Feministinen manifesti Sinkut-palstalle

Anonyymi-ap

No niin, tasapainotetaanpas nyt vähän universumin energioita. Palstalla on ollut ihmisvihamielisiä kirjoituksia. Tässä on ihmismyönteinen kirjoitus:

FEMINISTINEN MANIFESTI

1. Elä rauhassa itsesi kanssa sellaista elämää, jota haluat elää. 🙏

2. Anna muiden elää rauhassa sellaista elämää, jota he haluavat elää. (Poikkeuksena valtiolliset elimet, joiden tavoitteena on suojata kansalaisiaan yksilöiltä, jotka eivät anna muiden elää rauhassa sellaista elämää, jota nämä muut haluavat elää. Näillä valtiollisilla elimillä on oikeus rajoittaa niiden elämää, jotka estävät muita elämästä sellaista elämää, jota nämä muut haluavat elää.)

3. Useimmat ihmiset maan päällä ovat mahtavia: fiksuja ja avuliaita. Hyvin he pitävät tämän pallon pyörimässä. 👉🌎👈

4. Jalkojen välillä on merkitystä lähinnä silloin, kun tarkoituksena on saada sieltä jotain ulos tai jotain sinne sisälle. Ei sillä muuten ole niin väliä, mitä sieltä löytyy. 🌮🍆

5. Kannattaa olla positiivisessa yhteydessä muihin ihmisiin. Ei kannata olla yhteydessä ihmisiin, jotka yrittävät kontrolloida tai synkistellä. Mutta sellaisiin kannattaa olla yhteydessä, jotka inspiroivat ja jotka saavat omat ajatukset paremmiksi kuin mitä ne olisivat vain omassa päässä pyöritettyinä. 🎉🏸🎶🥂

6. Jos terveys sallii, kannattaa käydä töissä, elättää itsensä ja maksaa veronsa. Kyllä siitä jää itsellekin vielä rahaa.

🦄

91

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ironista tuo myönteisyytesi jälleen.

• Anonyymi

Höpsistä. Minä olen aina myönteinen. 😁

🦄

• Anonyymi

Eipä vissiin..

• Anonyymi

Joo, ei se ole kultaa kaikki mikä kiiltää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei se ole kultaa kaikki mikä kiiltää

Ei ole. Minä olen timanttia. 💎👌😎

🦄

• Anonyymi

Koska manifestin on tarkoitus vain julistaa, eikä varsinaisesti kannustaa keskustelemaan niin totean vain, että kyllä mä tän voin alkekirjoittaa. 👍

• Anonyymi

Tähän manifestiin tulee paljon hyvää keskustelua! 🤩

🦄

• Anonyymi

Voin allekirjoittaa.

🙋‍♂️📃🖊

Sopivan väljä "soppari".

• Anonyymi

Hyvä! Kiitos! 😊👍

🦄

• Anonyymi

Juu, kyllä mä tämän paljon mielummin allekirjotan kun sellasen "naiset sitä ...", "naiset tätä ...", naisten pitäisi ...", "naisten täytyy" yms. manifestin. Erityisesti nuo kohdat 1. Ja 2. toimivat. Jokaisen kannattaisi keskittyä enemmän sen oman elämän elämiseen kuin muiden elämien pohtimiseen.

• Anonyymi

Juu. Hassua on, että nimenomaan siellä oman ruudun ääressä, omassa rauhassa, kaikkein helpoiten alkaa häiritä se, mitä MUUT tekevät. 😁

🦄

• Anonyymi

Kumma juttu etten saanut yksäriltä emojitarraa voi harmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma juttu etten saanut yksäriltä emojitarraa voi harmi

Annan sinulle kukkatarran: 💐

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan sinulle kukkatarran: 💐

🦄

Kiva kiitos, olen muuten tämä ed tuumaaja

• Anonyymi

Realistinen vastine

1. Elät sellaista elämää, mitä geeniesi ja ympäristön puolesta on mahdollista.

2. Vaikutat omalta osaltasi ympäristöön ja ympäröiviin ihmisiin. On täysin 1. kohdasta riippuvaa, millainen vaikutuksesi näihin on. Voit yrittää parantaa tapojasi, mutta onnistut siinä yleensä vain hetkittäin, kunnes palaat entisiin tapoihisi.

3. Useimmat ihmiset maan päällä ovat 1. ja 2. kohdasta johtuen sellaisia kuin ovat. Osa varsinaisia mulk*uja ja osa vain kohtaloonsa alistuneita. Kaikilla on oma osuutensa maapallon saastumisessa. 👉🌎👈

4. Kohtien 1., 2. ja 3. olosuhteista johtuen väestönkasvua on vaikea hillitä, lisääntymisvietti on voimakas 🌮🍆

5. Kannattaa varoa ja välttää huonoa seuraa. Hyvältä vaikuttavakin seura voi olla huonoa lopulta.

6. Jos terveys sallii, kannattaa siitä huolimatta miettiä, onko heikosti palkatuissa töissä käynti Suomessa kannattavaa. Palkasta kun jää käteen häviävän vähän.

• Anonyymi

Mun kokemukseni mukaan aloituksen manifesti on realistisempi.

• Anonyymi

Tästä huolimatta valitsen itsekin mielummin aloituksen ajatukset ja toiveikkuuden kuin ankean realismin.

• Anonyymi

Voihan asioita noinkin tarkastella, mutta itse en kutsu tuota realismiksi vaan pessimismiksi ja determinismiksi. 👌

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kokemukseni mukaan aloituksen manifesti on realistisempi.

Kiitos! Samaa mieltä olen, kun noita kahta toisiinsa vertaan.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä huolimatta valitsen itsekin mielummin aloituksen ajatukset ja toiveikkuuden kuin ankean realismin.

Kiitos! En itse pidä noin ankeaa näkemystä realismina kuitenkaan, vaan pessimisminä.

🦄

• Se on taas verottajan vika, jos palkasta ei jää riittävästä käteen. Nää on kaikki sellasia asioita, että ne pitää neuvotella kuntoon. Me ihan oikeesti tarvitaan kaikki nää työpaikat mitä meillä on.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se on taas verottajan vika, jos palkasta ei jää riittävästä käteen. Nää on kaikki sellasia asioita, että ne pitää neuvotella kuntoon. Me ihan oikeesti tarvitaan kaikki nää työpaikat mitä meillä on.

Ei muuten ole verottajan vika. Verottaja vain kantaa verotuksen.

🦄

• Komppaan tätä jälkimmäistä manifestia. Näinhän se menee.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se on taas verottajan vika, jos palkasta ei jää riittävästä käteen. Nää on kaikki sellasia asioita, että ne pitää neuvotella kuntoon. Me ihan oikeesti tarvitaan kaikki nää työpaikat mitä meillä on.

Verottaja tekee vain työnsä. Poliitikot päättävät verotuksen tason. Jos verojen tasosta haluaa valittaa, niin oikea taho ovat poliitikot, ei verottaja.

• Anonyymi

"6. Jos terveys sallii, kannattaa siitä huolimatta miettiä, onko heikosti palkatuissa töissä käynti Suomessa kannattavaa. Palkasta kun jää käteen häviävän vähän."

Töitä kannattaa tehdä, jos niitä on tarjolla ja terveys kestää. Työteko tekee hyvää mielenterveydelle (toki sekin kohtuullisuuden rajoissa), itse itsensä elättäminen tekee hyvää mielenterveydelle, se ettei ole täysin muiden armoilla ja varassa, tekee hyvää mielenterveydelle.

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Komppaan tätä jälkimmäistä manifestia. Näinhän se menee.

Luulen ettet vain ole vielä joogannut itseoivallukseen saakka. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verottaja tekee vain työnsä. Poliitikot päättävät verotuksen tason. Jos verojen tasosta haluaa valittaa, niin oikea taho ovat poliitikot, ei verottaja.

Juuri näin!

🦄

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Komppaan tätä jälkimmäistä manifestia. Näinhän se menee.

joopajoogi tietää kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joopajoogi tietää kyllä.

Tosiasiat on tosiasioita, mutta on mukavampi elää yksisarvismaailmassa 😊

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ivan Puopolo tietää, mihin ne rahat menee https://youtu.be/bq7OrxtQJ2M?feature=shared

T. Realistinen vastine

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasiat on tosiasioita, mutta on mukavampi elää yksisarvismaailmassa 😊

Tai sitten minulla on vain niin hyvät geenit! 💎👌😎

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

"6. Jos terveys sallii, kannattaa siitä huolimatta miettiä, onko heikosti palkatuissa töissä käynti Suomessa kannattavaa. Palkasta kun jää käteen häviävän vähän."

Töitä kannattaa tehdä, jos niitä on tarjolla ja terveys kestää. Työteko tekee hyvää mielenterveydelle (toki sekin kohtuullisuuden rajoissa), itse itsensä elättäminen tekee hyvää mielenterveydelle, se ettei ole täysin muiden armoilla ja varassa, tekee hyvää mielenterveydelle.

Mulla ei pokka kyllä kestäs mennä hakee, mistään sossusta rahaa. Kerran kävin kysymässä, mutta mitään en saanut, koska sanoin että opiskelen ja haen töitä ja tarvin rahaa ruokaan. Niin kaveri sano, että oot hakenut ihan väärin sanoin. Että pitää sanoo, ettei työnteko kiinnosta ja tarvii rahaa kaljaan. Niin sillon tulee rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin!

🦄

No voi teitä kun ootte tosimielisiä. Sanotaan sitten niin että orpo määrää ja verottaja tekee työn, niin on kaikilla hyvä mieli.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mulla ei pokka kyllä kestäs mennä hakee, mistään sossusta rahaa. Kerran kävin kysymässä, mutta mitään en saanut, koska sanoin että opiskelen ja haen töitä ja tarvin rahaa ruokaan. Niin kaveri sano, että oot hakenut ihan väärin sanoin. Että pitää sanoo, ettei työnteko kiinnosta ja tarvii rahaa kaljaan. Niin sillon tulee rahaa.

Sanoisin, että työn tekeminen kannattaa kyllä. Siinä on monta ulottuvuutta.
        Totuus on, että geenit määrittävät hyvin paljon siitä, millaisia olemme, siitä huolimatta haluan uskoa hyvään ja minulla on toivo. Muutenhan eläisin toivottomuudessa.

Asiat voi nähdä monella tapaa… mikään ei välttämättä ole väärä tapa. Luontokin on sama päivällä ja yöllä, valo saa vain sen näyttämään erilaiselta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ivan Puopolo tietää, mihin ne rahat menee https://youtu.be/bq7OrxtQJ2M?feature=shared

T. Realistinen vastine

Aika hurja juttu mitä puupolo sanoo. Mutta kaippa sillä perää, ei tosiaan kannata mitään vieraalla teettää. Ja johonkin ne munkin lisätulot kadonneet.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Aika hurja juttu mitä puupolo sanoo. Mutta kaippa sillä perää, ei tosiaan kannata mitään vieraalla teettää. Ja johonkin ne munkin lisätulot kadonneet.

