Yks nainen sylkäisi mun naamalle

Anonyymi-ap

Baarissa ja tästä on kohta jo 3 kuukautta aikaa. Pitääkö mun nyt sitten tämän takia mennä hiv ja hepatiittitesteihin vai unohdanko koko jutun? Sitä sylkeä meni varmaan silmäänkin.

KilttiMies89

66

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka hemmetti on noin törkeä?!😷 hyvähän ne olisi käydä testaamassa, kun ei ikinä voi tietää. Voithan soittaa terveysasemalle tai mennä kysymään, että millä todennäköisyydellä pieni sylkytippa silmään voi tartuttaa.

• Anonyymi

Olin kyllä itse aika törkeä myös tuota naista kohtaan mutta eipä se silti oikeuta tuollaiseen niin ja olen ymmärtänyt että riski minkään tartunnan saamiselle tuollaisen takia on olemattoman pieni. Onkohan mahdollisuus kuitenkin olemassa jo kävisi huono tuuri? Tiedä sitten pitääkö tuosta vielä soittaa johonkin terveyspalvelujen neuvontaan ja tiedustella onko tarvetta käydä testeissä?

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kyllä itse aika törkeä myös tuota naista kohtaan mutta eipä se silti oikeuta tuollaiseen niin ja olen ymmärtänyt että riski minkään tartunnan saamiselle tuollaisen takia on olemattoman pieni. Onkohan mahdollisuus kuitenkin olemassa jo kävisi huono tuuri? Tiedä sitten pitääkö tuosta vielä soittaa johonkin terveyspalvelujen neuvontaan ja tiedustella onko tarvetta käydä testeissä?

KilttiMies89

Jos oli ulkomaalainen niillä toi on ihan tapa. Vie rikosilmotus nii. Kaikki on sitten ilmasta sulle jos tulee jotain

• Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Miten olit törkeä, mitä teit tai sanoit ja miksi? nainen provosoitui pahasti, mutta joo on silti kuvottavaa käytöstä. Soita vaan ja kysy, aika hyvä varmistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oli ulkomaalainen niillä toi on ihan tapa. Vie rikosilmotus nii. Kaikki on sitten ilmasta sulle jos tulee jotain

Voi olla ettei kannata koska hänellä olisi varmaan myös perusteita tehdä rikosilmoitus.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miten olit törkeä, mitä teit tai sanoit ja miksi? nainen provosoitui pahasti, mutta joo on silti kuvottavaa käytöstä. Soita vaan ja kysy, aika hyvä varmistaa.

Luulen että en halua kertoa mutta haukuin häntä ja on siinä vähän muutakin ollut, tää tilanne on jatkunut jo aika kauan mutta toivottavasti loppui nyt viimeistään.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ole mitään syytä tehdä noin. Terve ihminen ei provoisoidu. Tuolle löytyy rikoslaista oma termi. Se on muistaakseni aika vakavakin rikos. Kannattaa tehdä ilmoitus näistä. Eivät sitten saa lupaa jäädä suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla ettei kannata koska hänellä olisi varmaan myös perusteita tehdä rikosilmoitus.

Vaikea tietää. Mutta sylkeminen on rikos. Jos siitä on käynyt lääkärissä niin aina helpompi. Rikokset lääkräi joutuu täyttämään eri paperit. Ne menee oikeuteen

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään syytä tehdä noin. Terve ihminen ei provoisoidu. Tuolle löytyy rikoslaista oma termi. Se on muistaakseni aika vakavakin rikos. Kannattaa tehdä ilmoitus näistä. Eivät sitten saa lupaa jäädä suomeen.

Kyllä terveitäkin ihmisiä pystyy provosoida, jos osuu oikein kipeään kohtaan… ja jotkut eivät humalassa pysty hillitsemään itseään.

• Anonyymi

Herpes vain tarttui. Silmässä se on pahimman tuntunen.

• Anonyymi

Ihme naisia sylkee miesten päälle ja tartuttaa samalla seksitauteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tykkää siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tykkää siitä?

Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tykkää siitä?

Ei välity tekstistä että tykkäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välity tekstistä että tykkäisi

Joo jos tuosta joku herpes olis silmään tullut niin olis se varmaan jo jotenkin ilmennyt kun on jo 3 kuukautta aikaa tuosta episodista. Joo en mä siitä tykkää että joku mun naamalle tulee räkimään. Olipa sitten nainen tai mies.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no toivottavasti tuosta nyt ei kuitenkaan tarttunut mitään ja sen sanon että oli hänellä "vähän" perusteitakin tuolle naamalle sylkäisyyn. Ala-arvoinen temppu siitä huolimatta. Siis vaikka olen häntä joskus kännissä netissä uhkaillut. Mutta hänkin on haukkunut mua muunmuassa vammaiseksi ja vitun ällöttäväksi.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tykkää siitä?

Niin tykkäähän jotkut siitäkin että nainen kusee suuhun mutta se perustuu yleensä molemminpuoliseen sopimukseen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo jos tuosta joku herpes olis silmään tullut niin olis se varmaan jo jotenkin ilmennyt kun on jo 3 kuukautta aikaa tuosta episodista. Joo en mä siitä tykkää että joku mun naamalle tulee räkimään. Olipa sitten nainen tai mies.

KilttiMies89

Saattaa tulla vasta 1v päästä.

• Anonyymi

Valitat pillunpuutetta, voisikohan syy miksi nainen ei lämpene, olla siinä, että olet naisia kohtaan niin törkeä? poliisinkin kanssa kerroit olleesi tekemisissä, jotain aggressiota tai väkivaltaa vai? ehkä naiset pelkäävät sinua.

• Anonyymi

Mitään agressiota tai väkivaltaa en ole harrastanut mutta tuossa poliisijutussa oli kyse yhdestä uhkauksesta. Sekin nyt sellainen puolityhmä juttu. Ylilyönti tietysti, en sitä kiistä.

KilttiMies89

• Höh. Olisit sylkäissyt takaisin. Jostain syystä vain arvelen, että ansaitsit sen :D

• Anonyymi

Nainen poistui niin nopeasti siitä tilanteesta etten olisi ehtinyt sylkäistä takaisin enkä tiedä olisinko alentunut tuohon. Olis se varmaan turpaankin vetänyt mutta kaverinsa repi hänet pois siitä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tommosii ne korkeastikoulutetut jännäjennat on varmasti korkeastikoulutettu ehdotti aloittajalle seksiä ja sanoi onks sul 250 euroa sil saisit hänet koko yöksi ja nylpyttää yön mielin määrin ja aloittaja sanoi ei ei hän etsi maksullista seuraa vaan kunnon naista etsii niin korkeastikoulutettu jännä sylki päin naamaa haistatteli irvaili ilkeili häijyili ja huusi saata.an köyhä tinderissä kyllä maksetaan

• Anonyymi

Ja varmasti korkeastikoulutettu jännä maisteri palasi aloittajan luo ja kysyi onko sul huumeita ja tarjootko ravintola illallisen ja pari satsii huumetta ja annat vähän rahaa niin saat maisterin pimppii ja kieltävä vastaus ja sylki naamaan

• Mä luulin että ne tarttuu vaan siitä seksistä. Mutta syljestäkin, uskaltaako tässä enää mihinkään liikkua.

• Anonyymi

Herpes ainakin voi tarttua syljestä, muista sukupuolitaudeista en tiedä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Herpes tarttuu helpommin miehestä naiseen kuin naisesta mieheen ja vaatii yleensä limakalvokontaktin.

• Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Joo se ois varmaan ikävä, jos silmään tulee. Täytyy varmaan alkaa pitää rillejä päässä. En vaan voi niitä nauramatta pitää. Siis arvaa, ne on ihan kun stubilla. Toinen vaihtoehto on ottaa töistä suojalasit tai sitten semmonen visiiri, se on hyvä, kun on kuulosuojaimetkin samassa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo se ois varmaan ikävä, jos silmään tulee. Täytyy varmaan alkaa pitää rillejä päässä. En vaan voi niitä nauramatta pitää. Siis arvaa, ne on ihan kun stubilla. Toinen vaihtoehto on ottaa töistä suojalasit tai sitten semmonen visiiri, se on hyvä, kun on kuulosuojaimetkin samassa.

Sukelluslasit? Molemmille? Smäck!
        Vilma

• Anonyymi

Periaatteessa joo

• Anonyymi

Niin siis ei muutakun jatkamaan uhkailua ja ala-arvoista käyttäytymistä niin pääsen vielä linnaan. Onnea vaan valitsemalleni tielle. Kiitoksia vaan. Skitso keskustelee keskenään.

KilttiMies89

• Anonyymi

Voihan tuota jo kutsua lähestulkoon intiimiksi kanssakäynniksi. Älä suotta turmele kaunista muistoa. Taudit nyt on pieni hinta inhimillisestä kohtaamisesta. Jota kuulostat suorastaan kerjänneen.

• Anonyymi

Olipas hyvää vadelmahillomunkkia poltin suuni tulikuumalla hillolla.

KilttiMies89

• Anonyymi

Sitten naisia suudellaan, johan siinä saa samat tartunnat, kun sylkeä vaihdellaan.

• Anonyymi

Tai kun nuolee pillua ainut vaan itse en päässyt suutelemaan enkä mitään muutakaan niin vituttais jos tuollaisesta tartunnan sais ja vituttais siltikin vaikka olis päässyt tekemäänkin.

