Kutiaa niin pirusti

Anonyymi-ap

Tietääkö holo antaa neuvoja anaalin kutinaan. Jatkunut jo kolme päivää. Teräketjuöljy ei auttanut.

32

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nuoleskellut omaani. Pysyy terveenä ja iskussa.

• Anonyymi

Kokeile 2T öljyllä laita sitä aina aamuin illoin.

• Anonyymi

minä käytän Hiluksin , mustaa kartaani vaseliinin ja tervan sekotusta , kannattaa kokeilla

• Anonyymi

Niilan kanssa kun on niin alkaa kutiaan.

• Anonyymi

Laita kiinalaista akselirasvaa!

• Anonyymi

Sajoksesta löytyy apu tähänkin vaivaan.

• Anonyymi

Kokeile jos PUHTAALLA VEDELLÄ PESEMINEN AUTTAISI, mutta jos olet PASKAA JAUHANUT JA YRITÄT KÄYTTÄÄ MINUA HYVÄKSI NIIN EI AUTA VIINA, TERVA EIKÄ SAUNA.
      JUMALA RANKAISEE JA EDES MINÄ EN VOI VAIKUTTAA ASIAAN, KOSKA JUMALALLA ON SUURIN PÄÄTÖS VALTA JA PIRU RAKASTAA PIINATA MYÖS IHMISIÄ.

En varmasti VALEHTELE ja voit KYSYÄ VAIKKA PAPILTA.

ILOISIN TERVEISIN IHAN ITTE HOLO

• Anonyymi

Unohdin laittaa, että jos on PIENI PERSE NIIN KUTINA ON LUONNOLLISESTI PIENEMPI MITÄ ISO PERSEISELLÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin laittaa, että jos on PIENI PERSE NIIN KUTINA ON LUONNOLLISESTI PIENEMPI MITÄ ISO PERSEISELLÄ.

Asiantuntijalausunto.

• Anonyymi

Todella asiantuntija.

• Anonyymi

On kohteliasta vastata jos kysytään.
        Olen ollut töissä miesten kanssa ja he keksivät just näitä perse reikä juttuja.

Panostajana koulutuksen työjaksolla ja peräpukamat oli puheen aiheena.

Yksi oli käynyt lääkärissä ja soitti pomolle ja kerto, että hänellä on peräpukamat. Pomo sanoi: Xxxxx menet leikkaukseen niin hoituu sillä.
        Minä olin siivoamassa kontteja joissa oli työmaa kaikki tarvittavat välineet.
        Tuo oli sanonut minulle, että : ET TULE KIILAAMAAN!
        Panostaja ei kuulemma saa kiilata vaan minun piti SIIVOOTA KONTIT.
        Minä olin hiljaa, kun he keskustelivat peräpukamista. Näin että tämä tuli ja käveli sinne toimisto konttiin. Menin vähän ajan päästä kahville ja naisena nostelin rintsikoita ja pyllistelin, kun piti maitoa ottaa.
        Join kahvia ja menin nojaileen ovelle ja sanoin: Mistä se Xxxxx on oikein tulossa?
        Sillä oli PIRI-LASIT aina päässä ja minä en voi sietää, koska en näen silmiä.
        Sano tulleensa lääkäristä joten nojailin ja join kahvia sekä sanoin: Sait tietenkin terveen paperit eikä ollut mitään vaivoja!
        Oli TERVE KUIN PUKKI ja hänen pomo istu vieressä. Kurkkasin toimiston puolelle ja sanoin: Minäpä lähen jatkamaan tuota siivousta.
        En tiedä miten peräpukama juttu jatkui koska mulla loppu työt.
        He olivat virolaisia ja minä kävin välillä kysymässä häneltä myös töitä.
        Minä tein kaikki hommia vaikka panostamassa minun olis pitänyt olla kokoajan.
        Ei Olympia Stadionilla ollut tekemistä ja en ollut sellainen joka olisi voinut istua kopissa.
        He varmaan oletti, mutta olin jo eka päivänä tekemässä töitä vaikka lähin pois koska olin nukkunut niin vähän.

• Anonyymi

Älä tee kielileikkiä peräpukamilla pakkasella kapeeseen kylmään tolppaan! Mikäli kuitenki haluat kutinan vaihtaa kipuun niin pistä pakkasella perä-aukkosi vasten tolppaan niin että oikein kovasti pinnistät peräsuoltasi ulos jäiseen tolppaan. Sitte oottelet hetken, peräaukkosi on jäätynyt tolppaan. Sitte vaihtoehdot joko kaadat vaikka lämmintä olutta häntäluun puolelta valumaan perä-aukkoosi ja toivat "sen" irtoavan hellästi. Tai sitten repäset ((persees" tolpasta jolloin tekee kipeetä (peräsuoleesi tuleepi repeämiä tai jopa peräsuolesi tulee jonkun matkaa ulos lähtemättä irti tolpasta? Siinä sitten makaat tyhmänä ja oottelet jonkun irrottavan peräsuolesi tolpasta siun maatessa lumessa?

• Anonyymi

Suosittelen LAGER OLUTTA JA RUOTSAILAISTA JOS LÖYTYY.
        Haaparannalta saa ainakin NORRLANDS GULD merkkistä LAGERIA ja kutsuvat sitä myös PISSÖL nimellä. Samalla kun menet niin hae vaikka SKRUVMÅL KALLEN GRILLILTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen LAGER OLUTTA JA RUOTSAILAISTA JOS LÖYTYY.
        Haaparannalta saa ainakin NORRLANDS GULD merkkistä LAGERIA ja kutsuvat sitä myös PISSÖL nimellä. Samalla kun menet niin hae vaikka SKRUVMÅL KALLEN GRILLILTÄ.

Unohdin laittaa, että kannattaa ottaa ISO SKRUVMÅL KALLE GRILLILTÄ, koska se on HYVÄÄ TUON RUOTSIN LAGERIN KANSSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin laittaa, että kannattaa ottaa ISO SKRUVMÅL KALLE GRILLILTÄ, koska se on HYVÄÄ TUON RUOTSIN LAGERIN KANSSA.

Mene psykalle hoitoon!

• Anonyymi

Anaalitappi vie kutinan kun kasteleemsen ensin tulossa. Tätä keinoa käyttää ainaki raaimo reemees Virossa.

• Anonyymi

Suosittelen LAGERIA tuohonkin.

• Anonyymi

Apteeåkissa on hyviä voiteita. Kun kysyy neuvovat.

• Anonyymi

Nuorten naisten vaivoja, sitä kun pestään liikaa ja nuoret miehet tökkii pesemättömillä sormilla sekä pesemätyömillä kaluilla?
        Siinä sitä "montut" tuppaa väsikin oleen kasvualusta kutinalla ja muulle.

• Anonyymi

Hyviä neuvoja taas kerrakseen.

• Anonyymi

Kanteleen soitti auttaa asiaan.

• Anonyymi

Jumala teitä rankaisee.

• Anonyymi

Rankaiseeko jumala myös eläimiä, kuten poroja?

• Anonyymi

Na Kysy papilta.

• Anonyymi

Mikä on anaalitappi. Papin minä kyllä tiedän.

• Anonyymi

Papin aanuksessa voi olla tappi mene ja tutki asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Papin aanuksessa voi olla tappi mene ja tutki asia.

Täytyy kai sitä mennä ja tutkia...

• Anonyymi

Koeta tervata.

• Anonyymi

Taivaassa perseet tervataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaassa perseet tervataan.

Onko varma? Mistä tieto on peräisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko varma? Mistä tieto on peräisin?

Eppu normaalilta.

• Anonyymi

Angelin TB llä kerrottiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      355
      4531
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      148
      2558
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2166
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1710
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1247
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1242
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      36
      1205
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1121
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      356
      1116
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe