Saavat kyllä KORVATA kaikki.

Anonyymi-ap

Kauhea työ oli saada VANHENTUNUT KUNNIANLOUKKAUS sakko MUUNTOON.
Saatiin se hoidettua ja helvettiin vankilaan lähtö oli semmosta sekoilua.
Rajamiehet vielä katsovat, että mitä helvettiä POLIISIT oikein sekoilevat.
Olivat sen näköisiä että kohta ollaan poliisien kanssa putkassa.
Minä tipahdin hetkeksi, mutta kyllä tipahti toisetkin ja sanoin vaan ensimmäiselle, että: Saat viedä.

Auto oli ainut joka piti viedä, koska se oli isän auto ja kyllä isää pitää sen verran kunnioittaa. Äitini auton olisin jättänyt ja sanonut, että soita ja käskeä hakea autonsa pois.

Sain vasta seuraavalla viikolla tietää, että kyseessä olikin ihan asia aihe, mutta EIVÄT OLE HOITAANEET RASISMIA EIVÄTKÄ RAUHAA vaikka ILMOITIN FACEBOOKISSA tuosta.

Kauhea työ tehdään 5 alueen poliisien kanssa ja vankilan niin saavat KUNNIAA niin eivät ole mitään hoitaneet.

Paljonkohan tuolle oikein uskaltaa laittaa hintaa!
Helpommalla oltas päästy jos RAJAVARTIJAT olisivat PIDÄTTÄNEET minut ja poliisit SOTARIKOSESTA, koska UKRAINAN SOTAA KÄSITELTIIN MYÖS FACEBOOKISSA!

Minä en voi mitään sille, että otan ohjat käsiin jos näyttää siltä että ei tuu lasta eikä paskaa.

26

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä keitä on edes ollut töissä, mutta kyllä nuo tiedot löytyy.
      Minä ilmoitan, että heidät pitää pyytää todistamaan jotka ovat olleet töissä, kun minut on vankilaan viety niin saadaan RASISMI ja SYRJINTÄ LOPPUMAAN!

Kyllä osaan tuon perusteella miksi näin ollaan toimittu, mutta HE OLIVAT ILMOITTANEET LÄHTEVÄNSÄ MUKAAN TÄHÄN, mutta EIHÄN TÄMÄ KYLLÄ IHAN REILUA OLE .

Minä menen vankilaan ja poliisit sekä vankilan vartijat tekee minun kanssa töitä.

Minun pitää tehdä kaikki TYÖT VIELÄ HEIDÄNKIN PUOLESTA ja HEILLE PITÄÄ ANTAA KAIKKI KUNNIA SIITÄ, KUN TEHDÄÄN TÖITÄ JA RAJAMIEHET VIELÄ KATSOO, että " Vittu pidättävät panostajan ja koko porukka sekoaa ja pitää varmaan pidätetää niin he saavat tietää, että mitä nuo oikein puuhaa."

Turhaa työtä tehty ja kyllä olis parempi, kuin rajamiehet olisivat pidättäneet.

Pitää muistaa mainita, että RAJAMIEHIÄ HAUKUTAAN KURVAREIKSI.
      En ala syrjimään heitä

• Anonyymi

Postinjakajat on POSTI-PATEJA/PIKEJÄ!

Eli OHJAT TAKAISIN KÄSIIN NIIN EI OLLA TEHTY TURHAA TYÖTÄ VAAN PÄÄSTÄÄN KUNNOLLA VIELÄ TÖIHIN.

SODAT ON RASISMIA SEKÄ SYRJINTÄÄ JA EN OLE KYLLÄ SODASSA.
        Enkä KYLLÄ HYVÄKSY, ETTÄ JOS MINÄ TEEN TOISTEN KANSSA PASKA HOMMIA NIIN TOISET TULEE JA SANOO: MINÄ VOISIN TEHDÄ TÄMÄN LOPPUUN!

Minä sanoisin kyllä, että: VOISIT MENNÄ VANKILAAN 2 viikoksi niiden lasten raiskaajien kanssa niin saatais tuokin näkemys tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Postinjakajat on POSTI-PATEJA/PIKEJÄ!

Eli OHJAT TAKAISIN KÄSIIN NIIN EI OLLA TEHTY TURHAA TYÖTÄ VAAN PÄÄSTÄÄN KUNNOLLA VIELÄ TÖIHIN.

SODAT ON RASISMIA SEKÄ SYRJINTÄÄ JA EN OLE KYLLÄ SODASSA.
        Enkä KYLLÄ HYVÄKSY, ETTÄ JOS MINÄ TEEN TOISTEN KANSSA PASKA HOMMIA NIIN TOISET TULEE JA SANOO: MINÄ VOISIN TEHDÄ TÄMÄN LOPPUUN!

Minä sanoisin kyllä, että: VOISIT MENNÄ VANKILAAN 2 viikoksi niiden lasten raiskaajien kanssa niin saatais tuokin näkemys tähän.

Onneksi olen käynyt Petsamon sodan sekä EVAKKO JA PAKOLAIS REISSUTKIN läpi joten kyllä jotain tiedän...

Mummoni lähti Norjaan pakolaiseksi niin Suomen valtio MÄÄRÄS, että SUOMALAISET PAKOLAISET NORJASTA TAKAISIN.
        Mummoni tuli kiltisti takaisin.
        Muuttuvat Ruotsiin töihin niin siellä oli JUGOSLAVIASTA ja TURKISTA tulleita pakolaisia.
        Suomeen alko valumaan pakolaisia...

Suomalaiset pakolaiset jotka tulivat NORJASTA SAIVAT KUNNON SANKTIOITA!
        Omat lapset olivat kortilla pelanneet kuulemma mummolta mökin vai oliko tuo ihan talo jossa olivat asuneet.

Mummoni kohteli kuulemma eriarvoisesti meitä ja minä olin kuulemma ollut lellikki.
        Olin varmaan jos äitini kanssa jouduttiin autotallissa asumaan vaikka yksi näistä tädeistä asui miehensä kanssa isossa rivitalo asunnossa.

Mummolassa pelattiin pasianssia ja mummo leipo tai paisto lättyjä, vohveleita ja paisto pannulla jotain kakkuja aina.
        Mummoni teki hellan levyllä paistettuja perunoita.
        Oikeesti kulki minun perässä ja syötti samalla.
        Leivät oli pieniä kuutiota.
        Minun piti aina katsoa silmiin, koska minulla oli silmissä semmonen vika joka sai aikaan sen, että minulle sanottiin: Katso silmiin...
        Olin myös vaalea hiuksinen pienenä, mutta hiukset tummu kun menin kouluun.

Blondeillahan on aina BIMBOT jutut ja aina hauskaa ja varsinkin jos toiset ei tiedä, että brunette voi olla syntynyt blondina...
        Olin pitkään blondina, mutta vetasin lilan rokki värin ja sain hius helvetin aikaan.
        Lopetin hiusten värjäämisen.
        Olen semmonen, että jos saan jotain päähäni niin leikkaan itse tai vetelen koneella.
        Sanon vanhalle rouvalle : Voitko siistiä...
        Vanha rouva huutaa : Miten tätä enää siistii!
        Sanon : Leikkaa jotenkin ja kyllä se kasvaa takaisin!
        Välillä vähän lipsahtaa kone ja terä noin 3-4 milliä ja saan kuulla: Minkä HELVETIN takia pitää aina näin lyhyeksi suoraan vetää.
        Sanon : Vittu olin leikkaamaassa PIXIETÄ.
        Vanha rouva ei tiennyt mikä PIXIE oli joten sanoin : Unohda koko juttu ja leikkaa vähän muotoon.

Puoli kalju olin, kun IRAKIN NAISIA tuin.
        Kyllä RIITTÄÄ, että PUOLIKSI EDES TUKEE KOSKA TOISET EI TUE SENKÄÄN VERTAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olen käynyt Petsamon sodan sekä EVAKKO JA PAKOLAIS REISSUTKIN läpi joten kyllä jotain tiedän...

Mummoni lähti Norjaan pakolaiseksi niin Suomen valtio MÄÄRÄS, että SUOMALAISET PAKOLAISET NORJASTA TAKAISIN.
        Mummoni tuli kiltisti takaisin.
        Muuttuvat Ruotsiin töihin niin siellä oli JUGOSLAVIASTA ja TURKISTA tulleita pakolaisia.
        Suomeen alko valumaan pakolaisia...

Suomalaiset pakolaiset jotka tulivat NORJASTA SAIVAT KUNNON SANKTIOITA!
        Omat lapset olivat kortilla pelanneet kuulemma mummolta mökin vai oliko tuo ihan talo jossa olivat asuneet.

Mummoni kohteli kuulemma eriarvoisesti meitä ja minä olin kuulemma ollut lellikki.
        Olin varmaan jos äitini kanssa jouduttiin autotallissa asumaan vaikka yksi näistä tädeistä asui miehensä kanssa isossa rivitalo asunnossa.

Mummolassa pelattiin pasianssia ja mummo leipo tai paisto lättyjä, vohveleita ja paisto pannulla jotain kakkuja aina.
        Mummoni teki hellan levyllä paistettuja perunoita.
        Oikeesti kulki minun perässä ja syötti samalla.
        Leivät oli pieniä kuutiota.
        Minun piti aina katsoa silmiin, koska minulla oli silmissä semmonen vika joka sai aikaan sen, että minulle sanottiin: Katso silmiin...
        Olin myös vaalea hiuksinen pienenä, mutta hiukset tummu kun menin kouluun.

Blondeillahan on aina BIMBOT jutut ja aina hauskaa ja varsinkin jos toiset ei tiedä, että brunette voi olla syntynyt blondina...
        Olin pitkään blondina, mutta vetasin lilan rokki värin ja sain hius helvetin aikaan.
        Lopetin hiusten värjäämisen.
        Olen semmonen, että jos saan jotain päähäni niin leikkaan itse tai vetelen koneella.
        Sanon vanhalle rouvalle : Voitko siistiä...
        Vanha rouva huutaa : Miten tätä enää siistii!
        Sanon : Leikkaa jotenkin ja kyllä se kasvaa takaisin!
        Välillä vähän lipsahtaa kone ja terä noin 3-4 milliä ja saan kuulla: Minkä HELVETIN takia pitää aina näin lyhyeksi suoraan vetää.
        Sanon : Vittu olin leikkaamaassa PIXIETÄ.
        Vanha rouva ei tiennyt mikä PIXIE oli joten sanoin : Unohda koko juttu ja leikkaa vähän muotoon.

Puoli kalju olin, kun IRAKIN NAISIA tuin.
        Kyllä RIITTÄÄ, että PUOLIKSI EDES TUKEE KOSKA TOISET EI TUE SENKÄÄN VERTAA!

En seurannut muotia vaan muoti seurasi minua.
        Olin lopettanut 2vuotta aiemmin hiusten värjäämiseen sekä meikin käytön.
        Luin jotain juttua ja ei nuo isot julkkikset enää meikkaa eikä laita edes hiuksia.

Kaivelin omia aarteita niin löysin laatikon jonka olin avannut ja lähetyslista oli vielä paketissa.
        Olin 60 euron edestä tilannut hiusten laitto tarvikkeita joilla saa lettejä, nutturoita sekä muuta tuommosta.
        Heitin lapun roskiin ja laatikon takaisin nurkkaan!

MINÄ EN KYLLÄ SUOSTU TOISTEN MIELIKSI ALKAMAAN ITSEÄNI LAITTAMAAN!
        KUNNIALLISET EI TURHIA KOREILE!

Ihmiset joilla on huono itsetunto tarvii meikkiä ja hiuksiin väriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En seurannut muotia vaan muoti seurasi minua.
        Olin lopettanut 2vuotta aiemmin hiusten värjäämiseen sekä meikin käytön.
        Luin jotain juttua ja ei nuo isot julkkikset enää meikkaa eikä laita edes hiuksia.

Kaivelin omia aarteita niin löysin laatikon jonka olin avannut ja lähetyslista oli vielä paketissa.
        Olin 60 euron edestä tilannut hiusten laitto tarvikkeita joilla saa lettejä, nutturoita sekä muuta tuommosta.
        Heitin lapun roskiin ja laatikon takaisin nurkkaan!

MINÄ EN KYLLÄ SUOSTU TOISTEN MIELIKSI ALKAMAAN ITSEÄNI LAITTAMAAN!
        KUNNIALLISET EI TURHIA KOREILE!

Ihmiset joilla on huono itsetunto tarvii meikkiä ja hiuksiin väriä.

Mietin vaan, että PALJONKOHAN TODISTAJIA OIKEIN ON....
        Jäin miettimään, että KAUANKO KESTÄÄ ETTÄ ENSIMMÄISET KÄRÄJÄT ON KÄSITELTY JA MINÄ OLEN HOITANUT TODISTAJIEN KUULUSTELUN...

SIELLÄ ON TOISET SAMANA PÄIVÄNÄ JA TODISTAJIEN PITÄIS OLLA SIELLÄKIN PAIKALLA JA SAMAT KUULUSTELUT...

KYLLÄ KAI MINÄ JAKSAN, MUTTA JAKSAAKO TOISET...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin vaan, että PALJONKOHAN TODISTAJIA OIKEIN ON....
        Jäin miettimään, että KAUANKO KESTÄÄ ETTÄ ENSIMMÄISET KÄRÄJÄT ON KÄSITELTY JA MINÄ OLEN HOITANUT TODISTAJIEN KUULUSTELUN...

SIELLÄ ON TOISET SAMANA PÄIVÄNÄ JA TODISTAJIEN PITÄIS OLLA SIELLÄKIN PAIKALLA JA SAMAT KUULUSTELUT...

KYLLÄ KAI MINÄ JAKSAN, MUTTA JAKSAAKO TOISET...

Pitää METAn omistajatkin pyytää paikalle.
        Joka maan hallitsijat joiden maat on sodassa ja ovat olleet tuona aikana.
        Putin tuskin edes suostuu tulemaan koska hänellä on pidätysmääräys jos Eurooppaan tulee.

Ei tässä kyllä PERÄÄNTYMÄÄN VITTU KYLLÄ LÄHETÄ, koska OLLAAN SENTÄÄN TEHTY TYÖT JA RAJAVARTIJATKIN OLIVAT VALMIUDESSA JOS JOUTUVAT PIDÄTTÄMÄÄN MEIDÄT.

• Anonyymi

Eihän tämä ollut edes enää FACEBOOK asiaa,mutta FACEBOOK oli syy siihen miksi me jouduttiin tuohon tilanteeseen.

Onneksi olen YMMÄRTÄNYT POISTAA KÄYTTÄJÄTILINI, koska FACEBOOK omis tämänkin ja me oltas tehty helvetti turhaa työtä.

Me ollaan nyt PÄÄSTY SENTÄÄN NISKAN PÄÄLLE JA minä olin tuo joka sentään TAJUSI LAITTAA SAKON MUUNTOON!

ELATUSMAKSU ASIASSA EI OLLUT SENTÄÄN FACEBOOK MUKANA!
        En ole edes VANKILASTA VAPAUTUMISTODISTUSTA laittanut muualle, kuin KELALLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tämä ollut edes enää FACEBOOK asiaa,mutta FACEBOOK oli syy siihen miksi me jouduttiin tuohon tilanteeseen.

Onneksi olen YMMÄRTÄNYT POISTAA KÄYTTÄJÄTILINI, koska FACEBOOK omis tämänkin ja me oltas tehty helvetti turhaa työtä.

Me ollaan nyt PÄÄSTY SENTÄÄN NISKAN PÄÄLLE JA minä olin tuo joka sentään TAJUSI LAITTAA SAKON MUUNTOON!

ELATUSMAKSU ASIASSA EI OLLUT SENTÄÄN FACEBOOK MUKANA!
        En ole edes VANKILASTA VAPAUTUMISTODISTUSTA laittanut muualle, kuin KELALLE.

EI NOUSSUT KUSI PÄÄHÄN VAAN HOMMA MENEE MIELENKIINOISEKSI, KOSKA EI ANNETTU MAHDOLLISUUTTA JATKAA FACEBOOKISSA OLOA.
        EN MENE TAKAISIN, KOSKA TODISTEET RIITTÄÄ SIIHEN ETTEI OSATA KÄYTTÄÄ SOMEA EIKÄ OSATA EROTTAA TOISEN OMAISUUTTA OMASTA.

En omista SUOMI24.FI sivustoakaan.

• Anonyymi

KEHTASIVAT VIELÄ MOLEMMAT SYRJIÄ MINUA TODISTAJANA.
        Pitäisiköhän minun mainita tuokin ja ilmoittaa, että: FACEBOOKISSA YHDELLÄ IHMISELLÄ VOI OLLA MONTA PROFIILIA JA EI TARVI EDES KÄYTTÄÄ OMAA NIMEÄ EIKÄ OMAA KUVAA JOTEN MITEN SIELLÄ VOI LOUKATA KUNNIOITA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KEHTASIVAT VIELÄ MOLEMMAT SYRJIÄ MINUA TODISTAJANA.
        Pitäisiköhän minun mainita tuokin ja ilmoittaa, että: FACEBOOKISSA YHDELLÄ IHMISELLÄ VOI OLLA MONTA PROFIILIA JA EI TARVI EDES KÄYTTÄÄ OMAA NIMEÄ EIKÄ OMAA KUVAA JOTEN MITEN SIELLÄ VOI LOUKATA KUNNIOITA?

Kävin katsomassa niin Elon Musk oli Threadissa. On varmaan Facebookissakin joten pitää varmaan pyytää hänetkin todistajaksi vaikka en ole X käyttäjä, mutta en ole facebookinkaan. En kyllä halua Elon Muskilta saada syrjintä syytettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin katsomassa niin Elon Musk oli Threadissa. On varmaan Facebookissakin joten pitää varmaan pyytää hänetkin todistajaksi vaikka en ole X käyttäjä, mutta en ole facebookinkaan. En kyllä halua Elon Muskilta saada syrjintä syytettä.

En ole edes varma että ehdinkö edes koko käräjille jos en mee jo yöllä jonottaa, niin oon ainakin EKANA.
        Koko Sodankylä sekoaa näistä käräjistä koska pitää myös kaikkien maiden KUNINKAALLISET pyytää myös.

Nyt alan nukkumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole edes varma että ehdinkö edes koko käräjille jos en mee jo yöllä jonottaa, niin oon ainakin EKANA.
        Koko Sodankylä sekoaa näistä käräjistä koska pitää myös kaikkien maiden KUNINKAALLISET pyytää myös.

Nyt alan nukkumaan

Kiinan Keisarikin pitää muistaa myös pyytää...
        Japanin Prinsessa...
        Minun on pakko olla paikalla, koska mun pitää kuulustella heitä kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinan Keisarikin pitää muistaa myös pyytää...
        Japanin Prinsessa...
        Minun on pakko olla paikalla, koska mun pitää kuulustella heitä kaikkia.

Pitää opetella lausumaan " I am sorry, but they have hurt your Majestic honor and they blame me about that."
        Pitää kyllä kaivaa Googlen kääntäjällä oikeat sanat sekä muotoilla niin EN IHAN HELVETTI TUNARILTA vaikuta...
        Voi olla vähän vaikea kyllä nukkua, koska pitää miettiä keitä kaikkia pyydän todistajiksi niin en loukkaa kenenkään kunniaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää opetella lausumaan " I am sorry, but they have hurt your Majestic honor and they blame me about that."
        Pitää kyllä kaivaa Googlen kääntäjällä oikeat sanat sekä muotoilla niin EN IHAN HELVETTI TUNARILTA vaikuta...
        Voi olla vähän vaikea kyllä nukkua, koska pitää miettiä keitä kaikkia pyydän todistajiksi niin en loukkaa kenenkään kunniaa...

Onneksi meillä ainakin HOTELLEJA ja muuta majoitusta riittää niin EI TARVI ARVO TODISTAJIA sentään ARMEIJAN TELTOISSA ULKONA MAJOITTAA...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meillä ainakin HOTELLEJA ja muuta majoitusta riittää niin EI TARVI ARVO TODISTAJIA sentään ARMEIJAN TELTOISSA ULKONA MAJOITTAA...

Tuon MAJESTIC asian opin kun Kuningatar Elisabet toinen kuoli ei ole niitä roomalaisia numeroita ja ei voi pikku ällällä tai isolla iillä kyllä korvata roomalaisia numeroita.
        Tuohan on muuten myös KUNNIANLOUKKAUS, kun EI VOI KIRJOITTAA EDES OIKEIN.

Onneksi mulla on iPhone sekä Ulefone ja ei löydy edes tietokoneeltakaan roomalaisia numeroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon MAJESTIC asian opin kun Kuningatar Elisabet toinen kuoli ei ole niitä roomalaisia numeroita ja ei voi pikku ällällä tai isolla iillä kyllä korvata roomalaisia numeroita.
        Tuohan on muuten myös KUNNIANLOUKKAUS, kun EI VOI KIRJOITTAA EDES OIKEIN.

Onneksi mulla on iPhone sekä Ulefone ja ei löydy edes tietokoneeltakaan roomalaisia numeroita.

Onneksi minä olen syytetty enkä SYYTTÄVÄ OSAPUOLI...
        Olen vielä joutunut vankilaan sen takia, että ÄLYPUHELIMESTA EI LÖYDY ROOMALAISIA NUMEROITA VAAN AINOASTAAN ARABIALAISET.

Ei helvetti eihän arabitkaan osaa suomea vaikka me osataan arabiaa...
        Tämähän meni vielä mielenkiintoisemmaksi...

Pakko alkaa nukkumaan nyt.

• Anonyymi

Kirjoittaajalla hyppii asiat ja johdonmukaisuus puuttuu!sanoja kyllä on paljon mutta teksti on sekavaa!

• Anonyymi

Mitä se haittaa jos kirjoitukset pomppii SOMESSA, koska Facebook kulkee nimellä PEIKKOKIRJA ja sehän EI OLE KUNNIANLOUKKAUS META:n omistajaa kohtaan niin, kuin ei ole sekään että X kutsutaan edelleen TWITTERiksi vaikka omistajakin on vaihtunut.

• Anonyymi

Neh, rahat tai vankilat.

• Anonyymi

Tuskin saan muuta, kuin konkurssi VELKANI kuitattua pois vaikka nuokin ovat kyllä jo VANHENTUNEET VELKA LAIN MUKAAN, mutta MAKSAN SUURELLA KUNNIALLA NE SEKÄ KAIKKI SAAMANI LAPSILISÄT, YKSINHUOLTAJA KOROTUKSET, ELATUSAVUT, KODINHOIDONTUET, ASUMISTUET, SAIRASPÄIVÄRAHAT, TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAT, TOIMEENTULOTUET SEKÄ MUUT MITÄ OLEN SATTUNUT SAAMAAN POIS!

MINÄ EN OLE ALOITTANUT KUNNIAN VAATIMISTA JA EN OLE OMASTA TAHDOSTA TYÖTTÖMÄNÄ JA OLEN HAKENUT TÖIHIN, MUTTA EN OLE KELVANNUT!!!

MINÄ PÄÄTÄN ITSE KUNNIA PELIN SÄÄNNÖT JA SUOMEN HALLITUS ON LUVANNUT MINULLE TÖITÄ ENNEN, KUIN EHDIN EDES SAAMAAN KUNNIANLOUKKAUS SYYTETTÄ!!!

EI VANHEMMAKSI PANOSTAJAKSI HULLUJA KYLLÄ KOULUTETA VAAN NYT TODISTAN, ETTÄ SUOMEN VALTIO ON KOULUTTANUT NAISEN JOLLA ON SYDÄNTÄ JA JÄRKEÄ, MUTTA ERÄILLE EI KELPAA MIKÄÄN VAAN HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!

MINÄHÄN TOIMIN TÄLLÄKIN HETKELLÄ HALLITUKSEN OHJEEN MUKAAN JA ASUN MAHDOLLIMMAN EDULLISESTI NIIN EI TARVI NOSTAA EDES ASUMISTUKEA.

EIKÖHÄN MINUN KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAN MAKSAJALLE LÖYDY ILOISIA VERON MAKSAJIA MUITAKIN, KUIN OMAT VANHEMMAT JA LAPSET JOS SANON : KYLLÄ SINÄ SAAT MYÖS VEROJA SIJOITTAA MINUUN JA MINÄ SIJOITAN VUOROSTANI SINUUN.

MINÄ PÄÄTÄN ITSE JA EN VOI SYYLLISTYÄ EDES SYRJINTÄÄN JOKA OLEN NOUDATTANUT SUOMEN HALLITUKSEN OHJETTA!
        PÄÄMINISTERI MARIN ILMOITTI, ETTÄ KERTA TÖITÄ EI OLE NIIN KOULUTUS JATKUU!

TUSKIN SUOMEN HALLITUS VANKIA ON OLLUT KOULUTTAMASSA JOS ON NIIN TUO ON IHMISOIKEUSRIKOS! HALLITUS SEKÄ EDUSKUNTA JOTKA ON PÄÄTTÄNEET OVAT MIELISAIRAITA JOTKA KANSA ON ÄÄNESTÄNYT EDUSTAMAAN HEITÄ!

MINÄ EN OLE MUISTAAKSENI EDES ÄÄNESTÄNYT NOISSA VAALEISSA, MUTTA OLIN MENOSSA KANSANEDUSTAJA EHDOKKAAKSI JA VEDIN ITSENI EHDOKKAANA POIS, KOSKA ERÄÄT EI MUUTA TEHNEET KUIN KÄRÄJÖI FACEBOOKISTA!!!
        .
        KUVITTELEEKO IHMISET, ETTÄ ALAN KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN VIELÄ EDUSTAMAAN HEITÄ JA AJAMAAN HEIDÄN ETUJA JA OIKEUKSIA, KUN HE ENSIN ROMAHDUTTAVAT KOKO YHTEISKUNNAN JA TAPPAVAT IHMISET JOTKA EIVÄT PÄÄSE EDES TÖIHIN KOSKA TÄSSÄ KUNNASSA EI OLE VIELÄKÄÄN PAIKALLISLIIKENNETTÄ JOLLA VOI KULKEA ILMAN AUTOA!
        MAINITSIN TUOSTA VALVIRALLE MYÖS!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin saan muuta, kuin konkurssi VELKANI kuitattua pois vaikka nuokin ovat kyllä jo VANHENTUNEET VELKA LAIN MUKAAN, mutta MAKSAN SUURELLA KUNNIALLA NE SEKÄ KAIKKI SAAMANI LAPSILISÄT, YKSINHUOLTAJA KOROTUKSET, ELATUSAVUT, KODINHOIDONTUET, ASUMISTUET, SAIRASPÄIVÄRAHAT, TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAT, TOIMEENTULOTUET SEKÄ MUUT MITÄ OLEN SATTUNUT SAAMAAN POIS!

MINÄ EN OLE ALOITTANUT KUNNIAN VAATIMISTA JA EN OLE OMASTA TAHDOSTA TYÖTTÖMÄNÄ JA OLEN HAKENUT TÖIHIN, MUTTA EN OLE KELVANNUT!!!

MINÄ PÄÄTÄN ITSE KUNNIA PELIN SÄÄNNÖT JA SUOMEN HALLITUS ON LUVANNUT MINULLE TÖITÄ ENNEN, KUIN EHDIN EDES SAAMAAN KUNNIANLOUKKAUS SYYTETTÄ!!!

EI VANHEMMAKSI PANOSTAJAKSI HULLUJA KYLLÄ KOULUTETA VAAN NYT TODISTAN, ETTÄ SUOMEN VALTIO ON KOULUTTANUT NAISEN JOLLA ON SYDÄNTÄ JA JÄRKEÄ, MUTTA ERÄILLE EI KELPAA MIKÄÄN VAAN HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!

MINÄHÄN TOIMIN TÄLLÄKIN HETKELLÄ HALLITUKSEN OHJEEN MUKAAN JA ASUN MAHDOLLIMMAN EDULLISESTI NIIN EI TARVI NOSTAA EDES ASUMISTUKEA.

EIKÖHÄN MINUN KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAN MAKSAJALLE LÖYDY ILOISIA VERON MAKSAJIA MUITAKIN, KUIN OMAT VANHEMMAT JA LAPSET JOS SANON : KYLLÄ SINÄ SAAT MYÖS VEROJA SIJOITTAA MINUUN JA MINÄ SIJOITAN VUOROSTANI SINUUN.

MINÄ PÄÄTÄN ITSE JA EN VOI SYYLLISTYÄ EDES SYRJINTÄÄN JOKA OLEN NOUDATTANUT SUOMEN HALLITUKSEN OHJETTA!
        PÄÄMINISTERI MARIN ILMOITTI, ETTÄ KERTA TÖITÄ EI OLE NIIN KOULUTUS JATKUU!

TUSKIN SUOMEN HALLITUS VANKIA ON OLLUT KOULUTTAMASSA JOS ON NIIN TUO ON IHMISOIKEUSRIKOS! HALLITUS SEKÄ EDUSKUNTA JOTKA ON PÄÄTTÄNEET OVAT MIELISAIRAITA JOTKA KANSA ON ÄÄNESTÄNYT EDUSTAMAAN HEITÄ!

MINÄ EN OLE MUISTAAKSENI EDES ÄÄNESTÄNYT NOISSA VAALEISSA, MUTTA OLIN MENOSSA KANSANEDUSTAJA EHDOKKAAKSI JA VEDIN ITSENI EHDOKKAANA POIS, KOSKA ERÄÄT EI MUUTA TEHNEET KUIN KÄRÄJÖI FACEBOOKISTA!!!
        .
        KUVITTELEEKO IHMISET, ETTÄ ALAN KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN VIELÄ EDUSTAMAAN HEITÄ JA AJAMAAN HEIDÄN ETUJA JA OIKEUKSIA, KUN HE ENSIN ROMAHDUTTAVAT KOKO YHTEISKUNNAN JA TAPPAVAT IHMISET JOTKA EIVÄT PÄÄSE EDES TÖIHIN KOSKA TÄSSÄ KUNNASSA EI OLE VIELÄKÄÄN PAIKALLISLIIKENNETTÄ JOLLA VOI KULKEA ILMAN AUTOA!
        MAINITSIN TUOSTA VALVIRALLE MYÖS!!!

SAATANA, ETTÄ ALKO HULLUJA MUUTEN SIKIÄMÄÄN TÄSSÄ KUNNASSA JA YMPÄRI SUOMEN, MUTTA EN OLE KYLLÄ VANKILAAN MENOSSA EDES UTSJOEN KUNTALAISTEN PUOLESTA!
        KARIGASNIEMELLÄ ON GUTTORMILLA OLLUT LINJA-AUTO JA SEILOSEN PELLOLLA ON MAANNUT AINA LINJA-AUTO JA OLEN LAPSENA VIELÄ LEIKKINYT SIINÄ ISOMPIEN TYTTÖJEN KANSSA, KOSKA HE ITSE PYYSIVÄT MUKAAN LEIKKIMÄÄN.
        EN OLE KYLLÄ HEIDÄNKÄÄN KAVERI ENÄÄ NYKYISIN JA OLE VARMAAN YLLÄTYS, ETTÄ OVAT KORKEASTI KOULUTETTUJA JA OSA VIELÄ HOITOALALLA TOIMIVIA!

HAH HAH HAA, KUN NAURATTAA SE ILLALLINEN JUTTU.... Oli minun lempi lällätyksiä LAPSENA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SAATANA, ETTÄ ALKO HULLUJA MUUTEN SIKIÄMÄÄN TÄSSÄ KUNNASSA JA YMPÄRI SUOMEN, MUTTA EN OLE KYLLÄ VANKILAAN MENOSSA EDES UTSJOEN KUNTALAISTEN PUOLESTA!
        KARIGASNIEMELLÄ ON GUTTORMILLA OLLUT LINJA-AUTO JA SEILOSEN PELLOLLA ON MAANNUT AINA LINJA-AUTO JA OLEN LAPSENA VIELÄ LEIKKINYT SIINÄ ISOMPIEN TYTTÖJEN KANSSA, KOSKA HE ITSE PYYSIVÄT MUKAAN LEIKKIMÄÄN.
        EN OLE KYLLÄ HEIDÄNKÄÄN KAVERI ENÄÄ NYKYISIN JA OLE VARMAAN YLLÄTYS, ETTÄ OVAT KORKEASTI KOULUTETTUJA JA OSA VIELÄ HOITOALALLA TOIMIVIA!

HAH HAH HAA, KUN NAURATTAA SE ILLALLINEN JUTTU.... Oli minun lempi lällätyksiä LAPSENA!

Tätini joka asui aikoinaan Karigasniemellä oli hän joka opetti minulle aina loruja sekä muita juttuja. Hänestä oli hauskaa kuunnella, kun minä lällätin niitä loruja.
        Sama täti raahas minua muihinkin juttuihin mukana Ruotsissa.
        Sano mulle kerran, että: Tuuppaa tänne niin teen sulle hienot hampaat.
        Olin 4-5vuotias ja meni niin tätini maalas ETUHAMPAAT MUSTAKSI ja luuli, että suutun.
        Seisoin eteisen peilin edessä ja katselin, kun olin saanut UUDET HIENOT HAMPAAT.
        Serkku poika oli vuoden nuorempi ja minä näytin hänelle UUSIA HIENOJA HAMPAITA.
        Hän halusi myös ja tätini HAMMASLÄÄKÄRINÄ TEKAS HÄNELLE MYÖS JA kuiskas mulle: Mee näyttämään Xxxxx.
        Minä menin nättinä saparot päässä toiselle puolelle pöytää HYMYILEMÄÄN niin tätini mies räjähti nauruun.
        Heistä oli hauskaa, kun olin heillä ja heillä luin HYMY lehdestä MÄMMILÄN ÄMMIEN sarjakuvaa ja nauroin sekä kerroin mikä minua nauratti. Tätini miestä nauratti vielä enemmän, koska minun näkemykseni oli ihan eri mistä Hymyn Mämmilän ämmien ja äijien.

Olen tätini luona laittanut PAMPULAT päähän, koska oltiin serkkuni kanssa löydetty nuo. Me alettiin tietenkin kaksi FIKSUA laittamaan minulle KIHAROITA. Ajatus oli hyvä, mutta me ei saatu pampuloita irti ja äitini joutu leikkaamaan minun hiukset lyhyeksi koska huusin : EI ENÄÄ KIHAROITA!!!
        Kaikista pienin pampula oli tuo joka jumahti tiukasti kiinni.
        Olin tuon jälkeen sanonut äidille, kun leikkaamaassa minun hiuksia ja kysy : Miten haluat, että leikataan sinut hiukset tällä kertaa?
        Edellisellä kerralla oli LEIKATTU KIHARAT joten sanoin äidille : VOISIT LEIKATA PITKÄKSI MINUN HIUKSET.
        Ei kyllä silloin leikannut, mutta tilasin PIDENNYKSET ja sanoin äidille : NYT VOIT LEIKATA MINUN HIUKSET PITKÄKSI!

