄRVI.Tuo kyltti oli MAALATTU JO SILLOIN, KUN minä olin YHDEN PÄIVÄN POSTINJAKAJANA ja kävin jakamassa POSTIA NELLIMIIN asti ja RAJAJOOSEPIN TIEN VARTEEN SINNE ASTI MINNE POSTIA JAETAAN.
Olin ELOKUUN LOPPU PUOLELLA JA OLEN NÄHNYT KAUPASSA KUNNIANSA LOUKANNEEN JA HÄNEN PERHEESEEN KUULUVAN MYÖS!
EN KYLLÄ SUOSTU HÄNEN PERHEEN, SUVUN, YSTÄVIEN JA KAVEREIDEN KUNNIOITA PUOLUSTAMAAN!
MINÄ PÄÄTÄN ITSE KETKÄ KUULUU MINUN KANSSA SAMAAN PORUKKAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyltti oli MAALATTU JO SILLOIN, KUN minä olin YHDEN PÄIVÄN POSTINJAKAJANA ja kävin jakamassa POSTIA NELLIMIIN asti ja RAJAJOOSEPIN TIEN VARTEEN SINNE ASTI MINNE POSTIA JAETAAN.
Olin ELOKUUN LOPPU PUOLELLA JA OLEN NÄHNYT KAUPASSA KUNNIANSA LOUKANNEEN JA HÄNEN PERHEESEEN KUULUVAN MYÖS!
EN KYLLÄ SUOSTU HÄNEN PERHEEN, SUVUN, YSTÄVIEN JA KAVEREIDEN KUNNIOITA PUOLUSTAMAAN!
MINÄ PÄÄTÄN ITSE KETKÄ KUULUU MINUN KANSSA SAMAAN PORUKKAAN!Venäjä voi tulkita asian niin, että Inarin kunta haluaa liittyä VENÄJÄÄN ja siksi tuo kyltti on MAALATTU niin päästään SUURELLA KUNNIALLA OSAKSI VENÄJÄÄ!!!
Minä en kyllä TUOHON SUOSTU VAAN VAADIN KORVAUKSIA, koska ovat AIKOINAAN HEITTÄNEET SUKUNI ULOS NEUVOSTOLIITOSTA joka on nykyisin VENÄJÄ!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä voi tulkita asian niin, että Inarin kunta haluaa liittyä VENÄJÄÄN ja siksi tuo kyltti on MAALATTU niin päästään SUURELLA KUNNIALLA OSAKSI VENÄJÄÄ!!!
Minä en kyllä TUOHON SUOSTU VAAN VAADIN KORVAUKSIA, koska ovat AIKOINAAN HEITTÄNEET SUKUNI ULOS NEUVOSTOLIITOSTA joka on nykyisin VENÄJÄ!!!Minun nuorin poika alko itkemään vauvana, kun kuuntelin Helmut Lottia joka lauloi FROM RUSSIA WITH LOVE!
KYLLÄ RAKKAUDELLA ANNETTUJA RIKKAUKSIA VOIN HEILTÄ SUOMEEN OTTAA, MUTTA EN KYLLÄ MUUHUN SUOSTU!!!
Kunniansa loukanneet kyllä saavat KUNNIAN HOITAA ja VOIN TEHDÄ LISTAN MITÄ AINEELLISTA RAKKAUDELLA ANNETTUJA RIKKAUKSIA HALUAN VENÄJÄLTÄ SUOMEEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun nuorin poika alko itkemään vauvana, kun kuuntelin Helmut Lottia joka lauloi FROM RUSSIA WITH LOVE!
KYLLÄ RAKKAUDELLA ANNETTUJA RIKKAUKSIA VOIN HEILTÄ SUOMEEN OTTAA, MUTTA EN KYLLÄ MUUHUN SUOSTU!!!
Kunniansa loukanneet kyllä saavat KUNNIAN HOITAA ja VOIN TEHDÄ LISTAN MITÄ AINEELLISTA RAKKAUDELLA ANNETTUJA RIKKAUKSIA HALUAN VENÄJÄLTÄ SUOMEEN.Tykkään tuon laulun musiikista en sanoja ole koskaan edes kuunnellut.
Minä huomasin kerran, että tämän tapainen musiikki TÄRÄHTÄÄ SUORAAN SIELUUNI JA AIVONI NAUTTII BUUSTAUKSESTA.
VANHIN TYTTÄRENI KERTOI MINULLE KERRAN, ETTÄ: ÄITI TIESITKÖ, ETTÄ KLASSINEN MUSIIKKI KASVATTAA ÄLYKKYYTTÄ?
VASTASIN HÄNELLE: EN TIENNYT, MUTTA KIITOS KUN KERROIT JA MINÄ NÄIN JOSKUS JOSSAIN PAPERISSA, ETTÄ ÄO:NI OLI 189.
Minut määrättiin töihin, mutta minua jäi häiritsemään miksi minun pitää ITSEÄÄNI TYHMEMPIEN KANSSA KÄRÄJÖIDÄ KUNNIOISTA KOSKA HE KÄYVÄT JO OMALLA TYHMYYDELLÄ MINUN KUNNIAA PÄÄLLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään tuon laulun musiikista en sanoja ole koskaan edes kuunnellut.
Minä huomasin kerran, että tämän tapainen musiikki TÄRÄHTÄÄ SUORAAN SIELUUNI JA AIVONI NAUTTII BUUSTAUKSESTA.
VANHIN TYTTÄRENI KERTOI MINULLE KERRAN, ETTÄ: ÄITI TIESITKÖ, ETTÄ KLASSINEN MUSIIKKI KASVATTAA ÄLYKKYYTTÄ?
VASTASIN HÄNELLE: EN TIENNYT, MUTTA KIITOS KUN KERROIT JA MINÄ NÄIN JOSKUS JOSSAIN PAPERISSA, ETTÄ ÄO:NI OLI 189.
Minut määrättiin töihin, mutta minua jäi häiritsemään miksi minun pitää ITSEÄÄNI TYHMEMPIEN KANSSA KÄRÄJÖIDÄ KUNNIOISTA KOSKA HE KÄYVÄT JO OMALLA TYHMYYDELLÄ MINUN KUNNIAA PÄÄLLE!Kostamovaara joka on kunnanhallituksessa poistellut eläkkeellä olevan RAJAVARTIOSTON ISONA HERRANA on todistanut, että IHMISET EI YMMÄRRÄ MITÄ TERVEYS- ja TURVALLISUUS PALVELUJA EI SAA POISTAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kostamovaara joka on kunnanhallituksessa poistellut eläkkeellä olevan RAJAVARTIOSTON ISONA HERRANA on todistanut, että IHMISET EI YMMÄRRÄ MITÄ TERVEYS- ja TURVALLISUUS PALVELUJA EI SAA POISTAA!
Minä kävin vain VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN ja OPIN KOULUTUKSESSA KAIKKI ASIAT.
Koulutuksen teoria jaksot kesti varmaan noin 4viikkoa ja tuohon kuului myös PANOSLASKENTA, mutta en ole niitä tarvinnut mihinkään.
Muu mitä KOULUTUKSEEN KUULUI on niitä mitä olen käyttänyt kokoajan!
Mitäkö nuo on?
Ovat:
1. ENSIAPU KORTTI KOULUTUS eli EA1
2. TULITYÖ KORTTI KOULUTUS
3. TYÖTURVALLISUUS KORTTI KOULUTUS
Inarin kunnassa on MONET SUORITTANEET KYSEISET KOULUTUKSET JA KYLLÄ MINULLA ON OIKEUS TIETÄÄ, ETTÄ MITEN HE OVAT EDES LÄPÄISSEET NUO KOULUTUKSET!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin vain VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN ja OPIN KOULUTUKSESSA KAIKKI ASIAT.
Koulutuksen teoria jaksot kesti varmaan noin 4viikkoa ja tuohon kuului myös PANOSLASKENTA, mutta en ole niitä tarvinnut mihinkään.
Muu mitä KOULUTUKSEEN KUULUI on niitä mitä olen käyttänyt kokoajan!
Mitäkö nuo on?
Ovat:
1. ENSIAPU KORTTI KOULUTUS eli EA1
2. TULITYÖ KORTTI KOULUTUS
3. TYÖTURVALLISUUS KORTTI KOULUTUS
Inarin kunnassa on MONET SUORITTANEET KYSEISET KOULUTUKSET JA KYLLÄ MINULLA ON OIKEUS TIETÄÄ, ETTÄ MITEN HE OVAT EDES LÄPÄISSEET NUO KOULUTUKSET!?Kostamovaara oli minusta KOKOOMUS PUOLUEESSA, mutta hänen jälkeensä INARIN KUNNAN KOKOOMUS PUOLUEESTA TULI KOMMUNISTI PUOLUE ja KOMMUNISMI LEVISI KOKO INARIN KUNTAAN!!!