KilttiMies89

• Anonyymi

Niin ja eikö tuollaisessa sylkäisyssä tartuntariski ole suunnilleen samaa luokkaa kun joisi jonkun henkilön kanssa samasta pullosta tai lasista eli käytännössä täysin mitätön.

KilttiMies89

• Anonyymi

Sait ihan satavarmasti sen mitä ansaitsitkin. Olise sitten vaikka aids.👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Aids tarvitsee haavan kummallekkin. Siksi on usein mies to mies juttuja. Siinä pitää olla verikontakti. Veriveljet heimojutut oli aikanaan kurjia. Siinä sen sai varmana

• Anonyymi

Käräjillekkin jo joutumassa ja silti uhkailen? Oikein kerjään ikävyyksiä itselleni. Vissiin oikein nautin siitä? Työllistän siis poliisia ja oikeuslaitosta.

KilttiMies89

• Anonyymi

Miksi pahoinpitelet noin itseäsi? Miksi et toimi toisin? Mika kettu sinut saa luomaan itsellesi ongelmia? Sinä itse olet itsesi pahin vihollinen.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pahoinpitelet noin itseäsi? Miksi et toimi toisin? Mika kettu sinut saa luomaan itsellesi ongelmia? Sinä itse olet itsesi pahin vihollinen.🤷‍♀️

Oon sitten vissiin aika masokisti. Tai ehkä ajattelen olevani täysin epäkelpo ihminen ja rankaisen itseäni tällä tavalla. Tämä oli vain oma analyysi.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon sitten vissiin aika masokisti. Tai ehkä ajattelen olevani täysin epäkelpo ihminen ja rankaisen itseäni tällä tavalla. Tämä oli vain oma analyysi.

KilttiMies89

Olisiko aika muuttaa ajatusmaailmaasi. Nähdä itesi arvokkaana jumalallisena kipinänä. Pahoinpitelisitkö sen oivaltaneena itseäsi,tai muita? Loisitko sitä,mitä nyt luot? Sinussa on luova voima. Sinä voit käyttää sitä joko hyvään tai pahaan. Ja se luomisvoima mitä luot tulee sinulle bumerangina takaisin. Olisiko aika alkaa rakastaa itseäsi? Sen rakkauden jälkeen osaisit rakastaa muitakin. Se ei loisi mitään pahaa kenellekkään. Vähiten sinulle itsellesi.🤷‍♀️

• Anonyymi

Onhan se hienoo jo kun kuvataan Poliisin toimesta kuin joku häkkieläin ja otetaan sylkinäytteetkin.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kelle mikäkin on hienoo. Jos tuo sinulle niin mitä /miksi valitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle mikäkin on hienoo. Jos tuo sinulle niin mitä /miksi valitat?

Näin siinä käy kun ei ole mikään psykiatrinen apu auttanut eikä saa naista mut johtuisko siitä ettei saa kun on hullu?

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin siinä käy kun ei ole mikään psykiatrinen apu auttanut eikä saa naista mut johtuisko siitä ettei saa kun on hullu?

KilttiMies89

Niin eikä tämä mulle hienoa ole vaikka niin saattoi luulla aiemmasta viestistä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eikä tämä mulle hienoa ole vaikka niin saattoi luulla aiemmasta viestistä.

KilttiMies89

Et sinä mikään läpimätä ole. Sinussa on hyvää ja pahaa. Meissä kaikissa. Sinä päätät mitä tahdot olla ja sitä itsellesi tilaat. Jos et muussa muodossa,vaikka parisuhteettomana tai 'pilluttomana' ,niin sinulla hyvä siltikin ja tyytyväinen olla. Sinulla on rauha ja seesteisyys. Se ei ole riippuvainen parisuhteesta tai 'pillun saamisesta' se ei vie tekeen pahoja,eikä poliisin pakeille. Se voi jopa tehdä hyväntekeväisyyttä. Se on hyvää oloa siitä että tekee ja toimii oikein. Kuuntelee sielua/sydäntä/omaatuntoa,joka meillä kaikilla on. Jos tekee sydäntään kohtaan väärin/sitä kaltoinkohtelee,joutuu vaikeuksiin ja on paha olla. Siitä masennukset/ahdistukset/itsemurhat. Voi kun tämän ymmärtäisimme.♥️🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mikään läpimätä ole. Sinussa on hyvää ja pahaa. Meissä kaikissa. Sinä päätät mitä tahdot olla ja sitä itsellesi tilaat. Jos et muussa muodossa,vaikka parisuhteettomana tai 'pilluttomana' ,niin sinulla hyvä siltikin ja tyytyväinen olla. Sinulla on rauha ja seesteisyys. Se ei ole riippuvainen parisuhteesta tai 'pillun saamisesta' se ei vie tekeen pahoja,eikä poliisin pakeille. Se voi jopa tehdä hyväntekeväisyyttä. Se on hyvää oloa siitä että tekee ja toimii oikein. Kuuntelee sielua/sydäntä/omaatuntoa,joka meillä kaikilla on. Jos tekee sydäntään kohtaan väärin/sitä kaltoinkohtelee,joutuu vaikeuksiin ja on paha olla. Siitä masennukset/ahdistukset/itsemurhat. Voi kun tämän ymmärtäisimme.♥️🤷‍♀️

Niin on tässä se hyvä puoli että mulla on kuitenkin omatunto ja tiedän koska olen tehnyt väärin, kaikilla ei sitä ole.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on tässä se hyvä puoli että mulla on kuitenkin omatunto ja tiedän koska olen tehnyt väärin, kaikilla ei sitä ole.

KilttiMies89

Se on jo paljon se. Toimi sen mukaisesti. Silloin et satuta itseäsi. Etkä siten muitakaan.tsemppiä👍🤷‍♀️

• Anonyymi

vEmankin vihastunut josrin sisa minullw ylwwn hymyilwär

• Anonyymi

Varmaan rauhottais kummasti jos sais edes joskus pimperoo.

KilttiMies89

• Anonyymi

Nyrkkiin nykiminen nyt ei oikein enää rauhoita.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ilmeisesti naiset haluaa mieluummin täys sodan mun kanssa vaikka tähän olisi helppo ratkaisu.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ainiin mutta mähän oon tämmönen vammanen ätmi ja mun kuuluu maksaa seksistä ja silloinkin saan vain säälistä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin mutta mähän oon tämmönen vammanen ätmi ja mun kuuluu maksaa seksistä ja silloinkin saan vain säälistä.

KilttiMies89

Harmi ettei tää "vammaisuus" taida tehdä mua syyntakeettomaksi eli joudun ottamaan vastuun sanomisistani ja tekemisistäni kuten kaikki muutkin ihmiset.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi ettei tää "vammaisuus" taida tehdä mua syyntakeettomaksi eli joudun ottamaan vastuun sanomisistani ja tekemisistäni kuten kaikki muutkin ihmiset.

KilttiMies89

Hieno oivallus👍🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei tarvitse. Ei Hiv sillä tavoin tartu. Olet vain tarkempi seurasi suhteen tulevaisuudessa.

• Anonyymi

nytt BUUB NÖ XIUB IKK GUECUL guevul hiaaUB OWKUAAÖJUB,, Jjarsib saöörö

vwrrö rykww ewBJEU JTKKÖ'¨

• Anonyymi

Oikeasti?!

Tekikö joku tuollaista oikeasti?!

Terkalle ja sassiin.

KAMMOTTAVAA.

• Anonyymi

Luettuani ketjun,
        perun edellisen.

Aloittaja, törkeilitkö itse jollekin?
        Eli haastoitko riitaa?

Miksi?

Ja sitten seuraava: en enää koskaan vastaa mihinkään tämän
        palstan ketjuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luettuani ketjun,
        perun edellisen.

Aloittaja, törkeilitkö itse jollekin?
        Eli haastoitko riitaa?

Miksi?

Ja sitten seuraava: en enää koskaan vastaa mihinkään tämän
        palstan ketjuihin.

Mitä sillä on väliä törkeilinkö? Ei se silti ketään oikeuta räkiin päin naamaa. Vai alanko itsekin räkimään toisten naamalle ja lyön samantien hampaat kurkkuun kun joku vähän vittuilee?

KilttiMies89

• Anonyymi

Täytyy. Ja tämä ei ole vitsi. Itselle käynyt samoin.

• Anonyymi

Siis mitä täytyy? Tuskin mitkään hiv tai hepatiitti tuosta tarttuu ellei sitten syljessä ole verta ja varmaan siltikin tartunnan mahdollisuus olisi olemattoman pieni.

Niin ja mitä sulle on käynyt?

KilttiMies89

• Anonyymi

Jos tämän takia nyt välttämättä on mentävä hiv ja hepatiittistestiin niin onnistuuko ajanvaraaminen netin kautta ilman että joutuu soitella ensin lääkärille? Pystyykö esim tuolta itse valitsemaan mitä verikokeita haluaa otettavan? Jotenkin en usko että tuollaisesta mitään tartuntaa saa mutta jos haluaa oman mielenrauhan takia käydä testeissä.

https://fimlab.vihta.com/public/fimlab/#/reservation?region_filter=pirkanmaa

KilttiMies89

• Anonyymi

Soitin asiasta terveysasemalle ja siellä sanottiin ettei ole aihetta ottaa hiv ja hepatiittitestejä tuollaisen sylkäisyn takia. Toivottavasti tuohon nyt sitten voi luottaa ettei ole aihetta. Kai se riski lähes olematon on kun ei tuollaiset kovin helposti tartu edes suojaamattomassa yhdynnässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe