Mutta eihän Viinamäkeläiset voi juoda LAGERIA eikä LAGERIT VIINAA.
En ole muutenkaan oikein LAGERIN YSTÄVÄ ollut koskaan, mutta olen kyllä välillä saattanut LAGERIAKIN VETASTA KITUSIINI.
Juon niin nopeaa niin tuo LAGERI SAA AIKAAN SEN, ETTÄ ALKAA POTKIMAAN TAKAISIN JA TULEE SYÖKSYMÄLLÄ ULOS.
Totesin, että syy on siinä että olen VIINAMÄKELÄINEN joten LAGERI EI SOVI MINULLE, koska tulee RIITAA.
Ei LAGERILLEKAAN SOVI TUO VIINA...
Alko niin tekemään mieli LAGER OLUTTA.
15
237
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole reilua, koska kaikki juo vain YHDEN PULLON VIINAA VAIKKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN PITÄÄ JUODA 10 PULLOA VIINAA jos JUO 10 LAGERIA.
Kyllä viinaa vois ALKAA MYYMÄÄN MYÖS TÖLKEISSÄ niin LOPPUS AINAKIN YHDEN VIINAMÄKELÄISEN SYRJINTÄ.
LAGER aiheuttaa kuulemma KIHTIÄ ja lääkärit suosittelevat alkoholisteja muutenkin juomaan mielummin VIINAA, kuin LAGER OLUTTA.- Anonyymi
https://youtu.be/qPP7zLhPTto?si=pJai_rDSsskBhMpV
Olen kuunnellut tätä biisiä monta päivää ja jäin koukkuun rytmiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuunnellut tätä biisiä monta päivää ja jäin koukkuun rytmiin.ihan jees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuunnellut tätä biisiä monta päivää ja jäin koukkuun rytmiin.Taas luki, että EI OLE PAKKO MENNÄ etusivulla mutta ohjeissa luki, että on pakko.
Pitää mennä vielä ajoissa, koska ON TURVATARKASTUS eli ei pääse muut kuin he joihin asia liittyy.
Minä saan pyytää todistajia, mutta en TARVI KOSKA OLEN SAANUT VANKILASSA KÄYNNILLÄ AVUN MITÄ TARVIN!
LAITAN VAIN, ETTÄ MINULLA ON KUNNIAT SAAMATTA JA SYRJINNÄT.
Olin NAISTENPÄIVÄNÄ vankilassa ja sen jälkeen alkoi RASISMIN JA SYRJINNÄN vastainen viikko.
Tuo on YK teemoja ja YK liittyy myös SOTIEN RAUHAN NEUVOTTELUIHIN.
En minä ole menossa kyllä tuonne!
En kyllä TUOMMOSIA ASIOITA OSAA HOITAA!
Suomessa kuollaan nauruun kun minä laahustan neuvottelemaan.
Huivi päässä ja pyöreät aurinkolasit päässä Janis Joplina ja heiluttelen käsiä sekä hoen : PEACE LOVE AND ROCK N ROLL!
Janis Joplin tyylihän niin, kuin luotu mulle ja ei puutu, kuin LEVIÄT FARKUT JOIDEN LAHKEET HULMUAA.
En ole onneksi vielä alkanut ompelemaan, koska EN TIENNYT ETTÄ PITÄÄ JANIS JOPLIN VIELÄ TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ OLLA!
Onko se BOB MARLEY hiippari lähdössä mukaan?
Vois vetää VILLAGE PEOPLE vermeet kavereidensa kanssa päälle.
Oltas paljon uskottavamman näköisiä, kun RAUHAA lähdetään tekemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas luki, että EI OLE PAKKO MENNÄ etusivulla mutta ohjeissa luki, että on pakko.
Pitää mennä vielä ajoissa, koska ON TURVATARKASTUS eli ei pääse muut kuin he joihin asia liittyy.
Minä saan pyytää todistajia, mutta en TARVI KOSKA OLEN SAANUT VANKILASSA KÄYNNILLÄ AVUN MITÄ TARVIN!
LAITAN VAIN, ETTÄ MINULLA ON KUNNIAT SAAMATTA JA SYRJINNÄT.
Olin NAISTENPÄIVÄNÄ vankilassa ja sen jälkeen alkoi RASISMIN JA SYRJINNÄN vastainen viikko.
Tuo on YK teemoja ja YK liittyy myös SOTIEN RAUHAN NEUVOTTELUIHIN.
En minä ole menossa kyllä tuonne!
En kyllä TUOMMOSIA ASIOITA OSAA HOITAA!
Suomessa kuollaan nauruun kun minä laahustan neuvottelemaan.
Huivi päässä ja pyöreät aurinkolasit päässä Janis Joplina ja heiluttelen käsiä sekä hoen : PEACE LOVE AND ROCK N ROLL!
Janis Joplin tyylihän niin, kuin luotu mulle ja ei puutu, kuin LEVIÄT FARKUT JOIDEN LAHKEET HULMUAA.
En ole onneksi vielä alkanut ompelemaan, koska EN TIENNYT ETTÄ PITÄÄ JANIS JOPLIN VIELÄ TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ OLLA!
Onko se BOB MARLEY hiippari lähdössä mukaan?
Vois vetää VILLAGE PEOPLE vermeet kavereidensa kanssa päälle.
Oltas paljon uskottavamman näköisiä, kun RAUHAA lähdetään tekemään.Oikeuden halventamista nuo KÄRÄJÄT ja myös POLIISIEN!
Täällä EI OLE MUUTA TEHTY KUIN HAUKUTTU POLIISEJA KYTIKSI, PASKA LAKEIKSI, KISSALAN POJIKSI, SINIVUOKOIKSI ja eräs oli KONSTAAPELI KUULOELIN!
Ajelivat PORKKANA SORVILLA!
Kyllä minä senkin tiedän, että POLIISEILLE ja MULLE VITTUILLAAN SUKUNIMESTÄ, mutta tuo KOHDISTUU KIRKKOON MYÖS KOSKA ON VANHAA PAPPIS SUKUA.
Minun kummitäti oli USKOVAISESTA perheestä OULUN SEUDULTA ja hän tiesi tuosta syystä tuon asian.
Hän oli myös Kekkosen sukua.
Hän sanoi minulle: Nyt olet kyllä saanut komian SUKUNIMEN ja OIKEIN PAPPIS SUKUNIMEN.
Hän oli minun kasteessa mukana, kun serkkuni oli kysellyt pappia ja NIVA oli kastanut minua ja tokaissut tapojensa mukaan " TÄSSÄ ON PAPPI!"
Kunnianloukkaus sattu jo tuolloin, mutta ei siitä ole KÄRÄJÖITY koskaan vaan minua kutsuttiin RUUSTINNAKSI, serkku oli RÖÖKYNÄ ja siskoni MATAMI.
Me mentiin jonnekin niin minä olin aina ensimmäisenä ja toiset sanovat: RUUSTINNA NÄKYY TULEVAN.
Kysyvät minulta: Mihin RÖÖKYNÄ JA MATAMI JÄI?
Sanoin: Kyllä tuleva, mutta en jaksanut jäädä odottamaan niitä niin tulin jo.
Röökynä ja matami aina laahusti.
Juoksivat vain silloin, kun minä sanoin: PITÄÄ ÄKKIÄ JUOSTA ETTEI RUOTSALAISET EHI TAPPAMAAN!
Me asuttiin RUOTSISSA!
Röökynä ja matami sanovat mulle, että he kertovat tädille jonka luo oltiin menossa.
Sanoin : OLIN KYLLÄKIN MENOSSA MUMMOLAAN!
Mummo asu melkeen vieressä mihin juoksutin heidät ja täti asu toisessa päässä sitä asuinaluetta.
Minun piti saattaa röökynä kotia ja kävellä yksin kotia takaisin. Matami lähti mukaan ja mätkätti tapojensa mukaan jotain niin keksin, että voin pelotella RUOTSISSA RUOTSALAISILLA niin ei tarvi matamin kanssa kävellä kotia takaisin.
Mummo kysy: Mihin matami jäi?
Sanoin että meni röökynän kanssa tädin luo ja en halunnut mennä joten tulin tänne.
Tätini soitti mummolle ja HAUKKU MINUT TAPOJEN MUKAAN ALIMPAAN HELVETTIIN!
En ollut tehnyt mitään väärin, koska olin nuorempi mitä RÖÖKYNÄ ja minun piti KÄVELLÄ AINA YKSIN, koska RÖÖKYNÄ JA MATAMI EIVÄT JAKSANEET. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeuden halventamista nuo KÄRÄJÄT ja myös POLIISIEN!
Täällä EI OLE MUUTA TEHTY KUIN HAUKUTTU POLIISEJA KYTIKSI, PASKA LAKEIKSI, KISSALAN POJIKSI, SINIVUOKOIKSI ja eräs oli KONSTAAPELI KUULOELIN!
Ajelivat PORKKANA SORVILLA!
Kyllä minä senkin tiedän, että POLIISEILLE ja MULLE VITTUILLAAN SUKUNIMESTÄ, mutta tuo KOHDISTUU KIRKKOON MYÖS KOSKA ON VANHAA PAPPIS SUKUA.
Minun kummitäti oli USKOVAISESTA perheestä OULUN SEUDULTA ja hän tiesi tuosta syystä tuon asian.
Hän oli myös Kekkosen sukua.
Hän sanoi minulle: Nyt olet kyllä saanut komian SUKUNIMEN ja OIKEIN PAPPIS SUKUNIMEN.
Hän oli minun kasteessa mukana, kun serkkuni oli kysellyt pappia ja NIVA oli kastanut minua ja tokaissut tapojensa mukaan " TÄSSÄ ON PAPPI!"
Kunnianloukkaus sattu jo tuolloin, mutta ei siitä ole KÄRÄJÖITY koskaan vaan minua kutsuttiin RUUSTINNAKSI, serkku oli RÖÖKYNÄ ja siskoni MATAMI.
Me mentiin jonnekin niin minä olin aina ensimmäisenä ja toiset sanovat: RUUSTINNA NÄKYY TULEVAN.
Kysyvät minulta: Mihin RÖÖKYNÄ JA MATAMI JÄI?
Sanoin: Kyllä tuleva, mutta en jaksanut jäädä odottamaan niitä niin tulin jo.
Röökynä ja matami aina laahusti.
Juoksivat vain silloin, kun minä sanoin: PITÄÄ ÄKKIÄ JUOSTA ETTEI RUOTSALAISET EHI TAPPAMAAN!
Me asuttiin RUOTSISSA!
Röökynä ja matami sanovat mulle, että he kertovat tädille jonka luo oltiin menossa.
Sanoin : OLIN KYLLÄKIN MENOSSA MUMMOLAAN!
Mummo asu melkeen vieressä mihin juoksutin heidät ja täti asu toisessa päässä sitä asuinaluetta.
Minun piti saattaa röökynä kotia ja kävellä yksin kotia takaisin. Matami lähti mukaan ja mätkätti tapojensa mukaan jotain niin keksin, että voin pelotella RUOTSISSA RUOTSALAISILLA niin ei tarvi matamin kanssa kävellä kotia takaisin.
Mummo kysy: Mihin matami jäi?
Sanoin että meni röökynän kanssa tädin luo ja en halunnut mennä joten tulin tänne.
Tätini soitti mummolle ja HAUKKU MINUT TAPOJEN MUKAAN ALIMPAAN HELVETTIIN!
En ollut tehnyt mitään väärin, koska olin nuorempi mitä RÖÖKYNÄ ja minun piti KÄVELLÄ AINA YKSIN, koska RÖÖKYNÄ JA MATAMI EIVÄT JAKSANEET.Ensin HAUKUTAAN POLIISEJA JOTKA TEKEE TÖITÄ, mutta JOS PIKKUSEN HAUKKUU TAKAISIN niin POLIISI ASIA ja kunnianloukkaus!
Miksi POLIISIN pitää hoitaa jos EI KUKAAN KUNNIOITA EIKÄ ARVOSTA HEIDÄNKÄÄN TYÖTÄ!?
Jos sakot saa niin EI KUKAAN SANO: Minä ajoin ylinopeutta ja kyllä sen tiedän.
Kaikki sanoo: VITUN KYTÄT ISTUU TUOLLA Xxxxx KYTTÄÄMÄSSÄ, että saavat sakottaa.
Sanoin poliiseille, kun sain 80rajoituksella sakot, että: HYVÄ TIE JA EIHÄN TÄSSÄ TARVI, KUN AJELLA MENEMÄÄN NIIN MIKSI TÄSSÄ ON 80 rajoitus ja ajoin yli 100?
Sain sakot ja mulla oli lapset kyydissä, mutta siinä on nykyisin kesät talvet 100rajoitus ja EN OMISTA EDES AUTOA.
Osasin perusteella ja tuo oli poliisin työ arvioida olinko minä oikeassa ja he ovat olleet samaa mieltä.
Ajoin siihen aikaan paljon ja ihan Espooseen asti.
Tuo oli ainut kerta, kun olen jäänyt kiinni.
En ehtinyt saada vauhtia siihen mitä yleensä ajoin, koska näin poliisiauton.
Rehellisesti voin tunnustaa, että minä ajoin 120 kaikki tiet joilla ajelin.
Motarilla vetelin 130 ja 140, mutta en ole aiheuttanut vaaraa vaan minä ajellut letkoista ohi ja jatkanut matkaa.
Lapset on nukkuneet, kun minä ajellut reippaampaa vauhtia.
Sain sakot lasten TAKIA, koska minä pysähdyin monta kertaa ja sanoin : EI SAA POTKIA PENKKIÄ!
Olin 3 pysähtynyt ja HUUTANUT. Olin just sanonut : Annan selekään ja saatte kävellä loppu matkan kerta, että osaa kunnolla istua autossa.
Painoin kaasua kun sain lapset asettumaan.
Äiti istu vähän ajan päästä POLIISI autossa.
Poliisi kiersi autoa ja minä olin siinä vaiheessa jo valmis sanomaan: Turvallisuus syistä ota nuo lapset ja vie helevettiin ja ET PÄÄSTÄ HEITÄ MINUN LÄHELLEKÄÄN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin HAUKUTAAN POLIISEJA JOTKA TEKEE TÖITÄ, mutta JOS PIKKUSEN HAUKKUU TAKAISIN niin POLIISI ASIA ja kunnianloukkaus!
Miksi POLIISIN pitää hoitaa jos EI KUKAAN KUNNIOITA EIKÄ ARVOSTA HEIDÄNKÄÄN TYÖTÄ!?
Jos sakot saa niin EI KUKAAN SANO: Minä ajoin ylinopeutta ja kyllä sen tiedän.
Kaikki sanoo: VITUN KYTÄT ISTUU TUOLLA Xxxxx KYTTÄÄMÄSSÄ, että saavat sakottaa.
Sanoin poliiseille, kun sain 80rajoituksella sakot, että: HYVÄ TIE JA EIHÄN TÄSSÄ TARVI, KUN AJELLA MENEMÄÄN NIIN MIKSI TÄSSÄ ON 80 rajoitus ja ajoin yli 100?
Sain sakot ja mulla oli lapset kyydissä, mutta siinä on nykyisin kesät talvet 100rajoitus ja EN OMISTA EDES AUTOA.