ÄITINI SANOI ENSIN: EN OSAA!
        SANOIN: OLET ITSE KERTONUT TUOTA HIUSTEN LEIKKAUS TARINAA JOTEN NYT SAAT LUVAN OPETELLA JA LEIKATA PITKÄT HIUKSET MINULLE.
        KYLLÄ ÄITINI OSAS JA HÄN KYSY MINULTA : Näin kerran kylällä naisen jolla oli tummat pitkät hiukset ja VAALEA RAITA näky takana ja tiedätkö kuka tuo oli?
        Vastasin: Joo ja sinäkin tunnet tuon naisen, koska se olin minä miksi et huutanut jos kerta näit!?
        Sain kuulla, että minun vanhemmat eivät olleet tunteneet minua kylällä ja he olivat kotona miettineet olinko tuo minä vai joku toinen.
        Äitini soitti ja pyysi minut lasten kanssa syömään ja vanhemmat tunnistivat, että KYLLÄ OLI MEIDÄN TYTTÖ TUO OUTO NAINEN KYLÄLLÄ JONKA OLIVAT KYLÄLLÄ NÄHNEET!

HE EIVÄT TUNNISTANEET MINUA EDES SODANKYLÄSSÄ VAIKKA SAMALLA KYYDILLÄ MENTIIN JA MINÄ SANOIN: OTAN TUON VANHAN AUTON JA MENEN EDELTÄ LIDLIIN JA AJELEN SAARISELÄLLE TÖIHIN JA TUUN SIELTÄ KOTIA.

Minä ehdin Lidlistä ulos, kun vanhemmat oli ilmestyneet pihalle. Autot oli vastakkain parkkipaikalla eli kävelin tietä pitkin ja näin omat vanhemmat ja sanoin : PÄIVÄÄ JA SITÄ OLLAAN OIKEIN LÄHETTY KÄYMÄÄN NAAPURI KYLÄN ISOLLA KIRKOLLA!
        Vanhemmat kattovat minua pitkään ja avasin heidän vanhan auton oven ja nakkasin ostokset sinne niin äitini valehteli päin naamaa isän päähän, että isä ei muka tuntenut minua. Isä sano : PERKELE ÄITIS EI TUNTENUT ITSEKKÄÄN!!!

Minusta tuo on KUNNIANLOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ koska ÄITINI TUNNUSTAA POLIISIT, mutta EI OMAA TYTTÖÄN VAIKKA ASUTAAN SAMASSA TALOSSA!

EN VIITTI EDES KULKEA ÄITINI KANSSA PAHEMMIN MISSÄÄN, KOSKA HÄN SANOO: TUO ON SE POLIISI JOKA VEI SINUT VANKILAAN!
        Äitini aloitti välittömästi, kun TULIN VANKILASTA JA ILMOITIN : TULEN ESKELISELLÄ JOKA ON IVALOSSA 21.15 JOTEN TULE HAKEMAAN MINUT AUTOLLA KOTIA, KOSKA EN VITTU KYLLÄ KÄVELE KUIN PAKOLLISET MATKAT!!!

EI OLE MINUN ONGELMA MILLÄ MEINASIVAT KULKEA, KOSKA EI HEILLÄ OLE KIINNOSTANUT TÄHÄNKÄÄN ASTI!
        MINÄ HALUAN NÄHDÄ TUON JA AJELLA AUTOLLA PIMPPI RALLIA SAMALLA, KUN KATSELEN.

EN OLLUT MINÄ JOKA HAUKKU ESKELISEN JA KAIKKI TÄMÄN KUNNAN TAKSIT JA BUSSIT, KOSKA EI OSAANUT VIEDÄ ITSE LASTAAN KOULUUN!

• Anonyymi

PERSUT OLI HYVÄ PUOLUE JA TYKKÄSIN HEIDÄN POLITIIKASTA, MUTTA HEIDÄN PUOLUEESSA ON NIIN PALJON ROSKA-VÄKEÄ ETTÄ KOKO PUOLUE KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!!!
        KÄYVÄT MYÖS HALLA-AHON JUSSIN, KOSKA HÄN EI KYLLÄ OLE JATKANUT TUOTA MALLIA. HÄN SAI SYYTTEEN JA OTTI OPIKSEEN, MUTTA EI HÄNTÄ KUNNIOITA KUKAAN.
        EN OLE MIKÄÄN HALLA-AHON JUSSIN SUOSIJA, MUTTA RIIKKA PURRA SAI PUOLEEN PUHEENJOHTAJAN PAIKAN JA HÄN OLI YKSI JOKA PERSUISTA ISTU YÖN RÄKYTTÄMÄSSÄ JA LUKEMASSA SATUJA EDUSKUNNASSA JA KANSA MAKSOI TUON LYSTIN!
        HALLA-AHO KÄVI OVELLA KATSOMASSA JA JÄI MUISTAAKSENI SAIRASLOMALLE!!!

HALLITUS VOI TODISTAA, ETTÄ EN VARMASTI OLE OLLUT KANSANEDUSTAJANA VAAN OLEN TUNNOLLISESTI JATKANUT KOULUTUSTA NIIN, KUIN SANNA MARIN ILMOITTI!!!

Minä olen jo saanut KERRAN TUOMION SAANUT JA EN MINÄ OLE KYLLÄ ITSEKKÄÄN HYVÄKSYNYT TÄTÄ KOULUTUSTA!!!

MINUN KUULUU OIKEESTI SAADA STIPENDI, POKAALI, TALO, AUTO JA 10 000€ AINAKIN KOULUTUS TUKEA KUUKAUDESSA NIIN MINÄ PYSTYN VÄHÄN VAPAAMMIN OPISKELEMAAN!
        KIVÄÄRIN TARVIN MYÖS JA KÄSIASEEN!
        Kiväärillä menen ampuamaan kerrostalon rappukäytävään ja oveen ammun ison reiän.
        POLIISIT TULEVAT MUKAAN KOSKA KUULUU KOULUTUKSEEN!
        Voin kai minä POLIISIAUTON KAIUTTIMESTA HUUTAA: TERVE VIHERVASSARIT! OLEMMA PIMPPI RALLI KIERROKSELLA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PERSUT OLI HYVÄ PUOLUE JA TYKKÄSIN HEIDÄN POLITIIKASTA, MUTTA HEIDÄN PUOLUEESSA ON NIIN PALJON ROSKA-VÄKEÄ ETTÄ KOKO PUOLUE KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!!!
        KÄYVÄT MYÖS HALLA-AHON JUSSIN, KOSKA HÄN EI KYLLÄ OLE JATKANUT TUOTA MALLIA. HÄN SAI SYYTTEEN JA OTTI OPIKSEEN, MUTTA EI HÄNTÄ KUNNIOITA KUKAAN.
        EN OLE MIKÄÄN HALLA-AHON JUSSIN SUOSIJA, MUTTA RIIKKA PURRA SAI PUOLEEN PUHEENJOHTAJAN PAIKAN JA HÄN OLI YKSI JOKA PERSUISTA ISTU YÖN RÄKYTTÄMÄSSÄ JA LUKEMASSA SATUJA EDUSKUNNASSA JA KANSA MAKSOI TUON LYSTIN!
        HALLA-AHO KÄVI OVELLA KATSOMASSA JA JÄI MUISTAAKSENI SAIRASLOMALLE!!!

HALLITUS VOI TODISTAA, ETTÄ EN VARMASTI OLE OLLUT KANSANEDUSTAJANA VAAN OLEN TUNNOLLISESTI JATKANUT KOULUTUSTA NIIN, KUIN SANNA MARIN ILMOITTI!!!

Minä olen jo saanut KERRAN TUOMION SAANUT JA EN MINÄ OLE KYLLÄ ITSEKKÄÄN HYVÄKSYNYT TÄTÄ KOULUTUSTA!!!

MINUN KUULUU OIKEESTI SAADA STIPENDI, POKAALI, TALO, AUTO JA 10 000€ AINAKIN KOULUTUS TUKEA KUUKAUDESSA NIIN MINÄ PYSTYN VÄHÄN VAPAAMMIN OPISKELEMAAN!
        KIVÄÄRIN TARVIN MYÖS JA KÄSIASEEN!
        Kiväärillä menen ampuamaan kerrostalon rappukäytävään ja oveen ammun ison reiän.
        POLIISIT TULEVAT MUKAAN KOSKA KUULUU KOULUTUKSEEN!
        Voin kai minä POLIISIAUTON KAIUTTIMESTA HUUTAA: TERVE VIHERVASSARIT! OLEMMA PIMPPI RALLI KIERROKSELLA!

MINÄ KATSON VÄLILLÄ ISÄNI KANSSA TELEVISIOSTA EDUSKUNNAN ISTUNTOA JA KESKUSTELEN HÄNEN KANSSA KANSAN ASIOISTA, MUTTA EI OLLA ENÄÄN TEHTY TUOTAKAAN.
        SE ON KUNNIANLOUKKAUS OLLA KIINNOSTUNUT KANSAN ASIOISTA.

FACEBOOKIN KAUTTA SEURASIN PALJON JA KYLLÄ KESKUSTELIN MUIDEN KANSANEDUSTAJIEN SIVUILLA JA KESKUSTELUISSA OLI MUKANA IHMISIÄ YMPÄRI SUOMEN.

EN MUISTANUT ANOA LUPAA INARIN KUNNANHALLITUKSELTA TUOHON ELI SAANKO MINÄ KESKUSTELLA FACEBOOKISSA IHMISTEN KANSSA JOITA HE EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ TUNNE?
        OLEN POISTANUT FACEBOOKISTA NIIN HE OVAT SAANEET JATKAA MINUN ALOITTAMIA KESKUSTELUJA.
        MINÄ VAIN UISKENTELI SIELLÄ JA HAESKELIN KIVAA PUOLUETTA JA MIETIN, ETTÄ JOS TUOLLAINEN LÖYTYY JA KIVA PORUKKA NIIN VOISIN VAIHTAA PAIKKAKUNTAA JA LIITTYÄ HEIDÄN SEURAAN JOIDEN KANSSA OLLAAN SAMOILLA LINJOILLA!
        TUO ON MYÖS KUNNIAN LOUKKAUS, MUTTA INARIN KUNNAN POLITIIKKA KÄY MINUN SEKÄ USEAN MUUN KUNNIAN PÄÄLLE VAIKKA EN OLE EDES OLLUT TUOLLA RÄKYTTÄMÄSSÄ ENKÄ OLE OTTANUT EDES KUTSUJA VASTAAN VAIKKA NIITÄKIN OLIN FACEBOOKISSA SAANUT!

IHMISET VOIVAT KATSOA PEILIIN SEKÄ KYSYÄ : OLENKO MINÄ LUOTTAMUKSEN ARVOINEN JA OLENKO MINÄ TOIMINUT LUOTTAMUKSEN ARVOISESTI!

MINÄ EN SIKOJA HALUA EDUSTAA!!!

• Anonyymi

Hoidan VAIN OMAN LAPSENI KOHDALTA EN TOISTEN!
        En ollut edes ollut kuulusteluissa lapsen huoltajana.
        TERVAHAUTA EI NÄYTTÄNYT MINULLE MITÄÄN PAPEREITA. SAIN PÖYTÄKIRJAT KÄRÄJIEN JÄLKEEN.
        TERVAHAUTA ON HOITANUT JA MINÄ OLEN RATKONUT RIKOKSEN JO SILLOIN, KUN TUO ON TAPAHTUNUT!

KYLLÄ MINUSTA VÄKISIN TULEE POLIISI, KOSKA JOUDUN ANTAMAAN PIDÄTYS MÄÄRÄYKSEN!

KYRÖN HEIMO OLI PAIKALLA JA KATSO MINUA, KUN SANOIN : TE OOTTE SOPINEET KESKENÄNNE JO!
        Minä koululla HAUKKUMASSA REHTORIN JA SANOIN : EIKÖ VASTUU OLLUTKAAN KOULUAIKANA KOULUN HENKILÖKUNNALLA?
        En tekoja puolusta, mutta TUO ASIA EI OLE EDES MENNYT NIIN KUIN TUOMIO VÄITTÄÄ.

MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVEN ASIA VOI OLLA MYÖS VÄÄRIN RATKOTTU JA MONIA MUITA MYÖS!

• Anonyymi

Mulle satasella sammaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe