MORDON KYLTTI oli kadonnut ja nyt on KYLTIT OIKEIN NIIN, kuin kuuluu.
Täällähän minä KIRJOITIN, että kyltissä kuuluu lukea NELLIM ja RAJA-JOOSEPPI, koska nuo on SUURIMMAT KYLÄT Suomen puolella.
Murmansk on VENÄJÄLLÄ.
Voin mainita, että TUO KUNNIANLOUKKAUS OLISI KUULUNUT HOITAA VÄLITTÖMÄSTI EIKÄ VASTA MONEN VIIKON PÄÄSTÄ!
Kyltti asiat HOITAVAT VÄLITTÖMÄSTI JOS KYSEESSÄ KUNNIANLOUKKAUS JOKA KOHDISTUU MYÖS SUOMEN VALTIOON.
Kiitos KUNNIASTA
8
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Suomessa TARVI OLLA OPASTE KYLTTEJÄ ULKOMAILLE.
Jos olet menossa autolla ulkomaille niin kyllä pitää tietää mistä RAJAN YLI MENNÄÄN!
Tullin merkit ovat siellä missä TULLI on ja MURMANSK kyltti oli TIMPERIN AIKANA JO, mutta EIPÄ NÄITÄ KOMMUNISTEJA PAHEMMIN OLE KIINNOSTANUT NUOKAAN ASIAT!- Anonyymi
KYPÄRÄN KÄYTTÖ ON KYLLÄ SUOTAVAA, KUN INARIN KUNNANTALOLTA TYÖNTEKIJÄT KÄVELEE ULOS NIIN MUISTASIVAT VASTUUNSA!
KYPÄRÄ EI OLE KUSIPOTTA EIKÄ KOPPALAKKI VAAN SE ON TYÖLAKKI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYPÄRÄN KÄYTTÖ ON KYLLÄ SUOTAVAA, KUN INARIN KUNNANTALOLTA TYÖNTEKIJÄT KÄVELEE ULOS NIIN MUISTASIVAT VASTUUNSA!
KYPÄRÄ EI OLE KUSIPOTTA EIKÄ KOPPALAKKI VAAN SE ON TYÖLAKKI!Olen minäkin käyttänyt KYPÄRÄÄ TÖISSÄ TYÖLAKKINA.
Ei ollut MINUSTAAN ensin mukavaa, koska JOKA VITUN AAMU LAITOIN HIUKSET TURHAAN ja ajelin töihin ja kävelin PUKUHUONEESEEN JOSSA VAIHDOIN VAATTEET JA KENGÄT SEKÄ VEDIN KYPÄRÄN PÄÄHÄN JA PAINELIN TÖIHIN.
Töiden jälkeen kävelin vaihtamaan vaatteet ja kengät sekä LAITOIN KYPÄRÄN HYLLYLLE.
Aamullinen hieno kampaus näytti siltä niin, kuin olis JOUKKO RAISKAUKSESSA OLLUT.
Ei ollut edes lakkia minkä vois vetää päähän.
Menin aamulla hiukset auki ja etu hiukset oli vain kiinni, mutta kävelin töistä pois hiukset kiinni.
Mulla ei ollut kulkulupaa niin mulle piti avata portti mistä autot kulki. Joku käynyt kysymässä panostajien kopilta minusta,kun piti iso portti avata.
Olin muualla niin pesin joka ilta työvaatteet ja laitoin kämpillä puhtaat vaatteet ja kengät vaihdoin parkkipaikalla.
Mulla oli puhtaat hanskat aina ja työnjohtaja sano kerran : Meillä on vaikka kuinka paljon LIKASIA hanskoja jotka pitäs pestä.
Yksi yritti salaa vaihtaa, koska minun mukavammat kädessä. Sanoin : Annappa ne minun hanskat takasin.
Kysy myös, että miten pystyn kävelemään niillä kengillä. Sanoin : Ostin LAMPAAN VILLA POHJALAISET, koska nämä on paskat kengät.
Mulla oli uudet kengät ja niistä loppu pito kuukaudessa.
Jouduin sanomaan toiselle, että: Minun kengät ei pidä joten en voi täyttää viimeistä reikää.
Minä konttasin ämpärin kanssa ylös ja sanoin: En kyllä mene tuonne.
Pääsin alas koska oli painoa, mutta olin 20 kiloa kevyempi kun ylös tulin niin kyllä joutui nöyrtymään niin pääsi ylös.
Ei minua voi auttaa vaikka sanoisin: Voitko nyt AUTTAA MINUA!!!
Toinen tulee auttamaan ystävällisesti niin minä karjun: PAINU VITTUUN SIITÄ NIIN MINÄ TULEN ITSE!
Minua EI SAA VETÄÄ KÄSISTÄ, koska se käy kipeää ja minulla menee selkä kipeäksi ja sitten olen ihan paskana ja minusta INVALIIDI.
Se on eri asia jos minä roikun jalassa ja toinen kävelee ja vetää minua perässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin käyttänyt KYPÄRÄÄ TÖISSÄ TYÖLAKKINA.
Ei ollut MINUSTAAN ensin mukavaa, koska JOKA VITUN AAMU LAITOIN HIUKSET TURHAAN ja ajelin töihin ja kävelin PUKUHUONEESEEN JOSSA VAIHDOIN VAATTEET JA KENGÄT SEKÄ VEDIN KYPÄRÄN PÄÄHÄN JA PAINELIN TÖIHIN.
Töiden jälkeen kävelin vaihtamaan vaatteet ja kengät sekä LAITOIN KYPÄRÄN HYLLYLLE.
Aamullinen hieno kampaus näytti siltä niin, kuin olis JOUKKO RAISKAUKSESSA OLLUT.