Kommunistit AJATTELEE VAIN OMAA PERSETTÄ JA MISTÄ HE VOIS ENITEN SAADA HYÖTYÄ!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kostamovaara oli minusta KOKOOMUS PUOLUEESSA, mutta hänen jälkeensä INARIN KUNNAN KOKOOMUS PUOLUEESTA TULI KOMMUNISTI PUOLUE ja KOMMUNISMI LEVISI KOKO INARIN KUNTAAN!!!
Kommunistit AJATTELEE VAIN OMAA PERSETTÄ JA MISTÄ HE VOIS ENITEN SAADA HYÖTYÄ!!!Ilmoitan käräjillä: EN KOMMUSTEJA SUOSTU KUNNIOITTAMAAN, MUTTA MURMANSKISSA VARMAAN ODOTTAVAT MILLOIN MORDON KYLTIN KUNNIALLISET SAAPUVAT NIIN HEKIN SAAVAT KUNNIAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitan käräjillä: EN KOMMUSTEJA SUOSTU KUNNIOITTAMAAN, MUTTA MURMANSKISSA VARMAAN ODOTTAVAT MILLOIN MORDON KYLTIN KUNNIALLISET SAAPUVAT NIIN HEKIN SAAVAT KUNNIAA!
Olen ilmoittanut kuulustelussa, että: Nämä ei ole POLIISIN TÖITÄ VAAN ARMEIJAN HOMMIA!!
On ITSEMÄÄRÄMISOIKEUDEN VIEMISTÄ JOS VAADITAAN KUNNIOITTAMAAN KOMMUNISTI TOIMINTAA.
Aika TÖRKEÄ TEMPPU LAITTAA, että NUORET AJAA ASIOITA JOISTA MINÄ OLIN TEHNYT VALVIRALLE ILMOITUKSEN.
OMALLA NIMELLÄ JA LUIN TUON VIELÄ INARIN KUNNAN FACEBOOK SIVULTA.
MINÄ POISTUIN FACEBOOKISTA, KOSKA KOMMUNISTIT OMIVAT META:n KOKO YHTIÖN!!!? - Anonyymi
Ihmettelin mistä oli puhelin numeron saanut, koska äitini ja veljeni väitti molemmat että: EI OLLA ANNETTU NUMEROA KELLEEN!
Isä oikein huusi: EN OLE MINÄKÄÄN ANTANUT!
Sanoin isälle : EN OLE EDES ANTANUT SULLE UUTTA NUMEROA, KOSKA HUUDAT ETTÄ " TAASKO OLET PUHELIN NUMERON VAIHTANUT!!!"
Sanoin, että EN OLE VAIHTAMASSA NUMEROA, MUTTA ET JAKELE NUMEROA! - Anonyymi
Joku vissiin päättänyt viedä minut KAHVILLE, mutta en tiedä osaanko noin pienistä kupeista edes juoda kahvia.
Juon nimittäin MUKISTA KAHVIA ja olen puoli mukillista juonut siinä vaiheessa, kun kävelen LÄNSI SIIVESTÄ ITÄ SIIPEEN.
Menen jossain vaiheessa hakemaan lisää kahvia ja muistan, että kuppi jäi huoneeseen.
Minä otan uuden kupin ja saan kuulla illalla jos kaakaota tekemässä ja poistun omaan huoneeseen, että: JOKOHAN OLI KYMMENES KUPPI JONKA VIET?
Välillä kuuluu: Vittu just illalla täytin tiskikoneen ja ajattelin, että aamulla on kiva nousta ylös kun ei ole yhtään likaisia astioita niin TÄÄLLÄ ON ALLAS TÄYNNÄ LIKASIA ASTIOITA!
Minä olen sanonut ÄIDILLE, että : TUO ON ÄITIEN JA VAIMOJEN TEHTÄVIÄ JA EN OLE KUMPAAKAAN JA EN KYLLÄ SUOSTU SYRJIMÄÄN ÄITEJÄ ENKÄ VAIMOJA!!!