Osasin perusteella ja tuo oli poliisin työ arvioida olinko minä oikeassa ja he ovat olleet samaa mieltä.
Ajoin siihen aikaan paljon ja ihan Espooseen asti.
Tuo oli ainut kerta, kun olen jäänyt kiinni.
En ehtinyt saada vauhtia siihen mitä yleensä ajoin, koska näin poliisiauton.
Rehellisesti voin tunnustaa, että minä ajoin 120 kaikki tiet joilla ajelin.
Motarilla vetelin 130 ja 140, mutta en ole aiheuttanut vaaraa vaan minä ajellut letkoista ohi ja jatkanut matkaa.
Lapset on nukkuneet, kun minä ajellut reippaampaa vauhtia.
Sain sakot lasten TAKIA, koska minä pysähdyin monta kertaa ja sanoin : EI SAA POTKIA PENKKIÄ!
Olin 3 pysähtynyt ja HUUTANUT. Olin just sanonut : Annan selekään ja saatte kävellä loppu matkan kerta, että osaa kunnolla istua autossa.
Painoin kaasua kun sain lapset asettumaan.
Äiti istu vähän ajan päästä POLIISI autossa.
Poliisi kiersi autoa ja minä olin siinä vaiheessa jo valmis sanomaan: Turvallisuus syistä ota nuo lapset ja vie helevettiin ja ET PÄÄSTÄ HEITÄ MINUN LÄHELLEKÄÄN!Yksi oli huostassa ja sanoin mulla sen takia kiirre, koska lapsen pitää olla tiettyyn aikaan perheessä.
En huoli enää lapsia takaisin.
En ole vastustanut vaan TOISET OVAT TEHNEET PÄÄTÖKSIÄ MINUN PUOLESTA.
Ei tuo oikeuta SYRJINTÄÄN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi oli huostassa ja sanoin mulla sen takia kiirre, koska lapsen pitää olla tiettyyn aikaan perheessä.
En huoli enää lapsia takaisin.
En ole vastustanut vaan TOISET OVAT TEHNEET PÄÄTÖKSIÄ MINUN PUOLESTA.
Ei tuo oikeuta SYRJINTÄÄN.Tiedän, että LINJA-AUTO KULJETTAJILLA KUULUU OLLA MYÖS PUKU PÄÄLLÄ SEKÄ LAKKI PÄÄSSÄ, KUN OVAT TÖISSÄ JA NIIN KUULUU MYÖS TAKSIKUSKEILLA, MUTTA EIPÄ OLE TYÖVAATTEITA NÄKYNYT PÄÄLLÄ!
LAKKI ON SITÄ VARTEN, ETTÄ TUNNISTAA KULJETTAJAN JA TÄIT EI LEVIÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että LINJA-AUTO KULJETTAJILLA KUULUU OLLA MYÖS PUKU PÄÄLLÄ SEKÄ LAKKI PÄÄSSÄ, KUN OVAT TÖISSÄ JA NIIN KUULUU MYÖS TAKSIKUSKEILLA, MUTTA EIPÄ OLE TYÖVAATTEITA NÄKYNYT PÄÄLLÄ!
LAKKI ON SITÄ VARTEN, ETTÄ TUNNISTAA KULJETTAJAN JA TÄIT EI LEVIÄ!KYPÄRIÄ EN OLE MYÖSKÄÄN NÄHNYT VAIKKA NIITÄ KUULUU KÄYTTÄÄ MUILLAKIN ALOILLA EIKÄ VAIN RAKENNUSALALLA.
Kaupassa kuuluu käyttää myös kypärää, kun puretaan kuormaa ja laitetaan tavaroita PÄÄN YLÄPUOLELLE!
Ei Inarin kunnassa tarvi NOUDATTAA MUIDEN, kuin MINUN LAKIA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYPÄRIÄ EN OLE MYÖSKÄÄN NÄHNYT VAIKKA NIITÄ KUULUU KÄYTTÄÄ MUILLAKIN ALOILLA EIKÄ VAIN RAKENNUSALALLA.
Kaupassa kuuluu käyttää myös kypärää, kun puretaan kuormaa ja laitetaan tavaroita PÄÄN YLÄPUOLELLE!
Ei Inarin kunnassa tarvi NOUDATTAA MUIDEN, kuin MINUN LAKIA!ONNEKSI EN OLLUT MINÄ JOKA KUNNIAA ALKO VAATIMAAN!
Inarin kunnan RAKENNUSTARKASTAJA PIETIKÄISEN KUULUU NIMITTÄIN MYÖS IHAN VIRKANSA PUOLESTA KULKEA KYPÄRÄ PÄÄSSÄ JA NÄYTTÄÄ ESIMERKKIÄ MUILLE NIIN NÄHDÄÄN MYÖS MESTAREITA JOTKA OVAT INARIN KUNNALLA VIRKA SUHTEESSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONNEKSI EN OLLUT MINÄ JOKA KUNNIAA ALKO VAATIMAAN!
Inarin kunnan RAKENNUSTARKASTAJA PIETIKÄISEN KUULUU NIMITTÄIN MYÖS IHAN VIRKANSA PUOLESTA KULKEA KYPÄRÄ PÄÄSSÄ JA NÄYTTÄÄ ESIMERKKIÄ MUILLE NIIN NÄHDÄÄN MYÖS MESTAREITA JOTKA OVAT INARIN KUNNALLA VIRKA SUHTEESSA!Töissähän EI SAA EDES DIREKTIIVIEN MUKAAN EDES LAKAISTA PORTAILTA LUMIA ILMAN, ETTÄ ON KYPÄRÄ PÄÄSSÄ.
LIUKASTUMIS VAARA JA SITÄ VOI KOMPASTUA VAIKKA RUOHOALEIKATESSA JA SILLOIN KUULUU MYÖS OLLA KYPÄRÄ PÄÄSSÄ.
KYPÄRÄ ON TYÖLAKKI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissähän EI SAA EDES DIREKTIIVIEN MUKAAN EDES LAKAISTA PORTAILTA LUMIA ILMAN, ETTÄ ON KYPÄRÄ PÄÄSSÄ.
LIUKASTUMIS VAARA JA SITÄ VOI KOMPASTUA VAIKKA RUOHOALEIKATESSA JA SILLOIN KUULUU MYÖS OLLA KYPÄRÄ PÄÄSSÄ.
KYPÄRÄ ON TYÖLAKKI.En ole NÄHNYT YHTÄÄN KYPÄRÄÄ Inarin kunnan TYÖNTEKIJÖILLÄ JOILLA KUULUU TYÖSUOJELUN OHJEISTUKSEN MUKAAN OLLA KYPÄRÄ PÄÄSSÄ, KUN ON TÖISSÄ.
TUO ON MINUSTA KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄN MINUA KOHTAAN, KOSKA OLEN SENTÄÄN KÄYNYT TYÖTURVALLISUUSKOULUTUKSEN, MUTTA INARIN KUNNASSA ILMEISESTI EN OLE NÄHNYT EDES KYSEISEN KOULUTUKSEN ILMOITUSTA.
OLISIN HALUNNUT UUSIA KORTTINI, KUN MENI VANHAKSI!
Eihän ole KOULUTUKSEN KOHDISTUVA KUNNIANLOUKKAUS eikä SYRJINTÄÄ!!!
MINÄ EN ALOITTANUT PÄTEMÄÄN!!!
- Anonyymi
Ensi vuonna voit tilata voltin kautta viinaa kotiisi
ei tarvi kännissä mopolla lähteä lisää hakemaan - Anonyymi
Se on hyvä asia kun tuodaan viina kotiin.
- Anonyymi
Pullonsuusta kun kulauttelee niin ei tarvi tiskata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807