Liity Nehemia seurakunnan jäseneksi

Anonyymi-ap

Vuonna 2018 on perustettu SRK Nehemia, jonka puheenjohtajana toimii Pastori Jari Pasanen.
Jarilla on pitkä ja ansioitunut ura eri seurakunnissa. Jari on ollut mm. Helsingin Siion seurakunnan Evankelista. Evankelistaksi hänet siunattiin 1994.

https://nehemiasrk.fi/

41

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivustolla esittelet vain itseäsi. Keitä muita seurakuntasi johtajistoon kuuluu?

    • Anonyymi

      Vai on tohtori Pasanen perustanut oman seurakunnan johon haalii nyt lisää jäseniä

    • Anonyymi

      Se ymmärtää tyhmempikin että että helluntaikirkosta tulee paljon muita lahkoja.
      Oliko johtallavapastori Pasasella helluntaitausta ?

    • Anonyymi

      Miten siinä lapseen kohdistuvassa hyväksikäyttö tapauksessa kävikään ?

      • Anonyymi

        "Jari on ollut mm. Helsingin Siion seurakunnan Evankelista. Evankelistaksi hänet siunattiin 1994."

        Tuossa tosiaan jätetään jotain oleellista kertomatta kyseisen pastori taustoista.


    • Anonyymi

      Niin on aivan liian myöhä jo. Talon isäntä on sulkemassa ovea. Jumalan valtakunta tulee 2028 ja sisään pääsee monet. Mutta on niitä paljon jotka eivät tee kääntymystä ajoissa.
      He ovat vääryyden tekijät jotka ovat korottaneet itsensä ilman ansiota asemaan johon he eivät kuulu.

      Islam puhuu Dabbat al Ard pedosta Judgement Dayn merkkinä. Se merkitsee otsaan tai nenään jokaisen joka ei selkeitä Lopun hetken merkkejä ota huomioon. Nämä eivät ehdi kääntyä enää minkään seurakunnan puoleen.

      Nehemia saattaa olla yksi viimeisiä seurakuntia joka ehtii vielä kutsua uskoon väkeä. Ja muodostaa oman ohjelman.

      Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: ’Herra, avaa meille!’, hän vastaa: ’Keitä te olette? En tunne teitä.’
      Luukas 13:25-

      Itsekin olen yrittänyt perustaa seurakuntaa 1996 alkaen jolloin kävin Israelissa, mutta kaikki yritykset ovat olleet turhia. Olen vain tuon Dabbat al Ard pedon osaksi tullut. Kääntymys on mahdoton niillä välineillä joita olen yrittänyt.
      Esim. Tuohon petoon liittyvä Ring of Solomon on ollut käytössä mutta Staff of Moses vielä puuttuu. Liiallinen materialismi ja lihallisuus ovat esteenä suuret.

      Hienoa on että olette saaneet aikaan niinkin paljon tänä LOPUN HETKENÄ kuin olette saaneet aikaan. Aika on loppumassa. Jumalan valtakunta tulee 2028.

      Siunausta!

      • Anonyymi

        Miten tuohon paljon puhuttuun Nehemia seurakuntaan oikein liitytään? Vaaditaanko kaste vai riittääkö pelkkä usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuohon paljon puhuttuun Nehemia seurakuntaan oikein liitytään? Vaaditaanko kaste vai riittääkö pelkkä usko?

        Ihan vaan ilmoittaminen riittää. Ja se että sitoutuu lukemaan paljon Jarin tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan ilmoittaminen riittää. Ja se että sitoutuu lukemaan paljon Jarin tekstejä.

        Ymmärtääkseni kyseisen seurakunnan profeetta tekee enemmän video puheita kuin kirjoittaisi tekstejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni kyseisen seurakunnan profeetta tekee enemmän video puheita kuin kirjoittaisi tekstejä?

        Sitten sitoudut srk toisena(2.)jäsenenä katsomaan paljon"pomosi"videopätkiä(?)


    • Anonyymi

      Helluntaiperäisiin lahkoihin liittymiseksi vaaditaan helluntaikaste ja henkikaste.

      • Anonyymi

        Raamattu sanoo että jolta puuttuu ymmärrystä, pyytäkööt sitä jumalalta !

        Jospa edellinen ottaisi siitä kehoit vaarin !


    • Anonyymi

      KARTTAKAA IHMISET PARHAAKSENNE TUOTA PASASEN PUULAAGIA!

      Mies on eksynyt ja eksyttäjä!

      Tyttäriensä loukkaaja, järjetön isäksi, saati hengelliseksi opettajaksi!!

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Pasasen puulaagi on helluntaihengestä syntynyt.
      Vai että kehuu olevansa Suomen profeettakin.

      Helluntaihenkistä kaatoherätystä odotellessa lopunaikana.

    • Anonyymi

      Missä tämä Nehemia seurakunta on?

      • Anonyymi

        Ymmärtääkseni kokoontuvat Virossa jossain vuokratiloissa jossa tulkki kääntää Pasasen puheen eestin kielelle. Youtubesta löytyy videoita.


    • Minulle riittää katolisen kirkon ja helluntaiseurakunnan jäsenyys.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Katolisen kirkon jäsenistä löytyy viisaita neitsyt naisia. Siksi ainakin itse olen tulevan vaimoni tuella valmis kääntymään katolilaisuuteen. Ruskeat silmät ilman meikkiä, harmaat värjäämättömät hiukset, nam ❤️🤗 mistäpäin Suomea löytyisi sellainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katolisen kirkon jäsenistä löytyy viisaita neitsyt naisia. Siksi ainakin itse olen tulevan vaimoni tuella valmis kääntymään katolilaisuuteen. Ruskeat silmät ilman meikkiä, harmaat värjäämättömät hiukset, nam ❤️🤗 mistäpäin Suomea löytyisi sellainen nainen?

        Tuskinpa on kovin usein tarjolla kun neitsyys menee näillä usein ennen 16v ikää.


    • Anonyymi

      Saarnataan kansa hurmoksiin ja kerätään kolehtia.
      Suuria seteleitä kiitos.Voit myös maksaa pankkikortila ja luottokortilla.
      Hallelujaa,aamen pankkitilini on taas kasvanut,kiitos herralle,
      joka on pelastanut minut.👅😁💩

    • >>Katolisen kirkon jäsenistä löytyy viisaita neitsyt naisia. Siksi ainakin itse olen tulevan vaimoni tuella valmis kääntymään katolilaisuuteen. Ruskeat silmät ilman meikkiä, harmaat värjäämättömät hiukset, nam ❤️🤗 mistäpäin Suomea löytyisi sellainen nainen?>>

      Joitakin vuosia sitten Tampereella englantilaisissa messuissa kävi suomalaisia miehiä jotka olivat tilanneet vaimon Filippiineiltä. Viime aikoina ei ole näkynyt. Joko lopettaneet kokonaan tai sitten siirtyneet suomalaisten messujen asiakkaiksi.

      Ortodoksi-kirkoista voisi löytyä venäläisiä tai ukrainalaisia ehdokkaita.
      ❤️🤗

    • >>Tuskinpa on kovin usein tarjolla kun neitsyys menee näillä usein ennen 16v ikää.>>

      Näyttäisi Puolassa, Italiassa ja Espanjassa olevan noin 20.

      https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-age-to-lose-virginity-by-country

      • Anonyymi

        Onko edes seurakunnissa, mikä lie lahko, neitsykäisiä?

        Ennen saattaoi joku neitsykäinen olla, joskus vuonna -60-70!

        jote tilastoissa, Suomalaiset tytöt ja pojat, vat jo 13-15 kesäsinä antaneet tämän arvokkaan lahjan pois.

        no samsa se.


    • Anonyymi

      Parhami tykkäsi juutalaispojasta.

    • Anonyymi

      "Liity Nehemia seurakunnan jäseneksi"

      MIKSI????

      eikö "koti-seurakunta jossa on syntynyt" ole aina paras vaihtoehto.

      Kuten maailman tapana on vaihtaa kaikkea jatkuvasti eikä ole mitään PITKÄMIELISYYTTÄ ja kestävyyttä!

      mutta sama se

      mitn arvelet, kuka lie, pasanen, kuinka Paavali suhtautui, moiseen pahan tekoon, josta oikeus on sinut tuominnut?

      ja vanha testametti on eslvä, kivitetää.

      Joten Kiitä Herraa ettei ole OIKEITA Profeettoja lähellä, kuten oli julma ja kiivas, Profeetta Samuel!

      tai ELIA!!!

      no sama se

      kavahtakaa tätä miestä sen tekemisiä ja paikkoja!

      • Mua vaivaa se kun ko setä kirjoitti johonkin vastausviestiin että jos ei anna toiselle anteeksi ei saa itsekkään anteeksi sanoo isämeidänrukous.en voi sietää ko tyyppiä ja nyt hän teki itsestään mulle pelastuskysymyksen.
        En siedä mitään bedofiilejä!Ja tää on jo toinen sellainen,joka yrittää jallittaa mua.vaikea ymmärtää...


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mua vaivaa se kun ko setä kirjoitti johonkin vastausviestiin että jos ei anna toiselle anteeksi ei saa itsekkään anteeksi sanoo isämeidänrukous.en voi sietää ko tyyppiä ja nyt hän teki itsestään mulle pelastuskysymyksen.
        En siedä mitään bedofiilejä!Ja tää on jo toinen sellainen,joka yrittää jallittaa mua.vaikea ymmärtää...

        Ei kai hän enää ole mikää viili. Hänelläkin on oikeus saaha olla kaikessa rauhassa kristitty ja rakastettu. Näinhän rakastamme murhaajiakin.Ja Jarihan on sanonut ettei ole tehnyt kyseistä rikosta. Mitäs jos hän sai syyttömänä tuomionsa? Teoriassa se ei ole mahdottomuus kun katsoo millä perusteilla Suomessa vankilatuomioita on annettu: Usein näkee tuomiperusteena " uskottava kertomus" tai " Tämä oli uskottavampi kertomus kuin tuo toinen kertomus". Kumman ( osapuolen )tarinankerronta on vakuuttavampi - kilpailu...

        Se on totta että ettei ole muuta tapaa saaha anteeksi omija syntejään kuin antaa kaikille sua kohtaan syntiätehneille anteeksi.

        Minä rakastan Jaria, miten sinä suhtaudut Jariin?

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai hän enää ole mikää viili. Hänelläkin on oikeus saaha olla kaikessa rauhassa kristitty ja rakastettu. Näinhän rakastamme murhaajiakin.Ja Jarihan on sanonut ettei ole tehnyt kyseistä rikosta. Mitäs jos hän sai syyttömänä tuomionsa? Teoriassa se ei ole mahdottomuus kun katsoo millä perusteilla Suomessa vankilatuomioita on annettu: Usein näkee tuomiperusteena " uskottava kertomus" tai " Tämä oli uskottavampi kertomus kuin tuo toinen kertomus". Kumman ( osapuolen )tarinankerronta on vakuuttavampi - kilpailu...

        Se on totta että ettei ole muuta tapaa saaha anteeksi omija syntejään kuin antaa kaikille sua kohtaan syntiätehneille anteeksi.

        Minä rakastan Jaria, miten sinä suhtaudut Jariin?

        Selef Urge

        Nyt et ymmärrä tätä asiaa !

        Jos joku toimii seurakunnan paimenena ja vanhimpana, niin siihen tehtävään ei kelpaa tuollaisella taustalla !

        Eli hän ei voi toimia seurakunnan palvelutehtävissä, ei sitten millään !

        Ei ole kyse siis mistään anteeksi antamisesta tai anteeksi antamattomuudesta !

        Raamattu määrittää tarkasti paimenen vaatimukset, eikä kyseinen henkilö täytä niitä, vaan ihan päinvastoin !

        1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
        2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
        3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
        4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
        5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai hän enää ole mikää viili. Hänelläkin on oikeus saaha olla kaikessa rauhassa kristitty ja rakastettu. Näinhän rakastamme murhaajiakin.Ja Jarihan on sanonut ettei ole tehnyt kyseistä rikosta. Mitäs jos hän sai syyttömänä tuomionsa? Teoriassa se ei ole mahdottomuus kun katsoo millä perusteilla Suomessa vankilatuomioita on annettu: Usein näkee tuomiperusteena " uskottava kertomus" tai " Tämä oli uskottavampi kertomus kuin tuo toinen kertomus". Kumman ( osapuolen )tarinankerronta on vakuuttavampi - kilpailu...

        Se on totta että ettei ole muuta tapaa saaha anteeksi omija syntejään kuin antaa kaikille sua kohtaan syntiätehneille anteeksi.

        Minä rakastan Jaria, miten sinä suhtaudut Jariin?

        Selef Urge

        Eli Selef Urge !

        Täyttääkö Jari siis nuo kriteerit ?

        4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
        5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Selef Urge !

        Täyttääkö Jari siis nuo kriteerit ?

        4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
        5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?

        Viiden vuoden vankilatuomio ei tule turhasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Selef Urge !

        Täyttääkö Jari siis nuo kriteerit ?

        4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
        5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?

        Se tuli vielä mieleen kirjoittaa sellainen asia, että:

        Jos joku uskoo Pasasen syyttömyyteen, niin se ei mutta sitä tosiasiaa mihinkään, että tämä srk vanhemman kriteeri ei täyty millään:

        1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
        2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
        3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
        !!!
        4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
        5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
        !!!

        Eli oli syyllinen tai ei, niin tuota kriteeriä Pasanen ei millään täytä !

        Ja sen pitäisi riittää jokaiselle uskovalle asian vahvistukseksi !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai hän enää ole mikää viili. Hänelläkin on oikeus saaha olla kaikessa rauhassa kristitty ja rakastettu. Näinhän rakastamme murhaajiakin.Ja Jarihan on sanonut ettei ole tehnyt kyseistä rikosta. Mitäs jos hän sai syyttömänä tuomionsa? Teoriassa se ei ole mahdottomuus kun katsoo millä perusteilla Suomessa vankilatuomioita on annettu: Usein näkee tuomiperusteena " uskottava kertomus" tai " Tämä oli uskottavampi kertomus kuin tuo toinen kertomus". Kumman ( osapuolen )tarinankerronta on vakuuttavampi - kilpailu...

        Se on totta että ettei ole muuta tapaa saaha anteeksi omija syntejään kuin antaa kaikille sua kohtaan syntiätehneille anteeksi.

        Minä rakastan Jaria, miten sinä suhtaudut Jariin?

        Selef Urge

        No tässä minä taas ko jarista kirjoitan. Ei hän ole pelastuskysymys.ajattelen niitä lapsia.
        Miten kun sinä tunnut vihaavan liberaaleja.pitäskö sun rakastaa heitä?
        On totta että Rakkauden kaksoiskäskyssä Jumalan rakastaminen on" yhtä tärkeää "kuin lähimmäisen rakastaminen.
        Tänään luin sattuvan kohdan Matteuksen evankeliumista...että mitä erinomaista on siinä että rakastaa vain samanmielisiä "eivätkö buplikaanit tee samoin?"
        On osattava rakastaa myös toisinajattelijoita!
        Joten mietitkö omalle kohdallesi?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        No tässä minä taas ko jarista kirjoitan. Ei hän ole pelastuskysymys.ajattelen niitä lapsia.
        Miten kun sinä tunnut vihaavan liberaaleja.pitäskö sun rakastaa heitä?
        On totta että Rakkauden kaksoiskäskyssä Jumalan rakastaminen on" yhtä tärkeää "kuin lähimmäisen rakastaminen.
        Tänään luin sattuvan kohdan Matteuksen evankeliumista...että mitä erinomaista on siinä että rakastaa vain samanmielisiä "eivätkö buplikaanit tee samoin?"
        On osattava rakastaa myös toisinajattelijoita!
        Joten mietitkö omalle kohdallesi?

        En ole koskaan sanonut vihaavain liperaaleja, koska en heitä heitä vihaa. Kenenkään en haluaisi joutuvan helvettiin, se tässä on takana, miksi varoittelen liperaalitejolokijasta. Se että kerron liperaaliteolokijen olevan valheen ja eksytyksen asialla on mielestäni velvollisuus tässä ajassa kun ajattelee että joku vastasyntynyt sattumalta osuisi lukemaan varoitukseni ja ei lähtisi liperaalitejolokijan eksytykseen saaliina mukaan. Olen henhilökohhaisesti nähnyt vierestä kuinka eräälle etsijälle kävi, tosin en ole saletti oliko hän uuvestisyntynyt, taisi olla enemmänkin käännynnäinen. Liperalitejolokija on eksytys asettavatpa he lipevät "tulkintasanansa" miten päin tahansa.

        Se että liperaali eksyttää ihmisen helvettiin niin se on paha teko, hirvittävä synti ja sitä mä kyllä vihaan ja ihan Jumalan luvallakin.Sen suhteen tulee olla tarkkana ettei ala vaan vihhoomaan ketään ihmistä, sillä siihen on helppo mennä. Tulee muistaa että me ollaan pahoja synnintekijöitä kaikki. Pyrkimyksissä ja niijen tiheyksissä on joitakin eroja, mutta nekin ovat vain kurijositeetti, jotka voi heittee Kankkulan Kaivoon.

        K-kaupassa on mantariinipussi tarjouksessa 1 kilollinen 1 eurollisella. Päätin ottaa yhen pussin ja kilollisen appelsiinejakin kun aattelin että varmaan pahan mavullisija ne mantariinit kun niin halvalla tai mätijä, mutta vielä mitä, ihan kelvollisija c-vitamiinillisuuksija, niin mavullisuujeltaan kuin mävättömyyveltään.

        Selef Urge


    • Rakastan Trumpia ja Putinia.

      • Anonyymi

        Mä taas Putinia ja Lavrovia.
        Uraa! 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas Putinia ja Lavrovia.
        Uraa! 💞

        Sama täällä.

        On ihanaa kun saa rakastaa ja tula kaikesta huonouvesta huolimatta ihekkin rakastetuksi.

        Lallaanlallalullanlaa lihasta käveli tiellä, hänet nähtiin käveleväisen ryhjikkäästi tiellä kohti voittoa ikuistaa!

        Lullaltilallatilullanlaa, kukapa se tuoretta pullaa suuhunsa saa?

        Nami nami nami naami naaami naam.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Onko Pasanen kovassakin rahapulassa, kun yrittää houkutella hänestä tietämättömiä, yksinkertaisia "uskovia" puljuunsa?

    • Kyllä minäkin rakastan myös Lavrovia ja myös Kimiä. Voidaan tehdä oikein miesjuna joka hytkyy ja tärisee. Ja muutama miljoona kaveria mukaan niin ulottuu Pohjois-Koreaan asti. 💞

    • Anonyymi

      Voin liittyä jäseneksi jos saan osallistua kolehdin laskemiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe