Hei!
Olen ostamassa tonttia merilapin alueelta projektiin ja tarkoituksena oli kilpailuttaa maa työt ja sorat jne rakennusmaa-ainekset. Katsellut jo useamman yrityksen jolle kyselyä laitan.
Mutta yhtenä yrityksenä ilmaantui tämmöinen Merilapin-sora Oy, firmasta en kirjoituksia/kokemuksia oikeen löytänyt.
Olisiko kellään antaa infoa kyseisestä firmasta?
Firma vaikuttaisi kuitenkin olevan melko tuore ja kalustokuvat melko tuoreita.
Kyseessä on isohko projekti joka tulee kattamaan noin +-10hehtaarin maatyöt kokonaisuudessaan.
Tarkoituksena olisi paikallisella yrityksellä projekti teetättää ja solmia hyvä yhteistyö jatkoa ajatellen.
Syy miksi tätä täältä kyselen, niin asun itse tällä hetkellä espanjassa ja tuonne perälle ei oikeen yhteyksiä ole itselläni ja projekti on vasta alustavassa suunnittelussa.
Sopivia tontteja on jo muutama alustavasti keskusteltuna.
Merilapin-sora Oy
12
2624
Vastaukset
- Anonyymi
Laita Kemin ktk:hon tarjouspyyntö.siellä kaikki paikalliset tekevät sinulle tarjouksia maatöistäsi.helppoa,yhdellä kyselyllä saat monta firmaa kiinni.
- Anonyymi
Keminsiirtomaahautausurakointi. Johan alkaa ainekst liikkuun.
- Anonyymi
Jo vain.
- Anonyymi
Ota yhteys johonkin paikalliseen henkilöön niin hoitelee asiat, on meinaa pienet piirit
- Anonyymi
iso huuma kuoppa teet.
- Anonyymi
ei mikään pikku projekti..
- Anonyymi
Jotenkin vaikuttaisi kateellisen spämmiltä kyseistä firmaa kohtaan.
- Anonyymi
Tulloo iso kuoppa epsanjalaiselle.
- Anonyymi
Omistaja on ku ongenkoukku ja pullistellee muka baareissa
- Anonyymi
KTK auttaa kuopanteossa.
- Anonyymi00013
Jep,KTK yrittäjille vaan rohkeasti tarjouksia.
- Anonyymi00014
Maa-ainesten siirto onnistuu näppärästi kottikärryillä,näin korkeiden polttoaineiden aikana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679