Ampuvat niin kovilla pommeilla, että maa järisee ja ihmiset kuulemma valittavat.
En löytänyt mainintaa, että on jotkut harjoitukset rajavartiostolla menossa.
Minä sanoin, että: Siellä jytkyttäkööt menemään ja KUNNIANSA LOUKANNEET HOITAA, KOSKA EN OLE RAJAVARTIOSTOLLA TÖISSÄ JOTEN VALITUKSET TEHDÄÄN PUOLUSTUSVOIMILLE EI MINULLE. KOKOOMUKSEN ANTTI HÄKKÄNEN ON SUOMEN PUOLUSTUSMINISTERI JA PRESIDENTTI STUBB ON SEURAAVA JOLLE VOI VALITTAA!
MINÄ EN OTA VALITUKSI VASTAAN, KOSKA MINÄ OLEN SYYTETÄNÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA JA EN MINÄ EHDI KAIKKIA ASIOITA OPETTELEMAAN.
Inarilaista luin
7
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi VAATIA MINULTA TAITOJA JOITA EIVÄT ITSEKKÄÄN HALLITSE!
Kunnallispolitiikassa jos ollaan tässä kunnassa niin PITÄS KYLLÄ OLLA KAIKKI ASIAT HALLINNASSA, koska RAJAVARTIOSTO ON IVALOSSA TOIMINUT YLI 50vuotta!- Anonyymi
Inarin kunta vaatii YMPÄRI VUOROKAUTISTA PÄIVYSTYSTÄ IVALON TERVEYSKESKUKSEN!
MINUSTA MEILLÄ ON JO TUO!
Hakevat TALOUSHALLINNON JOHTAJAA.
En oikein ymmärtänyt, että MIHIN HE TARVIVAT TUOTA.
KUNNANJOHTAJA KASURINEN HOITAA KUNNAN JA KUNTALAISTEN ETUJA.
Liity johonkin EDUNVALVONTA hommaan tuo työpaikka.
EN OLE IKINÄ KYLLÄ TÄMMÖSIIN HOMMIIN PÄÄSSYT JA EN TIEDÄ ONKO SUOMESSA KUKAAN, MUTTA HYVÄHÄN SE ON OPPIA UUSIA ASIOITA!
Kunta ihan itse opetti, kun HUOSTAS LAPSEN JA EIVÄT EDES KERTONEET SYYTÄ.
- Anonyymi
Maailman loppu tulossa. Kerttuvaarassa on tulivuori ja Hollola jatkuva juhannus haarojen välissä.
- Anonyymi
Ei nuo minua haittaa ja EN OLE VIELÄ EDES ILMAAN NOUSSUT.
Mikäs sen mukavampaa on, kuin herätä siihen kun nukut sängyssä ja heräät siihen kun nouset sängyssä ilmaan ja mietit " Mitä vittua täällä tapahtuu!"
Ketään ei näy ja on ihan hiljaista, mutta jonku ajan päästä kuuluu että kaivuri lähtee käyntiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuo minua haittaa ja EN OLE VIELÄ EDES ILMAAN NOUSSUT.
Mikäs sen mukavampaa on, kuin herätä siihen kun nukut sängyssä ja heräät siihen kun nouset sängyssä ilmaan ja mietit " Mitä vittua täällä tapahtuu!"
Ketään ei näy ja on ihan hiljaista, mutta jonku ajan päästä kuuluu että kaivuri lähtee käyntiin.Minut on herätetty niin, että sänky on kipattu kesken unien.
50 vettä heittivät Norjassa minun päälle, kun olin nukkumassa. 4 ämpärillistä tuli jääkylmää vettä ja 5 ämpärillinen oli lämmintä.
Hän oli ajatellut, että minulle tulee kylmä niin heitti lämmintä vettä ja minä nousin ylös ja huusin: KUUMAA!!!
Kyseessä oli LÄKSIÄS KASTE, koska lopetin työt Norjassa kalatehtaalla.
Minä olin sairaslomalla joten kaste olis jäänyt saamatta, mutta työkaverit hoitelivat omalla tyylillään.
Yleensä katseltiin VESILETKULLA leikkaus salissa, kun oltiin poistumassa.
Olen kyllä herännyt myös niin, että minä sinkkuna yksin nukuin 180senttisellä parisängyllä jossa oli 2 90cm sänkyä.
Nukuin ja minä heräsin siihen, kun olin tippunut niiden sänkyjen väliin ja minä olin ns riipumatossa. En meinannut päästä pois ja olin yksin ja asuin yksin. Ei ollut edes kämppään toista avainta jonka olis voinut jättää pihalle piiloon.
