Minulla on tukkku rahaa Nordeassakin, mutta väittävät, että nolla euroa.
Maksamista ehtii muutaman tunnin odotella, mutta myöskään pankkitunnuksilla kirjautuminen ei toimi. Vero- ja Omakanta-palvelut eivät mene Nordean tunnuksilla todennusta pidemmälle.
P-ska firmahan se on ollut aina, jatkuvasti sotkua, katkoksia
Nordea konkkaanko?
7
330
Vastaukset 7
- Anonyymi
Meillä oli 200K kadoksissa neljän päivän ajan tuossa heinäkuun loppupuolella. Näin "tavan duunarina" aika "kevyillä unilla" mentiin, ennen kuin "löytyivät"... Nordea vetosi silloin viikon 29 lopun, "isompaan häiriöön".
- Anonyymi
Tuo ei ole palvelunestohyökkäys, vaan jotain pahempaa. Nordea ei taidan kertoa kaikkea
- Anonyymi
Joo sotkua on. Äkkiä rahat parempaan firmaan, jos hetkeksi edes aukeais
https://pbs.twimg.com/media/GZWtGa4XkAAHbob?format=jpg&name=900x900- Anonyymi
Hei mutta jotain postiivistakin. Lainat nollattu, jee
Näytti olleen luottokortti ja laina hukassa. Oikeammin lainojen kohdalla ilmoitus " sinulla ei ole lainoja". Olihan sekin tietysti kiva ylläri.
- Anonyymi
Venäläiset kuulemma siirtävät pimeitä rahojaan pois. Nordealla rahat loppu,ja tilit nollattu, sorry
Onneksi on rahat paten tilillä, eli patjan alla - Anonyymi
Mulla ei ole ollut ongelmia
- Anonyymi
Joo yleensä nordea ei ole tarkoitettukaan persuaukisille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721028
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791