Jep, mut ei lannistuta. Tietoinen on hyvä olla…

• Anonyymi

Sillä tavalla, taisin antaa idean poikasen 🙂

• Anonyymi

Tämän aloituksen henki pyyhkäisee yli Sinkut-palstan ja valaisee raikkaalla tuulahduksellaan kaikki tunkkaiset aivopoimut! 🤩🧠 Pppfffffff! 🌪️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän aloituksen henki pyyhkäisee yli Sinkut-palstan ja valaisee raikkaalla tuulahduksellaan kaikki tunkkaiset aivopoimut! 🤩🧠 Pppfffffff! 🌪️

🦄

Toivottavasti ei muuntaudu tsunamiksi siinä vaiheessa kun saavutaan mataliin poimuihin 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Juu, kiitti vaan kovasti kaikista raikkaista tuulahduksistasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kiitti vaan kovasti kaikista raikkaista tuulahduksistasi

Shetlanninponille myös.

• Anonyymi

2. kohdan eka lause riittäisi. Muutenhan sitten lytätäänkin sen merkitys määrittelemällä toiset paremmiksi kuin toiset 🙃

• Anonyymi

Pakkokeinot ovat olemassa sen vuoksi, että kaikki eivät noudata 2. kohdan kehotusta. Jos noudattaisivat, pakkokeinoja ei tarvittaisi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkokeinot ovat olemassa sen vuoksi, että kaikki eivät noudata 2. kohdan kehotusta. Jos noudattaisivat, pakkokeinoja ei tarvittaisi.

🦄

Meni nyt vähän ohi mutta menköön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni nyt vähän ohi mutta menköön

Ei mennyt. Sinä väitit lainsäädännöllä hankittua valtaa karismaattiseksi vallaksi. Ne ovat kaksi eri asiaa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt. Sinä väitit lainsäädännöllä hankittua valtaa karismaattiseksi vallaksi. Ne ovat kaksi eri asiaa.

🦄

😅 en tiedä mitä sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅 en tiedä mitä sanoa.

Sano että "olipa hyvin muotoiltu". 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano että "olipa hyvin muotoiltu". 😁

🦄

Enpäs vaan toistan, että sen merkitys lytätään määrittelemällä toiset (ja näköjään itsensä, vitsiä tai ei) paremmaksi kuin toiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs vaan toistan, että sen merkitys lytätään määrittelemällä toiset (ja näköjään itsensä, vitsiä tai ei) paremmaksi kuin toiset

Merkitys on juuri päinvastainen. Kun tavoitteena on taata vapaus, rajoitetaan vain niitä, jotka pyrkivät rajaamaan muiden vapautta.

Rajoittajia ei määritellä paremmiksi tai huonommiksi vaan heiltä estetään muiden vapauden rajoittaminen.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkitys on juuri päinvastainen. Kun tavoitteena on taata vapaus, rajoitetaan vain niitä, jotka pyrkivät rajaamaan muiden vapautta.

Rajoittajia ei määritellä paremmiksi tai huonommiksi vaan heiltä estetään muiden vapauden rajoittaminen.

🦄

Ahaa, jumitat siis pelkästään tuossa kohdassa kaksi, ookoo. Ymmärrän, mainitsinhan sen alun juu.

Mitenhän oon tälle palstalle edes eksynyt, hus pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, jumitat siis pelkästään tuossa kohdassa kaksi, ookoo. Ymmärrän, mainitsinhan sen alun juu.

Mitenhän oon tälle palstalle edes eksynyt, hus pois

Puhun siitä asiasta mikä kulloinkin otetaan puheeksi. Tietysti. 😄 Ja sitä asiaa voi aina vaihtaa, mutta vaihdosta kannattaa kertoa myös minulle.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhun siitä asiasta mikä kulloinkin otetaan puheeksi. Tietysti. 😄 Ja sitä asiaa voi aina vaihtaa, mutta vaihdosta kannattaa kertoa myös minulle.

🦄

Mainitsinhan heti ekan kommenttisi jälkeen, että ohi menee mutta menköön 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainitsinhan heti ekan kommenttisi jälkeen, että ohi menee mutta menköön 😇

Mutta et kertonut, MIKSI menee ohi. En minä ole mikään ajatustenlukija!

Ja jos sellaista luulet, sinulla on ongelmia muidenkin ihmisten kanssa kommunikoidessa. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et kertonut, MIKSI menee ohi. En minä ole mikään ajatustenlukija!

Ja jos sellaista luulet, sinulla on ongelmia muidenkin ihmisten kanssa kommunikoidessa. 🤔

🦄

En niin, etkä sinäkään sitä kysynyt vaan OLETIT heti itse olevasi vain oikeassa ja ymmärtäneesi 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin, etkä sinäkään sitä kysynyt vaan OLETIT heti itse olevasi vain oikeassa ja ymmärtäneesi 🙃

Kommunikointiin ja sen ongelmiinkin vaaditaan kaksi, kuten ehkä huomaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Mutta eihän sinulla esim tavan tallaajana ole tällaista valtaa lainsäädäntöön. Et voisi esimerkiksi määrätä mitä proseduuria virkavallan tulisi noudattaa jos tekisit vaikka erittäin värikkäitä omaan mutuun perustuvia rikosilmoituksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä viestin äsken hyvin selkeästi. Sinä et viestinyt selkeästi. Älä syytä siitä minua.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän sinulla esim tavan tallaajana ole tällaista valtaa lainsäädäntöön. Et voisi esimerkiksi määrätä mitä proseduuria virkavallan tulisi noudattaa jos tekisit vaikka erittäin värikkäitä omaan mutuun perustuvia rikosilmoituksia

Mistä sinä tiedät, olenko minä tavan tallaaja? 💎👌😎

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Sivusta kommentoin

Siitä, että kirjoittelet tänne manifestejasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

No epäilemättä omasta mielestäsi olet joku pääsäätäjä ja tavallaan myönsitkin jotain huhu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

En ymmärtänyt tätä hienoa lausetta voisitko jäsennellä sen jotenkin ymmärrettävään muotoon kun tällainen influensseri olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt tätä hienoa lausetta voisitko jäsennellä sen jotenkin ymmärrettävään muotoon kun tällainen influensseri olet

Eihän yksisarvinen mitään sun ymmärrysongelmillesi voi. Itse lause oli hyvin ymmärrettävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän yksisarvinen mitään sun ymmärrysongelmillesi voi. Itse lause oli hyvin ymmärrettävä.

Onko näi ihmeiden iiris

• Kiva nähdä palstalla jotain positiivista välillä. Vaikkakaan itse en aina positiivisuuteen kykene. Mutta nostan hattua.

• Anonyymi

Kiitos! Kauniit vaaleat kiharat pelmahtivat sieltä hatun alta. 😄

🦄

• Anonyymi

"Jalkojen välillä on merkitystä lähinnä silloin, kun tarkoituksena on saada sieltä jotain ulos tai jotain sinne sisälle. Ei sillä muuten ole niin väliä, mitä sieltä löytyy."

Mun on jälleen pakko ottaa puheeksi tämä naisten lihasten kasvatus, koska sinäkin treenaat kovaa.

Itseasiassa silloin, jos nainen on hankkinut upeat lihakset, sillä vasta onkin merkitystä, mitä jalkojen välistä löytyy ja sillä, onko ollut aina samanlainen.

Tässä on erittäin hyvä esimerkki vielä nätin tytön kasvot ja pitkät hiukset.
      https://www.youtube.com/watch?v=uYb1bF1dils

Tiedät siis, mitä ajan takaa: jos kaikki menee juuri niin kuin pitääkin, lopputuloksena, kuten varmaan jo arvaat, kateus. Tavallaan allekirjoitan tuon, että jos nainen tekee miehen äärimmäisen kateelliseksi, nainen on myös tehnyt silloin jotakin oikein, kuten täällä joku aikoinaan totesikin ja jonka sinä allekirjoitit.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

"Tavallaan allekirjoitan tuon, että jos nainen tekee miehen äärimmäisen kateelliseksi, nainen on myös tehnyt silloin jotakin oikein, kuten täällä joku aikoinaan totesikin ja jonka sinä allekirjoitit."

Onko tämä nyt mitenkään sukupuolisidonnaista? On hyvä pyrkiä tekemään muita kateellisiksi. 😄 Se on paljon rakentavampaa kuin muiden kadehtiminen. Lisäksi se parantaa kansantaloutta konkreettisemmin kuin kadehtiminen. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tavallaan allekirjoitan tuon, että jos nainen tekee miehen äärimmäisen kateelliseksi, nainen on myös tehnyt silloin jotakin oikein, kuten täällä joku aikoinaan totesikin ja jonka sinä allekirjoitit."

Onko tämä nyt mitenkään sukupuolisidonnaista? On hyvä pyrkiä tekemään muita kateellisiksi. 😄 Se on paljon rakentavampaa kuin muiden kadehtiminen. Lisäksi se parantaa kansantaloutta konkreettisemmin kuin kadehtiminen. 🤔

🦄

On hyvä pyrkiä tekemään muita kateellisiksi? Minkä ikäinen oikein olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti ihmiset luulevat minua aikuiseksi. 😇😂

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tässä tullaan realismiin. Eikä aina tarvitse olla edes kovinkaan vanha: ensimmäisen kerran ikävä realismi, kun tulee vastaan jo peruskoulussa, jolloin nähdään, kuinka toisilla on taitoja, joita muut oppilaat arvostavat ja toisilla ei.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

"Onko tämä nyt mitenkään sukupuolisidonnaista?"

Jos puhutaan lihaksista ja voimasta, niin on, koska "valtavat" lihakset ja "valtavat" voimat nätillä tytöllä saattaa tehdä asian miehille haasteellisemmaksi. Mies siis saattaa saman aikaisesti pyörtyä ja tulla äärimmäisen kateelliseksi. Nimenomaan pyörtyä kiinnostuksesta.

Jos miehellä on valtavat lihakset ja voimat, tuleeko naiselle samassa määrin haastetta kateuden kanssa? Tai oikeastaan näin: upeat lihakset ja valtavat voimat nätillä tytöllä tekee asian miehille äärimmäisen haasteelliseksi. Jos puhutaan "valtavista" lihaksista, saattaa asia mennäkin miinuksen puolelle, jolloin kateus ei enää samalla tavalla herää, koska jos kysytään minulta, minä en välttämättä kiinnostu. Vielä vähemmän tosiaan, jos on vielä "ylimiehekkäät" kasvot ja "ylimiehekäs" ääni. Tiedän, woke-yhteisö tuomitsee, mutta ei voi pakottaa minua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, josta en ole kiinnostunut.

Koskeeko tässä lihas ja voimakysymyksessä tosiaan täsmälleen samat lainalaisuudet hetero miehiä ja hetero naisia?

Niin, siis nätti tyttö upeilla lihaksilla ja valtavilla voimilla on siis haaste. Kun puhutaan nätistä tytöstä, tarkoitetaan varmaankin pääsääntöisesti jotakin 20-25 vuotiasta. Toki 35 vuotias näyttävän näköinen nainenkin upeilla lihaksilla ja valtavilla voimilla voi olla haaste, mutta tässä on sellainen ero: kun itse olin siinä 20-25 vuotias, silloin mä nimenomaan ihailin ja olisin halunnut tyttöystäväksi sellaisen vähintään 175 cm pitkän 35 vuotiaan näyttävän näköisen naisen, jolla lihasmassaa ja voimaa "enemmän kuin tarpeeksi". Juuri tämä ikäero auttoi silloin, etten tullut kateelliseksi.