Puhelin oli yöpöydällä ja naapuri ei olis kuullut jos olisin apua huutanut.
15-20 minuuttia ainaki jumppasin, että sain petarin ja lakanan lattiaan niin pääsin pois.
En päässyt ylös niin pakko oli mennä alas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut on herätetty niin, että sänky on kipattu kesken unien.
50 vettä heittivät Norjassa minun päälle, kun olin nukkumassa. 4 ämpärillistä tuli jääkylmää vettä ja 5 ämpärillinen oli lämmintä.
Hän oli ajatellut, että minulle tulee kylmä niin heitti lämmintä vettä ja minä nousin ylös ja huusin: KUUMAA!!!
Kyseessä oli LÄKSIÄS KASTE, koska lopetin työt Norjassa kalatehtaalla.
Minä olin sairaslomalla joten kaste olis jäänyt saamatta, mutta työkaverit hoitelivat omalla tyylillään.
Yleensä katseltiin VESILETKULLA leikkaus salissa, kun oltiin poistumassa.
Olen kyllä herännyt myös niin, että minä sinkkuna yksin nukuin 180senttisellä parisängyllä jossa oli 2 90cm sänkyä.
Nukuin ja minä heräsin siihen, kun olin tippunut niiden sänkyjen väliin ja minä olin ns riipumatossa. En meinannut päästä pois ja olin yksin ja asuin yksin. Ei ollut edes kämppään toista avainta jonka olis voinut jättää pihalle piiloon.
Puhelin oli yöpöydällä ja naapuri ei olis kuullut jos olisin apua huutanut.
15-20 minuuttia ainaki jumppasin, että sain petarin ja lakanan lattiaan niin pääsin pois.
En päässyt ylös niin pakko oli mennä alas.Muistin vielä, että Pääministeri Petteri Orpo kehotti SOPIMAAN PAIKALLISESTI.
Minä tarjosin SOVITTELUA, mutta HE EIVÄT SUOSTUNEET vaan he halusivat mielummin käräjöidä.
He olisivat saaneet perua ja suostua sovitteluun, mutta ei he enää voi perua, koska tuo olis pitänyt hoitaa ainakin kuukautta aiemmin ja poliisi tai haastemies olis toimittaneet tiedon minulle.
He SYRJIVÄT suoraan ja EIVÄT KUNNIOTA edes SUOMEN HALLITUSTA vaikka Pääministerinä on Kokoomus puolueen PUHEENJOHTAJA.
He SYRJIVÄT omaa puoluettakin eivät myöskään kunnioita puoluetta johon kuuluvat.
En minä ole minkään PUOLUEEN JÄSEN eli en ole edes politiikassa mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistin vielä, että Pääministeri Petteri Orpo kehotti SOPIMAAN PAIKALLISESTI.
Minä tarjosin SOVITTELUA, mutta HE EIVÄT SUOSTUNEET vaan he halusivat mielummin käräjöidä.
He olisivat saaneet perua ja suostua sovitteluun, mutta ei he enää voi perua, koska tuo olis pitänyt hoitaa ainakin kuukautta aiemmin ja poliisi tai haastemies olis toimittaneet tiedon minulle.
He SYRJIVÄT suoraan ja EIVÄT KUNNIOTA edes SUOMEN HALLITUSTA vaikka Pääministerinä on Kokoomus puolueen PUHEENJOHTAJA.
He SYRJIVÄT omaa puoluettakin eivät myöskään kunnioita puoluetta johon kuuluvat.
En minä ole minkään PUOLUEEN JÄSEN eli en ole edes politiikassa mukana.Olen ilmoittanut, että Suomessa ei ole puoluetta joka sopisi minun tyyliin, koska minä en voi SIETÄÄ, että SAMOJA ASIOITA KÄSITELLÄÄN VUODESTA TOISEEN!
TUOLLAINEN TOIMINTA ON KYLLÄ KUNNIANLOUKKAUS VARSINKIN MINUA KOHTAAN, KOSKA MINÄ EN TYKKÄÄ ETANA MALLISTA YHTÄÄN!!
Minä kyllä ILMOTAN, että JOS SODAN KÄYNTI JA IHMISTEN TAPPAMINEN ON KUNNIOITTEVA ASIA, NIIN MINÄ OLEN SITTEN KYLLÄ JEESUS JA MINUT SAA NAULATA IVALON KIRKON ALTTARIN RISTIIN JA ANTAA MUUMIOTUA SIIHEN NIIN VOITTE SOTIA KUNNIOISTA RAUHASSA!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111200- 538865
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 572638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak682339- 311872