Ei ollut edes lakkia minkä vois vetää päähän.
Menin aamulla hiukset auki ja etu hiukset oli vain kiinni, mutta kävelin töistä pois hiukset kiinni.
Mulla ei ollut kulkulupaa niin mulle piti avata portti mistä autot kulki. Joku käynyt kysymässä panostajien kopilta minusta,kun piti iso portti avata.
Olin muualla niin pesin joka ilta työvaatteet ja laitoin kämpillä puhtaat vaatteet ja kengät vaihdoin parkkipaikalla.
Mulla oli puhtaat hanskat aina ja työnjohtaja sano kerran : Meillä on vaikka kuinka paljon LIKASIA hanskoja jotka pitäs pestä.
Yksi yritti salaa vaihtaa, koska minun mukavammat kädessä. Sanoin : Annappa ne minun hanskat takasin.
Kysy myös, että miten pystyn kävelemään niillä kengillä. Sanoin : Ostin LAMPAAN VILLA POHJALAISET, koska nämä on paskat kengät.
Mulla oli uudet kengät ja niistä loppu pito kuukaudessa.
Jouduin sanomaan toiselle, että: Minun kengät ei pidä joten en voi täyttää viimeistä reikää.
Minä konttasin ämpärin kanssa ylös ja sanoin: En kyllä mene tuonne.
Pääsin alas koska oli painoa, mutta olin 20 kiloa kevyempi kun ylös tulin niin kyllä joutui nöyrtymään niin pääsi ylös.
Ei minua voi auttaa vaikka sanoisin: Voitko nyt AUTTAA MINUA!!!
Toinen tulee auttamaan ystävällisesti niin minä karjun: PAINU VITTUUN SIITÄ NIIN MINÄ TULEN ITSE!
Minua EI SAA VETÄÄ KÄSISTÄ, koska se käy kipeää ja minulla menee selkä kipeäksi ja sitten olen ihan paskana ja minusta INVALIIDI.
Se on eri asia jos minä roikun jalassa ja toinen kävelee ja vetää minua perässä.Minä kävin PIMPPI RALLIA ajamassa ja sitten menin kauppaan.
Sanoin : Ostan SIX PÄKIN JA TEMPASEN KÄNNIT.
Kassa sano: Sokeritonta taas...
Minä sanoin: Otin TÄMÄN MINI PUSSIN KARKKIA TASOTTAVAKSI.
Jotain teki mieli ja minä ajattelin, että minähän voisin ostaa KOKSUA eli COCA COLAA...
BENZOA TARVIN, KUN SYTYTÄN TUPAKAN.
Kaikilla on omat koksut, benzot, ranet ja pankit... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin PIMPPI RALLIA ajamassa ja sitten menin kauppaan.
Sanoin : Ostan SIX PÄKIN JA TEMPASEN KÄNNIT.
Kassa sano: Sokeritonta taas...
Minä sanoin: Otin TÄMÄN MINI PUSSIN KARKKIA TASOTTAVAKSI.
Jotain teki mieli ja minä ajattelin, että minähän voisin ostaa KOKSUA eli COCA COLAA...
BENZOA TARVIN, KUN SYTYTÄN TUPAKAN.
Kaikilla on omat koksut, benzot, ranet ja pankit...Piti laittaa PAMIT eikä pankit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti laittaa PAMIT eikä pankit.
Vetasin muutaman hatsun körssiä, mutta en sentään PÖLLYISSÄ ole enkä pössiksessä ja tuskin edes DÖFFIKSELLE tuolla hatsulla pääsee....
Olen sentään ASUNUT MUUALLAKIN, kuin IVALOSSA ja olen oppinut BONJAAN sekä HIFFAAN vähän muutakin, mutta en tää mitään STADIN SLANGIA OLE VAAN KYLLÄ TÄÄ ON IHAN YLEISTÄ SLANGIA jos minäkin OSAAN NÄIN LAAJASTI ja olen SENTÄÄN IVALOSTA ja vielä SYNTYNYT TÄÄLLÄ!
Kai nyt kaikki sen verran SNAIJAA... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetasin muutaman hatsun körssiä, mutta en sentään PÖLLYISSÄ ole enkä pössiksessä ja tuskin edes DÖFFIKSELLE tuolla hatsulla pääsee....
Olen sentään ASUNUT MUUALLAKIN, kuin IVALOSSA ja olen oppinut BONJAAN sekä HIFFAAN vähän muutakin, mutta en tää mitään STADIN SLANGIA OLE VAAN KYLLÄ TÄÄ ON IHAN YLEISTÄ SLANGIA jos minäkin OSAAN NÄIN LAAJASTI ja olen SENTÄÄN IVALOSTA ja vielä SYNTYNYT TÄÄLLÄ!
Kai nyt kaikki sen verran SNAIJAA...Ei ollut minun mies, koska olin sinkku silloin.
Olin lähdössä baariin ja mulla oli kuvalliset naisten kalsarit jalassa.
Laitoin housuja jalkaan niin kuulu : ET VITTU VOI LÄHTEÄ BAANALLE SEXKILLERIT JALASSA!
Sanoin : Ei kukaan näe, että mulla on kukka kalsarit jalassa.
Sano mulle, että: Nyt kun lähet baanalle niin, että mene nakkarille tai grillille vaan sanot " MEEN NYT SNÄGÄRILLE SKRUUDAAN." Nyt vedät BYYSAT JALKAAN!
SNÄGÄRILTÄ TUSKIN OLIS EDES HAMPPARIA SAANUT...
- Anonyymi
Eihän ivalo8ssa olee enää kommunisteja. Ovat kuolleet sukupuuttoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161