20-25 vuotias nätti tyttö, jolla on upeat lihakset ja valtavat voimat on tosiaan jopa isompi haaste siinä mielessä, että 30 iän jälkeen mulle alkoi selkiytyä realismi: en itse kykene tulemaan hyväksi kehonrakentajaksi, painonnostajaksi tai voimanostajaksi ja siksi mulle tuottaisi vaikeuksia olla parisuhteessa niin 25 vuotiaan nätin tytön kanssa kuin myös oman ikäisen tai itseä vanhemman, jos ovat salitreeneissä päässeet "liian pitkälle".

Jos minulta kysytään: 35-vuotias näyttävän näköinen vähintään 175 cm pitkä nainen voi hyötyä paljonkin salitreenaamisesta, "tavallista isommasta" lihasmassasta ja voimasta, jos tykkää nuoremmista miehistä, koska mitä muistan, juuri siinä 20-25 iässä ei ollut vielä kateutta itseä vähintään 10 vuotta vanhempiin naisiin. Kateus alkoi ilmetä vasta siinä vaiheessa, kun lähestyin 30 ikää ja toki 30 iän jälkeen.

Jos minulta siis kysytään: 20-25 vuotias vahva nätti tyttö on oikeastaan pakotettu tyytymään juuri näihin oman ikäisiin tai vanhempiin mieskehonrakentajiin, painonnostajiin tai voimanostajiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tässä tullaan realismiin. Eikä aina tarvitse olla edes kovinkaan vanha: ensimmäisen kerran ikävä realismi, kun tulee vastaan jo peruskoulussa, jolloin nähdään, kuinka toisilla on taitoja, joita muut oppilaat arvostavat ja toisilla ei.

Todellavaikeeta

Minulla ei ainakaan ollut yhtään taitoja, joita muut oppilaat olisivat arvostaneet! 😂 Taitoni näkyivät vain todistuksissani. Ja olin varmasti aivan saakelin outo muiden mielestä. 😁

Ja ihan hyvin olen tullut toimeen elämässä. 😊

Että selitä vain sitä nykyistä laiskuuttasi ihmisenä kehittymisessäsi joillain kouluaikaisilla geeneilläsi. 😉

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Onko tämä nyt mitenkään sukupuolisidonnaista?"

Jos puhutaan lihaksista ja voimasta, niin on, koska "valtavat" lihakset ja "valtavat" voimat nätillä tytöllä saattaa tehdä asian miehille haasteellisemmaksi. Mies siis saattaa saman aikaisesti pyörtyä ja tulla äärimmäisen kateelliseksi. Nimenomaan pyörtyä kiinnostuksesta.

Jos miehellä on valtavat lihakset ja voimat, tuleeko naiselle samassa määrin haastetta kateuden kanssa? Tai oikeastaan näin: upeat lihakset ja valtavat voimat nätillä tytöllä tekee asian miehille äärimmäisen haasteelliseksi. Jos puhutaan "valtavista" lihaksista, saattaa asia mennäkin miinuksen puolelle, jolloin kateus ei enää samalla tavalla herää, koska jos kysytään minulta, minä en välttämättä kiinnostu. Vielä vähemmän tosiaan, jos on vielä "ylimiehekkäät" kasvot ja "ylimiehekäs" ääni. Tiedän, woke-yhteisö tuomitsee, mutta ei voi pakottaa minua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, josta en ole kiinnostunut.

Koskeeko tässä lihas ja voimakysymyksessä tosiaan täsmälleen samat lainalaisuudet hetero miehiä ja hetero naisia?

Niin, siis nätti tyttö upeilla lihaksilla ja valtavilla voimilla on siis haaste. Kun puhutaan nätistä tytöstä, tarkoitetaan varmaankin pääsääntöisesti jotakin 20-25 vuotiasta. Toki 35 vuotias näyttävän näköinen nainenkin upeilla lihaksilla ja valtavilla voimilla voi olla haaste, mutta tässä on sellainen ero: kun itse olin siinä 20-25 vuotias, silloin mä nimenomaan ihailin ja olisin halunnut tyttöystäväksi sellaisen vähintään 175 cm pitkän 35 vuotiaan näyttävän näköisen naisen, jolla lihasmassaa ja voimaa "enemmän kuin tarpeeksi". Juuri tämä ikäero auttoi silloin, etten tullut kateelliseksi.

20-25 vuotias nätti tyttö, jolla on upeat lihakset ja valtavat voimat on tosiaan jopa isompi haaste siinä mielessä, että 30 iän jälkeen mulle alkoi selkiytyä realismi: en itse kykene tulemaan hyväksi kehonrakentajaksi, painonnostajaksi tai voimanostajaksi ja siksi mulle tuottaisi vaikeuksia olla parisuhteessa niin 25 vuotiaan nätin tytön kanssa kuin myös oman ikäisen tai itseä vanhemman, jos ovat salitreeneissä päässeet "liian pitkälle".

Jos minulta kysytään: 35-vuotias näyttävän näköinen vähintään 175 cm pitkä nainen voi hyötyä paljonkin salitreenaamisesta, "tavallista isommasta" lihasmassasta ja voimasta, jos tykkää nuoremmista miehistä, koska mitä muistan, juuri siinä 20-25 iässä ei ollut vielä kateutta itseä vähintään 10 vuotta vanhempiin naisiin. Kateus alkoi ilmetä vasta siinä vaiheessa, kun lähestyin 30 ikää ja toki 30 iän jälkeen.

Jos minulta siis kysytään: 20-25 vuotias vahva nätti tyttö on oikeastaan pakotettu tyytymään juuri näihin oman ikäisiin tai vanhempiin mieskehonrakentajiin, painonnostajiin tai voimanostajiin.

Todellavaikeeta

"Tiedän, woke-yhteisö tuomitsee, mutta ei voi pakottaa minua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, josta en ole kiinnostunut."

Ihan varmasti woke-yhteisö ei sinua tuomitse. 😊 Ketään länsimaista miestä tai naista ei pakoteta suhteeseen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. 😂

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ollut yhtään taitoja, joita muut oppilaat olisivat arvostaneet! 😂 Taitoni näkyivät vain todistuksissani. Ja olin varmasti aivan saakelin outo muiden mielestä. 😁

Ja ihan hyvin olen tullut toimeen elämässä. 😊

Että selitä vain sitä nykyistä laiskuuttasi ihmisenä kehittymisessäsi joillain kouluaikaisilla geeneilläsi. 😉

🦄

Tuo on täyttä p**kapuhetta. Jos olet koulussa yksinäinen, olet myös myöhemmässäkin elämässä. Sitäpaitsi elämä on varsin arvaamatonta. Kyllä mulla on varsin paljon kokemusta siitäkin, että joskus mennyt paremminkin.

Nyt vähän faktaa. Katoppas Education Indexiä Suomessa. Varsin korkealla ollut jo 90-luvulta alkaen ja meillä naiset ovat miehiä koulutetumpia.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

Kysymys: kuinka monta korkean Education Indexin maata löytyy, jossa miehet ovat naisia koulutetumpia? Korostan siis, että korkea Education Index jo 90-luvulta alkaen. Mikä on syntyvyys maissa, joissa Education Index on korkea?

Sinähän olet korkeasti koulutettu ja yrität olla kaikessa hyvä. Onko sulla lapsia? Ainakin paljon öyhötät, kun tuon tätä syntyvyysongelmaa esille.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588#gs.gdwh3l

"Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta"

Siihenkö auttaa tuo sun asenne syyttää kaikkia laiskoiksi, jotka eivät pysty kouluttautumaan pitkälle tai pääsemään Mr tai Ms Olympiaksi? Mieti, kuinka moni ihminen maapallolla on yhtä korkeasti koulutettu kuin sinä, joka elät Suomessa. Katso vaan sitä Education Indexiä ja Suomen sijoittumista.

Salitreeneistä, moniko ihminen maapallolla on samalla tasolla kuin sinä? Siinä vähän salitreenaajien määrästä Intiassa.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

"Only 0.2% of Indians hit the gym'

Siinä vähän Pohjoismaista:

"Notably, the data shows Norway and Sweden lead the list, with 22 per cent of their population going to the gym. "

Mikä on Ruotsissa ja Norjassa valkoisen hetero miehen syntyvyys? Siinä vähän suomalaisen miehen lapsettomuudesta.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismiesten-lapsettomuus-maailman-korkeinta-syyna-naisten-parempi-koulutus/6694464#gs.gdx0di

"Lastensaanti-iän ohittaneista suomalaismiehistä joka neljäs on lapseton. Luku on maailman korkein, kertoo Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch. "

Palataan vielä tuohon.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588#gs.gdx27b

"Paljon puhutaan mielenterveysongelmista – onko tilanne se, että nuoret aikuiset voivat psyykkisesti huonosti, mikä johtaa siihen, että lapsia ei synny?"

"Kyllä se on ihan varmasti osa tarinaa ."

Tähänkö sitten auttaa se, että valkoiselle hetero miehelle lisätään kaiken aikaa lisää ja lisää vaatimuksia: kouluttautua pitkälle, tulla Mr Olympiaksi, olla sosiaalisesti taitava ja vaikka olisikin tarpeeksi, lisää vaan vaaditaan.

"Entä onko myös niin, että yhä useampi ei ylipäätänsä halua elämässään lisääntyä?"

"Kyse ei juurikaan ole siitä. Useimmin lapsettomuudessa on kyse siitä, että lapsitoive on olemassa, mutta se on lykkääntynyt. Kyselyjen mukaan heitä, joiden toivottu lapsiluku on nolla, on runsas 10 prosenttia. Se ei ole erityisen paljon kasvanut. "

Jälleen kerran tämä: valkoiselta hetero mieheltä vaaditaan kohtuuttomuuksia, joiden seurauksena valkoinen hetero mies masentuu, on päivän selvää, että masennus vaikeuttaa kumppanin löytämistä, parisuhdetta ja oikeastaan kaikkea elämässä.

"Parisuhteita muodostuu, mutta ne liitot päättyvät yhä useimmin erilleen muuttoon ennen kuin ensimmäistäkään lasta syntyy. Ne eivät kestä."

Lisää vaan näitä sinun vaatimuksia valkoiselle hetero miehelle. Sitten avioliitot kestää?

Katsoppas millä sijalla Intia on avioeroissa, samoin moni Lähi-Idän maa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_demography

Katsoppas miten Education Indexissä sijoittuvat eri vuosikymmeninä Intia ja moni Lähi-Idän maa.

Entäpä syntyvyys monessa Lähi-Idän maassa ja Intiassa verrattuna Länsimaihin.

Joko alkaa selvitä, miksi valkoinen hetero mies ei lisäänny ja jos syntyvyys laskee jokapuolella maapalloa, kuka häviää ensimmäisenä sukupuuttoon.

Jos sinusta ei koulussa pidetty, en pätkän vertaa ihmettele tuota sun arvomaailmaa: kompensointia, kompensointia, kompensointia.

Kyllä minäkin olen yrittänyt kompensoida, mutta kuten jo sanoin, elämä on arvaamatonta. Silloin tosiaan on paniikissa, jos ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin korkea koulutus ja siihen päälle vielä Mr tai Ms Olympia, mutta entä jos ei näissä onnistukaan.

Siitä huolimatta mua kiinnostaa, kuinka paljon miehiltä vaaditaan Länsimaiden ulkopuolella, jossa kuitenkin onnistuvat monesti paremmin lisääntymään ja avioliitot kestää. Itsemurhiakin tehdään Lähi-Idän maissa vähemmän kuin Pohjoismaissa ja Pohjois-Amerikassa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tiedän, woke-yhteisö tuomitsee, mutta ei voi pakottaa minua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, josta en ole kiinnostunut."

Ihan varmasti woke-yhteisö ei sinua tuomitse. 😊 Ketään länsimaista miestä tai naista ei pakoteta suhteeseen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. 😂

🦄

Sinä ainakin tuomitsit, kun sanoin, että mua ei kiinnosta nainen, jolla on "valtavat" lihakset, "ylimiehekkäät" kasvot ja "ylimiehekäs" ääni.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Kateellinen nainen katkera nainen vähän erilainen manifesti tämä kaksoisviestintä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ainakin tuomitsit, kun sanoin, että mua ei kiinnosta nainen, jolla on "valtavat" lihakset, "ylimiehekkäät" kasvot ja "ylimiehekäs" ääni.

Todellavaikeeta

Höpsistä. En ole tuominnut enkä tuomitse. En itsekään ala parisuhteeseen muiden kuin sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan tunnen voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Kyllä minä tämän saman oikeuden suon kaikille muillekin sukupuolesta riippumatta. 😊

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti ihmiset luulevat minua aikuiseksi. 😇😂

🦄

En ole viitsinyt aiemmin kysyä, mutta käyttääkö yksisarvinen reaalielämässä toisinaan samaa värimaailmaa kuin mitä emojilla on käytössä? Ikähaarukka alle 3 kymmentä?
        Jäi muistiin toissa kesältä eräässä kassajonossa värien ja muiden ominaisuuksiensa vuoksi 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on täyttä p**kapuhetta. Jos olet koulussa yksinäinen, olet myös myöhemmässäkin elämässä. Sitäpaitsi elämä on varsin arvaamatonta. Kyllä mulla on varsin paljon kokemusta siitäkin, että joskus mennyt paremminkin.

Nyt vähän faktaa. Katoppas Education Indexiä Suomessa. Varsin korkealla ollut jo 90-luvulta alkaen ja meillä naiset ovat miehiä koulutetumpia.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

Kysymys: kuinka monta korkean Education Indexin maata löytyy, jossa miehet ovat naisia koulutetumpia? Korostan siis, että korkea Education Index jo 90-luvulta alkaen. Mikä on syntyvyys maissa, joissa Education Index on korkea?

Sinähän olet korkeasti koulutettu ja yrität olla kaikessa hyvä. Onko sulla lapsia? Ainakin paljon öyhötät, kun tuon tätä syntyvyysongelmaa esille.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588#gs.gdwh3l

"Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta"

Siihenkö auttaa tuo sun asenne syyttää kaikkia laiskoiksi, jotka eivät pysty kouluttautumaan pitkälle tai pääsemään Mr tai Ms Olympiaksi? Mieti, kuinka moni ihminen maapallolla on yhtä korkeasti koulutettu kuin sinä, joka elät Suomessa. Katso vaan sitä Education Indexiä ja Suomen sijoittumista.

Salitreeneistä, moniko ihminen maapallolla on samalla tasolla kuin sinä? Siinä vähän salitreenaajien määrästä Intiassa.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

"Only 0.2% of Indians hit the gym'

Siinä vähän Pohjoismaista:

"Notably, the data shows Norway and Sweden lead the list, with 22 per cent of their population going to the gym. "

Mikä on Ruotsissa ja Norjassa valkoisen hetero miehen syntyvyys? Siinä vähän suomalaisen miehen lapsettomuudesta.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismiesten-lapsettomuus-maailman-korkeinta-syyna-naisten-parempi-koulutus/6694464#gs.gdx0di

"Lastensaanti-iän ohittaneista suomalaismiehistä joka neljäs on lapseton. Luku on maailman korkein, kertoo Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch. "

Palataan vielä tuohon.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588#gs.gdx27b

"Paljon puhutaan mielenterveysongelmista – onko tilanne se, että nuoret aikuiset voivat psyykkisesti huonosti, mikä johtaa siihen, että lapsia ei synny?"

"Kyllä se on ihan varmasti osa tarinaa ."

Tähänkö sitten auttaa se, että valkoiselle hetero miehelle lisätään kaiken aikaa lisää ja lisää vaatimuksia: kouluttautua pitkälle, tulla Mr Olympiaksi, olla sosiaalisesti taitava ja vaikka olisikin tarpeeksi, lisää vaan vaaditaan.

"Entä onko myös niin, että yhä useampi ei ylipäätänsä halua elämässään lisääntyä?"

"Kyse ei juurikaan ole siitä. Useimmin lapsettomuudessa on kyse siitä, että lapsitoive on olemassa, mutta se on lykkääntynyt. Kyselyjen mukaan heitä, joiden toivottu lapsiluku on nolla, on runsas 10 prosenttia. Se ei ole erityisen paljon kasvanut. "

Jälleen kerran tämä: valkoiselta hetero mieheltä vaaditaan kohtuuttomuuksia, joiden seurauksena valkoinen hetero mies masentuu, on päivän selvää, että masennus vaikeuttaa kumppanin löytämistä, parisuhdetta ja oikeastaan kaikkea elämässä.

"Parisuhteita muodostuu, mutta ne liitot päättyvät yhä useimmin erilleen muuttoon ennen kuin ensimmäistäkään lasta syntyy. Ne eivät kestä."

Lisää vaan näitä sinun vaatimuksia valkoiselle hetero miehelle. Sitten avioliitot kestää?

Katsoppas millä sijalla Intia on avioeroissa, samoin moni Lähi-Idän maa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_demography

Katsoppas miten Education Indexissä sijoittuvat eri vuosikymmeninä Intia ja moni Lähi-Idän maa.

Entäpä syntyvyys monessa Lähi-Idän maassa ja Intiassa verrattuna Länsimaihin.

Joko alkaa selvitä, miksi valkoinen hetero mies ei lisäänny ja jos syntyvyys laskee jokapuolella maapalloa, kuka häviää ensimmäisenä sukupuuttoon.

Jos sinusta ei koulussa pidetty, en pätkän vertaa ihmettele tuota sun arvomaailmaa: kompensointia, kompensointia, kompensointia.

Kyllä minäkin olen yrittänyt kompensoida, mutta kuten jo sanoin, elämä on arvaamatonta. Silloin tosiaan on paniikissa, jos ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin korkea koulutus ja siihen päälle vielä Mr tai Ms Olympia, mutta entä jos ei näissä onnistukaan.

Siitä huolimatta mua kiinnostaa, kuinka paljon miehiltä vaaditaan Länsimaiden ulkopuolella, jossa kuitenkin onnistuvat monesti paremmin lisääntymään ja avioliitot kestää. Itsemurhiakin tehdään Lähi-Idän maissa vähemmän kuin Pohjoismaissa ja Pohjois-Amerikassa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate

Todellavaikeeta

Mielenkiintoinen konmentti. Täytyy perehtyä tähän tarkemmin. Mutta näin aluksi. Syntyvyyden laskuun on varmasti monta syytä. Mutta suomen erityisen huonon tilanteeseen on politiikallakin vaikutusta. Etenkin tämä tuhoakseli. Katainen, Stubb, Sipilä hallituksineen onnistu kurjistamaan lapsiperheiden asemaa. Ja on Suomen politiikka ollut pitempään lapsivihamielinen. Jo 80 luvulla lapsilisien ostovoima jäi jälkeen ja samalla kehitettiin aikuisten sosiaaliturvaa. (symposiumissa aulangolla). Naisten korkeampaan koulutustasoon ehkä syynä se, kun ensimmäisinä poliitikkomme lahjoitti naisvaltaiset alat, mm ompelutehtaat ulkomaille. Niin oli vähän pakko kouluttautua. Myöhemmin taas miesvaltaiset alat. Mutta miehille kouluttautuminen oli vaikeampaa ensinnäkin monilla miehillä on käytännöllinen ajattelumalli ei niinkään tieteellinen. Ja toisekseen akateemisia ei oikeestaan tarvitaan enempää ja niilläkin aloilla on jo työttömyyttä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuolla esittelyllä en koe vaivan arvoiseksi avata linkkiä.

🦄

• Anonyymi

Sinun ja muiden kannattaisi jo lakata vastaamasta Tinder-incelin, Todellavaikeen, ym. ihmis- ja eritoten naisvihamielisiin kirjoituksiin.

Aivan varmasti olette huomanneet, ettei minkäänlainen rakentava saati älyllinen keskustelu kyseisten trollien kanssa tule ikinä onnistumaan. Trollit vain paasaavat dis- ja misinformatiivistä, pahantahtoista, polarisaatiota ruokkivaa, aivotonta manifestiään vuodesta toiseen, sivuuttaen täysin sekä muiden mielipiteet että tieteelliset tosiasiat.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience." -Mark Twain

• Anonyymi

Ja oma kirjoituksesi ei ole tuollainen? Sananvapauteen ainakin tunnut kajoavan ja ajattelet tietäväsi totuuden kaikesta vain leimaamalla ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oma kirjoituksesi ei ole tuollainen? Sananvapauteen ainakin tunnut kajoavan ja ajattelet tietäväsi totuuden kaikesta vain leimaamalla ihmisiä.

Talk to the hand 👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talk to the hand 👋

Ihan tähän palstalle kirjoitan niin kuin muutkin 😊

• Anonyymi

Olen tästä pitkälti hyvin samaa mieltä. Kyseisten tyyppien kanssa "keskusteleminen" on täysin turhaa. Heiltä ei saa minkäänlaista älyllistä vastausta ja saman jankkaaminen jatkuu, vaikka heidän argumenttinsa osoitettaisiin todisteiden kera vääräksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tästä pitkälti hyvin samaa mieltä. Kyseisten tyyppien kanssa "keskusteleminen" on täysin turhaa. Heiltä ei saa minkäänlaista älyllistä vastausta ja saman jankkaaminen jatkuu, vaikka heidän argumenttinsa osoitettaisiin todisteiden kera vääräksi.

Sepä se. On täysin ajan haaskausta kumota heidän selkeästi valheellisia ja perusteettomia väitteitään edes useisiin tieteellisiin tutkimustuloksiin viitaten, sillä he vastaavat ainoastaan ad hominemeilla, olkinukeilla, jne. argumentointivirheillä, sekä toistavat toistavat toistavat loputtomiin järkijättöistä narratiiviaan, jotta joku erehtyisi ottamaan sen totuutena tai alentuisi heidän tasolleen nahistelemaan.

• Anonyymi

Odotin ehkä jotain vähän radikaalimpaa, mutta tuohan oli ihan -- perusasiaa. Hyvää sellaista tietenkin, kun 🦄 on kirjoittamassa 😄👍

xLiner

• Anonyymi

Kiitos! Mukavaa päivää sinulle!

🦄

• Anonyymi

Einsteinin sanomaa: “Ilta, jolloin jokainen läsnäolija on täysin samaa mieltä kaikesta, on tuhlattu ilta.”

Täällä pyritään samanmielisyyteen, miksi erilaiset mielipiteet olisivat uhka. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään samanmielinen (vähämielinen) nyökyttely.

• Anonyymi

Toisaalta valikoin kyllä myös, mitä luen. En edes lue täältä kaikkea. Ei kaikkeen tarvitse kommentoida.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3106
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1907
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1890
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      77
      1635
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1492
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1309
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1123
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      107
      1117
    Aihe