Ex-vaimo EI OLE KENENKÄÄN VAIMO.
Minun LAPSET ON ÄLYKKÄITÄ, että HEIDÄN ISIEN VAIMOT TOIMII ÄIDIN KORVIKKEENA JOS EI OMAA VAIMOA OLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vissiin päättänyt viedä minut KAHVILLE, mutta en tiedä osaanko noin pienistä kupeista edes juoda kahvia.
Juon nimittäin MUKISTA KAHVIA ja olen puoli mukillista juonut siinä vaiheessa, kun kävelen LÄNSI SIIVESTÄ ITÄ SIIPEEN.
Menen jossain vaiheessa hakemaan lisää kahvia ja muistan, että kuppi jäi huoneeseen.
Minä otan uuden kupin ja saan kuulla illalla jos kaakaota tekemässä ja poistun omaan huoneeseen, että: JOKOHAN OLI KYMMENES KUPPI JONKA VIET?
Välillä kuuluu: Vittu just illalla täytin tiskikoneen ja ajattelin, että aamulla on kiva nousta ylös kun ei ole yhtään likaisia astioita niin TÄÄLLÄ ON ALLAS TÄYNNÄ LIKASIA ASTIOITA!
Minä olen sanonut ÄIDILLE, että : TUO ON ÄITIEN JA VAIMOJEN TEHTÄVIÄ JA EN OLE KUMPAAKAAN JA EN KYLLÄ SUOSTU SYRJIMÄÄN ÄITEJÄ ENKÄ VAIMOJA!!!
Ex-vaimo EI OLE KENENKÄÄN VAIMO.
Minun LAPSET ON ÄLYKKÄITÄ, että HEIDÄN ISIEN VAIMOT TOIMII ÄIDIN KORVIKKEENA JOS EI OMAA VAIMOA OLE!Nauraa aina, kun näkee minut.
Naurakoot helvetti minun puolesta ympäri maailmaa, kun kahvilla kuljetaan niin minun EI TARVI NAURAA vaan voin seisoa vieressä ja olla sen näköinen, että " NAURAPPA VIELÄ"
Minä olen hänen kanssaan AINAKIN ASIALLINEN ja kukaan EI EDES HUOMAA, että EN OLE IKINÄ KÄYNYT NOIN HIENOISSA TILAISUUKSISSA KAHVILLA!!!
MINÄ SOVIN, että SAA VIEDÄ...
Minähän kävin LINNASSA ja ei sinne saa kukaan viedä AVECIA eikä KAVALJEERI mukana!
Ei varmasti luista, koska oli ITSE SOPINUT ENSIN että lähtee viemään ja SOPI MINUN KANSSA TUON JÄLKEEN.
ÄITINI ONNEKSI ON LOUKANNUT HÄNEN KUNNIAA MYÖS JA MINÄ EN KYLLÄ SUOSTU SIIHEN, ETTÄ ALKAA MINUN ÄITIÄ SYRJIMÄÄN JOKA ON LUVANNUT MULLE JO MUUTENKIN KAIKKI.
EI MINUN ÄIDIN TARVI JOKA PAIKKAAN LÄHTEÄ MUKAAN JA EI NÄILLÄ KAHVILLA HAITTAA VAIKKA MIES OLIS NAIMISSA!
EI NÄMÄ OLE SINKKUJEN KAHVIT... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraa aina, kun näkee minut.
Naurakoot helvetti minun puolesta ympäri maailmaa, kun kahvilla kuljetaan niin minun EI TARVI NAURAA vaan voin seisoa vieressä ja olla sen näköinen, että " NAURAPPA VIELÄ"
Minä olen hänen kanssaan AINAKIN ASIALLINEN ja kukaan EI EDES HUOMAA, että EN OLE IKINÄ KÄYNYT NOIN HIENOISSA TILAISUUKSISSA KAHVILLA!!!
MINÄ SOVIN, että SAA VIEDÄ...
Minähän kävin LINNASSA ja ei sinne saa kukaan viedä AVECIA eikä KAVALJEERI mukana!
Ei varmasti luista, koska oli ITSE SOPINUT ENSIN että lähtee viemään ja SOPI MINUN KANSSA TUON JÄLKEEN.
ÄITINI ONNEKSI ON LOUKANNUT HÄNEN KUNNIAA MYÖS JA MINÄ EN KYLLÄ SUOSTU SIIHEN, ETTÄ ALKAA MINUN ÄITIÄ SYRJIMÄÄN JOKA ON LUVANNUT MULLE JO MUUTENKIN KAIKKI.
EI MINUN ÄIDIN TARVI JOKA PAIKKAAN LÄHTEÄ MUKAAN JA EI NÄILLÄ KAHVILLA HAITTAA VAIKKA MIES OLIS NAIMISSA!
EI NÄMÄ OLE SINKKUJEN KAHVIT...Minä tiedän nämä hommat eli miten siellä toimitaan, koska olen sentään seurannut lapsesta asti miten toimitaan.
Ei tässä heti huomenna sentään olla menossa joten ehdin hyvin vielä tutkimaan PUKU ETIKETIT ja vähän vaikka JUMPATA!
Toisen ei tarvi muuta tehdä, kuin nauraa ja sillähän on TYÖPAIKAN PUOLESTA PUKU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän nämä hommat eli miten siellä toimitaan, koska olen sentään seurannut lapsesta asti miten toimitaan.
Ei tässä heti huomenna sentään olla menossa joten ehdin hyvin vielä tutkimaan PUKU ETIKETIT ja vähän vaikka JUMPATA!
Toisen ei tarvi muuta tehdä, kuin nauraa ja sillähän on TYÖPAIKAN PUOLESTA PUKU.Jos mulla on johonkin meno niin kyllä sitten viitsin vähän vaivaa nähdä.
Noilla kahvilla voi sanoa jos kysyy, että: Onko tuo sinun puoliso?
Sanoo vain : Ei ole vaan minun veli ja on meidän suvusta ja kylästä ainut jonka kehtasin ottaa mukaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla on johonkin meno niin kyllä sitten viitsin vähän vaivaa nähdä.
Noilla kahvilla voi sanoa jos kysyy, että: Onko tuo sinun puoliso?
Sanoo vain : Ei ole vaan minun veli ja on meidän suvusta ja kylästä ainut jonka kehtasin ottaa mukaan!Niin monet KAHVIT tiedossa, että ehdin käymään varmaan KAIKKIEN POLIISIEN JA VARTIJOIDEN kanssa kahvittelemassa.
EI TUO POLIISI OLE MIKÄÄN MÄÄRÄJÄ EIKÄ SILLÄ OLE EDES PÄÄTÄNTÄ VALTAA, KOSKA MINÄHÄN PÄÄTIN ITSE JA SOVIN , ETTÄ EN MENE KÄRÄJILLE.
Nämä on ihan ERI KÄRÄJÄT jotka nyt on tulossa, mutta NÄILLÄ KÄRÄJILLÄ PÄÄSEE KYLLÄ LINNAAN.
Edellisillä PÄÄSIN VANKILAAN joka on myös yhdenlainen LINNA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monet KAHVIT tiedossa, että ehdin käymään varmaan KAIKKIEN POLIISIEN JA VARTIJOIDEN kanssa kahvittelemassa.
EI TUO POLIISI OLE MIKÄÄN MÄÄRÄJÄ EIKÄ SILLÄ OLE EDES PÄÄTÄNTÄ VALTAA, KOSKA MINÄHÄN PÄÄTIN ITSE JA SOVIN , ETTÄ EN MENE KÄRÄJILLE.
Nämä on ihan ERI KÄRÄJÄT jotka nyt on tulossa, mutta NÄILLÄ KÄRÄJILLÄ PÄÄSEE KYLLÄ LINNAAN.
Edellisillä PÄÄSIN VANKILAAN joka on myös yhdenlainen LINNA.MINÄ PÄÄSEN SENTÄÄN NÄYTTÄÄMÄÄN MITEN MESTARI PELAA FACEBOOK KUNNIA PELIÄ!
MINUA EI TÄMÄN JÄLKEEN HAASTA ENÄÄ KUKAAN SOMEN KÄYTÖSTÄ KÄRÄJILLE, KOSKA KYLLÄ VETASEN SEN VERRAN KOVAT POHJAT JA KUNNIAT, ETTÄ KOLMATTA KERTAA EI TARVI KÄYDÄ SAMAA LÄPI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ PÄÄSEN SENTÄÄN NÄYTTÄÄMÄÄN MITEN MESTARI PELAA FACEBOOK KUNNIA PELIÄ!
MINUA EI TÄMÄN JÄLKEEN HAASTA ENÄÄ KUKAAN SOMEN KÄYTÖSTÄ KÄRÄJILLE, KOSKA KYLLÄ VETASEN SEN VERRAN KOVAT POHJAT JA KUNNIAT, ETTÄ KOLMATTA KERTAA EI TARVI KÄYDÄ SAMAA LÄPI.Japanissakin on PRINSESSOJA.
Minä kyllä tykkään nyt tästä KUNNIA pelistä, koska TEHDÄ KUNNIAA ympäri maailman HALLITSIJOILLE joiden lapset ovat OIKEITA PRINSESSOJA.
Saan myös heiltä kunniaa takaisin, koska minua syytellään toistuvasti ja yksi saa esittää prinsessaa vaikka ei ole.
Joku väitti että meidän suvussa on joka kuninkaallinen, mutta hän oli LORDI ja me oltas KARTANON HERROJA SEKÄ ROUVIA.
Ruotsissa olivat löytäneet jonku siniveristen sukulinjan ja minä kirjoitin tuosta FACEBOOKIIN " Noiden SINIVERISTEN VIIVA on ihan selvästi POLIISIEN SINISET VILKKUVAT VALOT."
Serkku pojat kävivät Suomessa ja jutellaan näistä sukututkimuksia, mutta meillä menee huumoriksi nuo.
Arnold Schwarzenegger on muka meidän sukulainen.
Sanoin tuohon, että: Joo niin on sehän muutti Ruotsista Amerikkaan ja on vielä Suomessa syntynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanissakin on PRINSESSOJA.
Minä kyllä tykkään nyt tästä KUNNIA pelistä, koska TEHDÄ KUNNIAA ympäri maailman HALLITSIJOILLE joiden lapset ovat OIKEITA PRINSESSOJA.
Saan myös heiltä kunniaa takaisin, koska minua syytellään toistuvasti ja yksi saa esittää prinsessaa vaikka ei ole.
Joku väitti että meidän suvussa on joka kuninkaallinen, mutta hän oli LORDI ja me oltas KARTANON HERROJA SEKÄ ROUVIA.
Ruotsissa olivat löytäneet jonku siniveristen sukulinjan ja minä kirjoitin tuosta FACEBOOKIIN " Noiden SINIVERISTEN VIIVA on ihan selvästi POLIISIEN SINISET VILKKUVAT VALOT."
Serkku pojat kävivät Suomessa ja jutellaan näistä sukututkimuksia, mutta meillä menee huumoriksi nuo.
Arnold Schwarzenegger on muka meidän sukulainen.
Sanoin tuohon, että: Joo niin on sehän muutti Ruotsista Amerikkaan ja on vielä Suomessa syntynyt.KUULIN VAIKKA KORVANAPIT OLI KORVILLA.
3 ERILLISTÄ SARJAA, MUTTA KYLLÄ TÄSSÄ ON SAANUT OIKEESTI TEHDÄ.
PITÄÄ HUOMENNA ISTUA TIETOKONEELLE JA KIRJOITTAA KAIKKI.
MELKEIN UNOHDIN PRINSESSAN, MUTTA EN KYLLÄ HALUA PRINSESSAA SYRJIÄ.
PAREMPI JOS PRINSESSA SYRJII MINUA... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUULIN VAIKKA KORVANAPIT OLI KORVILLA.
3 ERILLISTÄ SARJAA, MUTTA KYLLÄ TÄSSÄ ON SAANUT OIKEESTI TEHDÄ.
PITÄÄ HUOMENNA ISTUA TIETOKONEELLE JA KIRJOITTAA KAIKKI.
MELKEIN UNOHDIN PRINSESSAN, MUTTA EN KYLLÄ HALUA PRINSESSAA SYRJIÄ.
PAREMPI JOS PRINSESSA SYRJII MINUA...Minun tytöt ei ole mitään prinsessoja.
Vanhempi tyttö kyllä yritti, mutta minulla meni äitinä hermot hänen kanssa.
Kaikkien muun vielä kestin, mutta VEI MINUN VAATTEET ja oltiin vielä oltu shoppailemassa yhdessä.
Olin ostanut itselleni valkoisia housuja joita käytin, kun olin vapaalla.
Nuo yllättäen löytyi likaisena pyykkikorista.
Oltiin jossain reissussa ja minä näin housuja ja katselin ja sanoin tytölle : Ostan sulle uudet housut ja saat valita itse.
Katsoin, että oli keltaiset housut joita ei varmasti laita jalkaan.
Olin laittamassa niitä jalkaan niin ei ollut taaskaan housuja mitkä olin ajatellut laittaa jalkaan.
Huusin : Vitun RITSA!! Missähän MINUN HOUSUT ON?
Tuli ja kysy: Mitkä housut...
Sanoin : Minun uudet keltaiset jotka laitoin tuohon hyllylle.
Vastaus oli: Ne on täällä nurkassa, koska mulla ei ollut housuja jotka voisin laittaa jalkaan.
En sentään lyönyt vaikka TEKI MIELI vaan huusiin : VITTU OOT IDIOOTTI JA KÄYKÖ SULLA IKINÄ EDES MIELESSÄ, ETTÄ JOS MULLA ON VAPAATA NIIN HALUAN PUKEA MUUTAKIN PÄÄLLE KUIN NÄITÄ SIIVOUS VAATTEITA!!!
TYTTÖ VÄITTI, ETTÄ OLIN AIVOVAMMAINEN.
HÄN EI EROTTANUT EDES MILLOIN ÄITINSÄ OLI TÖISSÄ JA MILLOIN VAPAALLA!!!
VEIN PYJAMA PÄÄLLÄ LAPSET KOULUUN.
VETASIN VAIN TOPPAHOUSUT JA TAKIN PÄÄLLE JA LÄHIN VIEMÄÄN.
KOULUN PIHALLA TYTTÖ SANO: AI NIIN SUN PITI TULLA NYT AAMULLA KOULULLE PALAVERIIN.
SANOIN : VITTU OON PYJAMA PÄÄLLÄ JA ET VOINUT SANOA ILLALLA.
KÄVELIN KOULULLE JA PALAVERISSA MEINASIN OTTAA TAKIN POIS NIIN, KUIN KAIKKI TOISETKIN.
EN VARMASTI UNOHDA IKINÄ, KUN OTIN VETOKETJUSTA KIINNI JA ALOIN AVAAMAAN TAKKIA.
KATOIN SAMALLA JA MIETIN, ETTÄ MIKÄ PAITA MULLA ON PÄÄLLÄ.
VETASIN VETSKARIN YLÖS, KOSKA OLISIN ISTUNUT PALAVERISSA OPETTAJAN, REHTORIN JA SOSSUN KANSSA YÖPAITA PÄÄLLÄ JA ILMAN RINTSIKOITA.
EDES OMA LAPSI EI KUNNOITTANUT.
TULI KOULUSTA KOTIA NIIN SANOIN : OLISKO OLLUT KIVA, KUN OLISIN OTTANUT TAKIN POIS PALAVERISSA?
EI KUULEMMA OLIS OLLUT.
VEIN LAPSET KOULUUN JA TULIN KOTIA VIETTÄMÄÄN RAUHASSA AAMUA JA VENYIN RAUHASSA PYJAMA PÄÄLLÄ.
KYLLÄ SEN TIESIN, ETTÄ LAPSET OLIS MYÖS HALUNNEET VENYÄ MUN KANSSA KOTONA RAUHASSA.
SANOIN HEILLE, ETTÄ YHTEISKUNTA TOIMII NOIN JA TURHA MUA SYYTTÄÄ.
LAPSET VASTAS MULLE: YHTEISKUNTA ON PERSEESTÄ JA SUN PITÄISI MENNÄ TÖIHIN.
MENIN TÖIHIN NIIN SEKIN OLI PERSEESTÄ.
LAPSET VARMAAN SANOO TÄSTÄKIN: ÄITI ON IHAN PERSEESTÄ JA ME EI PÄÄSTÄ EDES MUKAAN!
ME OLLAAN SOVITTU LASTEN KANSSA, ETTÄ ME MENNÄÄN SEURAAVAN KERRAN HEIDÄN KANSSA JOULUPUKIN LUO JA OTETAAN MUMMOKIN MUKAAN.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3191771Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79917
- 85861
- 48823
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726